Monday, August 06, 2007

Το ευ ζειν...

Είναι μερικοί άνθρωποι που σου σημαδεύουν τη ζωή και σε αλλάζουν ριζικά... Ειδικά όταν είσαι πιτσιρικάκος και προσπαθείς να καταλάβεις τι γίνεται γύρω σου... Αν είσαι τυχερός, βρίσκεις στο διάβα σου δασκάλους - ανθρώπους... Σου μαθαίνουν πέρα από γράμματα, να σκέφτεσαι... και ακόμη παραπέρα... κάποιοι σου μαθαίνουν να κάνεις τις σκέψεις σου γράμματα... και τα γράμματα αράδες και τις αράδες κείμενα... Με δομή, με λογική και όταν χρειάζεται και με συναίσθημα.
Είχα την τύχη να γνωρίσω λίγους τέτοιους ανθρώπους, που ήταν δάσκαλοί μου... Μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού... κι όμως... το αντίκτυπό τους στη δομή της σκέψης μου είναι τεράστιο... με τις φιλολόγους τα πήγαινα πάντα καλά κι ας ήμουν των θετικών επιστημών... Μου άρεσαν τα φιλολογικά γιατί εμπεριείχαν συζητήσεις... και μιας και μου αρέσει να κοντράρω δημιουργικά, άρεσα κι εγώ στις δασκάλες μου (έτυχε να είχα αποκλειστικά γυναίκες φιλόλογους, εκτός από έναν φασιστοειδή τύπο στο λύκειο που μου έκανε αρχαία και τον έχω διαγράψει διά παντώς...).
Πρώτη φορά πήγα φροντιστήριο στην έκθεση στην πρώτη λυκείου... Ήμουν σε μια τάξη με άλλα 9-10 παιδιά... κατά κύριο λόγο δευτέρας λυκείου... μπορεί και να ήμουν ο μόνος που πήγαινε πρώτη... Θυμάμαι την πρώτη μου εντύπωση από τη δασκάλα... τη Δέσποινα... ψηλή κι αγριωπή, με κοντά μαλλιά... αντρογυναίκα... Φαινόταν και ήταν, αρκετά σκληρή... με τους σκληρούς δασκάλους τα είχα πάντα καλά... δώσε μου χριστοπαναγίες και πάρε μου τη ζωή... από 6 χρονών τις ακούω κι έτσι έχω μάθει να λειτουργώ... Η Δέσποινα δεν κατέβαζε αγγέλους... αλλά άμα τη νευρίαζες... θυμάμαι πολλά κοριτσάκια να κλαίνε γοερά μετά από μάλωμά της... ήξερε και ξέρει που να χτυπήσει την τάξη ως σώμα και τον καθένα ξεχωριστά... Παρόλα αυτά, έχει μια καρδιά μάλαμα... Φχαριστιέσαι μάθημα μαζί της... Τη νοιώθεις που πιάνει το μυαλό σου στα χέρια της και το πλάθει και νοιώθεις σιγουριά...
Μαθαίνεις να μιλάς, μαθαίνεις τα λάθη που περνάνε δίπλα σου καθημερινά και είναι απαρατήρητα... μαθαίνεις να δομείς τη σκέψη σου... Θυμάμαι που τότε μόλις είχε αλλάξει το σύστημα... Θυμάμαι να μας δείχνει το καινούριο, με τις εκθέσεις των 600 λέξεων (ποιο σοβαρό θέμα να αναπτύξεις σε τόσες λίγες λέξεις?...) και παράλληλα να μας διδάσκει και τα θέματα τα παλιότερα, τα θέματα που σου ανοίγουνε την όρεξη να γράψεις σελίδες επί σελίδων...
Είναι η μόνη δασκάλα που έχω επιτρέψει να μου πληγώσει την εικόνα μου στην τάξη χωρίς αντίποινα... Μάλιστα δύο φορές... Θυμάμαι το αίμα να μου ανεβαίνει στο κεφάλι και να κάνω τον μαλάκα... γιατί? Γιατί η εικόνα της και καλά μούρης δεν άξιζε τίποτα μπροστά σε αυτά που ρούφαγα... κρεμόμουν από τα χείλη της... κάθε μάθημα...
Την πρώτη φορά, ήταν ένα βράδυ που δεν είχε κάνει κανείς σχεδόν την έκθεση που μας είχε βάλει για το σπίτι από το προηγούμενο μάθημα... Τότε μάκραινα τα μαλλιά μου και ήταν στην πιο άθλια φάση τους... εκεί που απλώς κάνεις υπομονή... Μπαίνει μέσα με χαμόγελο... ξεκινάει να μαζεύει εκθέσεις και από τις 11 που περίμενε πήρε τις 2... Ποιος είδε τη Δέσποινα μαινόμενη και δε φοβήθηκε... Μια κοπέλα κάνει το λάθος να ψελλίσει δικιολογία... Ακούει τα εξ'αμάξης και βάζει τα κλάματα... και γυρνάει η δικιά μου σε μένα... που έκανα την κότα εννοείται και δεν έβγαζα κιχ... Με κοιτάει... και έτσι για να βγάλει τα νεύρα γυρνάει και μου κάνει... "Πως είσαι έτσι ρε Φ... τράβα κουρέψου, σαν τη μικρή λουλού είσαι!"... Οκ... ξέρετε όσοι με διαβάζετε τι τύπος είμαι... ε σας πληροφορώ πως έκανα πλήρως το μαλάκα και κατάπινα κόμπους θυμού σε όλο το υπόλοιπο μάθημα...
Τη δεύτερη φορά της είχα σπάσει τα νεύρα είναι η αλήθεια και γύρισε και με είπε μαλάκα... μέσα στην τάξη και πάλι... Αλλά τη δεύτερη φορά μου είπε συγγνώμη... (εκτός τάξης βέβαια, σε προσωπικό επίπεδο... χαχαχα είσαι η θεά μου...).
Έχουμε γεννηθεί την ίδια μέρα με τη Δέσποινα. Δύο του Σεπτέμβρη... Μοιάζουμε σε πολλά... Έχω διαβάσει διήγημά της κι έχω κλάψει... δεν της είχα πει πως έκλαψα... μόνο πως το διάβασα... Και θυμάμαι που είχε καταχαρεί, γέλαγε από μέσα της, είχε συγκινηθεί κι όλας που της είπα πως μου άρεσε πολύ... αλλά κλασική Δέσποινα, γυρνάει και μου κάνει: "Μπα, διαβάζεις και κείμενα με ευαισθησίες?" και καλά απαξιωτικά... Βέβαια δεν έπεισες ούτε τα κουμπιά του μπουφάν μου πως δεν το ήξερες πως θα μου αρέσει αλλά τέλος πάντων...
Άμα της δώσεις γραπτό μαθητή της από οποιαδήποτε χρονιά, θα ξέρει ποιανού είναι... Άμα σου πει τι πιστεύει για κάθε της μαθητή, θα είναι 100% μέσα... Κοιτάει στην ψυχή σου... σου μαθαίνει να σκέφτεσαι αυτοδύναμα, σε προετοιμάζει για τη ζωή και όχι μόνο για τις εξετάσεις... και αγαπάει...
Για σένα λοιπόν αγαπημένη μου δασκάλα... εσένα που μοιραστήκαμε τόσες σκέψεις και σου έδειξα μέσα μου... εσένα που γεννηθήκαμε την ίδια μέρα... να ξέρεις πως σ'αγαπώ και σε θυμάμαι πάντα κι ας μη μιλάμε σχεδόν ποτέ...



ΥΓ. Η δασκάλα μου έχει κι αυτή blog... μπορείτε να το επισκεφτείτε εδώ.
Υγ2 Περιμένω κριτική και να μην είσαι καθόλου επιεικής... αν και δεν χρειαζόταν να το πω αυτό... σε ξέρω τι κακιά που είσαι :) χαχαχα Φιλάκια Δέσποινα

ΥΓ3 Μη με αρχίσεις στις γρήγορες για τα ορθογραφικά... δείξε λίγο έλεος...

27 Comments:

Blogger Loth said...

ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩΩΩΩΩ
ΤΗΝ ΞΕΡΩΩΩΩΩ
ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΕΚΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΛΛΗΤΗ ΜΟΥ ΕΚΘΕΣΗ,ΧΕΣΤΗΚΑ ΚΑΙ ΕΦΥΓΑ ΚΑΠΑΚΙ..
ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑΤΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΘΑ ΠΛΗΓΩΝΟΜΟΥΝ ΕΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑΑΑΑ..ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΓΕΛΑΓΑΝΕ ΟΛΟΙ ΜΕ ΕΜΕΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΟΟ!

6/8/07 12:41  
Blogger it is said...

αχαχαχα πλάκα κάνεις! μαλακία έκανες κι έφυγες... είναι γαμάτη... θα σ'έβαζε εντός θέματος δεν παίζει να τη γλίτωνες... :p ahahhaha μικρός κόσμος :) Φιλάκια...

6/8/07 12:45  
Blogger Loth said...

ΕΓΩ ΕΝΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ?ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΙΑ...ΘΑ ΕΠΕΦΤΕ ΤΡΕΛΛΟ ΡΕΖΙΛΙΚΙΙΙΙ

Η ΚΟΛΛΗΤΗ ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΡΑΨΕ ΓΑΜΩ...ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

6/8/07 12:46  
Blogger it is said...

χαχαχα ρε δεν παίζει σου λέω... μιλάμε είναι θεά η γυναίκα...

6/8/07 12:48  
Blogger Loth said...

ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΤΙ ΕΙΜΑΙ?
ΘΕΑ ΕΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΛΕΩΣ..

ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΓΕΙΑ ΣΑΣ

6/8/07 12:57  
Blogger alexis said...

δεν θα ήθελα να σε είχα μαθητή με ΤΙΠΟΤΑ λέμε!

:p

6/8/07 18:35  
Blogger Crazy Chef said...

κοιτα να δεις που απο μικρο σου πλεναν τα σεντονια.....

6/8/07 20:11  
Blogger it is said...

thrills... λίγοι με αντέχουν... ;p μια από τις φιλολόγους μου, άλλαξε και πήγε να διδάξει πάλι σε γυμνάσιο αντί για λύκειο που δίδασκε επειδή δεν την πάλεψε άλλο μαζί μου... και ήταν από τις αγαπημένες μου... δεν κατάλαβα ποτέ γιατί το έκανε αυτό... τέσπα...



σεφ... εννοείται... αλλιώς πως θα μάθαινα να τα πλένω μόνος μου? :p

7/8/07 09:58  
Blogger ΔΣ said...

και γω που πιστευα πως όσο περνουν τα χρονια λιγοστευουν οι λόγοι που σε κανουν να δακρύζεις απο χαρα γιατι τις σταγονες τις φυλάς για σοβαρα και ανεπανορθωτα περιστατικά...τελικά ο άνθρωπος "μαλακός σαν ένα δεμάτι χόρτο¨"όσο κι αν τον αφήνεις σε μιαν άκρη της δημοσιας να ξεραίνεται ,πάντα θα έχει οπές ανοιχτές και με ένα θρόισμα,μια κινηση θα βρίσκουν την αφορμή να ανοιξουν,να στάξουν το ευεγετικο ίαμα,τη δροσια που δικαιώνει το λογο ύπαρξής σου,αυτός δεν είναι ο ορισμός για το δάκρυ? να εισαι παντα καλα φοιβο με τα πλουσια μαλλια και τα πιο πλουσια αισθήματα...

7/8/07 10:29  
Blogger it is said...

:)
Τα έχω κόψει τα μαλλιά, σκουλαρίκι δεν έβαλα όπως μου είχες προτείνει...
Πρέπει να βρεθούμε και από κοντά... να τα πούμε καλύτερα... έχω να σου πω πολλά... Φιλιά πολλά :)

7/8/07 10:35  
Anonymous Anonymous said...

Κι εγώ την ξέρω!!!
Παρομοίως την είχα δασκάλα έκθεσης για 2 χρόνια. Την είδα μόλις προχτες! Μετά από 15+ χρόνια και με... θυμήθηκε!!! Απίστευτη! Όχι μόνο με θυμήθηκε, αλλά θυμήθηκε και όλα για μένα! Καταπληκτική. Μού είπε για το blog της, όπου μπορώ να βρω προτάσεις για βιβλία. Πάντα μού άρεσαν οι προτάσεις της!! Ο γιος μου θα την προλάβει άραγε σε ενεργή δράση, σε...15 χρόνια από τώρα; Μακάρι!

25/1/08 01:54  
Anonymous Anonymous said...

Την είχα και εγώ φέτος. Είναι καταπληκτική, άσχετα αν είχαμε ψιλοβριστεί κανά δυο φορές. Δεν κρατάω μόνο τον ψηλό βαθμό που πιστεύω ότι έχω γράψει στις Πανελλήνιες (λέω πιστέυω γιατί μεθαύριο βγαίνουν τα αποτελέσματα). Κρατάω τις πολιτικές ανυσηχίες που μου δημιούργησε και την αγάπη για το διάβασμα και το γράψιμο που μου καλλιέργησε αν και ήμουν τεχνολογική κατεύθυνση. Μάλιστα χάρης εκείνη δημιούργησα και blog.

21/6/08 15:39  
Anonymous Anonymous said...

Την είχα και εγώ φέτος. Είναι καταπληκτική, άσχετα αν είχαμε ψιλοβριστεί κανά δυο φορές. Δεν κρατάω μόνο τον ψηλό βαθμό που πιστεύω ότι έχω γράψει στις Πανελλήνιες (λέω πιστέυω γιατί μεθαύριο βγαίνουν τα αποτελέσματα). Κρατάω τις πολιτικές ανυσηχίες που μου δημιούργησε και την αγάπη για το διάβασμα και το γράψιμο που μου καλλιέργησε αν και ήμουν τεχνολογική κατεύθυνση. Μάλιστα χάρης εκείνη δημιούργησα και blog.

21/6/08 15:40  
Anonymous Anonymous said...

Καλησπερα!Και εγω εκανα μαθημα μαζι της,1 χρονο..Ξαναεδινα πανελληνιες τοτε,της χρωστααω πολλα..Ποια χρονια εκανες εσυ μαθημα?

6/1/09 01:50  
Blogger vasileia said...

to anakalupsa ligo arga ayto to blog alla
giati emena ayto to skhniko me tis duo ektheseis apo tis 11 moy thimizei kati.
Exo mia aisthisi oti imoyn kapou ekei..mporei na (mh) me thimasai ego se thimamai :) Vasileia F.

19/7/09 03:40  
Anonymous Anonymous said...

Ένας ακόμη που ανακάλυψε αργά αυτό το blog! Νομίζω πως ήμουν και εγώ εκεί όταν από τις 11 εκθέσεις μάζεψε τις 2. Από τις καλύτερες εκπαιδευτικές εμπειρίες που είχα στην ζωή μου ήταν ο ένας χρόνος που έκανα έκθεση μαζί της. Μετά από τόσο χρόνια ακόμη έχω την φωνή της στο μυαλό μου και τα μάτια της πάνω από το κεφάλι μου κάθε φορά που πάω να γράψω ένα κείμενο. Την ευχαριστώ θερμά.

6/2/10 12:47  
Anonymous Anonymous said...

''στους γονείς μου οφείλω το ζην στους δασκάλους το ευ ζην''.
Ένας λόγιος Άνθρωπος που θέωρω τον εαύτο μου τυχέρο που τον συνάντησα πριν 17 χρόνια.
Με έμαθε να σκέφτομαι να γράφω να διαβάζώ.Με έκανε καλύτερο άνθρωπο με πήγε μπρόστα....Αυτά που γράφεις δεν είναι υπερβολικά είναι λιγά γι αυτόν τον ΄Ανθρωπο .Την αγαπάω και την θαύμαζω πολύ και ας μην της το έχω πεί πότε και ας μην πέρασα να την δώ ποτέ . .Ένα λεύκο τριαντάφυλλο της πήγα μόνο με τα αποτελέσματα... Όσο μεγαλώνω την σέβομαι ακόμα πιο πολύ και ακόμα διαβάζω τα βίβλια της.
Πολλές φορές σκέφτομαι πόσο θα ήθελα να πήγαίνω και να κάνω μάθημα ακόμα ....
Σε ευχάριστώ Δεσποινα


Τίμος

22/3/10 18:55  
Blogger it is said...

Βασιλεία... αν και μάλλον δε θα το δεις ποτέ... ναι σε θυμάμαι μια χαρά :) Είσαι μέσα στα 2-3 άτομα που είχα κατασυμπαθήσει από εκείνη την τάξη :) Ελπίζω να είσαι καλά


Ανώνυμε δεν ξέρω αν ήσουν μέσα... Πε μου όνομα και θα σου πω... :)


Τίμο... συμφωνώ :) Χαίρομαι που άφησες σχόλιο :) να σαι καλά :)

23/3/10 08:54  
Anonymous Anonymous said...

guys η γυναικα ειναι all the money!!
ειμαι πιθανων ο μικροτερος που γραφει εδω μεσα αφου τωρα θα παω δευτερα λυκειου!
κανω μαθημα μαζι της απο περσι και συνεχιζω αδιακοπα! οι ωρες του μαθηματος μαζι της περνανε χωρις να το καταλαβαινεις γιατι απλουστατα η συγκεκριμενη καθηγητρια δεν σου βγαζει τον ρολο του δασκαλου που απλα δινει στερνες πληροφοριες και υλικο για εκθεση! σε κανει να αποκτας μια διαφορετικη αποψη για οσα γινονται γυρω σου! σου περναει αξιες με τον δικο της μοναδικο τροπο, σε μαγευει με το "λεγειν" της και το καλυτερο απ' ολα σε μαθαινει να εισαι ανθρωπος!
ευχαριστω για την ευκαιρια που μου εδωσε το blog να πω οσα αισθανομαι για αυτη τη γυναικα και ενα ακομα μεγαλυτερο ευχαριστω στην Δεσποινα!
Δημητρης Δ

4/9/10 00:38  
Blogger it is said...

Δημήτρη να είσαι καλά :) ευχαριστώ που πέρασες... Είναι παλιό αυτό το ποστ και δε νομίζω να το δει η Δέσποινα... αλλά δεν πειράζει :)

Το μάθημά της είναι όντως τόσο ευχάριστο και δημιουργικό που περνάει και δεν το καταλαβαίνεις...

Ευχαριστήσου το και πάρε όσα μπορείς :) Ένα από τα πιο εκνευριστικά πράγματα που μου έμαθε είναι να ακούω τα λάθη και να τα διορθώνω... εκνευριστικά για τους άλλους πάντα :p

τέσπα :) γεια χαρά :)

5/9/10 12:55  
Blogger George said...

Φοίβο, είμαι κι εγώ παλιός μαθητής της Δέσποινας (10 χρόνια πίσω) και περιέγραψες με λόγια που δε θα μπορούσα ποτέ να γράψω την ευγνωμοσύνη μου προς αυτήν και την γλυκιά μελαγχολία που νοιώθω ενθυμούμενος τα 2 χρόνια που πέρασα στην αίθουσα της! Δεν ξέρω αν συνεχίζει μαθήματα στην κάθετη οδό της Μπενάκη της οποίας το όνομα μου διαφεύγει αλλά ευχαρίστως θα καθόμουν στα θρανία ξανά για να την ακούσω.. Στέλνω την αγάπη μου στη Δέσποινα και πολλά ευχαριστώ σε εσένα που μας θυμίζεις τις καλές εποχές και βλέπεις τα πράγματα με έναν τόνο ρομαντισμού που μας λείπει σήμερα!

19/4/11 09:46  
Anonymous Maria M. said...

Παιδιά τι να πω, έχω συγκινηθεί πολύ. Έχουν περάσει 14 χρόνια από τότε που έκανα μάθημα στο φροντιστήριο στο κέντρο, και από τότε υπήρξαν άπειρες φορές και μέρες που η στάση της, η καθοδηγητική μορφή της, η λογική, η κριτική ματιά της, ήρθαν στη μνήμη μου και με ξελάσπωσαν ή στην καρδιά μου και με έκαναν να νοσταλγήσω. Έτυχε να μπω στον Πατάκη προχτές, και είδα ένα βιβλίο της. Ξεφύλλισα από περιέργεια και έφυγα. Κάθε σελίδα και ένα σάββατο, κάθε Σάββατο και μια ματιά στην κοινωνία, κάθε ματιά και ένα βήμα ωριμότερη... Μία από τις ελάχιστες καθηγήτριες που όχι μόνο δεν ξέχασα, αλλά με χαρά θα ξαναέβλεπα. Της χρωστάω άλλωστε ένα μεγάλο ευχαριστώ. Φιλιά σε όλους σας

26/3/12 03:15  
Blogger ΔΣ said...

παιδιά σήμερα είδα τα σχόλια.τι να πω;ισως οσο περνουν τα χρονια οι ανθρωποι γελαμε δυσκολοτερα και κλαιμε πιο ευκολα....κι επειδη εχουν περασει αρκετα χρονια μου βγαινει το δακρυ ετσι,πηγαία...σας αγαπω ολους ,ειστε η χαρα και η δικαιωση της υπαρξής μου..(και θυμαμαι και τα γραμματά σας ακομη,και αυτών που μου εδιναν λιγοτερες εκθεσεις)

9/6/12 20:53  
Anonymous Anonymous said...

Νιώθω μια γλυκιά ταραχή διαβάζοντας τις σκέψεις και τα σχόλια για τη ΔΑΣΚΑΛΑ Δέσποινα Σμυρνιάδου...έχω να πω λοιπόν ότι ήμουν και εγώ εκεί (προ εικοσαετίας)...τα δυο πρώτα χρόνια στο σπιτάκι της Νέας Ιωνίας πρωϊνά Κυριακής...και μετά στο φροντιστήριο στο κέντρο της Αθήνας. Ομολογώ ότι οι αναμνήσεις μου από το παλιό σπίτι της Δέσποινας και τα μαθήματά μας εκεί είναι πιο γλυκιές..πιο ζεστές..

Είμαστε τέσσερα αδέλφια ...στη Δέσποινα πήγαμε οι τρεις μικρότεροι και τη θυμόμαστε όλοι με αγάπη.

Φιλιά Δέσποινα..να είσαι καλά..Ελπίζω να σε προλάβουν σε καμμιά δεκαριά χρόνια τα παιδιά μας!!
Δεν θα ήταν ωραία μια συνάντση-μάθημα έκθεσης για τους παλιούς μαθητές??

19/10/2015

19/10/15 11:16  
Blogger Unknown said...

Την Δέσποινα την είχα καθηγήτρια πριν 24 χρόνια.Ειναι ένας χαρισματικός άνθρωπος, με σφραγίδα από την γέννηση της, προορισμένη για αυτό που επιτελεί. Αυτή τη στιγμή είμαστε έξω στην κοινωνία επιστήμονες γιατροί, δικηγόροι, ερευνητές, δικά της παιδιά που ενέπνευσε και βοήθησε με την ευφυΐα της, την μαγκιά της, το ταλαντο της. Σε ευχαριστούμε Δέσποινα που μας βοήθησες να πραγματοποιήσουμε τα όνειρα μας. Η θετική μας σκέψη και ενέργεια πάντοτε μαζί σου. Σε αγαπάμε.

11/9/19 15:56  
Blogger it is said...

Δώδεκα χρόνια μετά και το ποστ για τη Δέσποινα ακόμη δέχεται σχόλια :)

Ευχαριστώ για το σχόλιο και συμφωνώ σε όλα όσα λες :)

11/9/19 16:32  
Anonymous George Pelekanakis said...

Κάνεις πλάκα, μόνο 19 χρόνια μετά, αυτό είναι μεθαύριο…Για τη Δέσποινα θα γράφονται πράγματα και θα απευθύνονται ευχαριστίες 119 χρόνια αφότου ξεκίνησε αυτό το μαγικό ταξίδι αλλαγής ζωών, πάντα προς το καλύτερο. Εγώ δεν ξέρω τι να γράψω, για τη δασκάλα, για τη φίλη, για τη μαμά, για την κουμπάρα;;; Θα γράψω τον κοινό παρονομαστή όλων αυτών των διεπαφών μου μαζί της. Με έκανε ΑΝΘΡΩΠΟ, και μαζί μου και όλη την οικογένεια μου. Θα της ευχηθώ να ζήσει πολλά χρόνια ακόμα γιατί απλά και μόνο αν ζει, θα φωτίζει. Και δεν νομίζω να διαφωνούμε ότι χρειαζόμαστε φως…

14/1/24 08:21  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker