Wednesday, October 04, 2006

Φανταστηκέ μου φίλε αυτό για πάρτη σου

Έχω ένα φίλο...(ναι στα παπάρια μας ρε μαλάκα It Is γιατί να θέλουμε να το διαβάσουμε αυτό?)...Εχμ είτε θέλετε είτε δε θέλετε ΣΤ'ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ!!!
Όπως έλεγα λοιπόν έχω ένα φίλο. Δεν έχει καμία σχέση με όλους τους άλλους μου φίλους. Αυτός ο τύπος έχει ένα τραπέζι ρεζερβέ στην καρδιά μου ξεχωριστά απ'όλους.
Γιατί? Δεν ξέρω ακριβώς γιατί. Γιατί έτσι έκατσε. Τον συγκεκριμένο φίλο τον βλέπω εξαιρετικά σπάνια. Μπορεί να βοηθά κι αυτό. Όποτε τον βλέπω όμως μπορώ και επικοινωνώ. Κι όταν λέω επικοινωνώ εννοώ πραγματικά επικοινωνώ. Είναι ο μόνος φίλος που αισθάνομαι πως έχω τη δυνατότητα να του ανοίξω κάθε πτυχή του εσωτερικού μου κόσμου και πολλές φορές η συζήτηση με φέρνει να συζητάω μαζί του για πράγματα που δεν έχω καλά-καλά συζητήσει με τον εαυτό μου.
Είναι παράξενο (όχι δεν είμαι λούστης φίλε ομοφοβικέ!). Είναι πολύ παράξενο.
Αν βρεθούμε πιο τακτικά απ'ότι βλεπόμαστε συνήθως (δηλαδή 3-4 φορές το χρόνο max) μπορεί να μην έχουμε τι να πούμε. Και με φρικάρει αυτό. Όμως όταν ακολουθούμε την πεπατημένη η επικοινωνία εκτοξεύεται.
Από την πρώτη στιγμή που τον γνώρισα ήξερα πως κολλάμε. Ήξερα πως λειτουργούσαμε στις ίδιες στροφές. Ήξερα πως θα του πω 1 και θα καταλάβει 10.
Γιατί δεν γίναμε κολλητοί? Έχουμε αρκετά διαφορετική ιδιοσυγκρασία σε κάποια θέματα. Οι απ'έξω τον θεωρούν φλώρο και εμένα (και καλά πάντα) μούρη....Οι απ'έξω είναι και λίγο μαλάκες αλλά είναι άλλη ιστορία αυτό....
Τέσπα...κάποια στιγμή στο λύκειο μου ανοίχτηκε και μου είπε κάποια πράγματα που απ'όσο ξέρω τότε δεν είχε πει σε κανέναν άλλον και ακόμη και σήμερα άντε να τα ξέρουν 2-3 ακόμη....(μπορεί και να λέω πολλούς). Αυτό νομίζω πως έδεσε τη φιλία μας με άρρηκτους δεσμούς. Αυτό με έκανε να καταλάβω το πόσο με υπολογίζει, να καταλάβω το γιατί λειτουργεί όπως λειτουργεί και να μπορέσω κι εγώ με τη σειρά μου να του πω ακόμη περισσότερα απ'όσα του είχα πει.
Μάλλον είναι ο άνθρωπος που με ξέρει καλύτερα απ'όλους αυτή τη στιγμή και αυτό μου δίνει μια ασφάλεια. Αισθάνομαι πως δε μπορώ να χαθώ γιατί θα έρθει ο φανταστικός μου φίλος for the rescue. Θα με βάλει στη θέση μου. Θα πιούμε τα ουζάκια μας και θα αιστανθώ ασφάλεια και ηρεμία ψυχική. Με βοηθά να αυτοπροσδιορίζομαι. Μου θυμίζει ποιος σκατά είμαι γιατί στο χάος της έλλειψης πραγματικής επικοινωνίας αναγκάζεσαι να υιοθετείς πρωτόκολλα, ώστε να μπορέσεις να επιβιώσεις χωρίς να αισθάνεσαι απόλυτα μόνος.
Ναι έχω κι άλλους φίλους με τους οποίους τα πρωτόκολλα είναι πολύ κοντά στο να μην υφίστανται αλλά κανέναν που να μπορώ να επικοινωνήσω εντελώς χωρίς πρωτόκολλα.
Τον είδα χτες πάλι το φίλο μου. Τείνω να καταλήξω μετά και τη χτεσινή μας συζήτηση πως τελικά βρισκόμαστε για να πάρουμε πάλι τα μπόσικα όταν έχουμε αμφιβολίες για το τι μας συμβαίνει. Βρίσκουμε ο ένας τον άλλον για να θυμηθούμε κάποια πράγματα για τον εαυτό μας που τα ξέρουμε μεν, αλλά με την επικύρωσή τους από τον άλλον βγαίνει αυτό το άγχος του "μπας και λέω μαλακίες?". Ξεφυσάμε με ανακούφιση κάποιες φορές και άλλες λέμε "οκ ναι μαλακίες έλεγα τελικά" και αυτό είναι το ωραίο στην όλη φάση.
Επίσης ωραίο είναι το πως από άσχετες εντελώς συζητήσεις και χωρίς καμία νύξη whatsoever βγαίνουν θέματα που μας γαμάνε την ψυχολογία στην επιφάνεια αλλά βγαίνουν τυχαία και αυθόρμητα (είναι το παιχνίδι μας μάλλον για να επιβεβαιώνουμε κάθε φορά πως ακόμη παίζει αυτή η μεταφυσική σχεδόν επικοινωνία μας).
Και μετά από κάθε συνάντηση χαιρετιόμαστε σα να είναι να βρεθούμε και αύριο και φεύγουμε ανακουφισμένοι (τουλάχιστον εγώ δεν ξέρω για σένα φανταστικέ μου φίλε :P). No drama, no tears απλώς μια ελαφρότητα μεθυσμένη.
Δεν ξέρω αν υπάρχει αυτό που λένε soulmate όσον αφορά σε ερωτικές σχέσεις. Ξέρω όμως πως έχω έναν φίλο με τον οποίο υπάρχει μια σύνδεση ψυχών που δε θα χαθεί ποτέ....
Και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.....

13 Comments:

Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Εισαι τυχαιρος που εχεις ενα τουλαχιστον φιλο...
Αλλοι δεν εχουν κανεναν για να μιλησουν...

4/10/06 12:46  
Anonymous Anonymous said...

Πολύ τυχερός, αλήθεια θα το διαβάσει αυτό σήμερα;

4/10/06 14:34  
Blogger it is said...

Σήμερα δεν ξέρω αλλά πιστεύω θα το διαβάσει. Δεν είμαι μόνο εγώ τυχερός είναι κι αυτός...αχαχαχαχχα
Thx για τα comments παιδιά :)

4/10/06 16:40  
Blogger it is said...

Ρε μαλάκα μη μου χαλάς το straight profile που πάω να βγάλω...αχαχαχαχαχα
Σε γαμάω να ξέρεις....
Εννοείται πως έχω με σένα και με τον μαλάκα το φίλο μας πολύ καλή επικοινωνία απλώς με αυτόν που λέω η επικοινωνία είναι εντελώς διαφορετική και σε εντελώς άλλα θέματα....
Είναι αυτός με τον οποίο καθόμουνα στο λύκειο....έτσι για να μην αναρωτιέσαι υγρό αγόρι με το δόρυ :P

5/10/06 15:06  
Blogger livermak said...

Eχω και εγω ενα φιλο.....τον βλεπω καθε σαββατο...για την καθιερωμενη μεσημεριανη μπυρα,,,ΧΥΤΡΑ τον λεω και με λεει, γιατι ετσι νιωθουμε,,,οταν ανοιγει το καπακι βγενει ολος ο αυτος ο καυτος αερας απο μεσα μας.....Εχω και εγω ενα φιλο καθε Σαββατο κατακταμε ολο τον κοσμο και γυρναμε σπιτι νικητες!!!!

6/10/06 15:18  
Blogger it is said...

That's the spirit!

:D

6/10/06 16:28  
Blogger Gatina said...

Σνιφ... συγκινήθηκα τώρα... Μρρρρ

7/10/06 01:20  
Blogger r3b3t0skil0 said...

Πρόσεχε μη τον χάσεις ρε!

8/10/06 14:30  
Anonymous Anonymous said...

den prokeitai na ton xasei ...

9/10/06 00:39  
Blogger it is said...

Ο μόνος τρόπος να τον χάσω είναι να πάψουμε να κινούμαστε στο ίδιο μήκος κύματος αλλά αυτό το βλέπω κάπως απίθανο ειδικά αφού δεν έχει γίνει εδώ και πολλά χρόνια. Δηλαδή παρ'όλο που και οι δύο εξελισσόμαστε ως προς τη σκέψη μας η επικοινωνία παραμένει καλή και βελτιώνεται συνεχώς....

9/10/06 12:44  
Anonymous Anonymous said...

good evening...

i'm an Italian boy...

i've been studing arcaik greek at school (liceo classico) for 3 eyers..

now, reading your post, i've noted that your greek it's so different from that i study at school...


i'd like to comprihend your lenguag...

if you want write to me on my and my firends blog at this adress: http://amicidelpube.blogspot.com/.....

goodnighit...

IVAN FORM ITALY....=P

11/10/06 23:35  
Blogger it is said...

Bizzo, I appreciate u stopping by my blog and sharing with us your experience with ancient Greek and how you see Modern Greek to be a totally different language. The thing is that I got this stupid impression that the only reason you stopped by was to spam your blog's url....
I won't delete your comment cos at least its not as standard format as the usual spam, but the thing is I dont like links unless they clarify a blogger's point.
Anyways thanks again for stopping by, and also thank Italy for assraping France in the World Cup and making Zidane look like an 18 year old punk.
Forza Italia, forza Juve oeoeoeoeoeoe

12/10/06 09:34  
Blogger wetex said...

les, Αυτός ο τύπος έχει ένα τραπέζι ρεζερβέ στην καρδιά μου ξεχωριστά απ'όλους.


poli fina topothetisi...

21/10/06 02:32  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker