Tuesday, October 24, 2006

Γοστάρεις? Γοστάρω (και postάρω)

Έχω αρχίσει να γουστάρω το blogging περισσότερο, νομίζω δε, πως βελτιώνομαι κι όλας από ποστ σε ποστ (ή και όχι...). Κυρίως γουστάρω που στα τελευταία ποστ μπήκε περισσότερος κόσμος και μου μίλησε. Κάποιος μου έστειλε και mail χωρίς να αφήσει κάποιο comment (δύο βασικά διαφορετικοί...).
Αυτό σημαίνει πως κάτι κάνω καλά (βρίζω καλά μάλλον :P). Τέσπα δε θέλω να πω πολλά σε αυτό το ποστάκιον, απλώς να πω ένα ευχαριστώ σε αυτούς που μου μιλάνε και πως γουστάρω πολύ όταν το κάνουν γιατί ο σκοπός που το έφτιαξα το ρημάδι ήταν ακριβώς αυτός....να μιλήσω με καινούριους ανθρώπους που είναι δύσκολο να γίνει irl. Εδώ είναι πιο εύκολα τα πράγματα, είναι σα να διαφημίζεις τον εαυτό σου, μόνο που το κοινό που βλέπει τις διαφημίσεις εδώ είναι συνήθως λίγο πιο πάνω από το μέσο όρο (ο οποίος ακούει λαϊκά και βλέπει μανιωδώς τηλεόραση οπότε που χρόνος για blogging....).
Θα προσπαθήσω να μην κάνω πολλά ποστ σαν κι αυτό που κάνω γλιφοκώλια στους αναγνώστες μου κατά πως κάνουν γλυφοκώλια στους ψηφοφόρους τους οι πολιτικοί λίγο πριν και λίγο μετά τις εκλογές....ε να μη μας γαμήσουν και ασάλιωτους τα παιδιά, δεν είναι κακοί άνθρωποι κατά βάθος.....
πάντως θέλω να επανέλθω μετά και από προηγούμενο ποστ μου περί της bloggoεπικοινωνίας και να πω πως πολλούς από εσάς που μιλάμε θα ήθελα να σας δω και από κοντά (κυρίως γιατί έτσι θα είμαι σίγουρος για το αν κάνω καλά που σας παίρνω στα σοβαρά [κι εσείς αν κάνετε καλά που με διαβάζετε :P] , αλλά και να δω σε τι είδους τύπους έχουν απήχηση αυτά που γράφω γιατί αν είστε τίποτα εξωγήινα τυπάκια κάτι θα λέει και για μένα αυτό καθώς και για τον τρόπο που σκέφτομαι...)
Το ξέρω πως είναι περίεργο να συναντήσεις κάποιον που ξέρεις μόνο από 5 μαλακίες που έχετε γράψει ο ένας στον άλλον, το ξέρω πως είναι και κομματάκι επικίνδυνο...., παρόλ'αυτά θέλω να γνωρίσω αρκετούς από εσάς....εσείς δεν πολυθέλετε απ'ότι έχω καταλάβει, αλλά ποιος είμαι εγώ να σεβαστώ τις επιθυμίες σας όταν δεν τις σέβονται αυτοί που μας κυβερνάν? Έ? Ποιος είμαι εγώ λέγω? Μην είμαι καλύτερος και πιο έξυπνος από τους πολιτικούς και τις κυβερνήσεις μας?
Ναι οκ λέω μαλακίες....ξεκολλάω.....
Πρέπει να σκεφτώ κανά καλό θέμα να γράψω τώρα που πήρα τα πάνω μου αλλά η γαμημένη η έμπνευση δεν έρχεται όποτε τη θες :S
Να τα λέμε καύλες ;)

10 Comments:

Blogger Misirlou Oubliez said...

Ραντεβου στο αλσος Παγκρατιου την επομενη νυχτα που θα εχει πανσεληνο.

Υ.Γ. Οπλο διαλεγεις εσυ.

24/10/06 15:01  
Blogger it is said...

God damn νόμιζα πως θα με γαμήσεις, όχι πως θα μονομαχήσουμε....
Εκτός αν μονομαχήσουμε όπως οι πούστηδες στο γνωστό ανέκδοτο....θα προτιμήσω να βαρεθείς πρώτη όμως :P
Δεν έχεις δουλειά εσύ ρε? :P

24/10/06 15:03  
Blogger it is said...

Πάντως οι μονομαχίες συνήθως γίνονται με τη Δύση του ηλίου όχι με πανσέληνο...που να βρίσκεις τώρα infrared equipment....

24/10/06 15:04  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Εννοια σου και θα ψυχοραγας μεχρι την Δυση της επομενης μερας.

24/10/06 15:15  
Blogger it is said...

Όλο λόγια είσαι καημένη.....

24/10/06 15:16  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

Keep posting..

24/10/06 15:25  
Blogger wetex said...

les, αλλά και να δω σε τι είδους τύπους έχουν απήχηση αυτά που γράφω.......


Lol. tha vris ton bela sou....

24/10/06 16:30  
Blogger it is said...

Μ'αρέσουν οι μπελάδες....συνήθως δλδ :P
Το εύκολο είναι βαρετό
Σκιές....I'm doing my best mate ;) I also keep reading you κι ας μη γράφω :)
Πάντως μερικές φορές με πιέζω να γράψω ποστ και δε μου βγαίνει καλό (γιατί περίμενες να βγει καλό όταν πιέζεσαι? οκ όχι αλλά...καλά χωρίς αλλά...) βλέπε ο σημερινό ποστ + το ανθρωποφάγοι καιροί που είναι τρισάθλιο.....
Αρφ και Argh

24/10/06 16:37  
Blogger it is said...

Σιγά μη δεν ήξερες το ανέκδοτο εσύ χαχαχαχα
Με κάνεις και κοκκινίζω σταμάτα :p

(πες μου κι άλλα, πες μου κι άλλα :P)

25/10/06 11:30  
Blogger it is said...

Χλωμό ρε συ :P
Μπορεί να μ'εχεις δει σε κανά όνειρό σου αχαχαχαχαχαχα
πάντως στα καντήλια μοιάζουμε ;)

25/10/06 12:13  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker