Tuesday, November 14, 2006

Αυτοσαρκασμός

Αυτοσαρκασμός.... Σαρκάζω τον εαυτό μου δηλαδή. Είναι για μένα το ύψιστο σωσίβιο διατήρησης της ψυχικής μου υγείας. Αν δεν αυτοσαρκαζόμουν στις δύσκολες φάσεις που έχω περάσει..... δε θα τις είχα ξεπεράσει ποτέ.
Τι καλύτερο όταν όλα πάνε σκατά, από το να αράξεις και να απολαύσεις την όλη μπουρδελοφάση κράζοντας παράλληλα τον εαυτό σου και γελώντας μέχρι δακρύων με τη μαλακία που σε δέρνει.... Τα καλύτερα γέλια τα έχω κάνει κοροϊδεύοντας την πάρτη μου. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να τα παίρνουμε όλα στα σοβαρά... Το πιο σοβαρό θέμα στον κόσμο μπορείς άνετα να το δεις μέσα από ένα παραμορφωτικό πρίσμα που θα το κάνει να σου φαίνεται τόσο αστείο που θα κλάσεις στο γέλιο... Ιδιαίτερα τον εαυτό μας γιατί τον παίρνουμε τόσο στα σοβαρά μερικές φορές?
Δηλαδή είμαι ο μόνος που μετά από μια διένεξη στην οποία έχω φανεί απίστευτα μαλάκας (σοβαρός μαλάκας πάντα... και έτοιμος να υπερασπιστώ τις μαλακίες που λέω μέχρι θανάτου...) και αφού ηρεμήσω, κάνοντας ένα playback νοερό σκέφτομαι το πόσο γελοίος πρέπει να φαίνομαι σε κάποιον τρίτο και χέζομαι στα γέλια? Είμαι ο μόνος που ενώ του έχουν πάει όλα σκατά και κάθεται σε ένα παγκάκι έτοιμος να αρχίσει να σκάβει το λάκκο του και σκέφτεται πως το μόνο που του λείπει τώρα είναι μια καταιγίδα ακριβώς πάνω από την κεφάλα του και όταν ακόμη και αυτό πραγματοποιείται ωσάν θαύμα εξ'ουρανού τα ξεχνάει όλα και λιώνει στο γέλιο (τρώγοντας και τη βρόχα στα μουτσούνια γιατί μερικές φορές η βροχή είναι λυτρωτική)?
Είναι καλή φάση να μπορείς να γελάς με την πάρτη σου.... Σκέψου πόσες μαλακίες που έχεις κάνει τις ξέρεις μόνο εσύ! Μιλάμε αν ήξεραν αυτές τις μαλακίες οι φίλοι σου (δε μιλάω καν για εχθρούς....) θα σε δούλευαν μέχρι να πεθάνεις. Σκέψου πως έχεις το προνόμιο εσύ να τις ξέρεις... Και λιώσε στα γέλια.
Όταν όλα πάνε σκατά, όταν ο κόσμος γκρεμίζεται, όταν γυναίκες παιδιά και γέροι κλαίνε γοερά για την κατάντια του κόσμου, όταν όλοι σε έχουν για ξοφλημένο και μαλάκα, όταν έρχεται το τέλος του κόσμου, take a moment, χαλάρωσε λιγάκι στην άκρη και ξεκίνα να κράζεις τον εαυτό σου και να γελάς..... Όλα θα πάνε καλά. Αρκεί να μπορούμε πάντα να γελάμε με τα χάλια μας.....



PS Για να μην παρεξηγηθούμε μαλάκες μου.... ΜΟΝΟ ΕΓΩ μπορώ να κράζω την πάρτη μου! Αν το επιχειρήσει άλλος θα του γαμήσω! mouhahahahahhahaha
PS2 Always look on the bright side of life tata tata tata tata, always look on the bright side of death tata tata tata tataaaaa.... (The life of Brian Monty Python)
οκ οι στοίχοι μπορεί να είναι και ελαφρώς λάθος, who gives a fuck though?
PS3 Να'μαστε καλά, να γινόμαστε χάλια..... και χαλιά να μας πατήσουν, μερικές φορές είναι καλή φάση ;)

4 Comments:

Blogger Unknown said...

Να αυτοσαρκάζεσαι οφείλεις,
αλλά να το κάνεις με στυλ,
αλλιώς αυτογελοιοποιείσαι ;-Ρ

14/11/06 16:55  
Blogger it is said...

Ελπίζω να μην υπονοείς κάτι :P haha ισχύει, όμως το πλεονέκτημα του αυτοσαρκασμού είναι πως μπορείς να μην έχεις κοινό....

14/11/06 17:11  
Anonymous Anonymous said...

Γιατί μου θυμίζεις τόσο τον κολλητό μου...?

14/11/06 18:17  
Blogger it is said...

dunno :p εσύ γιατί δε μου θυμίζεις τίποτα? :p

14/11/06 21:37  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker