Wednesday, November 01, 2006

Φούμαρα...

Bloggέρνω (κατά το παρκέρνω αλλά και κατά το "τον παίρνω και γέρνω") άρα επικοινωνώ...
Μαλακίες κύμβαλα...
Το blogging όντως προσφέρει μια μορφή επικοινωνίας... Είναι όμως αυτή η επικοινωνία πραγματική ή είναι εντελώς επιφανειακή και για τον πούτσο?
Θα πάρω την κουρτίνα Β. Είναι εντελώς επιφανειακή και για τον πούτσο. Ναι το ξέρω πως δεν απέδειξα τίποτε με αυτό πέρα από το ότι έχω ξυπνήσει με νεύρα αλλά άμα κάνεις ένα κόπο να διαβάσεις παρακάτω θα εξηγηθώ...
Έχουμε τις RL (real life) καταστάσεις: Γνωρίζεις κάποιο καινούριο άτομο. Τον βλέπεις τον ακούς τον γνωρίζεις γενικότερα με όλες σου τις αισθήσεις. Μιλάτε σε πραγματικό χρόνο (μεγάλη υπόθεση...) και βλέπεις πόσο πραγματικά στροφάρει και κατά πόσο οι στροφές σου με τις δικές του πάνε προς την ίδια κατεύθυνση, ή έστω δε συγκρούονται, ή δε σε κάνει το άλλο άτομο να θες να κοιμηθείς, να κάνεις εμετό, να το βάλεις στα πόδια ουρλιάζοντας έλεος κλπ κλπ
Στον γραπτό λόγο ο καθένας μας έχει χρόνο να σκεφτεί. Επίσης έχει την άνεση (σε μεγαλύτερο βαθμό απ'ότι στη RL) να νομίζει πως κατάλαβε ενώ στην πραγματικότητα δεν έχει καταλάβει χριστό.... (είτε συμφωνεί είτε διαφωνεί παίζει και για τις δυο περιπτώσεις αυτό το "νομίζει πως έχει καταλάβει")
Ακόμη όταν εκθέτεις τη σκέψη σου σε κοινή θέα σε ένα μέσον όπως το blog, θα σκάσουν τα άτομα που σε γενικές γραμμές σκέφτονται παρόμοια και θα κολλήσουν στο blog σου (θα σκάσουν και αυτοί που διαφωνούν αλλά δε θα κάτσουν και πολύ... και φυσικά μιλάω για το μέσο blog και όχι για τα blog που ελκύουν τεράστιο αριθμό επισκεπτών και που η λειτουργία τους διαφέρει κατά πολύ από ένα blog του σύνηθες βεληνεκούς....). με αυτά τα άτομα ενδεχομένως να πιστέψεις κάποια στιγμή πως "επικοινωνείς" και πως έχεις δημιουργήσει μια "ανθρώπινη σχέση" μαζί τους (τα "" μαλάκα δεν τα βάζω γιατί έχω βίτσιο να πατάω μερικά κουμπιά παραπάνω.... έχουν κάποιο ρόλο νοηματικό και καλά θα κάνεις να "κάνεις πως καταλαβαίνεις...") (παίζει όμως πάντα η παγίδα πως συμφωνείτε αποσπασματικά και μόνο πάνω σε συγκεκριμένα θέματα τα οποία είναι αυτά που βγάζεις στο blog, ειδικά όταν η θεματολογία σου είναι σχετικά περιορισμένη....) . Στην πραγματικότητα όμως η σχέση αυτή είναι γυμνή από ανθρώπινα χαρακτηριστικά που κυριαρχούν σε μια "πραγματική σχέση". Είναι σαν ένα ζόμπυ... περπατάει, βγάζει κάποιες άναρθρες κραυγές (που μεταξύ ζόμπυ μπορεί να έχουν κάποιο νόημα..... δεν έχει γίνει κάποια μελέτη επ'αυτού που να έχω υπ'όψην μου... απλώς βολεύει να το θεωρήσω έτσι so just swallow it bitch....) τρώει, έχει δυνατότητες αναπαραγωγής (σε ορισμένες μπεδιές τουλάχιστον [μπεδιά = B movie...]), αλλά δεν παύει να μην είναι άνθρωπος...
Γράφουμε και ζητάμε την αποδοχή. Καλύπτουμε επικοινωνιακές τρύπες της ζωής μας και όσο έχουμε μια στοιχειώδη έστω αποδοχή και ενθάρρυνση, συνεχίζουμε να γράφουμε... Παραπέμπουμε και τους RL φίλους μας να κοιτάνε το blog μας..... Γενικά παραπέμπουμε πολλά προς το blog...
Πού θα βρω γκόμενα τώρα που έχουν πεθάνει τα πάρτυ και στα μαγαζιά που δεν παίζει σκυλάδικα δεν έχει γκόμενες? Στο blog μου βρε κουτό! Πού θα βγάλω το άχτι μου όταν έτσι και αρχίσω να βρίζω μπροστά σε κόσμο για κάτι που με πειράζει θα δεχτώ επίσκεψη από τους Men in White, με ειδική προσφορά πουκαμισέττο (credit M13 για να μην ακούσω τα γαμοσταυρίδια της ζωής μου :P) που κουμπώνει στην πλάτη (πολύ trendy τώρα τελευταία θα φορεθεί πολύ περισσότερο στο μέλλον trust me)? Πού θα κλαφτώ πως όλα μου πάνε σκατά? Πως με παράτησε η άτιμη η βρώμα? Πού θα βγάλω την αποτυχημένη (κατά το μαλάκα τον εκδότη μου) ιδέα μου για βιβλίο? Πού? Πού? Πού? (τσα-ρος.... 1-0 μαλάκα αχαχαχχαχα) Στο γαμωblog λοιπόν.....
Δημιουργούμε λοιπόν τις σχέσεις-ζόμπυ μας, σχηματίζουμε και μια super γουάου εικόνα για τα πρόσωπα που κρύβονται πίσω από αυτές και πορευόμαστε εν ειρήνη (και εν μαλακία....).
Αυτός είναι ο λόγος που θέλω να γνωρίσω όλους εσάς που κατά καιρούς μιλάμε... δε θέλω να έχω μια μαλακισμένη ψεύτικη εικόνα για εσάς στο μυαλό μου. Δε θέλω να είμαι ζόμπυ, δε θέλω να μένω στη cyber επικοινωνία και στην εικονικότητα.

(Ακούς μαμά? δε θέλω να είμαι ζόμπυ! τα παιδάκια με λένε ζόμπυυυυυυ.... μπούχου χου χου χουυυυυυυ είμαι δυστυχισμένοοοοοος... ας κάνω ένα ποστ.... μουχαχαχαχα ζόμπυ [πληθυντικός: είναι ξένη λέξη και δεν κλίνεται....] θα κάνουμε κανά meeting πριν σαπίσουμε εντελώς? Ή να πάω να γραφτώ σε κανά σύλλογο γνωριμιών?.... omg μη με στείλετε σε κάτι τέτοιο δε θα το αντέξω ahahahahaha ναι είμαι άρρωστος..... luv me nevertheless :D)

19 Comments:

Anonymous Anonymous said...

αν και για ακόμα μια φορά ζαλίστηκα,νομίζω οτι έχω βγάλει 2 βασικά νοήματα
1.έχεις σκάσει να μας γνώρίσει
2.αν υπάρχουν γυναίκες εκεί έξω
3.και τι τελικά είναι όλο αυτο που παρακολουθείς και συμμετασχείς
οι απαντήσεις μου
1.εν καιρώ θα συμβεί.
2.όσο μεγαλώνουμε τα πάρτυ γίνονται χειρότερα γιατί δεν είμαστε πια 16.Δεν υπαρχει ενθουσιασμός για το άγνωστο (να το ονομάσουμε αθωότητα?) γιατί πολυ απλά έχουμε την ηλίθια αίσθηση ότι ξέρουμε ποιοι είμαστε και τι θέλουμε.Οπότε παίζουμε αυτό το ρόλο ,και χάνουμε την διάθεση της ανακάλυψης.Γυναίκες υπάρχουν πολλές ,και είναι εκεί έξω.Γιατί και εγώ απο την πλευρά μου μπορώ να σου για τα αναρίθμητα βράδια που πολλοι άντρες κοίταζαν χωρίς ποτέ να έρθουν να πουν μια κουβέντα.
3.ένα δημιουργικό παιχνίδι είναι η όλη φάση με πολλές προεκτάσεις.Οι προεκτάσεις διακρίνονται απο την ψυχολογική κατάσταση που περνά ο καθένας.Και απο την στιγμή που περιέχει δημιουργία φωνάζει και την επικοινωνία(κολλητές)
Αυτά
κατάφερα να απαντήσω σοβαρά σε ένα ποστ του π$%^%^%$$
είμαι γαμάτη
;PPPPP

1/11/06 13:30  
Blogger Alitovios said...

Άμα φτάσουμε να θεωρούμε το blogging υποκατάστατο με οποιονδήποτε τρόπο του real life τότε χεστήκαμε και γέρνει η βάρκα αδερφέ.

1/11/06 13:31  
Blogger it is said...

μαργαρίτα και αλητόβιε.... κοιτάχτε μία πάλι το σημείο που λέω: "νομίζουμε πως καταλάβαμε..."


Τώρα πιο εμπεριστατωμένα...

Μαργαρίτα: Δεν έχω σκάσει να σας γνωρίσω... Γουστάρω μεν, αλλά αν δεν κάτσει δε θα σκάσω... Παίζει να σταματήσω να γράφω βέβαια γιατί θα βαρεθώ...

Υπάρχουν γκόμεες εκεί έξω I knows that, δεν υπάρχουν πολλές που να μου τραβάνε το ενδιαφέρον όμως και ο λόγος που δε σου μιλάνε ενώ σε κοιτάνε είναι πως έχουν φάει πολλές φορές πίπες από ανάλιογες προσπάθειες προσέγγισης μιας και έχετε ξεψαρώσει και εμείς θέλουμε το μουνί στο πιάτο για να το θέσω κομψά..."εμείς" ε καλά δε μπορώ να μιλήσω για όλους αλλά νομίζω αρκετούς μας κάλυψα... (btw εγώ συγκεκριμένα νοιώθω και λίγο γελοίος να μιλήσω σε άσχετη γκόμενα για διάφορους λόγους τέσπα...)
Για το blogging έχω πολύ σαφή άποψη και μπορεί να μη συμφωνούνε όλοι με την άποψη αυτή, όμως από τη στιγμή που την πιστεύω εγώ γίνεται η πραγματικότητά μου.... και αυτό είναι που μετράει...

Αλητόβιε μαν χωρίς να θέλω να είμαι εξαιρετικά μαλάκας, θα γίνω και θα σου πω πως για πολλούς έτσι ακριβώς είναι και ακόμη και για σένα και απλώς δεν το έχεις καταλάβει και έχεις το κεφάλι χωμένο στην άμμο....
Η βάρκα γέρνει άσχημα....

1/11/06 13:41  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Σχιζοφρενια ειναι τα blogs,αλλα εμεις γουσταρουμε αφανταστα!!!

1/11/06 13:59  
Anonymous Anonymous said...

κάτσε ρε αρχηγέ
δηλαδή ναι μεν γκρινιάζουμε για την α-γκομενία μας αλλά τα θέλουμε και έτοιμα στο πιατο? και πως θα γίνει δηλαδίς?πως θα γνωριστούμε όλοι εμείς εκεί εξω?
αντιλαμβάνομαι και βλέπω καθημερινά τον γενικότερο ντεκαβλέ χαρακτήρα που βγάζουν πολλές μα πάρα πολλές γυναίκες εκεί εξω αλλά να μην το χρησιμοποιούμε και σαν δικαιολογία για την δική μας αδυναμία να κανουμε σχέση.
Γιατι απο τέτοιες δικαιολογίες ξέρω και εγώ (και εχω πει και εγώ)
Σαφέστατα και απλώς γουστάρεις να μας γνωρίσεις(τους bloggers εννοώ δεν ξέρω εμένα προσωπικά ,αλλα δεν την γλυτώνεις αφού θα γνωρίσεις και τον δικό μου :P).Δεν σου έχει γίνει και ψύχωση .Ειπαμε.
Τώρα για την άποψη σου για το blogging,σεβαστή και κατανοητή.Αλλά τα comments τα έχουμε για να λέμε τις απόψεις μας και τι σκεφτόμαστε ,έτσι ?(πάνω σε κάτι που έγραψες φυσικά)
αγκαλίτσες και φιλάκια

1/11/06 13:59  
Blogger it is said...

πρέζα TV yo! Ελπίζω να είσαι καλά αρχηγέ :D Καλύτερα από μένα τουλάχιστον :P

Ρε Μαργαρίτα δε θίχτηκα που είπες πως έχω σκάσει να σας γνωρίσω.... ούτε λέω πως έχεις μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου απλώς διευκρίνηση ήθελα να κάνω.
Για την α-γκομενία που γκρινιάζω όπως γκρινιάζω το κάνω χάρην υπερβολής και αστείου... ffs δεν είμαι αγάμητος εντελώς.... :P Και οκ δεν τα θέλω όλα στο πιάτο (παρατειρώ όμως πως είναι πολλοί εκεί έξω που τα θέλουν). Το δικό μου πρόβλημα στο να σκάσω να σου μιλήσω χωρίς να έχουμε ξαναμιλήσει ποτέ επειδή σε είδα να με κοιτάς στο τάδε μπαράκι club κλπ, είναι πως δε μπορώ να βρω μια όχι γελοία ατάκα να ξεκινήσω τη συζήτηση.... Άμα για κάποιο λόγο αρχίσω να μιλάω με μια γκόμενα το έχω το μπλα μπλα... Απλώς στην πρώτη προσέγγιση κολλάω (αυτοπεποίθηση γάμα τα....)
Προφανώς και θα μου πεις την άποψή σου και γι'αυτό αφήνω και τα comments ανοιχτά και γι'αυτό έχω και blog.....
Σεβαστή η άποψή σου και δεκτό το ότι εσύ δε λειτουργείς έτσι όπως περιγράφω στην άποψή μου... δε δέχεσαι όμως πως αρκετοί λειτουργούν/με έτσι όπως περιγράφω?
Δεν έχεις πιάσει ποτέ τον εαυτό σου να λειτουργεί κάπως έτσι? Κάπως έτσι όχι ακριβώς, όχι εξ'ολοκλήρου απαραίτητα, αλλά με μια προσέγγιση...
Αν όχι οκ, δε σε έπιασα στη γενίκευσή μου... Δεν είχα πρόθεση να τους βάλω όλους σε ένα τσουβάλι...
Και πάντα να ξέρεις πως γράφω και με μεγάλη δόση υπερβολής (είναι μια τεχνική που ξέχασε ο "δικός σου" [σιγά ρε να το μάθουν όλες θες να μην τον πλησιάζει καμία ααχαχαχαχαχα] να βάλει στο ποστ του περί αυτολογοκρισίας αν θυμάμαι καλά τον τίτλο...)
Και μη μου βγάζεις αγκάθια εμένα! Δεν ταιριάζει και με το nick σου :P
Άντε παλιοπαρεξηγησιάρα :P

1/11/06 14:14  
Anonymous Anonymous said...

παλιοπαρεξηγιάρηδες είμαστε και οι 2
νιανιανιανιαααααααα
μια συμβουλη για τις γυναίκες(αν μου επιτρέπεις)
απο τη στιγμη που σε κοιτάει μια,όρμα.ΑΜΕΣΩΣ ΟΜΩΣ.Δεν έχει ΚΑΜΙΑ σημασία η ατάκα.Απο τη στιγμή που σε κοιταξε ,σε διάλεξε.Οι γυναίκες διαλέγουν.Οποτε όρμα.Τώρα αν είναι μαλάκω ,σιγά τα ωα.Εχεις χρόνο να εξαφανιστείς για να σε διαλέξει άλλη.
αλλο θέμα
απο απόλυτα συνειδητή επιλογή ,bloggaρω με το αληθινό μου όνομα ,και αν κάποιος με διαβάζει μπορεί να δει και φωτογραφία μου και κομμάτια απο τη ζωή μου.Αυτό γιατί κουραστηκα τόσο να φτιαξω εμένα ,που δεν αντέχω να φτιάξω και μια άλλη διαδικτυακή προσωπικότητα.Επειδή δεν είχα ξαναγράψει στην ζωή μου,με ενδιεφερε βασικά να δοκιμαστώ και να ΓΡΑΨΩ.αυτό.
Σαν γυναίκα ,με εκνευρίζουν απιστευτα άλλες γυναίκες που έχουν μπλογκ σαν παλτο της αγαμίας τους ,και δεν το βγάζουν που να σκάει ο τζιτζικας και να έχει 42 βαθμούς έξω.Ακόμα κάποιες άλλες που αδυνατουν να ΜΗΝ πάρουν στα σοβαρά τον εαυτό τους και πρωταγωνιστουν σε ασύλληπτα δράματα μουνοκλαψουριασης.
Οσο για τους άντρες ,απλώς γελάω.
Ολα αυτά τα γράφω για να πω οτι φυσικά και συμφωνω με τα περισσοτερα απο αυτά που γράφεις
επισης με εξουθενώνεις
επίσης πάρε και ένα δωράκι
http://www.ouaou.gr/eshop/prod_info/269

1/11/06 14:37  
Blogger it is said...

Δε σε έχει εκπαιδεύσει καλά ο δικός σου :p Πέρα απ'τ'ότι αυθαδιάζεις και δεν επιτρέπεται, δεν έχεις και καλές αντοχές!
Ρε κι άμα κοιτάνε ακριβώς από πίσω μου τι να κάνω? Α το βρήκα, θα πιάνω τοίχο! Αχαχαχα πάω να δω το δωράκι μου τώρα....

1/11/06 15:00  
Anonymous Anonymous said...

εκτός απο βλαμμένο έισαι και βλαμμένο.Σε τι τοιχους πας και κάθεσαι μπροστά ρε ? τι έχουν πινακες του βανγκονγκ?
αεισιχτιρ
;P

1/11/06 15:10  
Blogger it is said...

Xaxaxaxa δεν καθόμουνα μπροστά σε τοίχους ρε... τώρα που μου το είπες το κόλπο θα κάθομαι για να είμαι σίγουρος πως κοιτάνε εμένα... και θα παρακαλάω θεούς και δαίμονες να μην είναι αλοίθωρες! (άμα το έγραψα σωστά αυτο.... να με χέσεις... καλά το παίρνω πίσω, να μη με χέσεις γιατί η μοίρα παίζει άσχημα παιχνίδια :p)

1/11/06 15:17  
Blogger pascal said...

Συγνώμμη που επεμβαίνω στην ωραία σας κουβέντα, απλά θέλω να βοηθήσω τον φίλο μας τον it is να πηδήξει.
Αρχηγέ, υπάρχει ο 3 seconds rule. Άπαξ και σε "καρφώσει" μια γκόμενα (εσένα όχι τον δίπλα, ούτε τον τοίχο) έχεις τρία δευτερόλεπτα να φύγεις από εκεί που είσαι και να κατευθυνθείς προς το μέρος της.
Τρία. Ακούς;
Στα 4 καίγεσαι. Στα 2 είσαι λιγούρης.
Μη ρωτάς γιατί. Just beleive.

1/11/06 16:00  
Blogger pascal said...

Επίσης, η μαργαρίτα ανήκει στο 1% των γυναικών που σου μιλάει γι' αυτές (και πώς να τις "χειριστείς") χωρίς να σου λέει παπαριές.
Μη ρωτάς γιατί. Just beleive.

1/11/06 16:02  
Blogger it is said...

Παιδιά είναι πραγματικά συγκινητικό το πόσο ενδιαφέρεστε για το πουλί μου... δακρύζω αυτή τη στιγμή που τα γράφω αυτά πιστέψτε με..... αλλά έχετε μπερδευτεί λιγάκι... Το ότι γκρινιάζω για κάποια πράγματα δε σημαίνει πως suckάρω σε αυτά... οκ δεν είμαι ο μαμιάς της γειτονιάς, αλλά παράπονο δεν έχω. Απλώς γουστάρω να γκρινιάζω με αστείο (ελπίζω) τρόπο...
και που'σαι Pascal περιμένω ένα γαμοmail με την άποψή σου γι'αυτό που λέγαμε :p
Και πάλι ευχαριστώ, έλα μικρούλη μου φίλε (that's my dick...) πες κι εσύ ευχαριστώ στους καλούς κύριους και κυρίες που νοιάζονται για σένα..... (ψιλή φωνούλα....) Ευχαριστώ!
Έλεος παιδιάαααααααα

1/11/06 16:12  
Anonymous Anonymous said...

Στα περισσότερα κείμενα η εισαγωγή και ιδιαίτερα ο επίλογος είναι όλα τα λεφτά.
Δε λέω ότι το κυρίως είναι για πέταμα, απλά σε κουράζει λίγο να το διαβάσεις και να καταλάβεις τι θες να πεις... νο οφφενσ!

Λιγο άσχετο αλλά όλοι για το πουλί σου θα λεμε...!!!

2/11/06 00:54  
Blogger it is said...

No offence taken man.....
και thx για τα καλά σου λόγια...
άμα είναι αν λέτε για το πουλί μου, να το φτύνετε κι όλας μη μου το ματιάξετε :p

2/11/06 10:56  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Απο στομα σε στομα κυκλοφορει.
(το Blog σου? το πουλι σου?who nose...)

2/11/06 11:29  
Blogger it is said...

Κάτι είχες πει για σοβαρό comment εσύ.... τελικά δεν άντεξες στον πειρασμό...
(του blog μου? του πουλιού μου? who nose?) :p

2/11/06 11:35  
Blogger wetex said...

les, Απο στομα σε στομα NA κυκλοφορει.
(το Blog σου? το πουλι σου?)

oraiotati i efxi afti gia to 2007.

2/11/06 13:36  
Blogger it is said...

Ναι καλή η ευχή :p δεν ξέρω αν ο αη βασίλης μπορεί να κάνει κάτι γι'αυτό βέβαια..... ειδικά άμα δεν κόψει τα μούσια :(

2/11/06 13:38  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker