Monday, September 25, 2006

Ευνουχισμό? Thx I'll pass.....

Σε μερικά θέματα θεωρώ τον εαυτό μου προοδευτικό......σε μερικά άλλα συντηρητικό......
Είναι σύνηθες φαινόμενο πλέον να βλέπεις άντρες να σέρνονται πίσω από γυναίκες. Πολύ πιο σύνηθες από το παρελθόν που και πάλι γινόταν αυτό αλλά με πολύ πιο αντρικό στυλ......μαχαίρια, φονικά κτλ....:p
Σε καμία περίπτωση δεν είναι ευχάριστο θέαμά, όμως γίνεται. Μια άλλη μόδα του σήμερα είναι και η δημιουργία της συμπαθούς τάξεως των "Καληνυχτάκηδων" και των "Βοσκών". Είναι "φίλοι" (ακίνδυνοι) γυναικών και αναλαμβάνουν την έξοδό τους και τη διασκέδασή τους (των γυναικών) πολλές φορές και με δικά τους έξοδα. Η λέξη κλειδί που μου τη δίνει είναι αυτό το "ακίνδυνοι". Λες και έχει πεθάνει το καυλί το εσώτερον...
Είναι τυπάκια ευνουχισμένα (αυτό πιστεύω) που για κάποιο λόγο (για το πρεστίζ? για να ξεγελάσουν τον εαυτό τους? γιατί είναι εντελώς ηλίθιοι και δε βλέπουν πως τους δουλεύουν οι ίδιες οι γυναίκες που αυτοί τόσο πρόθυμα εξυπηρετούν?) συνεχίζουν και βγαίνουν με γυναίκες με τις οποίες δεν είναι πραγματικά φίλοι και που αν τους δώσουν εντελώς ευθέως την ευκαιρία να πηδηχτούν θα το κάνουν, παρόλα αυτά δεν τους δίνουν αυτήν την ευκαιρία και χαίρονται να ξέρουν πως είναι έτσι η κατάσταση (οι γυναίκες χαίρονται, οι ίδιοι δε νομίζω να χαίρονται κατά βάθος, ούτε να απολαμβάνουν κάτι, ακόμη κι αν με πάθος υποστηρίζουν το αντίθετο). Γιατί το κάνουν?
Μα γιατί έχει πεθάνει το καυλί το εσώτερον που καθορίζει έναν άντρα και τον κάνει μαλάκα...όμως είναι ωραίο να είσαι μαλάκας. Το φχαριστιέσαι περισσότερο από το να είσαι ευνούχος ακόμη κι αν σε οδηγεί πολλές φορές σε λάθη που μετανιώνεις μετά και σε πληγώνουν.....
Κάποιοι ευνουχίζονται μόνοι τους, άλλοι ευνουχίζονται από τις μαμάδες τους και άλλοι από κάποια γκόμενα που συνάντησαν στη ζωή τους και δεν είχαν τη διαύγεια να δουν που το πάει ούτε τη δύναμη να απομακρυνθούν εγκαίρως....
Είναι γκόμενες που τους αρέσει ιδιαιτέρως να ευνουχίζουν αγοράκια.....Είτε επειδή κάποιος μάγκας τους γάμησε την προσωπικότητα και το βλέπουν ως αποστολή εκδίκησης του αντρικού φύλου (ενώ αν ο μαλάκας που τους γάμησε την προσωπικότητα κουνήσει το δαχτυλάκι του θα τρέξουν πίσω), είτε γιατί η μαμά τους τις έπεισε πως όλοι οι άντρες είναι κακοί και πούστηδες, είτε για κάποιον άλλο δικό τους (γυναικείο) λόγο.....
Τον τελευταίο καιρό γνώρισα μια κοπέλα με την οποία μπορώ και συζητάω για ώρες χωρίς να βαριέμαι και μάλιστα με το ενδιαφέρον μου να αυξάνεται με κάθε κουβέντα....Είναι σ'έναν δικό της μοναδικό κόσμο βέβαια αλλά με προκάλεσε να μπω και μπήκα.
Με είχε προειδοποιήσει πως είναι σε ό,τι να ναι φάση αλλά σαν καλός μαλάκας δεν άκουσα και συνέχισα. Κάπου στην πορεία μπήκε και αυτή στον δικό μου κόσμο δηλαδή άρχισε κι αυτή να με γουστάρει ερωτικά.....και όταν έγινε αυτό έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα για να την απωθήσω.....δλδ άρχισα να εκφράζω αυτό που ένοιωθα (και ένοιωθα πολύ ερωτευμένος μαζί της....). Βέβαια από συζητήσεις μας είχε βγει πως η ειλικρίνεια πρέπει να είναι ο κανόνας και επίσης δεν είναι και πιτσιρίκι οπότε θεώρησα (κακώς) πως τα παιχνίδια εξουσίας της αρχής δε χρειάζονται.....
Ξενέρωσε λοιπόν και μου το είπε με πάσα ειλικρίνεια. Ως εδώ όλα καλά (δηλαδή σκατά αλλά δεν υπάρχει κάτι το μεμπτό).
Στη συνέχεια μου είπε πως της αρέσει πολύ να βγαίνουμε και να μιλάμε και πως και γι'αυτήν είναι κάτι το ξεχωριστό αυτή η επικοινωνία που έχουμε, αλλά δε θέλει το ερωτικό κομμάτι, θέλει να μιλάμε και θέλει και αγκαλιές γιατί τις αρέσουν κι αυτές αλλά ως εκεί....
Ε? Ε? ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ?!!!!
Θέλει δηλαδή να γίνω αυτός ο ακίνδυνος ευνούχος........ ΟΧΙ!
Η πρώτη μου αντίδραση ήταν να αρπάξω το καυλί μου για να μη μου το κόψει και να το βάλω στα πόδια. Φυσικά ενστικτωδώς και χωρίς να έχω σκεφτεί τίποτα από τα ανωτέρω. Το ένστικτο της αυτοσυντήρησης του καυλιού μου, μού μίλαγε με τη γλυκιά του φωνούλα και μου έλεγε: "Κινδυνεύω φίλε! Σώσε με! Αυτή θέλει να με σκοτώσει!!!!!".
Έτρεξα κι εγώ να γλιτώσω τον μικρό μου φίλο από βέβαιο θάνατο...τι να έκανα?
Την επόμενη μέρα όμως πόναγα ολόκληρος. Ίσα που ζούσα......Και σκεφτόμουνα.....μήπως έκανα μαλακία? Μήπως άφησα τον εγωισμό μου να καθορίσει την απόφασή μου? Μήπως η γκόμενα λέει μαλακίες και απλώς πρέπει να το παλέψω? Μήπως αξίζει να σκοτώσω το καυλί μου και να γίνω ο ακίνδυνος καληνυχτάκιας του Φθινοπώρου?
Συζήτησα και μ'έναν φίλο και μου είπε να μην ακούω τι μου λέει η γκόμενα και να το παλέψω, γιατί αν θες κάτι τόσο πολύ δε γίνεται και δεν πρέπει να το παρατάς.....Και τον άκουσα.
Πήρα τηλέφωνο και εξήγησα στην κοπέλα πως δεν την παλεύω να μην τη βλέπω και να μη μιλάμε.....Λέτε να το εκτίμησε? Μπααααα.....έγινε αυτό που περίμενα. Μου είπε πως το περίμενε πως θα πάρω τηλέφωνο και θα αλλάξω γνώμη και πως το ήξερε γιατί βρίσκεται σε θέση ισχύος και πως έτσι ουσιαστικά τη φέρνω σε ακόμη μεγαλύτερη θέση ισχύος......
Μου τη σπάνε τα παιχνίδια εξουσίας όταν γίνονται με άτομα που εκτιμώ. Δηλαδή δέχομαι να παίξω το παιχνιδάκι με μια χαζογκομενίτσα που θέλω απλώς να σκίσω αλλά όχι με μια κοπέλα που έχω ερωτευτεί και που δείχνει να είναι αρκετά έξυπνη και συναισθηματικά αναπτυγμένη ώστε να μη χρειάζονται τα παιχνίδια εξουσίας. Και ακριβώς επειδή έχω αυτήν την λάθος αντίληψη την πατάω μερικές φορές (ευτυχώς σπάνια γιατί σπάνια ερωτεύομαι....).
Το θέμα είναι πως πλέον πιο ψύχραιμα βλέπω πως ο μικρός μου φίλος είχε δίκιο όταν μου είπε να τον σώσω. Έστω και χωρίς κακή πρόθεση η τύπισσα θέλει να με ευνουχίσει......και δεν ψήνομαι. Δεν έχει νόημα να το κάνω. Είμαι δυστυχισμένος όταν θεωρούμαι ακίνδυνος από κοπέλα που βλέπω ερωτικά....Είναι ότι πιο άσχημο μπορεί να μου συμβεί. ΄
Το μόνο καλό είναι πως θεωρώντας αυτή πως είναι σε θέση ισχύος με έβαλε στο τριπάκι να ξυπνήσω και να βγω από τον κόσμο της. Έχουμε πόλεμο από δω και πέρα και ή θα κερδίσω ή θα με χάσει.......(Ξέρει όμως τι σημαίνει να "κερδίσω"? I think not :D )
Μη σκοτώνετε τα καυλιά! Ο κόσμος μας τα χρειάζεται! Εσείς οι ίδιες τα χρειάζεστε γιατί μετά λέτε πως δεν υπάρχουν πια άντρες! Μην κάνετε αλόγιστο κυνήγι καυλιού! Είναι εις βάρος σας όσο και να τονώνει το ηθικό σας.....
Βοσκοί και Καληνυχτάκηδες όλου του κόσμου ξυπνάτε και επιστρέψτε στο club του απλού πλην υπερήφανου μαλάκα! Θα σφάξουμε το μόσχο το σιτευτό!
(Ε ρε μαλακία που έχει πέσει, αλλά τι να κάνουμε, γλίτωσα παρά τρίχα {κατσαρή} τον ευνουχισμό! Βλέπω τον κόσμο με άλλο μάτι πλέον αχαχαχαχαχαχα)

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Εξαιρετικό Ποστ!

27/9/06 09:57  
Blogger it is said...

Να σαι καλά μου δείνεις κουράγιο! :P

27/9/06 13:24  
Anonymous Anonymous said...

αυτο το "καυλί το εσώτερον" τι εκφραστική διατύπωση!!!

28/9/06 20:40  
Blogger it is said...

Αχαχαχαχα ελπίζω να μη με δουλεύεις γιατί συμφωνώ :p

28/9/06 22:03  
Anonymous Anonymous said...

Καθώς έτρωγα λοιπόν το special pralina!! donut μου ξεκίνησα να διαβάζω το ποστ σου φίλε μου..Οφείλω να ομολογήσω πως έχω πέσει και εγώ σ'αυτήν την παγίδα περισσότερες από μία φορές..Ήμουν βέβαια πολύ πιο μκρός αλλά αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία! Έχω καταλήξει λοιπόν στο εξής συμπέρασμα!Υπάρχει ενα βασικό λάθος που κάνουν όλοι όσοι ανήκουν στη συμπαθέστατη τάξη που αναφέρεις.(Θα θελα να διευκρινήσω σε αυτό το σημείο ότι εδώ και καιρό έχω πάψει να ανήκω σε αυτή την κάστα,οπότε η άποψη μου ίσως βοηθήσει:)..)
Ας δούμε λοιπόν μια βραδυά ενός καληνυχτάκια καρέ καρέ για να εντοπίσουμε αυτό το λάθος.Αρχικά το 80% περίπου των περιπτώσεων θα περάσει να πάρει την κοπέλα από το σπίτι.Αυτό δεν είναι κακό αλλά να ξέρετε ότι η γυναίκα από αυτή τη στιγμή έχει πάρει ένα πρώτο μικρό authority buff!! Συνεχίζοντας τη βραδυά πολύ σπάνια θα δείτε έναν κάκια(καληνυχτάκια) να πηγαίνει τη γκόμενα εκεί που γουστάρει αυτός!!Όλοι πιστεύω γνωρίζετε την ατάκα "που θες να πάμε μωρό μου??" η οποία δεν λειτουργεί πάντα αρνητικά αλλά στις συγκεκριμένες περιπτώσεις στακάρει δεύτερο buff στη δεσποινίδα(αν μιλάμε για κυρία εισχωρούν άλλοι παράμετροι) και ταυτόχρονα σκάει και ένα curse στον φίλο μας!! Ναι ναι καλα ακούσατε..CURSE!Από δω και πέρα ο φίλος μας έχει πολλές πιθανότητες να χάσει τον έλεγχο και να τον πάρει η μπάλα..Και για να εξηγηθώ δε χρειάζεται τίποτα περισσότερο από το να πάνε σε ένα μέρος που ή θα παίζει χάλια μουσική,ή θα είναι γεμάτο κονιόρδους,ή τυχαία θα βρίσκονται και οι φίλες της κοπελιάς εκεί, ή ακόμα να δούνε και κάποιον πρώην..(σ.σ. τελειωτικό χτύπημα)Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να διακρίνουμε δύο περιπτώσεις.
Καταρχήν έχουμε τον κάκια που θα ξεκινήσει μια επίθεση άλλες φορές δειλή άλλες περισσότερο τολμηρή.Εδώ η κατάσταση μπορεί να σωθεί κάτι που εξαρτάται πολύ από τον χαρακτήρα της γκόμενας,τον τρόπο της επίθεσης και από τους λοιπούς εξωτερικούς παράγοντες που αναφέρθηκα παραπάνω..Για παράδειγμα αν υπάρχει κοντά μια φίλη της κοπέλας και έχει ξεκινήσει συζήτηση περί αποτρίχωσης..game over..
Η δεύτερη περίπτωση ειναι η κλασσική,και γνωστη παγκομίως του παθολογικού κάκια!!Εδώ οι πιθανότητες να μην έχουμε καληνύχτες και φιλάκια στο μάγουλο είναι 5%(Σε αυτό το ποσοστό ανήκουν οι κωλόφαρδοι,οι πλουσιοι,και οι σαβουρογάμηδες!! Όχι όλοι φυσικά,αλλιώς το ποσοστό θα ήταν αισθητά υψηλότερο..)
Για να μη μακρηγορω όταν η βραδυα φτάνει στο τέλος της είναι η τελευαταια ευκαιρία να αντιστραφεί το κλίμα!Αν η επίθεση που έχει γίνει ήταν καλή αλλά δεν άνοιξε το σκορ τότε εδω είναι πολύ βασικό να παιχτει full defense..Είναι ο μόνος τρόπος να χάσει η γκόμενα όλα τα στακαρισμένα buff που έχει πάρει από τον φίλο μας.Όσο πιο άνετος και χαλαρός είναι εδώ ο κάκιας(κάτι που είναι αρκετα δύσκολο εξαιτιας της εν λόγω ιδιότητας του) τόσο περισσότερο θα μπαίνει η αμφιβολία στο μυαλό της γκόμενας για το τι παίχτηκε ξαφνικά..Αυτό βέβαια δεν είναι απαραιτητο οτι θα σωσει τη βραδυά αλλά τουλάχιστον έχει θέσει πολύ καλες βάσεις για μια επόμενη μη αποτυχημένη συνεύρεση!!
Φτάσαμε λοιπόν στο τέλος του ραντεβου με πολλα να έχουν ειπωθει(σωστα και λάθος)αλλα χωρίς να έχει γίνει τίποτα..Σκάνε λοιπόν τα κλασσικά "καλη σου νύχτα..","ονειρα γλυκα","περασα πολυ ομορφα σήμερα.." mpam!!!!mpam!! O X I..
Edo einai to vasiko lathos!!Oxi file mou de perases kala simera!Den eginan ayta poy itheles kai akoma xeirotera eginan ayta pou itheles na apofygeis..Mplextikan files,syzhthsate gia ilithioys proin gkomenous,ekanes to taksitzi,pliroses to fagito,i to poto,i kai go de ksero ti allo,exases to mats sti tileorasi kai tha ta akouseis ayrio apo toys kollitoys sou, kai thes na mas peis oti perases kala????Kai entaksei na gelases kana dyo fores i na vrikate koino topo se kapoia themata alla oyte "efages" katholou,oute prokeite na "fas"..
Gia ayto loipon edo pou eimaste sto telos einai vasiko an eisai kseneromenos na to deikseis me sosto tropo!to stulaki pou endeiknutai einai ayto tou: "Kopelia exases tin eukairia sou kai tora unlucky.."De to sizitao oti de prepei se kamia periptosi na ginei ayto pou ginetai se ola ta rantevou amerikanikon tainion,na paei o kakias na filisei ti gkomena ligo prin mpei sto spiti...POTE..Edo o kakias prepei na exei to pio pano attitude kai na pei kalynuxta apla kai omoprfa an thelei ayti na einai i teleutaia fora pou to leei..

To reply apanta se ena meros mono toy post kai isos oxi sto pio vasiko alla itan ena thema poy ithela kai ego na anoikso kai etsi pira eukairia apo sena it is!!

29/9/06 14:28  
Blogger wetex said...

lol. simfono mazi sou. kai to antitheto vevea. ta 'filika' einai malakies...nai huhuh

21/10/06 02:45  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker