Tuesday, September 18, 2007

Φωτεινά στολίδια...

Ξεχαρβαλωμένα αστεράκια, στολίζουν ετοιμόρροπους ουράνιους θόλους... Θολωμένα μάτια δακρύζουνε στην πρώτη τους επαφή με το φως... Ανάλγητοι πλανήτες περιφέρονται άσκοπα, εταιροφωτιζόμενοι από λαμπρά άστρα... περιμένουν να δουν το τέλος τους (των αστεριώνε ντε! Μου τη δίνει όταν πρέπει να εξηγώ αλλά το κάνω για σας καθυστερημένοι μου φίλοι…) όταν το φως τους θα στερέψει δια παντός...
Άρχεται η συνεδρίαση των φωτεινών κλείστρων... Παρακαλείσθε όπως ησυχάσετε... Πόσες χιλιάδες ζευγάρια μάτια παρακολουθούν? Πόσα εκατομμύρια? Πόσα δισεκατομμύρια? Άραγε τα μάτια όλα εκείνα που υπάρχουν εδώ ή και αλλού, είναι αρκετά για να διαλέξει το καθένα το δικό του άστρο και να μη μείνει ούτε ένα αστράκι μόνο? Υπάρχουν αρκετά μάτια, να γεμίσουν το κρύο κενό?
Η αστρική σου σκόνη που σε κάνει στραφταλίζουσα να με θαμπώνεις, είναι γενετικό υλικό του σύμπαντος. Είναι η πρώτη ύλη της ζωής, ζωή μου... Γι'αυτό σου λέω... τρέξε... τρέξε και χοροπήδα, σκόρπισε τριγύρω σου ζωή... Θα σε χαζεύω και δε θα χορταίνω να κοιτάω τ'ανάλαφρά σου βήματα... δε θα χορταίνω να ακούω της καρδιάς σου τους παλμούς... Η ανάσα σου θα μου χαϊδεύει πάντα ρυθμικά το λαιμό... Θα σε κοιτάω κουρνιασμένη σαν η κούραση σε θέλει να κοιμάσαι... Θα περηφανεύομαι πως μου δίνεσαι τα βράδια, πως σε ξέρω πιο καλά απ'όλους... πως είμαι ο μόνος που ξέρει κάθε σου κίνηση τι μπορεί να σημαίνει, όταν οι άλλοι θ'απορούν για του φερσίματός σου τα καπρίτσια...
Κάπου κάπου κάποιο αστεράκι ξεκρεμιέται και πέφτει... Άραγε να σημαίνει δυο ματιών το κλείσιμο? Θα σου κολλήσω το δικό σου αστεράκι με σάλιο και ελπίδα... Θα το ξεκρεμάσουμε μόνο όταν είσαι έτοιμη να κλείσεις τα μάτια για να κοιτάξεις μέσα μου... μέσα σου. Γιατί το μέσα μου είναι μέσα σου και το μέσα σου μού...


ΥΓ Μούυυυυυυυυυυυυ
ΥΓ2 Για τους φανατικούς της αστρονομίας, το ξέρω πως τα πεφταστέρια δεν είναι αστέρια...
ΥΓ3 Joan με το μούυυυυ μπήκε εμμέσως και ζωάκι στο στόρυ... έτσι για να μην έχει κανείς παράπονο :p

15 Comments:

Blogger genna said...

μου, σου, σου-μου
πάρε δυό αστέρια φιλιά!!!!!!!!

18/9/07 14:59  
Blogger it is said...

ερρρρρ... κάτσε! να γνωριστούμε πρώτα! Έτσι ξεκινάς με φιλιά στον κάθε άγνωστο? :p
Φιλιά και σε σένα :) Ευχαριστώ...

18/9/07 15:14  
Blogger genna said...

άλλο ένα,
στο πλανήτη μου έχουμε γνωριστεί
πολύ καλά, άγνωστε, is it?

18/9/07 19:03  
Blogger Zissis said...

Υπάρχει άναστρη νύχτα; Και αν ναι, σημαίνει κλειστά μάτια του κόσμου; Άμα βραδιάζει, να μην κλείνουμε τα μάτια ποτέ....

18/9/07 20:41  
Blogger JoaN said...

αχαχαχαα έτσι :)
Υπάρχει ψηλά εν' αστέεεερι, το πιο λαμπερό τ' ουρανού,
Μαζί του μιλάω και παίζω, αν θέλω τα βράδιαααα,
αν νιώθω μονάχος το ξέρει κι ανοίγει τις πόρτες του νου,
Γλυκά με χαϊδεύει με φως και μου δείχνει σημάδιαααα
Καληνύχτα αστέεεριιι, να μου γνέφεις πού πας,να 'σαι πάντα ψηλά φωτεινό κι από κει να με βλέπειιις σαλαλαλαα

18/9/07 20:46  
Blogger Ατθάνα said...

και πάνω που χεις μεθύσει από ταξίδια αστρικά έρχεται το μουυυυ να σε τελειώσει! χαχαχα..ξέρεις...φάτσα σοβαρή με το μυαλό συγκεντρωμένο να πιάσει νοήματα βαθύτερα και με το που φτάνει στο υστερόγραφο έχει πέσει κάτω από τα γέλια!
προσωπική απομυθοποίηση!

τέλειο! :)

19/9/07 09:23  
Blogger it is said...

genna... god damn alliens! :p
καλά τα φιλάκια αλλά όχι να με γυρνάς και τούμπα! :p
Φιλάκια και σε σένα λοιπόν :)


eggod μερικές φορές βλέπουμε τα αστέρια και με τα μάτια κλειστά :) Καλό είναι να τα κοιτάμε όμως πότε πότε... για να μην ξεχνιόμαστε και νομίζουμε πως είμαστε τίποτα σπουδαίο...


joan... είδες έτσι? Η επιθυμία σας διαταγή :p :D
Φιλάκια :) Άσχετο... έχεις καμιά ιδέα αν ζει ο σπύρος κι αν είναι καλά?


καρυάτιδα... είπαμε... μην παίρνουμε τον εαυτό μας πολύ στα σοβαρά :) φιλάκια πολλά καλό μου :) ΣΜΑΚ!

19/9/07 10:20  
Blogger Crazy Chef said...

χμμμ τελικα μαλλον διαβαζεις το "αστρα και οραμα"...παιρνεις τηλεφωνο και την μυριαμ? (αληθεια τι εγινε ο τζοσουα?)

19/9/07 10:23  
Blogger it is said...

chef... muriam is strong... that weakling joshua closed his eyes if only for a moment and darkness consumed him... (or even better... it...)

19/9/07 10:28  
Blogger alexis said...

πάνω που λέω "α, αυτό το παιδί είναι ευαίσθητο", έρχεται το ΥΓ...

ΕΥΓΕ!!! :p

19/9/07 11:05  
Blogger it is said...

... τι σημαίνει ευαίσθητος? :p
δεν είναι θέμα ευαισθησίας μωρέ... απλώς δε γουστάρω να με παίρνω πιο σοβαρά απ'όσο χρειάζεται...

19/9/07 11:16  
Blogger Loth said...

Άραγε τα μάτια όλα εκείνα που υπάρχουν εδώ ή και αλλού, είναι αρκετά για να διαλέξει το καθένα το δικό του άστρο και να μη μείνει ούτε ένα αστράκι μόνο? Υπάρχουν αρκετά μάτια, να γεμίσουν το κρύο κενό?

ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ?ΕΜΕΝΑ ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙΠΑΝΤΩΣ.ΦΤΑΝΕΙΝΑΞΕΡΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ..

ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ Ε? ΜΑΑΑΤΣ

19/9/07 11:55  
Blogger it is said...

"ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ?ΕΜΕΝΑ ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙΠΑΝΤΩΣ.ΦΤΑΝΕΙΝΑΞΕΡΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.." Για μένα λες ε? :p

Φιλάκια :) καλό είναι να μην κοιτάμε μόνο την πατούρα μας btw.... :p

19/9/07 12:32  
Anonymous Anonymous said...

και εγώ αυτό ακριβώς σκέφτηκα, ότι γουστάρω που δεν παίρνεις πολύ σοβαρά τον εαυτό σου, από την παρένθεση το σκέφτηκα, που μας γάμ* την ατμόσφαιρα του κειμένου! πρώτη φορά είναι, θα μου πεις... :Ρ

26/9/07 19:06  
Blogger it is said...

Ναι το ξέρω πως το γαμάω το κλίμα πολλές φορές... :p άμα δε με συγκρατήσω εγώ ποιος θα με συγκρατήσει? :p

27/9/07 09:58  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker