Monday, October 30, 2006

Ταμ τυρουρίμ Τυριρόπιτες.....

Αυτό το ΣΚ ήταν ένα ΣΚ πάρτυ.....
Πάρτυ από Μήτσους which we have in plenty.... Σαν καλός Χριστιανός λοιπόν κι εγώ έκανα το καθήκον μου και ανταποκρίθηκα στο κάλεσμα ενός φίλου να πάω στο πάρτυ του.
Φίλου....χμ, ε οκ δεν είμαστε κολλητοί αλλά έχουμε περάσει αρκετές ώρες από τη ζωή μας μαζί και μπορώ να πω πως έχει πέσει και πολύ έως πάρα πολύ γέλιο σε αυτές τις φάσεις που κάναμε παρέα...
Ο φίλος ο συγκεκριμένος είναι και δημομπατσούλης, αλλά μην κάνετε αρνητικούς συνειρμούς....Μιλάμε το παλικάρι είναι εκτός από γαμώ τα παιδιά, ο πιο άκυρος μπατσούλης που έχω γνωρίσει evah και ο λόγος που έγινε ήταν...μονιμότητα και άραγμα...αλλά μιλάμε για πολύ άραγμα....και οκ παρόλο που για μένα δεν ταιριάζει αυτό το στυλ, για κάποιους που είναι ευτυχισμένοι έτσι δεν έχω κανένα πρόβλημα. Στην τελική δε χρειάζεται να είμαστε όλοι καρμπόν...
Τέσπα, ο φίλος είναι στην ευγενή ηλικία των 30's. Όπως έχετε καταλάβει δεν είναι γιάπης (μου τη δίνουν αυτοί οι γιάπηδες....νομίζουν πως τα ξέρουν όλα και κατά βάθος είναι τόσο για τον πούτσο.....).
Πάω λοιπόν στο πάρτυ όπου εκτός από καμιά δεκαριά άτομα που σε γενικές γραμμές έχουμε κάνει και κάνουμε παρέα κατά καιρούς, οι υπόλοιποι είναι κι αυτοί στα 30's κάποιοι είναι και στα 40 τους και εγώ έχω ξενερώσει αρκετά....Φυσικά γινόταν του καυλιού....Αναλογία γκόμενες-άντρες 1-15....(30 άτομα ήμασταν πάνω κάτω οπότε μάντεψε πόσες γυναίκες είχε....θέλω να πιστεύω πως οι αναγνώστες μου τα πάνε ανεκτώς καλά με τα μαθηματικά :P )
* Απορία σφήνα.... Εσείς αι γυναίκαι, έχετε το ίδιο πρόβλημα με εμάς τους άντρες? Δηλαδή όπως συζητάτε με τις κολλητές σας πριν πάτε σε ένα πάρτυ, πέφτει η κλασσική για εμάς γκρίνια του στυλ: Πω ρε μαλάκα, πάλι τίγκα στα καυλιά θα είμαστε :( :S
Δηλαδή λέτε κι εσείς αντίστοιχα: Πω μωρή μαλάκω πάλι τίγκα στο μουνί θα είμαστε!
Αν η απάντηση στην ερώτησή μου είναι ναι...να μου στείλετε ένα mailάκι στο επόμενο πάρτυ σας να σας φέρω όσα καυλιά θέλετε free of charge! Έτσι επειδή σας πάω, όχι πως έχω να κερδίσω κάτι (ναι καλά δεν έπεισα ούτε το mouse μου επ'αυτού, τέσπα...).
* Τέλος απορίας σφήνας....
Τέσπα η μόνη καλή φάση στο πάρτυ ήταν πως ήταν και ο κολλητός μου εκεί (ο οποίος έχει γκόμενα τώρα τελευταία και ως κλασσικός μαλάκας έχει βουτήξει στο μουνί [και καλά κάνει μεταξύ μας :P] και έχει χαθεί αρκετά...) και είχαμε αράξει σε μια γωνιά ωσάν τους γέρους από το mappet show (παίζει να το έγραψα λάθος αυτό...) και κράζαμε τους πάντες και τα πάντα, κάτι το οποίο είναι ένα ευγενές σπορ για μένα και το διασκεδάζω δεόντος....(get a life you sad malaka....I knows αλλά αφού το διασκεδάζω εγώ να πάτε να γαμηθείτε όλοι μουχαχαχαχα [<---- σατανικό γέλιο]).
Έρχομαι λοιπόν να αναρωτηθώ, και αυτό είναι και το κλου του ποστ καθώς και η έκκληση στον αναγνώστη να γίνει χρήσιμος για μια φορά στη ζωή του και να πει μια σοβαρή άποψη (ζητάω πολλά το ξέρω...) : Τι γίνεται με τα πάρτυ? Που είναι τα παλιά καλά πάρτυ που οι αναλογίες ήταν ανεκτές? Που ο κόσμος είχε κάτι να πει μεταξύ του και που δεν είχα το χρόνο να είμαι ο γέρος από το mappet show γιατί ήμουν πολύ απασχολημένος να χουφτώνω τα τρυφερά τότε (ελπίζω και τώρα) βυζάκια της Μαρίας (η Μαρία είναι φανταστικό πρόσωπο και μεταξύ μας δεν ξέρω πως έχει τύχει, με Μαρία δεν έχω κάνει ποτέ τίποτα κι ας είναι το πιο συνηθισμένο όνομα....). Ακόμη και στα μαγαζιά που πάω που παίζει ανεκτές μουσικές είναι πουτσόκαμπος...Που πάτε όλες? Γιατί κρύβεστε?
Έχω τη γαμημένη υποψία πως μαζεύεστε όλες στα σκυλάδικα....Δηλαδή έχω κάτι σκυλάδες φίλους (ντρέπομαι γι'αυτό και σας διαβεβαιώ πως δεν είναι το κλασικό "Γιατρέ μου ενός φίλου μου δε του σηκώνεται...πες μου τι να κάνω...έεεε τι να κάνει εννοώ" :P) που μου λένε πως στα σκυλάδικα γίνεται του μουνιού! Τι να κάνω? Να πάω σε σκυλάδικο? Δεν την παλεύω ρε παιδιά :P
Τέσπα.....Πείτε καμιά εμπειρία επί του θέματος....Ας κανονίσουμε κανά meeting για group therapy δεν ξέρω..Ας αναλάβει επί τέλους αυτή η κοινότητα των blogger κοινωνική δράση για να βγούμε από το τέλμα της έλλειψης επικοινωνίας βρ'αδερφέ! και λοιπά παραληρήματα...


PS Μια μικρή λουλού με έστησε το ΣΚ και μου φαίνεται πως θέλει να της κάνω αφιερώσεις από ακυλοτράγουδα χρησιμοποιώντας και το nick της για να αιστανθεί λίγη ντροπή! Χαχαχαχα don't make me do this bitch! :P Ελπίζω να πέρασες καλά τουλάχιστον....

11 Comments:

Blogger Misirlou Oubliez said...

Πες σε αυτην την μικρη Λουλου πως ειναι πολυ ατυχη που δεν συναντηθηκατε γιατι πιθανοτατα θα ηταν ο τελευταιος ανθρωπος που θα σε εβλεπε ζωντανο. Δεν θα την βγαλεις τη βδομαδα, διαολε.

30/10/06 12:51  
Blogger it is said...

Όλο λόγια είσαι καημένη.....πάρε φόρα...

30/10/06 12:52  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Δεν χρειαζομαι φόρα. Το περιστροφο λειτουργει θαυμασια και απο μακρια.

30/10/06 13:00  
Blogger it is said...

Θέλω να με σκοτώσεις με κουτάλι...να το φχαριστηθώ τουλάχιστον...

30/10/06 13:10  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Ολο το σετ solingen θα πεσει πανω σου. Θα περνας απο ανιχνευτη μεταλλων και θα λιωνει το μηχανημα απο την υπερθερμανση.

30/10/06 13:26  
Blogger it is said...

Πες μου κι άλλα τελειώνωωωωω

30/10/06 14:19  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Τελειωμενε, θα σε ξαναρχισω μονο και μονο για να εχω την χαρα να σε ξανατελειωσω. Θα σε σβησω απο τον χαρτη τοσες φορες, οσες ειναι και οι προτασεις που εχεις γραψει που δεν εχουν σωστη ορθογραφια και συντακτικο. Βαλτα τα posts στο word να βρεις για ποσα ακριβως gizzilions billions μιλαμε.

30/10/06 14:28  
Blogger it is said...

Και να σκεφτείς πως τα περνάω από το Word....
Θα χάσεις άμα πας να με εξαντλήσεις....είμαι ανεξάντλητος μαλάκας λέμε....

30/10/06 14:36  
Blogger it is said...

Απ'ότι ξέρω εν τω μεταξύ suckάρεις στην ορθογραφία as well....

30/10/06 14:36  
Blogger wetex said...

les, PS Μια μικρή λουλού με έστησε το ΣΚ.....


FTEI TO RACOON.

30/10/06 15:57  
Blogger it is said...

Καλά άμα το βρω αυτό το raccon θα το κάνω γούνα βύζο! Αχαχαχαχαχαχαχα

30/10/06 16:11  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker