Friday, October 20, 2006

No Fucking Mercy!!!

Κανένα γαμημένο έλεος. Κανένα γαμημένο έλεος δε μπορώ να νοιώσω για τους δήθεν. Είναι ό,τι μου τη σπάει περισσότερο σε αυτή τη γαμημένη ζωή. Ας το αναλύσω για το θέμα των bloggers γιατί αυτό μου τη βάρεσε τώρα τελευταία.
Δεν αναφέρομαι σε αυτούς που το παίζουν δήθεν γκόμενες ή δήθεν άντρες. Μέχρι εδώ είναι όλα κομπλέ. Καταλαβαίνω κάποιον που το παίζει γκόμενα για να δουλεύει μαλάκες. Το έχουν κάνει όλοι όσοι έχουν ασχοληθεί με chat στο παρελθόν ή και τώρα και θα υπάρχουν πάντα μαλάκες να ψαρώνουν και να μας προσφέρουν γέλιο (ε? μόνο εγώ το έχω κάνει? ερρρ...εχμ έλα ξεκόλλα το έχουν κάνει πολλοί μπορεί όχι όλοι αλλά πολλοί, άσε με να συνεχίσω). Αυτοί που με πειράζουν είναι οι δήθεν ευαίσθητοι.
Είναι όλο ποίηση του πούτσου και σοφιστικέ ατάκες. Εκφραστές της νέας trendy ιδεολογίας lefestyle περιοδικών και λάτρεις κάθε τι gay.
(Έχεις πρόβλημα με τους gay?! Ομοφοβικέ, σκοταδιστή, ρατσιστή, φασίστα! You missunderstood me prince valliant! Δεν έχω πρόβλημα με τους gay. Έχω πρόβλημα με τις κραγμένες σκατόπουστες, όπως έχω πρόβλημα με οτιδήποτε φωνάζει: "Προσέξτε με! Υπάρχω!". Έχω πρόβλημα με αυτούς που είναι οι λεγόμενοι "περήφανοι gay" και ο μόνος λόγος που είναι περήφανοι είναι πως είναι gay. Κατά τ'άλλα είναι άδειοι και άχρηστοι αλλά είναι gay και αυτό τους κάνει περήφανους. Beats me why, αλλά τους κάνει.....)
Επίσης μου τη δίνει να σου την πέφτουν όλοι να σε φάνε όταν λες κάτι που ξεφεύγει από τις νόρμες τους. Κράζεις τους gay είσαι φασίστας, κράζεις του δήθεν καλλιτέχνες, είσαι σκοταδιστής και άσχετος από τέχνη, κράζεις το lifestyle του σήμερα, είσαι κομπλεξικός και "όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια" και λοιπά άπειρα σχεδόν παραδείγματα.
Ξέφυγα λίγο αλλά έχω νεύρα πάλι και ως σωστός ψυχοτραλαλά blogger τα βγάζω στο blog μου.
Τέσπα πάμε παρακάτω.
Είναι λοιπόν κάποιοι που όταν θέλουν να κράξουν ή να κοροϊδέψουν όλα είναι καλά. Έρχεται όμως (αναπόφευκτα) η στιγμή να γίνουν οι ίδιοι αποδέκτες κραξίματος και κάζου και διαπόμπευσης, ακριβώς όπως όλοι οι bloggers γίνονται αργά ή γρήγορα. Τι κάνεις γι'αυτό? Εξαρτάται υπάρχουν πολλές εκδοχές, οι εξής τρεις:
Α) Τους γράφεις όλους στα παπάρια σου, τις σάλπιγγές σου, ή το εγχειρισμένο σου τεχνητό αιδοίο.....Simple basic stuff....
Β) Τους κράζεις κι εσύ και όποιος πει τις καλύτερες και πιο ευφάνταστες ατάκες κερδίζει, ενώ ο άλλος φαίνεται πολύ μαλάκας στα μάτια όλων (για 2-3 ώρες το πολύ μετά το ξεχνάνε όλοι γιατί συνήθως έχουν κι άλλα πράγματα να ασχοληθούν στη ζωή τους, εξαιρέσεις υπάρχουν βέβαια και έχουν καταγραφεί :P) και τρέχει να κρυφτεί στην ποδιά της μαμάς του ή αν έχει πεθάνει η μαμά του τρέχει σε κάποια άλλη ποδιά (ενίοτε και οι νταλικέρηδες φοράνε ποδιές trust me on this one....:P)
Γ) Το γυρνάς στην κουλτούρα του είμαι μια ευαίσθητη ψυχή και δε με καταλαβαίνεις και είσαι απολίτιστος και δεν έχεις καταλάβει πως τα blog είναι ένα προσωπικό ημερολόγιο και δε μπορεί ο καθένας να έρχεται και να μου μουτζουρώνει το ημερολόγιό μου! Μπουχουχουχουχουχουχου!!!! Θέλω τη μαμά μου και λοιπές μίζερες ατάκες θλιβερών τύπων και τυπισσών που δεν έχουν τα κότσια (αρχίδια είναι η πατροπαράδοτη λέξη που κολλάει εδώ αλλά θέλω να είμαι politically correct ώστε να συμπεριλάβω και κάποιες blogger με πολλά αρχίδια {ακούς μωρή? Που σκατά έχεις χαθεί και γιατί είσαι τόσο σκατά ψυχολογικά? Γράψε κανά ποστ μη σε σπάσω στο ξύλο μου έλειψε το κράξιμό σου γαμώωωωωωωωω}) να γράψουν κάποιον κανονικά ή να τον εκμηδενίσουν με έξυπνες ατάκες, ή να βγάλουν τουλάχιστον το άχτι τους διασκεδάζοντας χώνοντας καντήλια (ένα σπορ που μου αρέσει ιδιαίτερα και είναι πολύ καλό για stress relief....i know i know "get a life u sad, sad loser).
Για να καταλάβω, γράφεις προσωπικό ημερολόγιο στο Internet??????!!!!!!?????
Αχα, αχαχαχχαχαχαχαχα, ααααααααααααααααααααααααααααααααχχχχχχχχχχχαααααααααααχχαχαχαχαχαχαχ
Σταμάτα με σκοτώνεις στα γέλια...μισό να ξαναβρώ την ανάσα μου, είμαι και καπνιστής κι έλιωσα στα γέλια.
Ρε τι λες ρε παπάρα/παπάρω? Είσαι καλά ή να βάλω τις φωνές? Εκθέτεις τον εαυτό σου στο νετ και δίνεις και δυνατότητα σχολιασμού! Και ξαφνικά όταν ακούς κάποιον να σε κράζει θυμάσαι πως είναι ένα προσωπικό ημερολόγιο? Are u fucking serious? Είναι λογικό όταν εκτίθεσαι δημόσια να ακούσεις μπινελίκια. Είτε για δίκαιο λόγο είτε χωρίς κανένα λόγο. Άμα δε το συνειδητοποιείς αυτό έλα στο υπόγειο έχουμε θέσεις για πολλούς.......
Επίσης όταν σκάει ο κάθε πικραμένος και σε "απειλεί" πως θα σε γαμήσει, θα σου σπάσει τα παΐδια, θα σου βιάσει τα παιδιά κλπ δε συντρέχει λόγος ανησυχίας και το ξέρεις.....
Δε σε ξέρει, ακόμη και το ip σου να ξέρει δεν ξέρει τη διεύθυνσή σου. Ακόμη και αν το ip σου είναι ip εταιρείας και γράφει ποιας εταιρείας είναι δε μπορεί να σε βρει. Αρκεί να μην του έχεις δώσει προσωπικά σου στοιχεία, φωτογραφίες τηλέφωνα κλπ. Δεν τα δίνεις αυτά αν δεν είσαι σίγουρος για κάποιον πως δεν είναι ψυχάκιας ούτε θα του τη βαρέσει να τα χρησιμοποιήσει "για να σε εκδικηθεί" όπως μόνο οι κακιασμένες "πληγωμένες αδερφές" κάνουν.
"Με κορόιδευε πως είναι γυναίκα και τελικά ήταν μουστακαλής, οπότε κι εγώ θα βγάλω όλα τα mail που μου έστειλε στη φόρα για να τον εκδικηθώ!" <----- ΕΙΣΑΙ ΚΑΚΙΑΣΜΕΝΗ ΑΔΕΡΦΗ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΙΟ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΚΟΛΠΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΑΡΧΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, ΣΚΑΣΕ ΚΑΙ ΔΕΞΟΥ ΤΟ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ........ "Με απείλησε πως θα με βαρέσει και θα ασελγήσει στο νεκρό μου κωλαράκι!" <------ ΕΧΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΟΥ? ΕΧΕΙ ΦΩΤΟ ΣΟΥ? ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΣΟΥ? (το που δουλεύεις δεν είναι προσωπικό αν δεν έχει φωτό σου, είναι αρκετά κακό να ξέρει που δουλεύεις αλλά με μόνο αυτό το στοιχείο δεν είναι δυνατόν να σε αντιστοιχήσει με το ποιος είσαι ώστε να σου κάνει κακό, εκτός αν διατηρείς ατομική επιχείρηση χωρίς υπαλλήλους οπότε πάω πάσο) Αν η απάντηση στα ανωτέρω είναι όχι, δεν έχεις κάτι να φοβηθείς οπότε σταμάτα να κλαψουρίζεις. Αν είναι ναι, να πρόσεχες. Το νετ είναι το μόνο απολύτως ελεύθερο μέσον. Αυτό σημαίνει πως πολλοί μπορούν να κάνουν κατάχρηση ελευθερίας. Οφείλεις να το ξέρεις όταν εμπλέκεσαι, όπως οφείλεις να ξέρεις πως άμα πας να ταΐσεις τα λιοντάρια και δε σας χωρίζουν κάγκελα το λιοντάρι δε θα φάει τη μπανάνα που του πας ή τη μπριζόλα, θα φάει εσένα....Και μετά τι θα πεις? "Φταίει το λιοντάρι κύριε πρόεδρε! Δε σεβάστηκε την προσωπική μου στιγμή!" Υπάρχει πάντα η επιλογή να κλείσεις το blog σου. Υπάρχουν πολλοί μαλάκες να καλύψουν τη θέση σου (μου). Continue at your own risk and shut the fuck up or get the fuck out. In any case STOP YOUR BITCHING! Φτάνει πια, βουρκώσαμε στη μαλακία......

40 Comments:

Blogger it is said...

Σας αγαπάω όλους κατά βάθος να ξέρετε :)

20/10/06 11:59  
Anonymous Anonymous said...

ζαλίστηκα

20/10/06 12:56  
Blogger it is said...

Sorry :(
Μ'αγαπάς ή δε μ'αγαπάς παρ'ολ'αυτά?

20/10/06 12:58  
Blogger Lili said...

σε μερικα σημεια αναγνωρισα τον εαυτο μου but I enjoyed it anyways.
:P

20/10/06 13:13  
Blogger it is said...

Χαχαχαχα μ'αρέσεις :)
Μη νομίζεις κράζω και τον εαυτό μου μέσα από αυτά που λέω, όλοι πέφτουμε σε τέτοιες λούμπες ενίοτε :P
Μυστικό όμως αυτό μην το πεις πουθενά έ? Είναι προσωπικά αυτά που σου λέω εδώ! Αχαχαχαχχα

20/10/06 13:15  
Anonymous Anonymous said...

μα η αγάπη αρχίζει με μια ζαλάδα

20/10/06 13:18  
Blogger it is said...

:O και τελειώνει με έναν πονοκέφαλο....(από τα πιατικά που τρως στο κεφάλι αχαχαχαχα)
Μου διαφεύγει το πως κατάφερα να είμαι τόσο ερωτικός στο ποστ ώστε να αρχίσεις να με αγαπάς με μια ζαλάδα, ειδικά λαμβάνοντας υπ'όψην όλα τα καντήλια που έριξα, αλλά επειδή ξέρω πως όλες οι γυναίκες είναι ανώμαλες δε θα το ψάξω!
Μου φτάνει που ξεκίνησες να μ'αγαπάς και θ'αρχίσω να σου σπάω τα πιατικά για να μην έχουμε πονοκεφάλους στο τέλος....
Μα τι μαλακίες λέω μεσημεριάτικα?
Έλα μου ντε!
χεχ πίσω στο υπόγειο γρήγορα....

20/10/06 13:24  
Anonymous Anonymous said...

με ζαλίζεις ακόμα περισσότερο

20/10/06 13:26  
Anonymous Anonymous said...

;)

20/10/06 13:27  
Blogger it is said...

:O Ζαλίζεσαι εύκολα ρεεεε :P
(Αρέσω ο πούστης αρέσω! αχαχαχαχχαχαχα)

20/10/06 13:32  
Anonymous Anonymous said...

ναι το χω αυτό.
βέβαια το γεγονός οτι έχω πρεσβυωπία και υπερμετρωπία συγχρόνως με βοηθάει.
εσυ θα με αγαπάς το ίδιο όμως ,έτσι?

20/10/06 13:40  
Blogger it is said...

Τα μάτια σουυυυυ
που έχουν αστιγματισμό
και μυωπία 100
τα μάαααατια σουυυυυυυ


Αχαχαχαχα εννπείται. Με βολεύει μια χαρά θα με βλέπεις και πανέμορφο :P
BTW εγώ έχω υπερμετρωπία όντως.....
Λοιπόν ας σοβαρευτούμε όμως γιατί έπεσε πολύς έρωτας και ποίηση και είμαστε σε ποστ που θέλει καντήλια!
βρίσε με λίγο να γουστάρω (γκαβά) μάτια μου!

20/10/06 14:05  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Ενοχλω? Διακοπτω κατι τρυφερο μηπως? Και καλα η κοπελα εχει καθε δικαιωμα. Εσυ βρε It is πως τολμας να ζευγαρωνεις καποιον αλλο μηνα εκτος του Μαιου? Γαιδουρι, ε γαιδουρι.

20/10/06 14:18  
Anonymous Anonymous said...

γμτ
δεν μπορώ να βρίσω κάποιον ιντερνετικα
μονο απο το τηλέφωνο
και αν είναι μπροστα μου
μάλλον πρέπει να βρείς άλλο κοριτσάκι να παίξεις,
(η ειρωνία πιάνει? γιατί ίσως να καταφέρω να σε ειρωνευτώ)
επίσης εχω να σου πω οτί είμαι και λογοδοσμένη

20/10/06 14:22  
Blogger it is said...

just my luck! :(
Μια γυναίκα βρήκα κι εγώ να έρθει στο blog μου να δώσει χρώμα στη ζωή μου και μάλιστα γκαβή για να με βλέπει Άδωνη και όχι μόνο είναι λογοδοσμένη, αλλά ούτε να με βρίσει δε μπορεί!
Αυτό με το τηλέφωνο ήτανε παγίδα αλλά δε θα πέσω μέσα!
Φιλότιμη προσπάθεια αλλά όχι αρκετή! Τσκ τσκ τσκ βιάζεσαι μικρό κορίτσι με το βίτσι!
Keep trying though :p
(Μα τι multilingual παλικάρι που είμαι ρε πούστη μου, τρομάζω με τον εαυτό μου ώρες ώρες που είμαι τόσο γαμάτος!)

20/10/06 14:26  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Και που να σου περιγραψουμε τι τρομαρα παιρνουμε εμεις. Come on little doggy, are yoy gonna bite, or are you gonna bark all day? Ρε μπας και εισαι αδερφη?

20/10/06 14:31  
Blogger it is said...

Ώπα έχασα επεισόδιο? Είπα πως παίρνω καμιά τρομάρα?
Παίρνω κάτι τύπισσες που με θεωρούν σκυλάκι βέβαια αλλά δεν τις δαγκώνω.
Gay δεν είμαι. Ευλαμπία με λένε και είμαι λεσβία. Θα μου πεις και οι λεσβίες gay είναι αλλά να, νόμιζα πως εννοούσες άντρας gay.
Εγώ πάντως ανωμαλίες με δαγκώματα δεν κάνω!
Γαβ!

20/10/06 14:36  
Blogger it is said...

Για το gay γράψε λάθος νόμιζα πως έγραψες gay αλλά είχες γράψει αδερφή....οπότε σου απάντησα σωστά: δεν είμαι αδερφή, είμαι η Μπία η λεσβία!

20/10/06 14:37  
Blogger it is said...

Έπεσε πολύ το επίπεδο :(
Πάνω που είχα καταφέρει να αγγίξω μερικές ευαίσθητες ψυχές.
πάνω που είχα φτάσει την πεμπτουσία της ποίησης!
Τι να κάνεις αυτά έχει η ζωή.....



Αγαπητό μου ημερολόγιο, σήμερα......

20/10/06 14:54  
Blogger it is said...

Αυτά είναι :D
Φιλάκια γαμωκόριτσο περιμένω να σε διαβάσω :)))))

20/10/06 15:46  
Blogger J95 said...

πολύ καλό

20/10/06 20:44  
Blogger it is said...

Thx j95 από σένα μετράει ;)

20/10/06 21:27  
Blogger nahames nakanamoko said...

ρε συ για να τα χωσεις το γραψες το ποστ ή για να ριξεις τη μαργαρίτα;

συμφωνω 100%
δεν εχω καιρο που χωθηκα σ αυτη τη φαση κ γι αυτο δεν εχω ακομα πληρη αποψη
το ποστακι σου παρ ολα αυτα μου ανοιξε λιγο τα ματια.
για την ακριβεια που εδειξε πως αυτο που υποψιαζομαι ειναι αληθεια
πως υπαρχουν πελατειακες συμπεριφορες εδω μεσα κ κλικες κ αμα ενα μπλογκ ειναι εσωστρεφες κ προσωπικο δεν το διαβαζω αλλα αμα το γραφει γκομενα ριχνω κ κανα ψευτοκομεντ κ ας μη διαβασα καν τι λεει το ποιημα της.

ξυσ'τ αρχιδια σου δηλαδη.

κ κατι φασεις με δικηγορους κ εξωδικα...
τι ειναι αυτα ρε ειστε σοβαροι;

φανταζεστε να μπαινει εδω μέσα ο καθε ψωμιαδης ή αλλο χτικιο που βριζουμε κ να αρχίζει να μοιράζει εξωδικα σαν μάνα σε εικοσιμία...;

21/10/06 00:09  
Blogger it is said...

Για να τα χώσω μπήκε το ποστ....η μαργαρίτα απλώς ήταν η μόνη που είδε κάτω από την σκληρή επιφάνεια το πόσο τρυφερός και ευαίσθητος είμαι! rofl
Είναι ένας όμορφος και παρανοϊκός κόσμος ο κόσμος των blogger. Ας τον απολαύσουμε :)

21/10/06 13:52  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Γραψε κανενα αλλο ποστ γιατι θελω να σου την πω σε παρθενο εδαφος. Και μη με απειλεις εμενα, θα σε παω στην Εθνοσυνελευση.

22/10/06 18:41  
Blogger Άβατον said...

Χώστα χρυσόστομε!

22/10/06 21:04  
Anonymous Anonymous said...

αγαπητέ ιτ ιζ
σε βρίσκω πολύ γλυκούλη (κατα βάθος, όπως είπες και εσύ )
δεν ξέρω αν είσαι πιο ευστοχος ή γλυκούλης.
είναι κάτι που θα σκεφτώ αυτήν την εβδομάδα.
αλλά επίσης θέλω να σου πω πως ειμαι λογοδο-αρραβωνιασμένη με το ειδωλο σου , τον ανθρωπο που λατρευεις να μισείς ,τον πασκάλ.
ναι λοιπόν.
κοιμάμαι και ξυπνάω μαζί του.
το φλερτ μας πρέπει να σταματήσει εδώ

22/10/06 21:30  
Blogger pascal said...

Χμμ...μάλιστα, μάλιστα.
Συμφωνώ σε όλα.

22/10/06 21:32  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Κυρια Μαργαριτα, θα μας τον δανεισετε για λιγο, να μας κανει τα παιδια μας? Θα σας τον παραδωσουμε καλυτερο απο πριν.

22/10/06 21:47  
Blogger it is said...

Pascal συμφωνείς ε? Ε τι άλλο να έλεγες....
Μαργαριτούλα δεν πειράζει ρε συ. Έτσι κι αλλιώς δεν είχα καμιά απαίτηση
(το περνάω το στυλ του "υπεράνω" με μεγάλη μαεστρία ο πούστης, τα έχω δει αυτά τα κόλπα σε κάτι Βραζιλιάνικα και παλιότερα στο Santa Barbara :P)

23/10/06 10:13  
Blogger it is said...

misirlou όταν κάνει παραγγελιές ο σωστός ο Ελληνάρας, κολλάει σαλιωμένο χαρτονόμισμα στο κούτελο του μαέστρου! (Από 20ευρω και πάνω δεχόμαστε). Οι τζαμπατζήδες να μην έχουν απαιτήσεις!
Αχαχαχαχαχαχαχα

23/10/06 10:15  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Θα σου κολλησω τα νεφρα στον τοιχο. Οχι αυτο δεν ειναι απειλη ξυλοδαρμου. Ειναι υποσχεση.

23/10/06 11:11  
Blogger it is said...

Πες μου κι άλλα, μ'ανάβεις....
χαχαχαχχαχα
Περιμένω ακόμη εκείνο το χρησιμοποιημένο βρακί περιόδου που μου υποσχέθηκες.....όλο λόγια είσαι καημένο παιδί :p

23/10/06 11:34  
Blogger it is said...

PS Ρρρρρρρρρρρρρρ κάνε με κιμάααααα κάνε με κύβους!

23/10/06 11:44  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Τι κιμά, Κύμα θα σε κανω ρε. Θα σε φαει η μαυρη θαλασσα και θα σου κραταει παρεα η γοργονα του Μεγαλεξανδρου. Ετσι κι αλλιως εισαι συνηθισμενος στις σκυλοψαρομουρες.

23/10/06 11:55  
Blogger it is said...

"Ετσι κι αλλιως εισαι συνηθισμενος στις σκυλοψαρομουρες."

Με προετοιμαζεις για το τι θα αντιμετωπίσω όταν θα πάμε για μπύρες ή μου φαίνεται? :p

Να τα προσέχεις τα ψάρια γιατί όταν μπαίνουν είναι καλά, όταν βγαίνουν όμως έχουν τα λέπια κόντρα....(μη ρωτήσεις που το ξέρω δε θέλω να το θυμάμαι....)

23/10/06 12:14  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Παρε και ενα ανεκδοτακι μεχρι να συνειδητοποιησω το μεγεθος της καφριλας και της ασχετοσυνης σου.

Τι λεει ο τυφλος οταν περναει απο την ψαραγορά?
-"Καλημερα κοριτσια!!!"

23/10/06 12:22  
Blogger it is said...

Axaxaxaxa ναι ναι εγώ είμαι ο κάφρος εσύ σέβεσαι :p Ε τον καημένο τον τυφλό με τι άπλυτες είχε μπλέξει.....
Α στο διάολο καυλώσαμε πρωί πρωί :p

23/10/06 13:01  
Anonymous Anonymous said...

Λοιπόν ιτ ιζ
Γενικώς έχεις δίκαιο, έχει σημασία να βρίσκεσαι σε μια μεγάλη παρέα, όπως το διαδίκτυο, χωρίς να βάζεις όχυρά.
Πνεύμα και ηθική , λέει ο συντηρητικός
Κουλτούρα και ευαισθησία, λέει ο "εναλλακτικός"....

Όμως βρε αδελφέ όλοι εδώ φωνάζουμε προσέξτε μας.
Άλλος με κάτι πιο προσωπικό και γιαυτό πολλές φορές ακαταλαβίστικο μέσα από μια ψυχρή επικοινωνία και άλλος με κάτι που είναι προσωπικό, αλλά πιστεύει ότι χωράει κι άλλους μέσα.

24/10/06 11:21  
Blogger it is said...

Συμφωνούμε :) Δεν περίμενα κάτι λιγότερο από σένα, το έθεσες απλά και όμορφα...

24/10/06 11:47  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker