Tuesday, November 07, 2006

Οι Άθλιοι (όχι του Βίκτωρος Ουγκό....)

Δεν έχω καμία απολύτως όρεξη να γράψω atm. Και κανονικά όταν δεν έχω όρεξη δε γράφω....
Παρά ταύτα κάθομαι με το ζόρι να γράψω και επειδή δεν ξέρω τι σκατά θα γράψω και αν θα πατήσω τελικά το publish post ή θα σβήσω ό,τι μαλακία πρόκειται να ακολουθήσει δεν έχω επιλέξει ακόμη τίτλο...
Είμαι βαθύτατα ξενερωμένος... Με διάφορα θέματα, όχι και τόσο προσωπικά, bloggικά μάλλον. Τώρα γιατί σκατά αφήνω να επηρεάσει τη διάθεσή μου το γαμωblogging δεν ξέρω και δε θέλω και να μάθω γιατί μετά θα πρέπει να δεχτώ πως είμαι de facto τελειωμένος... (όχι πως δεν είμαι κι όλας...)
Αγαπητό μου ημερολόγιο, μου γαμάς την ψυχολογία ώρες ώρες.... Με φέρνεις σε επαφή με πολλούς μαλάκες που δε σέβονται πως είσαι ο προσωπικός μου χώρος, στον οποίο γράφω ό,τι μου καυλώνει και πρέπει ο καθένας που τα βλέπει να συμφωνεί με αυτά, αλλιώς να παίρνει πούλο. Ναι ναι, μη σου φαίνεται περίεργο.... Παρ'όλο που είμαι γαμάτος και τα λέω όλα σωστά υπάρχουν πολλοί ηλίθιοι εκεί έξω που δε συμφωνούν! Χεχ το ξέρω, είναι μικρονοϊκοί μαλάκες... δεν πρέπει να ασχολούμαι... Ε? Τι? Μήπως να κοιτάξω μπας και είμαι εγώ ο μαλάκας της παρέας? Όχι ρε κουτό πως σου πέρασε αυτή η ιδέα... χαχα αποκλείεται ρε σου λέω σταμάτα τις σάχλες... :S
Τι έλεγα? Α ναι, δεν ξέρω τι σκατά να γράψω... Δεν έχω θέμα, πως το λένε? Δεν έχω θέμα και παρόλ'αυτά θέλω να γράψω... μου έχει γίνει εμμονή και σου ζαλίζω το μουνί... που λέει και ο λαϊκός αοιδός... Ορίστε είμαι και politically correct και δεν αποκλείω τα γυναικεία γεννητικά όργανα από τις εκφορές του λόγου.
Πόση ώρα και για πόσες γραμμές ακόμη θα μαλακίζομαι? Dunno..... για όσο συνεχίζεις να διαβάζεις I guess...
Δεν είμαι και πολύ πεπεισμένος πως έχουν υπάρξει ποστ στα οποία δε μαλακίζομαι.... Γουστάρω όμως.. γουστάρω που υπάρχουν κάποιοι οι οποίοι γουστάρουν να με βλέπουν να μαλακίζομαι και να βαράνε παλαμάκια ρυθμικά ενώ φτάνω στην κορύφωση.... Πόσοι έχουν κοινό όταν τον παίζουν? Λίγοι... (για άντρες μιλάω, οι γκόμενες πληρώνονται για να το παίζουν.... peep show κλπ). Αισθάνομαι τυχερός λοιπόν... και ξενερωμένος....
Είναι σκατά η σημερινή μέρα... ξεκίνησε σκατά, συνεχίζει σκατά και κάτι μου λέει πως θα τελειώσει και σκατά.... Θα κοιτάξω όμως να βρω τον κολλητό μου μπας και γλιτώσω το σκατά τελείωμα.... κάτι είναι κι αυτό. Ελπίζω να μην έχει να κάνει τίποτα το βράδυ... να το ελπίζετε κι εσείς γιατί θα βγάλω κι άλλο ποστ άμα έχει να κάνει κάτι.
Btw γιατί κάποιος να διαβάζει κάποιον που θεωρεί πως γράφει μαλακίες? Τι τον κάνει λιγότερο μαλάκα, όταν το κάνει αυτό? Ρητορική η ερώτηση...
Ελπίζω να μην είναι ρητορικό και το blog σε λίγο, γιατί οι περισσότεροι γνωστοί και συγγενείς δεν έχουν και νετ ούτε ασχολούνται με αυτά τα πράγματα του σατανά..... κι άντε να τους μαθαίνεις τώρα από την αρχή πως ανοίγει το pc και να τρέχεις να τους ανοίγεις dsl γραμμές.... λεφτά να πληρώσω για να μου κάνουν comments δεν έχω.... σκατά... θα ανοίξω καμιά 20αριά accounts να μπαίνω με διαφορετικά nick κάθε φορά να μου γράφω τι γαμάτος που είμαι... χεχεχε
Χμμμμμμ.... τι τίτλο να βάλω? Θα βάλω κάτι πιασάρικο.... Πιασάρικο! Γαμώ τις λέξεις!
Τι άλλα?
Σήμερα είναι μια άθλια μέρα, με άθλια ποστ, άθλια διάθεση, και άθλιους παντού... Είναι μια καλή μέρα για να περάσεις άθλια.
Ελπίζω να σας γέμισα χαρά και αισιοδοξία.... είστε άθλιοι (αυτό το λέω για να αιστανθώ καλύτερα...)
Χμμμμ... ας πάρω κανά τηλ τον κολλητό γιατί δεν την παλεύω... πως την παλεύουν όσοι δεν έχουν κολλητούς? beats me...

5 Comments:

Blogger Misirlou Oubliez said...

Ο θανατος δηλαδη θα σε εκανε να νιωσεις καλυτερα?
Ε οχι ρε φιλε, φιλανθρωπιες δεν κανω.
Συνελθε για να πιασει τοπο η (bloggo)σφαιρα.

7/11/06 17:23  
Blogger it is said...

:P esu otan skaveis ena lakko na skaveis kai ton diko sou....

7/11/06 17:53  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Ασφυξια προτιμας λοιπον?
Προτεινω διοξειδιο του ανθρακα, γλυκος θανατος και δεν θελω να ταλαιπωρηθεις ή να σκονιστεις. Τι γιατι? Διοτι ειμαι ζωοφιλη, γι'αυτο.

7/11/06 18:24  
Blogger wetex said...

kala ksenerosa, kseneromeeeeee

Δεν έχω καμία απολύτως όρεξη να γράψω atm. Και κανονικά όταν δεν έχω όρεξη δε γράφω....
Παρά ταύτα κάθομαι με το ζόρι να γράψω και επειδή δεν ξέρω τι σκατά θα γράψω και αν θα πατήσω τελικά το publish post ή θα σβήσω ό,τι μαλακία πρόκειται να ακολουθήσει δεν έχω επιλέξει ακόμη τίτλο...

ipirxe ena blog pou nomizo eklise to paralysis by analysis. nomizo pos prepei na to anoiksis ksana.

8/11/06 03:22  
Blogger it is said...

Γιατί? Εγώ το έκλεισα? :P
Καλημέρες :D

8/11/06 08:56  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker