Tuesday, January 23, 2007

God damn hippie weather!

Όλο ούζο ούζο ούζο το βαρέθηκα... Παρακάτω δε λέω γιατί δε συμφωνώ πια, αλλά τέσπα αυτό το τραγουδάκι είχε γίνει το σλόγκαν της παρέας στις διακοπές του περασμένου καλοκαιριού. Γιατί το αναφέρω Γενάρη μήνα?
Κοίτα έξω! Έχει γαμώ τους καιρούς χειμωνιάτικο... Κάτι μέρες είμαι στο τσακ να πάω για μπάνιο γαμώ την τρέλα μου... Τα'χει παίξει ο καιρός... Το καλοκαίρι θα ψηθούμε και γουστάρω! Γουστάρω να κάθομαι χωρίς να κάνω απολύτως τίποτα και να λιώνω στη ζέστη! Να ιδρώνω σαν το γουρουνάκι και να ψήνομαι. Γιατί? Γιατί για 4 χρόνια δάγκωνα το καβλί μου σε μια άθλια χώρα, σε μια τρισάθλια πόλη. Γιατί έβγαινα έξω το βράδυ και ο κώλος μου χόρευε χωρίς να το θέλω από το κρύο και έτρεχα για να ζεσταθώ. Γιατί από το Νοέμβρη έπεφτε στα μείον η θερμοκρασία και έριχνε ένα γαμημένο χιονόνερο, ή ψιλόβροχο, ή χοντρόβροχο, που σε κάνει να περπατάς μονίμως με το κεφάλι σκυμμένο. Μουτζούφλης και μίζερος ανάμεσα σε μίζερες σκατόφατσες, εξαθλιωμένες και λούμπεν.
Γιατί με το που έβγαινε ο ήλιος ξύπναγες και για πρώτη φορά (μετά από μήνες κάποιες φορές) και δεν κατέβαζες χριστοπαναγίες και είχες ένα ηλίθιο χαμόγελο στα χείλη...
Τέσπα το θέμα μου δεν είναι αυτό. Το θέμα μου είναι πως έχω αποσυντονιστεί με αυτόν τον καιρό και σκέφτομαι νησάκια από τώρα... Έλεος δλδ. Παραλίες και σκηνές, κόσμο καινούριο, εγώ σα χαρούμενο μαλακιστηράκι που είμαι να τρέχω στα νερά και να πλατσουρίζω, να πειράζω οποιονδήποτε μου πει οτιδήποτε, αλλά και άλλους που δε μου έχουν μιλήσει καν, να φτιάχνω μεγάλες παρέες από το πουθενά και να ξεκινάω τα ξύδια από τις 12 το πρωί... Φραπές, καπάκια ούζα, μετά ούζα, μετά ούζα, μετά... και όταν τελειώσουν τα ούζα κρασιά...
Και μετά χορός (ναι είναι η φάση που *νομίζεις* πως ξέρεις να χορεύεις...) και γέλια και να κυλιέσαι στην άμμο και να κοιμάσαι χορτάτος από χαρά.
Το πρωί με το που βγαίνει ο ήλιος, παλεύεις μαζί του μέχρι να ξυπνήσεις, μετά κερδίζει ο ήλιος... μετά κάνεις δυο βηματάκια από τη σκηνή και μπλούμ! θαλασσίτσα και ξύπνημα, βουτιές, πετάς νερό από το στόμα και χαίρεσαι μόνος σου (συνήθως είμαι ο πρώτος που ξυπνάει...). Μετά άραγμα διαβάζεις βιβλίο και περιμένεις να ξυπνήσουν τα υπόλοιπα μαλακιστηράκια (οι φίλοι σου είναι αυτοί...) και μετά πάμε φραπέ, ούζα κλπ...
Θα ρίξει κανά χιόνι ή θα μας γαμήσει εντελώς την ψυχολογία αυτός ο χειμώνας? Οέο?
Την τρέλα μου μέσα :(

36 Comments:

Blogger it is said...

gamise ta :S

23/1/07 12:46  
Blogger lee said...

Μη μας ξεσηκωνεις απο τωρα ρε e-tease! Πωπω, σε διαβαζα και σκεφτομουν τις περσινες διακοπές στη Δονουσσα.
Μου αρεσε ο τιτλος όμως. (μη δω "hippie", γελανε και τα σανδάλια μου...)

23/1/07 13:10  
Blogger lee said...

Οσο για τον καιρο, το ειχα γραψει και προ ημερων σε ενα comment μου στη liodara:
Αφου πρωτα γαμησαμε τη φυση, τωρα θελουμε - δε θελουμε, θα υποστουμε την κλιμακτήριο της....

23/1/07 13:13  
Blogger it is said...

Yup... μη νομίζεις πως θέλω να σας ξεσηκώσω... απλώς με τον ήλιο και τη ζέστη έχω αποσυντονιστεί ρε γμτ μου :(

23/1/07 13:26  
Blogger Loth said...

Ε...ΕΓΩ ΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΩΡΑ..ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΟΜΙΧΛΗ ΑΠΟ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ ΚΑΙ ΚΡΥΟ ...

ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΝ ΠΙΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΔΩ...

23/1/07 13:59  
Blogger Spyros said...

3 zhtw gia ton xeimwna! Kai aiwnia h mnhmh tou...
S aresei na liwneis ap th zesth re? TS TS TS panw pou se eixa epitelous sumpathisei...

23/1/07 14:26  
Blogger kiki said...

Αν κάνεις μπάνιο αυτήν την εποχή...θεωρείσαι χειμερινός κολυμβητής?

23/1/07 14:41  
Blogger it is said...

spyro ama fas to poliko psuxos gia 4 xronakia pistepse me tha parakalas gia kausona...

kiki den xero pantos kai na theoreisai me ton kairo pou kanei koroidia einai :p

23/1/07 15:00  
Blogger lee said...

καλα, ολοι εσεις των Αγγλιών, μετα θελετε χρονια ψυχαναλυση για να συνελθετε... Φαιη ακούς!?

23/1/07 15:22  
Blogger it is said...

Συνέλθουμε? Ούτε καν! Im all fucked up my fair lady :D

23/1/07 15:38  
Blogger Sofogreg said...

Ρε it is, φαντάσου τί περνάω κι εγώ, που λατρεύω το χειμώνα, το συννεφιασμένο ουρανό, τη βροχή και το χιόνι.Καλοκαίρι πάνω από ένα μήνα, το θεωρώ δυσβάσταχτο.Σκέφτομαι να μετακομίσω προς Εδιμβούργο μεριά.
Α στο διάολο πια...

23/1/07 18:18  
Blogger Sofogreg said...

Το μόνο που μου δίνει δύναμη είναι πως από γέρο χωρικό άκουσα πως τον Φεβρουάριο και κυρίως τον Μάρτιο, θα του γαμήσει τη μάνα στο χιόνι!

23/1/07 18:20  
Blogger Φαίη said...

Ωραία....Πάααααααρα πολύ ωραία.

Το Σάββατο που μας πέρασε ένιωσα το περισσότερο κρύο που έχω βιώσει στη ζωή μου.-

Όλα τα καλοριφερ ανοιχτά,κάτω από το πάπλωμα με τρεις μπλούζες και ένα πουλόβερ,και κρύωνα ακόμα.Μόνο όταν έριξα και δεύτερο πάπλωμα κατάφερα να κοιμηθώ.Όχι δεν είχα πυρετό.Αλλά εδώ πάνω κάνει ΚΡΥΟ.

Ού να μου χαθείς,νοστάλγησα την Ελλάδα πολύ τώρα,σνιφ...

23/1/07 18:48  
Blogger it is said...

Sofo καλημέρες...
Κοίτα κι εμένα μου αρέσει ο χειμώνας αλλά να χιονίζει... όχι να βρέχει συνεχως.
Νομίζω πως αν μείνεις εδιμβούργο για 2-3 χρόνια θα καταλάβεις...
Αυτό που λες για Φλεβάρη-Μάρτη το σκεφτόμουν κι εγώ (και δεν είμαι καν γερο-χωρικός, ή έστω γερόλυκος της θάλασσας :p)

Φαίη έχω μείνει σε σπίτι με θερμοσυσωρευτές που παίρνανε μπροστά στις 10 το βράδυ και κλείνανε στις 6.... μετά από κάποιο σημείο ήταν τέτοιο το training που είχα και ανοιχτά τα παράθυρα...
Πάντως αν δεν την παλεύεις μπορείς να κάνεις το κόλπο που κάνουν οι άστεγοι... πάρε σκύλο και βάζε τον στο κρεβάτι να κοιμάστε μαζί... (καλά μπορείς να βάλεις και κανάν άνθρωπο στο κρεβάτι στο επιτρέπω :p)

24/1/07 09:54  
Blogger it is said...

Και επιτλεους ήταν σειρά μου να κάνω κάποιον στη βρετανία να ζηλέψει με τον καιρό στην ελλάδα :P το χω φάει στη μούρη για κάμποσο καιρό μουχαχαχαχα

24/1/07 09:54  
Blogger Unknown said...

Αν θες να λιώσεις από τη ζέστη το καλοκαίρι να πας διακοπές στο Ντουμπάι, δεν θα πληρώσουμε εμείς το sleet που έτρωγες κατακέφαλα τέσσερα χρόνια!!! Ακούς;;;
:-ΡρΡρ

Είναι αλήθεια ότι άμα δεις τις Αγγλιδούλες να 'χουν μπλαβίσει ολόκληρες έτσι όπως κυκλοφορύν ημίγυμνες μέσ' στο ψοφόκρυο, σου πέφτει;

24/1/07 09:59  
Blogger it is said...

Vren... πρώτον είσαι αισχρός ρε! Ντροπή σου! :p
Δεύτερον, όχι δεν είναι απόλυτο αυτό. Καταρχάς δεν είναι απόλυτο πως θα τις δεις μπλαβιασμένες. Από 2 αγγλίδες έμαθα το κόλπο πως γίνεται να μην κρυώνουν ημίγυμνες στο κρύο και το κόλπο είναι πως μουδιάζεις και δεν το νοιώθεις το κρύο (it works...). Από τότε όταν έβγαινα για ξύδια δεν έπαιρνα μπουφάν (έχω βγει με πουκάμισο [λόγω dress code για να μην αρχίσετε το κράξιμο...] μόνο και λουσμένος με μακρύ μαλλί τότε και πιστολάκι δε χρησιμοποιούσα ποτέ...) και δεν αρρώστησα ποτέ...
Που λες αν θα σου πέσει ή όχι εξαρτάται αποκλειστικά από το αν θα δεις την κατηγορία Α ή Β. Η Α θα μπορούσε να είναι μοντέλο... η Β είναι χοντρή άσπρη με προγούλι... Εκεί σου πέφτει by deafult.... Ειδικά όταν φοράει και τιγρέ μπουστάκι με όλο το κρέας να κρέμεται.. yes I've seen that and I live to tell the story... Οι προσπάθειες μου να πίσω έφιππο αστυνομικό να την πάει στη φυλακή μετά από ένα καλό ξυλοκόπημα απέβησαν άκαρπες :(

24/1/07 10:35  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Ευχομαι να κανει καλο καιρο μεχρι να ριξω μπετα. Και μετα να πα να γαμηθει ο Διας, να ανοιξουν τα χιονοδρομικα που δεν θα εχω δουλειες να παω να κανω ξεσκι στις πλαγιες.

24/1/07 11:08  
Blogger it is said...

Sou to euxomai :) min trexeis ki olas de ftais se tpt.. :p
Ante kali tuxi kai na tous prosexeis tous ergolavous einai mounia ;)

24/1/07 11:37  
Anonymous Anonymous said...

το τραγουδάκι με το ούζο δεν το ξέρω, χάνω; ;)
εγώ τις προάλλες στο γραφείο ήμουν με αμάνικο μπλουζάκι και ανεμιστήρα! τρελές καταστάσεις ..

24/1/07 11:55  
Blogger it is said...

haha ναι κανονικά...
Το τραγουδάκι λέει:

Όλο ούζο ούζο ούζο το βαρέθηκα, φέρτε μου ένα τσιγαράκι που τ'ορέχτηκα, φέρτε μου ένα τσιγαράκι που το'ορέχτηκα
σαν χτυπώ και πέφτω κάτω και λερώνομαι, βάζω μπρος τα δυο μου χέρια και σηκώνομαι, βάζω μπρος τα δυο μου χέρια και σηκώνομαι
τα παιδιά στη γειτωνιά σου με πειράζουνε, χασικλή και (κάτι που δε θυμάμαι) με φωνάζουνε.. κλπ
δεν το θυμάμαι πολύ καλά παίζει κάποιες λέξεις ή και στοίχοι να είναι λάθος :p
Ρεμπέτικο είναι και είναι ωραίο :) και ναι μου αρέσουν και τα ρεμπέτικα... (not trendy... I knows)

24/1/07 12:05  
Blogger Loth said...

ΩΠΑ...ΗΡΘΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΟΙ ΖΕΣΤΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ...
ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΤΗ ΓΛΙΤΩΝΑΜΕ?

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ sofogreg ΠΑΝΤΩΣ

ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΟΛΕ

24/1/07 12:40  
Blogger lee said...

Σημερα το ιντερνετ σερνεται σαν το σαλιγκαρακι σου it is. (Και για να σε προλαβω εννοω αυτο που περιγραφεις σε προηγουμενο ποστ).

Χτες ειδα την εκπομπη του Τσιμα για τις κλιματολογικες αλλαγες. Εφριξα για αλλη μια φορα με τους Αμερικανους! Ευθυνονται για το 1/3 της παγκοσμιας εκλυσης βλαβερων βιομηχανικων ρυπων και ακομα να δεχθουν τη συνθηκη του Κιοτο...

24/1/07 12:42  
Blogger Unknown said...

Τσ, τσ, τσ... αυτοί οι νεολαίοι της σήμερον, αγράμματοι εντελώς... Λοιπόν, το ασματίδιον πάει κάπως έτσι:


Σαν σουρώνω πέφτω κάτω και λασπώνομαι
(Σαν μεθώ και πέφτω κάτω και λασπώνομαι)
βάζω μπρος τα δυο μου χέρια και σηκώνομαι

Τα παιδιά της γειτονιάς σου με πειράζουνε
χασικλή και αλανιάρη με φωνάζουνε
(πάλι μεθυσμένος είσαι μου φωνάζουνε)

Θα τα πιάσω να τα δείρω τα μπαγάσικα
θα τους δώσω δυο χαστούκια να’ ναι χάσικα

Όλο ούζο ούζο ούζο το βαρέθηκα
φέρτε κι ένα κονιακάκι που τ’ορέχτηκα
(φέρτε μου ένα τσιγαράκι που τ' ορέχτηκα
φέρτε κι΄ένα αργελεδάκι που τ' ορέχτηκα)

Θα σε πάρω και θα πάμε σ’ άλλη γειτονιά
μην τα δείρω και με βάλουν σε κανα μπελά

(Σα μου πεις, πως δε με θέλεις, πως δε μ' αγαπάς
μαχαιράκια είναι τα λόγια, κούκλα που πετάς)

Σε παρένθεση διάφορες εναλλακτικές version. Το original είναι παραδοσιακό σμυρνέικο άσμα (και άρα ουχί ρεμπέτικο) του 1920 περίπου.

24/1/07 12:44  
Blogger it is said...

Ψιτ τα ρεμπέτικα από κει ήρθαν και επίσης το είπα πως δεν το θυμάμαι καλά :p
Αμέσως να μου την πεις :p
Ωραίο ποστ έκανες πάλι btw ;)

Lee νομίζω κάτι είπε ο Bush για εναλλακτικές μορφές ενέργειας... καλά δε χέστηκα στα βρακιά μου από χαρά και προσμονή αλλά λέμε :p
Πριν μερικά χρόνια πάντως διάβαζα (στο Scientific American) πως η Bush administration παραποιούσε επιστημονικές έρευνες για τα περιβαλλοντολογικά (και όχι μόνο...) ή τις έθαβε εντελώς αν είχαν να πουν κάτι που δεν άρεσε στους χρηματοδότες της κυβέρνησης...

24/1/07 13:07  
Blogger lee said...

Τα ειπε και χθες αυτα...

24/1/07 13:36  
Blogger Crazy Chef said...

ζητω οι αλκυονίδες μηνες))))

24/1/07 15:49  
Blogger Φαίη said...

"καλά μπορείς να βάλεις και κανάν άνθρωπο στο κρεβάτι στο επιτρέπω :p "

Ου ρε,που θα μου το "επιτρέψεις"! Ό,ΤΙ ΘΕΛΩ ΚΑΝΩ!

Δεν σε χάλασε :p

24/1/07 16:07  
Blogger it is said...

Lee ναι για χτες αναφερόμουν :p

Crazy chef welcome :)

Φαίη, πρώτον that's my line... Δεύτερον έτσι και μάθω πως έκανες τπτ χωρίς να πάρεις άδεια θα σε σπάσω στο ξύλο! :p
Ακούς εκεί! Μπήκαμε στην εφηβεία και επαναστατούμε? :p

24/1/07 16:38  
Blogger Φαίη said...

Το ξέρω ότι είναι your line,γι'αυτό τό' γραψα :p Και ξέρεις ότι το ξέρω,όπως ξέρω ότι το ξέρεις ότι το ξέρω :p

Όσο για τα υπόλοιπα,έχω να δηλώσω τα εξής :
1.Πέθανα στο γέλιο,νά'σαι καλά !
2.Έχω ήδη έναν πατέρα ΚΑΙ έναν αδελφό,δεν χρειάζομαι άλλους ευχαριστώ πολύ :p
3.Σου ρίχνω κάτι χρονάκια οπότε ΓΙΑ ΜΑΖΕΨΟΥ ΜΙΚΡΟ ΣΠΟΡΙΔΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΟΥΝΙΕΣΑΙ ΚΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ!ΑΝΤΕ ΜΠΡΑΒΟ,ΠΟΛΥ ΘΑΡΡΟΣ ΠΗΡΑΜΕ!

24/1/07 16:58  
Blogger it is said...

Φαιη στην πρώτη παράγραφο συμφωνώ...

Στα υπόλοιπα έχω να σου πω απλώς πως ενώ μου ρίχνεις τα χρονάκια και είσαι και ψυχολόγα, είχε ακριβώς την αντίδραση που ήθελα να έχεις χεχεχε
I played you like a puppet mouhahahahahha! :D :P

24/1/07 18:43  
Blogger nahames nakanamoko said...

αυτά είναι ρε πούστη μου....και να σκεφτείς ότι μόλις γύρισα απο Σκανδιναβία που είχε πάνω κάτω το ίδιο κρύο με μας

24/1/07 22:01  
Blogger it is said...

Δόξασες τα ελληνικά χρώματα με καμιά σκανδιναβή? ;)

25/1/07 09:32  
Blogger Φαίη said...

Whatever.

25/1/07 11:37  
Blogger it is said...

ψιτ, δεν πιστεύω να στράβωσες? Ε?

25/1/07 12:26  
Blogger Φαίη said...

Check your emails dear :)

25/1/07 14:29  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker