Friday, July 27, 2007

Αγώνες μαλακίας...

Μετα-blogging... Αυτά τα μετα-κάτι δεν τα είχα πιάσει ποτέ... Πίστευα πάντα πως είναι gay εκφράσεις από trendy τύπους (btw trendy = βρισιά in my book...). Νομίζω πως είναι θλιβερό... το να μην έχεις θέμα... να μην έχεις κάτι να πεις, και να το ρίχνεις στο κράξιμο των άλλων... Βέβαια το κάνω κι εγώ... το θέμα όμως είναι πως λίγοι (και δε βάζω σε αυτούς τον εαυτό μου...) έχουν την απαραίτητη ικανότητα να το κάνουν σωστά...
Ο bruce ήταν ένας από αυτούς... Τώρα έχει σταματήσει βέβαια και δεν ασχολείται... Imho μαλακία του... είχε πολύ γέλιο... και αν δεν ήσουν κολλημένος είναι σίγουρο πως διασκέδαζες το κράξιμό του, ακόμη κι αν έκραζε εσένα... Τώρα πια μόνο μαλακισμένα τελειωμένα τυπάκια ασχολούνται... και το μόνο που είναι ικανά να κάνουν είναι να μπαίνουν σε ηλίθια παιχνίδια του γυμνασίου, ποιος θα βρίσει τον άλλον καλύτερα... δηλαδή έλεος...
Πέρα από αυτό, ασχολούνται με εντελώς καμένα άτομα... τόσο καμένα που το να ασχοληθείς μαζί τους σε κάνει εξίσου και χειρότερα καμένο... Άσε που τους δίνεις και λόγο ύπαρξης με το να τους δίνεις σημασία... Είναι γνωστό πως όλοι χρειαζόμαστε κάποιον και ιδανικά κάποιους και εντελώς ιδανικά πολλούς, να ασχολούνται με την πάρτη μας... Δεν είναι κακό αυτό...
Για να συμβεί υπάρχουν δύο επιλογές... Η μία είναι να είσαι γαμώ τα παιδιά... καλός σε κάτι που να ενδιαφέρει και άλλους... συμπαθητικός.... αστείος... τέλος πάντων να έχεις ορισμένα καλά στοιχεία που τραβάν και των άλλων την προσοχή... Ο άλλος τρόπος είναι το αντίθετο... δηλαδή το να ξεχωρίζεις διά της μαλακίας που σε δέρνει πατόκορφα κι αλύπητα... και αυτόν τον δρόμο έχουν επιλέξει διάφοροι τύποι που έχουν blog... και με ακριβώς αυτούς ασχολούνται άλλοι τύποι, που πολλές φορές εμφανίζονται και ως και καλά έξυπνοι και γαμάτοι... ενώ στην πραγματικότητα είναι το ίδιο θλιβεροί με τους προαναφερθέντες θλιβερούς μαλάκες...
Μιζέρια... να στάζει από παντού... Όταν κάποιος είναι εξωφρενικά μαλάκας, δεν αποτελεί πρόκληση να το εμφανίσεις και να το προβάλεις... κάνει μπαμ.... ακόμη και σε καθυστερημένους... κάνει τριμπάμ... όταν όμως επιλέγεις να το προβάλεις αυτό και να το παίξεις και καλά μάγκας με το να την πεις σε έναν θλιβερό μαλάκα... όχι απλώς μπαίνεις στην ίδια κατάταξη μαλακίας... τα πας ακόμη καλύτερα από αυτό... Είσαι μια θέση πιο πάνω στους μαλάκες όλων των εποχών... διαιωνίζεις τη μαλακία... και γενικώς είσαι τραγελαφικός, γραφικός, κονιόρδος... και γουστάρεις κι όλας...
Γράφεις με κεφαλαία φωνακλάδικα γράμματα το πόσο μαλάκας είναι ο... μαλάκας... χαχαχαχα και τα ίδια γράμματα σε κοιτάζουν και σου κλείνουν το μάτι... Το να μπεις σε αγώνα εξυπνάδας με έναν μαλάκα είναι το ίδιο με το να προκαλέσεις σε αγώνα τρεξίματος κάποιον που δεν έχει πόδια... και μάλιστα δεν έχει καν πατερίτσες... Κόβεις το νήμα και περήφανα βροντοφωνάζεις: ΚΕΡΔΙΣΑ!!!!!
Ναι... είσαι ο νικητής αρχοντομαλάκας... τσίμπα μια κλανιά μου για μετάλλιο....

13 Comments:

Blogger lee said...

klap klap klap!
(δεν ειναι τιποτα, μου εμεινε το χειροκροτημα απο τη χθεσινη συναυλια).
Καλά τα λες man, αλλα ποιος ειναι αρκετα νηφαλιος για να σε ακουσει. Εχουν εθιστει & θυσιαστει στο βωμο της επισκεψιμοτητας του μπλογκ τους, κοινώς ότι να ναι... Τους διαβαζω οπως θα διαβαζα το ciao και το Λοιπον...χέζοντας.
Ευτυχως καποιοι (λιγοι) εχουν μαζευτει.

27/7/07 11:27  
Blogger Loth said...

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΧΕΣΤΗΚΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ..ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΚΑΠΝΙΣΕΙ..ΚΙΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΙΛΑ ΓΙΑ Χ ΜΗΝΕΣ..ΚΑΙ ΒΑΡΕΘΟΥΝΕ ΟΛΟΙ ΞΑΝΑΧΕΣΤΗΚΑ..ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΧΩΣΩ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ''ΠΟΛΥ'' ΓΙΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ..ΕΙΠΑΜΕ..ΣΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΟΥ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕ..
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ..ΥΠΕΡΓΑΜΑΤΑ ΛΟΓΙΑ,ΨΑΓΜΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΨΟΓΚΟΜΕΝΙΑΡΙΚΑ ΝΑΖΙΑ..ΔΕΕΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ..ΑΡΑ
ΑΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ..
ΥΓ...ΚΑΛΗ Η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΥ Η' ΒΓΗΚΑ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ?????
;ppPPPPPPP

27/7/07 11:42  
Blogger it is said...

lee... σε φαντάζομαι να χέζεις διαβάζοντας ciao και κάτι σκιρτάει μέσα μου! :p


loth όχι δε βγήκες εκτός θέματος :) μαζί σου κι εγώ απλώς καμιά φορά δεν τους αντέχω τους μαλάκες και κάθομαι και ψευτοασχολούμαι :p

27/7/07 12:13  
Blogger lee said...

Επειδη εισαι τυπος της ανατριχιαστικης λεπτομερειας... ΔΕΝ διαβαζω οταν χεζω :Ρ
Ετσι, για να ανεβαζουμε λιγο το επιπεδο!xaxaxaxa!

27/7/07 12:21  
Blogger it is said...

Ε είσαι ξενερωτάκι.... μόνο αυτό έχω να σου πω! καλά μωρή! ούτε τα απορυπαντικά δε διαβάζεις? Καλά δασκάλους δεν είχες? φίλους? να σου πουν το σωστό? τς τς τς :p

27/7/07 12:28  
Blogger Loth said...

ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΦΟΥ ΤΑ ΠΗΓΑ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ?
..ΕΝΑ ..ΕΝΑ ..ΜΕ ΑΚΟΥΤΕ Ε?
ΛΟΙΠΟΝ..ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΥ ΤΗ ΔΙΝΟΥΝ ΟΣΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΜΑΥΡΕΣ ΤΟΥ Ο ΑΛΛΟΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΟΨΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΟΥΥΥΥΝ..ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΘΙΞΩ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ..ΚΑΙ 500 ΑΚΟΜΑΑΑΑΑΑΑΑ..

ΕΕΕ..ΚΑΛΕ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΟ ΟΦΩΝΟ...ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦ
ΧΙΧΙΧΙ ΜΑΑΑΤΣ

27/7/07 12:54  
Blogger it is said...

:p μιλάς με γρίφους μάγε! :p

27/7/07 14:02  
Blogger Loth said...

;pp

27/7/07 14:17  
Blogger Ατθάνα said...

Βασικά αν πω κάτι, θα ομοιάζει με τα λεγόμενα της Loth!
κοινώς, με μπινελικοεκφράζει!
φιλάκια ;)

27/7/07 14:53  
Blogger Crazy Chef said...

ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΑΧΟΛΕΙΣΑΙ...ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ..

φιλια ρε μουτρε)))

29/7/07 12:59  
Blogger alexis said...

μαζί σου!

...έστω και καθυστερημένα :)

30/7/07 16:37  
Blogger Zissis said...

Υπάρχει πάντα και η άλλη επιλογή.
Μπαίνεις στο μπλογκ κάποιου κραξιματία και για μήνες του το παίζεις φίλος. "Πόσο δίκιο έχεις, πόσο γαμάτος είσαι" κ.τ.λ.
Κανονίζεις ραντεβουδάκι για μπύρες.
Σκας με έξι φίλους σου.
Δεν ξαναγράφει μπλογκ.
Τέλος.

3/8/07 16:24  
Blogger it is said...

lol... μαλάκα δε σε ξαναφωνάζω στις συναντήσεις :p hahahahahaha

3/8/07 16:27  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker