Thursday, October 19, 2006

Pascal γιατί τον γουστάρω και γιατί τον μισώ ταυτόχρονα

Είναι για μένα και μάλλον και για πολλούς άλλους ο πιο δημιουργικός Έλληνας blogger. Έχει τεράστιο αριθμό post (ακόμη δεν τα έχω διαβάσει όλα γμτ). Έχει φοβερή έφεση με τον λόγο και έχει και αστείρευτη έμπνευση (σε ζηλεύω μωρή πουτάνα αχαχαχαχ). Έχω ρίξει απίστευτο γέλιο με αυτά που γράφει κι ας είναι πολύ σοβαρά. Έχει φοβερή ικανότητα ακριβώς στο να περνάει σοβαρά θέματα με χιούμορ και χωρίς να κουράζει κάνοντας όλους τους "σοβαρούς" bloggers-κοινωνιολόγους/πολιτικούς/ανθρωπολόγους και λοιπές παπαριές να πρασινίζουν από το κακό τους (στο "πρασινίζουν βάλε ό,τι χρώμα θες δε θα τα χαλάσουμε εκεί τώρα...).Μου τη σπάει όμως απίστευτα. Έχει γράψει ήδη για τα πάντα σχεδόν. Πριν από λίγο διάβαζα πάλι παλιά του post και ταυτόχρονα είχα ανοίξει δεύτερο tab για να γράψω ένα δικό μου. Guess what: Όντας σχεδόν στο τέλος του δικού μου κάνω ένα διάλλειμα να συνεχίσω να διαβάζω παλιά του ποστ και βρίσκω ένα με σχεδόν ίδιο θέμα. Ήταν η πρώτη φορά? Ούτε καν....Ξενερώνω. Πώς σκατά να γράψεις για το ίδιο θέμα με τον pascal ειδικά όταν η δική του διατύπωση σε έχει καλύψει.....Ξέρω πως φαίνομαι σαν αυτούς τους κλασσικούς τύπους (οργιάζουν όταν είναι στο Λύκειο) που βλέπουν γύρω τους θεούς και τρέχουν να γράψουν στο ημερολόγιο/λεύκωμά τους ατάκες του θεού τους, είτε συμμαθητής είτε συγγραφέας κλπ είναι αυτός. Μου έχουν πει κι εμένα κάποιοι τέτοιοι άδειοι τύποι πως αυτά που λέω είναι γαμάτα και πως τα έχουν σκεφτεί έτσι ακριβώς και αυτοί και δεν τους πίστευα γιατί ήταν όντως ζώα και αμφιβάλω αν καταλάβαιναν καν τι έλεγα...Όμως για τον γαμημένο εαυτούλη μου δεν έχω την άποψη πως ανήκω σε αυτούς, οπότε μου τη δίνει ακόμη περισσότερο που ο γαμοPascal έχει ήδη γράψει πολλά από αυτά που θα ήθελα να γράψω εγώ :(Έχω πιάσει τον εαυτό μου να παρακαλάει να του φτύσει το pc του το keyboard στα μούτρα ΧΑ!Έχω πιάσει τον εαυτό μου σε κάποιες φάσεις να ψάχνει με λύσσα ψεγάδια στα γραπτά του για να του την πει (get a life dude.....). Το ξεπέρασα όμως. Και γουστάρω που τον βρήκα (μπράβο μαλάκα It Is ήταν πολύ δύσκολο ρε!)Μου τη δίνει που όλοι του λένε συνέχεια τι θεός είναι γιατί φοβάμαι πως θα την δει, αν δεν την έχει δει ήδη :P. Γι'αυτό και δεν του το λέω συχνά. (ναι οκ έκανες ολόκληρο ποστ και τώρα μας λες μαλακίες......)Ελπίζω να συνεχίσει να έχει έμπνευση και να συνεχίσει την ιστορία του Αργύρη (την οποία διάβασα μονορούφι και για την οποία αποφεύγω λυσσαλέα να του πω να συνεχίσει γιατί δε θέλω να του βγει με το ζόρι. Για να συνεχίσει να είναι γαμάτη η ιστορία πρέπει να του βγει αυθόρμητα ακόμη κι αν είναι μετά από 2 χρόνια δε με νοιάζει. Τι σκατά θα γίνει στη νήσο Ψ.?)Είναι μισητός και ταυτόχρονα ο καλύτερος blogger evah!Παρόλα αυτά δε θα το παραδεχτώ δημόσια ποτέ γιατί εγώ είμαι καλύτερος! Ερρρρ οκ.....Πρέπει να βρω την ψυχική δύναμη να γράψω αυτά που θέλω χωρίς να σκέφτομαι τι έχει γράψει ο τρισκατάρατος γιατί αλλιώς καλύτερα να το κλείσω το μαγαζί.....Κουφάλα Pascal μια μέρα θα σε κάνω να ζηλεύεις κι εσύ! (ή και όχι.....)Τέσπα μετά από αυτή τη μαύρη σελίδα του ΕΓΩ μου όπου παραδέχομαι την ήττα μου εναντίον ενός τρισάθλιου και βρωμερού υποκείμενου (το οποίο μισώ και γουστάρω και γουστάρω να μισώ και μισώ να γουστάρω και arghhhhh) θα συνεχίσω την ακομπλεξάριστη και θεάρεστη προσπάθειά μου να είμαι ένας φτωχός πλην τίμιος blogger. Και θα συνεχίσω να προσπαθώ να μειώσω όλους τους υπόλοιπους bloggers ώστε να γίνει σαφές πως είμαι ο καλύτερος, έχω και γραμμώσεις, αγόρασα καμπριολέ, πληρώνω και τις δόσεις!Και μια αφιέρωση για όλους εσάς τους γαμάτους bloggers εκεί έξω που γουστάρω να διαβάζω και είστε καλύτεροι από μένα: ΓΑΜΙΕΣΤΕ!
Αχαχαχαχαχαχα (ναι είμαι κλεισμένος σε ένα υπόγειο, χοντρός και άσχημος, αγάμητος και η μαμά μου με φωνάζει Ευλαμπία και μου φοράει φουστάνια και με χτυπάει....νόμιζα πως είχε ήδη γίνει σαφές......)

21 Comments:

Blogger it is said...

Ok είχες δίκιο ήταν πολύ μεγάλος ο τίτλος....Έμαθα και κάτι καινούριο και σήμερα να'σαι καλά :)

19/10/06 10:57  
Anonymous Anonymous said...

Τυχερέ. Έχεις φοβερό , πηγαίο , προτότυπο, χιούμορ ακόμα κι αν δεν το καλλιεργείς

19/10/06 11:32  
Blogger it is said...

:O errrrr ama de me douleueis euxaristo :D
Ama me douleueis eisai palianthropos kai palioxaraktiras!
Prospatho na to kalliergo kai gia na eimai eilikrinis eidika to kommati tou autosarkasmou me exei kratisei zontano edo kai kapoia xronia.
Xoris gelio den exei noima i zoi kai loipa klise :)

19/10/06 12:09  
Blogger avissos said...

pw pw!polu erwtas me ton pascal!

19/10/06 12:57  
Blogger it is said...

Ε καλά όχι και έρωτας, είπαμε τον μισώ :P
Αυτός βέβαια έχει κάνει έρωτα στην ψυχολογία μου ως blogger, κοινώς μου έχει γαμήσει την ψυχολογία :P

19/10/06 15:05  
Blogger pascal said...

Αγαπητή Ευλαμπία,
Σας βρίσκω λίγο υπερβολική. Δηλαδή τι σημαίνει ότι εγώ έχω γράψει όλα όσα θα θέλατε να γράψετε εσείς; Και ποιος το λέει ότι αν γράψετε κάτι που έχω γράψει κι' εγώ, εσείς θα το γράψετε χειρότερα; (ή καλύτερα;).
Όλα αυτά βρίσκονται στο μυαλό σας. Συνιστώ να συνεχίσετε να διασκεδάζετε διαβάζοντας όσους γουστάρετε και να μην "ψαρώνετε" εύκολα με τις όποιες συγγραφικές ικανότητες θεωρείτε ότι έχει ο καθένας.
Διαβάζοντας άλλα blogs μας έρχεται η όρεξη να γράψουμε περισσότερο, όχι το αντίθετο.
Σε φιλώ στη μούρη. Φιλικά.
Όχι, δεν σου κάθομαι :P

20/10/06 01:30  
Blogger it is said...

Πρώτον, Ευλαμπία με λέει μόνο η μαμά μου, ή όποιος είναι αρκετά γενναιος να κατέβει στο σκοτεινό και υγρό υπόγειο οπού διαμένω....επομένως για να με πεις Ευλαμπία απαραίτητος όρος είναι να μου έχεις ήδη κάτσει μουχαχαχαχα.
Δεύτερον όπως είδες έγραψα αφού σε διάβασα. Δηλαδή τα νεύρα που μου προκάλεσε το γεγονός πως είχες γράψει αυτό που ήθελα να πω τα εξέφρασα δημιουργικά (δημιουργηκότατα θα έλεγα καθότι έγραψα κειμενάρα ο πούστης!).
Και τέλος νόμιζα πως ήταν εμφανής η παιχνιδιάρικη θα έλεγα και σαρκαστική διάθεση του ποστακίου. Δεδομένης δε και της δέσμευσής μου να σε κάνω μια μέρα να φας το mouse σου από τη ζήλια, θα έπρεπε να καταλάβεις πως δεν εκφράζω ηττοπάθεια :)
Πάντως είναι όπως τα λες, διαβάζοντας τους αγαπημένους μου bloggers μου έρχεται όρεξη να γράψω. Οπότε στρώσου και βγάλε κανά ποστάκι μη σε σπάσω στο ξύλο. Yes yes sue me bitch! Αχαχαχαχαχα

20/10/06 09:26  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Πιστευω οτι εισαι το ονειδος των ελληνικων blogs. Ευαγγελιζεσαι το ερεβος και το σκοτος. Ουστ αντιχριστε!
See you in courts asshole.

Και μη μου κουνιεσαι πολυ γιατι εχω δικηγορο τον Matlok.

20/10/06 13:42  
Blogger it is said...

Sue me bitch!
Θα τα πεις με τον δηκηγόρο μου!
Έχω καταγεγραμμένα και τα υβριστικά σου σχόλια! Θα σου πάρουμε και τα σώβρακα!

20/10/06 14:13  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Χα! Ποια σωβρακα ρε δειγμα απο blogger. Αφου φοραω βρακια περιοδου. Και εχω κρατησε ολα οσα εχεις πει για μενα. Ξερεις εσυ.

20/10/06 14:15  
Blogger it is said...

Βρακιά περιόδου?
Είναι και ματωμένα?
Με ανάβεις!
ό,τι και να σου έχω πει λίγα είναι!
Δείγμα από blogger ε?
Μου άρεσε αυτό! Έρχομαι και δωρεάν οπότε κολλάει :P
Να σου πω...ελπίζω να μην είσαι κι εσύ παρανοϊκή και νομίζεις πως έχω κι άλλα nicks και blogs όπως κάποιοι άλλοι μου είπαν γιατί θα σε απογοητεύσω :P
Αχχχχχχ βρακιά περιόδου! Πάω να χαϊδευτώ μετά από αυτό! βρήκες το ευαίσθητο σημείο μου (κι αυτό είναι μείον μου, κι αυτό είναι μείον μου....έτσι για να βάλω και λίγη ποίηση στο blogging μου!)

20/10/06 14:21  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Μην τολμησεις και απομακρυνθεις. Εχουμε ή δεν εχουμε ξεκινησει blogκαυγα, γαμω τον Δια μου? Προσεχε αλλιως βρακια περιοδου τελος. Και δεν εχουν και λαστιχο μερικα και πεφτουν.

20/10/06 14:26  
Blogger it is said...

Εδώ είμαι! Δεν απομακρύνομαι σε διαβάζω και ανάβω όλο και περισσότερο. Η μαλακία με τα βρακιά χωρίς λάστοιχο είναι ποσ πέφτουν και υποφώσκει ένα καυλί από μέσα.
Κάποιους τους χαλάει αυτό δεν ξέρω γιατί....
Αχαχαχαχαχχαχαχα
Btw θα σε μυνήσω και για πλαστοπροσωπεία! Τι γιατί? Γιατί έτσι! Δημοκρατία έχουμε ό,τι μύνηση γουστάρω θα σου κάνω δεν κατάλαβα!

20/10/06 14:29  
Blogger it is said...

Sec να βάλω ένα backup να γίνεται γιατί είμαι και στη δουλειά οδός Παπαρδοπούλου 43 Αθήνα (αλλά μην το πεις σε κανένα γιατί εδώ είναι προσωπικός διάλογος και θα σου κάνω μύνηση για δημοσιοποίηση ιδιωτικών δεδομένων!) και παίζεινα με απολύσουν που μαλακίζομαι, αν και ο διευθυντής μου που με κοιτάει φαίνεται να το διασκεδάζει που χαϊδεύομαι.....

20/10/06 14:32  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Σιγα μη με μηνυσεις και για ποδολαγνεια. Κανε κατι καλο επιτελους και πατα το delete στο μπλογκ σου. Αντε μην αρχισω να βγαζω τα mail που μου στειλες στην φορα. Τοτε ηταν καλα ε?

20/10/06 14:34  
Blogger it is said...

Ρε βγάλτα όλα στον αέρα δε με πειράζει. Αέρισε και τα βυζιά σου που έχει να τα δει άνθρωπος από τότε που γεννήθηκες, like I give a fuck αχαχαχχαχα
Πάντως θα έχει πολύ πλάκα να βγάλεις κανενός κακομοίρη τα mails νομίζοντας πως εγώ είμαι αυτός.....και να τσιμπήσεις και μια μύνηση μετά...
Εγώ είμαι αυτός ή εσύ είσαι αυτός. Και ο άλλος ποιος είναι? Αυτά είναι τα φιλοσοφικά ερωτήματα του σήμερα! Για ποδολαγνεία δεν ξέρω, κοπρολαγνεία πάντως στάνταρ....
Και επιτέλους διάλεξε ένα ποστ πανάθεμά σε δε σε προλαβαίνω.
Delete over my dead body. Έλα βρες με να με αναγκάσεις άμα θες κι άμα με βρείς να με χέσεις....:P

20/10/06 14:42  
Blogger it is said...

misirlou ama thes na pame gia mpures steile mail....

20/10/06 16:39  
Blogger pascal said...

Αχουτά τα μικρούλιααααα. Μαλώνουνε καλέεεεε. Γούτσι γούτσι γούτσιιι.

@it is: ρε, λες να μην έπιασα τη σαρκαστική σου διάθεση; E;

20/10/06 17:06  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Δε με παρατας ρε It is. Ουτε πως γραφεται η μηνυση δεν ξερεις. Ασχετε. Παω στοιχημα οτι ο pascal κι εσυ ειστε το ιδιο προσωπο, αλλα ο pascal ειναι πιο προικισμενος. Θα κλεισω το blog μου δεν παει αλλο. Οταν αρχιζει να μιλαει για βυζια καποιος το πραγμα σοβαρευει. Αι σιχτιρ.

(Παμε για μπυρες, αλλα στειλε εσυ πρωτος. Ετσι συμβουλευει το cosmopolitan.)

20/10/06 19:24  
Blogger it is said...

OMG άμα διαβάζεις το κόσμο δεν έρχομαι.....θα θες ό,τι στάση υπάρχει κι είμαι αγύμνασος αυτόν τον καιρό αχαχαχχαχα ναι τη γάμησα και ψώφησε η μήνυση αλλά άμα δε σ'αρέσει κάνε μου μύνηση μύνηση μύνηση μύνηση (i hope u got da point axaxaxaxxa)

20/10/06 21:30  
Blogger it is said...

Pascal είσαι κακός που μου έσβησες τα comments αλλά σε συγχωρώ γιατί δεν ήθελες να συνεχιστεί η μλκια και το καταλαβαίνω. Για το σαρκαστικό δεν είμουν σίγουρος γιατί φαινόσουν να γράφεις σοβαρά :P

20/10/06 21:32  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker