Wednesday, November 15, 2006

A fantasy gone bad....

Ήταν ένα βράδυ του Ιούνη... Η ζέστη ήταν καμπόση (πρόσεξε τη λυρικότητα της λέξης!), λαγοκοιμόμουν στο κρεβάτι όταν χτύπησε το κινητό! Ήταν ένα εσ εμ ες! Ποιο γκομενάκι με σκέφτηκε πάλι? Είπα από μέσα μου και ξύνοντας τον κώλο μου που μ'έτρωγε άνοιξα το εσ εμ ες. Woot? Who da fuck is this? Ο αριθμός ήταν άγνωστος, το περιεχόμενο άκυρο εντελώς.... Κανονικά θα το έγραφα στα παπάρια μου και θα ξανάπεφτα να κοιμηθώ, όμως είπαμε..... μ'έτρωγε ο κώλος μου....
Απαντάω λοιπόν πως έχεις κάνει λάθος και δε σε ξέρω κλπ. Καπάκια σκάει κι άλλο μήνυμα....
Να μην τα πολυλογώ μήνυμα το μήνυμα γνωριστήκαμε. Ήταν μια γκόμενα από ένα νησί (Σάμο ή Λέσβο θα σας γελάσω έχουν περάσει 6-7 χρόνια από τότε...). Την έλεγαν Αναστασία και ήταν ψιλοφρίκουλο με βάση αυτά που μου είπε για την εμφάνισή της.... Είχε μωβ μαλλιά πολλά σκουλαρίκια κλπ.... Είχε και βυζάρες και κωλάρα απ'ότι μου είπε... Όπως καταλαβαίνετε ψιλοκαύλωσα... Ήτανε και βράδυ Ιουνίου, πήγαινα και Λύκειο τότε.... με νοιώθετε φαντάζομαι....
Με φώναζε καύλαρο (!) και όσο γελοίο και να μου φαινόταν για κάποιον αρρωστημένο λόγο το γούσταρα που με φώναζε καύλαρο ^^ Ένοιωθα και πολύ άντρας ναούμ! Ξεκινήσαμε μια όμορφη σχέση μέσω sms. Κάναμε sms sex (ναι κουφάλες με τα 4ψήφια νούμερα που μου κλέψατε την πατέντα... θα τα πούμε στο δικαστήριο λαμόγια!). Ήταν καλή φάση (και ναι είμαι ανώμαλος...) Ένοιωθα και ενοχές γιατί τα είχα και με τον έρωτα της ζωής μου τότε... Οπότε ήταν ακόμη πιο καυλωτική η όλη φάση....
Κάποια στιγμή, μοιραία η σχέση μας έπρεπε να προχωρήσει.... Συμφωνήσαμε να πάρουμε ο ένας τον άλλον... τηλέφωνο (doh) και να κάνουμε τηλεφωνικό sex! (οκ αυτό δεν είναι δικιά μου πατέντα... fair enough).
Και αυτό ήταν η αρχή του τέλους για τη σχέση μας. Γιατί? Γιατί τόνιζε το νι και το λι.... κι όπως είναι γνωστό το νι και το λι δεν τονίζονται.... Δηλαδή σκέψου να κάνεις τηλεφωνικό sex και να σου λέει θέλω να γλύψω το καυλί σου πριν μου σκίσεις το μουνί! Μιλάμε για ψυχρολουσία, όχι μαλακίες!
Τις πρώτες 2 φορές έσφιξα τα δόντια και είπα στον εαυτό μου: "Αγόρι μου, πρέπει να είσαι δυνατός, πρέπει να το περάσεις αυτό, δεν πρέπει να πάνε χαμένα τόσα sms! Που ξέρεις μπορεί μια μέρα να κάνεις ένα blog και να μην έχεις τι να γράψεις! Σκέψου τι γαμάτο post θα είναι αυτή η ιστορία!...." (οκ το part με το blog και το γαμάτο post δεν το σκέφτηκα.... αμέσως να μου την πεις! Μην αφήσεις τίποτα να περάσει στο ντούκου! Παπαπαπα τι άνθρωπος είσαι εσύ πια!)
Τέσπα, μετά από τις πρώτες δύο φορές και τις ανάλογες 2 γενναίες μαλακίες που τράβηξα.... σταμάτησα να της απαντάω στα μηνύματά της και χαθήκαμε εντελώς....
Αναστασία ελπίζω να είσαι καλά, ελπίζω να μην ασχολείσαι με το blogging και αν ασχολείσαι να μη με διαβάζεις και όχι δεν είναι μια απελπισμένη κραυγή που σου ζητάει να γυρίσεις πίσω, αυτό το ποστ.....

Ηθικό δίδαγμα.... Όταν γνωρίζεις κάποιον εικονικά, σχηματίζεις συνήθως γι'αυτόν, μια πολύ βελτιωμένη, σε σχέση με την πραγματικότητα, εικόνα. Μοιραία, όσο πιο καλά τον γνωρίζεις απογοητεύεσαι... Υπάρχουν και οι εξαιρέσεις, αλλά καλό είναι να έχεις πάντα κατά νου, πως αυτός που θα συναντήσεις, όταν και εάν τον συναντήσεις, θα είναι τουλάχιστον 2 κλάσεις χειρότερος απ'αυτό που είχες στο μυαλό σου.... Κουλτουριάρηδες προσοχή! Μη μου πείτε περί φιλίας και περί προσωπικότητας κλπές αηδίες.... Sms sex κάναμε με την γκόμενα ffs και δε θυμάμαι να την καύλωνα με τσιτάτα του Κούντερα or fucking something..... ok?
Κι ένα κουλτουριάρικο quote (που δε θυμάμαι ποιανού είναι σόρυ....): "Κι ήταν τα βυζιά σου άσπρα σαν τα γάλατα! Και μού'λεγες... γαργάλα τα!" That goes out to all the ladies to know I'm a sensitive soul! Luv ya all bitches out there! Just keep your li and ni at bay....

4 Comments:

Blogger it is said...

Lol thx ρε :p (κοκκινίζω...)
Να προσέχετε τα sms που στέλνετε... Δεν ξέρετε σε τι ανώμαλο smsάκια θα πέσετε.... και το χειρότερο? Θα σας αρέσει βρε κουτά!

15/11/06 11:53  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Ρε συ με τετοιες ιστοριες που πας και μπλεκεις 8α βρε8εις σφαγμενος σε κανα χαντακι και θα χασω ολη την πλακα να σε σκοτωνω εγω over and over.

15/11/06 21:19  
Blogger Spyros said...

Εκανες SMS sex πριν 6-7 χρονια? εισαι οντως πρωτοπορος, εμενα η πρωτη μου αργησε πολυ!

16/11/06 09:04  
Blogger it is said...

Missi u're going down bitch!

Spyros είσαι κι εσύ ανωμαλάκος ε? χεχεχε

16/11/06 09:17  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker