Thursday, August 09, 2007

Στο υπνάκι μου...

Τα βράδια που πλαγιάζουμε μαζί... λίγο πριν κοιμηθώ, παίρνω το χρόνο να χαζέψω τη μορφή σου... Το πρόσωπό σου το γαλήνιο με τα κλειστά τα μάτια, τη στάση του κορμιού σου την εμβρυϊκή... Το δέρμα σου χαϊδεύω, απαλό κάτω από της παλάμης μου το δέρμα.
Ηρεμώ... νοιώθω την ένταση να με εγκαταλείπει και μια σιγουριά κι ασφάλεια μου κυριεύει το μυαλό και χαλαρώνω... Αφήνω κάτι δικό μου να σε ακουμπάει... χέρι, πόδι, πλάτη... κάτι όμως να σε ακουμπάει... να νοιώθω το κορμί σου δίπλα μου...
Μ'αρέσει να σε βλέπω όταν δε βλέπεις... να σε μυρίζω και να σε νοιώθω... της ανάσας σου το ρυθμικό παλμό ν'ακούω και της καρδιάς σου τους χτύπους... Όταν καμιά φορά μισοξυπνάς και τρίβεις τα ματάκια σου νυσταγμένα, λίγο προτού στον ύπνο σου ξαναγυρίσεις, προσπαθώ να μη γελάσω από χαρά... είσαι στον ύπνο σου μικρό παιδί γλυκό κι αθώο... και από χαρά με κάνεις να θέλω να γελάσω τρανταχτά, χαρούμενος που δίπλα μου είσαι και που εγώ και μόνο σε βλέπω στις στιγμές σου τις αδύναμες...
Παλεύω με τον εαυτό μου να μη σ'αρπάξω και σε ξυπνήσω... Παλεύω να μη σε πνίξω ξάφνου στα φιλιά... Μικρό μου... Σε φιλώ... Κάθε που κοιμάσαι θέλω να είμαι δίπλα σου... Γιατί στον ξύπνιο σου το ξέρω... είμαι!


ΥΓ. Αφιερωμένο σε σένα... Ξέρεις εσύ! :p Σμακ!

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

einai polu ekkneuristiko na sou leei o allos oti se parakolou8ei ston upno sou! Paradexomai oti sthn arxh akougetai polu sunais8hmatiko kai trufero, alla molis xaseis ton upno sou epeidh 3ereis pws enas kataskopos karadokei xanei olh tou th sugkinhsiakh forthsh. opote mh xaneis ton upno sou kai mh stereis ton upno twn allwn!kapoia stigmh 8a sou perasei.

9/8/07 12:57  
Blogger Loth said...

ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ..
ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ..ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ;)

9/8/07 13:22  
Blogger Ατθάνα said...

:)
Ναι.
Είναι πολύ όμορφο...

9/8/07 13:31  
Blogger it is said...

verth μήπως βλέπεις πολλές ταινίες με κατασκόπους στο STAR channel? :p
Έλα μωρέ... αφού κοιμάται και δεν το καταλαβαίνει :p hehehe


loth καλά είναι... αν και είμαι σίγουρος πως εσύ αν το καταλάβαινες δε θα τον άφηνες τον Γ. :p θα ντρεπόσουνα χεχεχε φιλάκια :)


καρυάτιδα... τα είπες όλα πάλι ρε :p Ευχαριστώ πολύ καλό μου :) φιλάκια :D

9/8/07 13:52  
Blogger το φτυαράτσι said...

Πω πω!Καψούρης!LOL!Τυχερή η κοπέλα σου που την αγαπάς τόσο!Την κουληνύχτα μου!

10/8/07 00:35  
Blogger nahames nakanamoko said...

γλυκιέ μου ΓΚαυλιάρη εσύ!

καιρό έχω να ρθώ κατά δω!
αλλά ξέρω ότι είσαι καλά
γιατί είδα το oulaloum ρινγκ με Μανταλένα

10/8/07 20:31  
Anonymous Anonymous said...

Και ο it is υπο την επηρεια της θεας Αφροδιτης!!! Μπραβο ιτ ιζ μου! Μου φαινεται περιεργο να σε βλεπω ερωτευμενο! Φτου σου ;) ;)

10/8/07 23:11  
Blogger Unknown said...

ξερω!
"με επιασες στον υπνο"
:p

11/8/07 10:10  
Blogger βασίλης said...

Πολύ γλυκές σκέψεις. Ακόμα και το ροχαλητό μπορεί να ακούγεται μελωδία, αν αγαπάς αληθινά.

13/8/07 13:53  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker