Tuesday, September 05, 2006

Bloggoεπικοινωνία

Προσπαθώ να καταλάβω από τότε που ξεκίνησα το blogging για ποιο λόγο αφού γνωριστούν οι bloggers μεταξύ τους δεν κάνουν κάποια κίνηση για να γνωριστούν κι από κοντά (τουλάχιστον στις περισσότερες περιπτώσεις καθώς ξέρω και για συναντήσεις bloggers από posts). Νομίζω πως η πεμπτουσία της "σωστής" (ή σωστής αν προτιμάτε [δηλαδή έξω από εισαγωγικά αν αναρωτιέσαι ακόμη στόκε]) επικοινωνίας είναι η φυσική παρουσία των ατόμων που επικοινωνούν. Ναι μερικές φορές καταφέρνεις με κάποιους virtual φίλους σου να επικοινωνήσεις σε πολύ καλό βαθμό όμως νομίζω πως αν τους συναντήσεις από κοντά η επικοινωνία θα απογειωθεί. Έχω κάνει αρκετές προσεγγίσεις σε άτομα που γνώρισα στην blogoσφαιρα αλλά ως τώρα έχω λάβει στην καλύτερη περίπτωση χλιαρές και θολές απαντήσεις του στυλ: "Ναι να κανονίσουμε κάποια στιγμή αργότερα γιατί τώρα έχω δουλειές κλπ". Από προσωπική εμπειρία από συναντήσεις με άτομα που γνώρισα στο διαδύκτιο ξέρω πως πολλές φορές όταν συναντάς κάποιον από κοντά η εικόνα που είχες γι'αυτόν/ήν γκρεμίζεται ακαριαία λόγω εμφάνισης. Μου έχει συμβεί ακόμη και με άντρες και δεν είμαι gay ούτε αμφί... Αν η φάτσα κάποιου σε ξενερώνει ξενερώνεις γενικώς με την πάρτη του....τουλάχιστον έτσι λειτουργώ εγώ και πιστέψτε με δεν το θέλω καθόλου.....Είναι όμως μια άμυνα του οργανισμού μου ενδεχομένως, δηλαδή τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων περνάνε το φίλτρο μου και γίνονται συνειρμικά διασυνδέσεις στο υποσυνείδητό μου που ενδεχομένως συνδέουν αυτά τα χαρακτηριστικά (τα εξωτερικά πάντα) με ευχάριστες ή δυσάρεστες αναμνήσεις και καταστάσεις που έχω βιώσει και αυτόματα αποδέχονται ή απορρίπτουν (εκτός από τη φάτσα και) τον άνθρωπο που έχω απέναντί μου. Φυσικά αυτά όλα γίνονται υποσυνείδητα και σε κλάσματα δευτερολέπτου οπότε τι σκατά μπορώ να κάνω για να αντιμετωπίσω τα άσχημα συναισθήματα που μου βγάζουν άτομα με τα οποία μπορεί να μιλάμε από το νετ και να γουστάρω και από κοντά δε θέλω να τους βλέπω.... Εν τω μεταξύ αυτό καταστρέφει και την καλή διαδυκτιακή σχέση γιατί μετά μιλώντας από το νετ μπορεί μεν να μην τους βλέπεις αλλά έχει γίνει η σύνδεση γράφοντος-φάτσας γράφοντος και τον πίνεις κανονικά.... Σε μένα αυτό παίζει ένα ρόλο τροχοπέδης στο να επιζητήσω επικοινωνία με κάποιον που γνώρισα δυκτιακά αλλά στο τέλος η περιέργειά μου κερδίζει τη μάχη....Στην τελική είναι ίσως καλύτερα έτσι γιατί αν γνωριστείς και πάει καλά κι από κοντά έχεις κερδίσει έναν φίλο ή μια φίλη ή ένα καλό γαμήσι αν ο σκοπός της γνωριμίας ήταν αυτός (ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας όλοι το έχουμε κάνει [ρε λες να είμαι ο μόνος και να βγήκα μαλάκας? Δε γαμείς δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που βγαίνω μαλάκας lol]) Πλην του ΝΔ θα ήθελα να γνωρίσω όλους όσους έχω στα link μου και ακόμη μερικούς που δεν τους έχω (για άγνωστους λόγους δλδ τον εξής ένα: βαριέμαι να πηγαίνω στο template :p). Και τον ΝΔ δεν είναι πως τον αντιπαθώ ή κάτι απλώς δεν έχουμε να πούμε και τίποτα και τον έχω στα links ως φόρο τιμής επειδή από εκεί ξεκίνησε η blogoπορεία μου (μου είπε κάποιος φίλος να τον τσεκάρω κλπ κλπ κλπ). Αναμένω τους ολίγους πιστούς να προσέλθουν αν και με τους ρυθμούς που βγάζω καινούρια post παίζει και να έχουν σκυλοβαρεθεί.....

17 Comments:

Blogger pascal said...

Δηλαδή εσύ θες να μας γνωρίσεις από κοντά για να μας γαμήσεις. Ε;
:PPP

5/9/06 16:18  
Anonymous Anonymous said...

(...)έχεις κερδίσει έναν φίλο ή μια φίλη ή ένα καλό γαμήσι αν ο σκοπός της γνωριμίας ήταν αυτός(...)...(..)Πλην του ΝΔ θα ήθελα να γνωρίσω όλους όσους έχω στα link μου και ακόμη μερικούς που δεν τους έχω(...)



Α-Ψ-Ο-Γ-Ο-Σ

5/9/06 16:20  
Blogger Θεριό Ανήμερο said...

Δεν το παθαίνεις μόνο εσύ, μπορείς να σταματήσεις να ανησυχείς. Όλοι φιλτράρουμε ανάλογα με το τί μας κάνει η φάτσα. Λίγες φορές έχουμε γνωρίσει ανθρώπους και είπαμε με το χαίρω πολύ "αυτόν θέλω να τον δείρω";;

5/9/06 16:24  
Blogger Stelios Frang said...

"όταν συναντάς κάποιον από κοντά η εικόνα που είχες γι'αυτόν/ήν γκρεμίζεται ακαριαία λόγω εμφάνισης"

Η γνωριμία από το δίκτυο, πριν από τη ζωντανή, έχει το πλεονέκτημα ότι κρίνεις τον άλλον/άλλην από τα πνευματικά του χαρακτηριστικά και μόνο... Αν μετά τη ζωντανή συνάντησή σου είσαι απογοητευμένος επειδή είδες το φίλο φαλακρό, ενώ τον νόμιζες με μαλλιά, ή διαπιστώσεις ότι μια κοπέλα είναι παχουλή ενώ τη νόμιζες μοντέλα, φταις εσύ γιατί συμπλήρωσες μια αρχική εικόνα με αυθαίρετα στοιχεία.

Και φυσικά, εξαρτάται πού αποβλέπεις με την προσωπική γνωριμία. Ένας φίλος που συζητάει ευχάριστα, παίζει ρόλο αν είναι κοντόχοντρος ή φαλακρός ή φαφούτης?

5/9/06 16:25  
Blogger it is said...

looool Οκ τα σχόλια ήταν πραγματικά πολύ άμεσα δεν περίμενα τέτοια ανταπόκριση τόσο γρήγορα...
Πάμε από την αρχή λοιπόν:

@pascal

Αν έχεις ένα καλό ζευγάρι βυζιά και ένα καλό κωλαράκι και με γουστάρεις κι εσύ όταν με δεις γιατί όχι looool :p

@sykofantis_bastoyni

Thx αλλά γιατί?


@ θεριό ανήμερο

να'σαι καλά :) μου έφυγε ένα βάρος

@sfrang

Αν κοιτάξεις λίγο καλύτερα το post θα δείς πως δεν εννοώ πως ξενερώνω επιδή υποφώσκει κάτι το ερωτικό (καμία σχέση ειδικά όταν μιλάμε για άντρες) αλλά πως κάποιες φάτσες (διαφορετικές για τον καθένα) δημιουργούν ένα αίσθημα αποστροφής τυχαία και χωρίς να παίζει ρόλο το πως έχεις φανταστεί κάποιον και να σου πω την αλήθεια δεν έχω φανταστεί πως είναι από κοντά κανένας από αυτούς που γνώρισα στα blogs.
Το θέμα είναι πως αν αυτό το συναίσθημα αποστροφής δημιουργηθεί καταστρέφει τη σχέση που χτήστικε μέσα από ανταλλαγή απόψεων. Και αποστροφή δε δημιουργεί μόνο μια πλαδαρή κοιλιά ή μια καράφλα, μπορεί να είναι οτιδήποτε και δεν είναι αναγκαία μια σωματική ατέλεια καν. Έχει να κάνει με αυτό που λέω περί υποσυνείδητης διασύνδεσης χαρακτηριστικών (εξωτερικών) με ευχάριστες ή δυσάρεστες καταστάσεις...
Με πιάνεις τι εννοώ?

5/9/06 16:36  
Anonymous Anonymous said...

Τι θα πει γιατί; Αυτός ο συνδιασμός συνάντηση , καλό γαμήσι , ΝΔ με ενθουσίασε.

Υ.Γ. Σαν γάτος που είμαι με το ΝΔ φαντάζομαι μιλάς για την Νέα Δημοκρατία

5/9/06 16:40  
Blogger it is said...

@SykoFantiS_Bastoyni

lol μιλούσα για τα links μου και για το ποιους θέλω να γνωρίσω από κοντά, η Νέα Δημοκρατία είναι μεν Νομικό πρόσωπο αλλά δεν είναι φυσικό, οπότε δε μπορώ να τη γνωρίσω :p Τον Νίκο Δήμου εννούσα χαχαχα

5/9/06 16:43  
Anonymous Anonymous said...

Α τον Νίκο Δήμου ...Ε δεν πειράζει όλοι έχουμε τα βίτσια μας.

5/9/06 16:45  
Blogger it is said...

Lol είσαι θεός :D

5/9/06 16:49  
Blogger it is said...

Όταν λέω εκτός απο τον ΝΔ εννοώ πως αυτός είναι ο μόνος που έχω σαν link και δεν θέλω να γνωρίσω και αναφέρω και το λόγο παρακάτω...γιατί μάλλον πάλι δεν κατάλαβες (?) :P

5/9/06 16:55  
Anonymous Anonymous said...

Έγω πάλι αυτό που κατάλαβα από το post είναι ότι έχεις μια ενδόμυχη επιθυμία να γα**σεις τον ΝΔ!

:-) :-) (just joking, no disrespect intended!)

8/9/06 03:34  
Blogger it is said...

@anonymus
Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλώτρια!
:ppppp

8/9/06 09:19  
Blogger it is said...

Βασικά δε θυμάμαι να σου το ζήτησα αλλά παίζει....:p

Συμφωνώ σε αυτό που λες αλλά ρε συ δεν είναι και πολύ εύκολο να γίνει αυτό. Γενικώς είσαι στη λίστα μου με τα virtual άτομα που θέλω να γνωρίσω και ειδικά μετά από κάποιες προστριβές μας μετά των οποίων νομίζω πως εκτιμήσαμε ο ένας τον άλλον περισσότερο.
Αφίσα σου στο δωμάτιο μου δεν έχω για να τον παίζω (όπως γράφεις πως κάνουν μάλλον κάποιοι σε ένα παλιό σου ποστ :p, ούτε ψάχνω για μέντορες γενικά όπως μου είχες επίσης πει βλαμμένη γυναίκα χαχαχαχα) Απλώς θέλω να δω πως λειτουργείς και σκέρφτεσαι και πόσο στροφάρεις in real life και in real time γιατί από την virtual εμπειρία μου ξέρω πως irl οι άνθρωποι laggάρουν σε σχέση με το πως συμπεριφέρονται στο νετ. Δεν ξέρω αν με πιάνεις.
Επίσης είμαι σε μια φάση που θέλω γενικώς να ανοίξω τον κύκλο γνωριμιών μου και να επικοινωνήσω με νέους ανθρώπους και νομίζω πως η όλη ιδέα του blogging είναι ακριβώς αυτή ακόμη κι αν πολλοί δε θέλουν να το παραδεχτούν....
Τέσπα κοίτα να επανέλθεις στις μέρες έμπνευσής σου που μας είχες συνηθήσει σε πιο συχνά ποστ γιατί πραγματικά είσαι από τους αγαπημένους μου bloggers κι ας φαίνεσαι μαλάκω που και που (πρόσεξε! λέω φαίνεσαι και όχι είσαι γιατί δεν πιστεύω πως είσαι. Νομίζω πως είσαι από τα πιο ευαίσθητα παιδιά που παίζουν στο νετ :) και γι'αυτό και ασχολήθηκα με την πάρτη σου...κι ας μη σου το δείχνω πάντα. Όταν γίνεσαι μαλάκω θα σε βρίζω και μάθε να το εκτιμάς αυτό :P )

23/9/06 22:15  
Anonymous Anonymous said...

ligo offtopic
o filos sou pou sou eipe na tsekareis to blog nd ktlp ktlp prepei na einai kai gamo ta paidia!!!psilos , oraios me megalo ... ktlp ktlp !!!

29/9/06 21:46  
Blogger it is said...

whatevah dude....:p

30/9/06 22:20  
Blogger it is said...

Yup, auto eidika pou me ena xamogelo sou ftiaxnei ti mera enas agnostos to pathaino. Eidika me paidakia. Kai mia fora me enan upallilo sta diodia pou itan olo xamogelo kai eugeneia kai ego eixa neura :p tespa

5/10/06 15:10  
Anonymous Anonymous said...

ένα ελαττωματάκι με την παράλογη υιοθέτηση αρχών φυσιογνωμικής το έχεις

κατά τ'άλλα cool!

22/12/07 07:06  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker