Monday, January 22, 2007

Starfucks...

Μετά από καιρό επιστρέφουμε στην κανονική λειτουργία μας i.e. κράξιμο.....
Δε μου αρέσουν οι πολυεθνικές αλυσίδες, είτε είναι "εστιατόρια", είτε είναι σινεμά, είτε.... Προσπαθώ να τις αποφεύγω όσο μπορώ και δεν είναι και ό,τι πιο εύκολο... Για παράδειγμα, όταν είναι Κυριακή πρωί και το γαμημένο καφενείο που παίρνω συνήθως καφέ (στο οποίο εργάζονται τουλάχιστον δύο καλοί κώλοι και ένας μέτριος ^^) είναι stdr κλειστό (γιατί σερβίρει μαγαζιά και τα μαγαζιά είναι κλειστά τις Κυριακές..) κι εγώ είμαι αγουροξυπνημένος, με την τσίμπλα στο μάτι και το μόνο που έχω κουράγιο να φορέσω είναι η φόρμα με την οποία κοιμάμαι και η πρώτη μπλούζα που βρίσκω μπροστά μου (ευτυχώς που μόνο εγώ πετάω μπλούζες από δω κι από κει στο σπίτι, αλλιώς θα φόραγα καμιά μπλούζα της μάνας μου...), οι επιλογές στενεύουν... Βλέπεις είτε θα πάω στα starbucks που είναι δίπλα στο σπίτι μου σχεδόν, είτε θα πρέπει να μπω σε κάποια από τις κυριλέ καφετέριες που πάνε όλοι οι highclass (πρόσεχε μην κλας...) γλυφαδιώτες για να πιούν το φρεντοτσίνο τους και να συγκρίνουν ρούχα και πλαστικά βυζιά...
Δεδομένης της πιθανότητας να με περάσουν για ζητιάνο και να μου δίνουν σέντσια και επειδή η αντίδρασή μου σε μια τέτοια κίνηση δε θα είναι ιδιαιτέρως κόσμια, αν και δε μπορώ να την προβλέψω επακριβώς... επιλέγω να πάω στα starbucks για να τελειώνω επειδή εκεί όλο κάτι μαλακισμένα πλουσιοπαιδάκια πάνε, με παρόμοια με τη δική μου αγουροξυπνημένη αμφίεση και επίσης fucked up μαλλιά, μόνο που για τα παιδάκια αυτή η αμφίεση είναι μια καθημερινότητα οπότε I blend in just fine...
Φτάνω λοιπόν στον πάγκο, σκέφτομαι προσεκτικά τι θα πω μιας και η ποικιλία καφέδων (αν μπορούν να χαρακτηριστούν ως τέτοιοι και όχι ως milkshake...) είναι τεράστια και με παραπλανητικά ονόματα σε βαθμό που λες θέλω ένα καπουτσίνο και σου φέρνουν κάτι που έχει τόσο καφέ μέσα όσο καφέ έχει και ένα ποτήρι σοκολάτας βιεννουά... και επιλέγω την πρόταση με τις λιγότερες λέξεις μιας και όταν είμαι αγουροξυπνημένος δε θέλω κανενός είδους ineraction με κανέναν, εκτός αν είναι γκόμενα που θέλει να με γλύψει για καλημέρα και το μόνο που έχει να μου πει είναι πως είμαι πολύ νόστιμος...
Λέω λοιπόν αυτό που θέλω, παρακαλάω από μέσα μου θεούς και δαίμονες να μου δώσουν κάτι που είναι έστω παρεμφερές με αυτό που ζήτησα και έχει μέσα του καφεΐνη, και παίρνω την απόδειξη από το ταμείο και προχωράω προς την άλλη μεριά του πάγκου που παραλαμβάνεις το αγνώστου ταυτότητας ρόφημα, με πολύ σαντιγί και σιρόπια και άλλα τινά.
Ενώ κάνω το πρώτο βήμα το πρώτο χτύπημα έρχεται... Μου είπατε γκράντε έτσι? (το grande στα ελληνικά για να τονίσω το πως ακούγεται...) Όχι σου είπα μεγάλο σκέφτομαι, αλλά επειδή θα το κουράζαμε άμα του το έλεγα αυτό κουνάω το κεφάλι μου καταφατικά και βγάζω ένα μουγκρητό κατάφασης το οποίο λογικά (το άλλο ζώο) κατάλαβε, μιας και δεν εξέφρασε κάποια απορία...
Στα καπάκια ακούω τον τύπο στο ταμείο να μεταφέρει φωνητικά την παραγγελία μου στις κοπέλες (ο θεός να τις κάνει) που φτιάχνουν τους καφέδες, λέγοντας: One capuccino grande to go! (να τονίσω πως κανείς εκεί μέσα τη δεδομένη χρονική στιγμή δεν ήταν αλλοδαπός και δεν το λέω με ρατσιστική διάθεση, απλώς εκφράζω την απορία μου, προς τι τα αγγλικά? οέο?). Ξαφνικά αρχίζω και προσέχω τι λένε... Διαπιστώνω με φρίκη πως όλοι οι υπάλληλοι μιλάνε μεταξύ τους στα αγγλικά όταν έχει κάτι να κάνει με τις παραγγελίες κλπ και στα ελληνικά όταν κάνουν χαβαλέ μεταξύ τους...
Και θα μου πείτε, τι μιλάς εσύ ρε παπάρα It Is, λες κι εσύ δε μας ζαλίζεις τον έρωτα με τα αγγλικά σου και τις συντομογραφίες σου που μόνο εσύ καταλαβαίνεις... Ναι ρε παιδιά πάσο, αλλά εγώ το κάνω μόνο μέσα από τον γραπτό λόγο μου και στο τσατ στο νετ. Όχι όταν μιλάω κανονικά με κάποιον άνθρωπο (εκτός από το lol και το omg που μου έχουν κολλήσει, αλλά θα μου περάσει... άσε που γαμάνε :p btw το omg ακούγεται "ο μι τζι" και όχι "όου εμ τζι"...).
Μου φαίνεται παρανοϊκό να βάζουν τους υπαλλήλους να μιλάνε αγγλικά. Βασικά μου την έσπασε πολύ... Ε? Μόνο σε μένα? Καλά ρε παιδιά μη βαράτε :p
Anywayz gtg (got to go...) :p
Θα ξεκολλήσεις με τα αγγλικά ρε παπάρα?
Eat me!


PS Ξέχασα να πω πως όταν ζητάς μεγάλο καπουτσίνο και η διαφορά από τον κανονικού μεγέθους ομόλογό του, είναι πως απλώς συμπηρώνουν με γάλα ως πάνω το μεγάλο ποτήρι, αυτομάτως αισθάνεσαι πως σε εμπαίζουν και θες να βγεις από τα ρούχα σου και με ορθομένο το ανδρικό μόριο να τους κυνηγάς σε όλο το μαγαζί, κρατόντας μια φυάλη σαντιγί στο ένα χέρι και το σιρόπι καραμέλας στο άλλο, αλλά θα σχηματίσετε άσχημη άποψη για μένα και δεν το θέλω :p

36 Comments:

Blogger Spyros said...

Xaxaxaxaxa! den to exw proseksei pote giati exw paei starbucks 5 fores sth zwh mou kai oi 4 apo aytes htan otan hmoun londino kai fantasou oti phgaina ekei gia na vrw oti pio close yphrxe se kafe..(gia na katalaveis oti yparxoun k xeirotera)

Omg pantws! (to opoio egw to proferw a-ma-gant :P kai kapoia stigmh mou xe kollhsei kai emena to lol, to WoW vlepeis..*burnout detected* :)

22/1/07 10:54  
Blogger lee said...

Ε, ειναι κομματακι υπερβολικο, αλλά οταν θες να "πουλησεις" κατι διαφορετικο για να ξεχωρισεις, πολλά κατεβαζει το μυαλό του κάθε μαρκετίστα. Ειναι και Αμερικάνικο, οποτε μην την ψαχνεις.
Εγω πάντως δεν εχω πατησει ποτέ εκει μεσα. Προτιμώ άλλες καφετεριες.....;)

22/1/07 10:55  
Blogger it is said...

Σπύρο κι εγώ στην αγγλία πήγα starbucks αλλά μόνο μια φορά, γιατί διαπίστωσα με φρίκη πως απαγορεύεται το κάπνισμα παντού στα starbucks! Από τότε πήγαινα στα Nero τα οποία μάλλον δεν προφέρονται Νέρο αλλά Νερό, μιας και είναι τα μόνα που πουλάνε καφέ στην αγγλία και έχουν κανατούλες με κρύο νερό για να βάλεις και να πιεις όσο θες χωρίς να πληρώσεις τις κωλότριχές σου για ένα μπουκαλάκι εμφυαλωμένο εισαγώμενο νερό...

Lee το ξέρω πως είναι γι'αυτό, αλλά γι'αυτό το κράζω κι όλας... Υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι να το κάνεις αυτό... Όσο για τις καφετέριες που προτιμάς, άστο... τις είδαμε αχαχαχαχα Θες κάτι πιο φλκλόρ εσύ, έτσι με τον αέρα και τη φινέτσα τελειωμένου καφέ για νταλικιέρηδες στη εθνική, από τα ψαγμένα όμω που μόνο μυημένοι τα ξέρουν :p
(όχι για να μην ξεχνιώμαστε...)

Τσεκάρετε το PS που συμπλήρωσα στο τέλος του κειμένου ^^

22/1/07 11:02  
Blogger lee said...

Αυτο το τελευταιο δεν ειναι εκδικηση, μάλλον για φαντασιωση σου μου κανει!!!! :PpPPPPpPPPPPpppp
XEXE

22/1/07 11:36  
Blogger it is said...

Ahahaha ναι για το καφενείο που πάω συνήθως ναι... (οι κώλοι βλέπεις...) για το συγκεκριμένο starbucks όμως όχι, γιατί όλο κάτι σαβουρδιλάκια έχει να δουλεύουν εκεί και είναι και 50φεύγα (όχι καλοδιατηρημένες).
Τραλαλαλαλαλα (είμαι μαλάκας, ξέρεις εσύ...)

22/1/07 12:03  
Blogger Spyros said...

Ante yphrxe magazi sthn agglia pou kapnizane kai mou ksefyge? Nero panta apo supermarket paidi mou!

22/1/07 12:54  
Blogger it is said...

Lol, fusika kai upirxe kai fusika ana pasa stigmi to 80% ton thamonon itan ellines... opote de mporouses kai na krazeis entelos xediantropa eprepe na xamiloneis ligo ti foni sou. To nero einai alusida ki auto sxetika megali, manchester eixe 4 diaforetika katastimata (mporei na eixe ki alla kai na min ta eixa petuxei... tora pou to skeftomai kanta 5...) kai londino eixa paei se toulaxiston 2 diaforetika, logika tha exei kamia 10aria sto londino...
Exoun kai kala santouitsakia ;)
Re milame agaliasi ta nero... de fantazesai poses ores exo kapsei kai posous kafedes exo piei kai ti gelia exo kanei me enan filo ekei... Exoun dimiourgithei kainouries lexeis sto nero opos: "ntouva" pou vgainei apo to ntouvari kai xaraktirizei xontri gkomena, sunithos mesa sti frasi: "Moro mou! Ntouva mou esu!"
Episis ekei pairname mati mia tourkala trelo moro kai stiname fantasioseis stis opoies mas evrize kata ti diarkeia tis sexoualikis praxis: "Ai sixtir, tsoglan" kai tetoia... Aaaaaax de tha me xalage enas kafes sto nero me to filaraki mou apo agglia... Alla mono enas kafes kai meta poulo apo to mpourdelaki to manchester...
Tespa pos skata arxisa na paraloiro meta to athlio auto comment sou den xero... :p
Pou gkomenizes re aliti to sk?

22/1/07 13:06  
Anonymous Anonymous said...

καλά, εδώ μαζεύονται όλοι οι αγάμητοι και λένε τον πόνο τους;;;

βγες πουλάκι μου λίγο έξω μπας και σπάσει κανένα καυλόσπυρο

22/1/07 13:48  
Anonymous Anonymous said...

ΩΩΠΑ....ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΩΡΑ ΕΣΚΑΣΑ....ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΝΕΟΣ GUEST STAR ΣΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΣΟΥ ΗΡΘΕ..

ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΟΛΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΑΓΓΛΙΚΑ
ΜΕ ΦΩΝΑΖΕ Η SUPERV MOY ΚΑΙ ΕΛΕΓΕ ...U HAVE TO BE MORE ALLERTED C.

ΕΛΕΟΣ Ε?
ΚΙ ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΩΤΑ ΤΙΣ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΓΓΛΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

BTW ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΕΝΑΝ ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΣΕ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΕΚΛΑΣΕΣ?

22/1/07 13:59  
Blogger it is said...

τουρκάλα ναι, εδώ μαζευόμαστε καλωσήρθες :) Btw survivor? omg + 3 lol....

Λοθ δεν την έκλασα, απλώς δε με έψηνε και πολύ να σκάω με πλαστικό ποτεηράκι και καφέ σε παγκάκια για να βρίσκομαι με τους φίλυς μου :p

22/1/07 14:24  
Anonymous Anonymous said...

ΚΑΠΙΤΑΛΑ.....

22/1/07 14:27  
Anonymous Anonymous said...

Καλώς σε βρήκα, αγάμητε πεοκρούστη

Ξέρει η μαμά σου ότι εκτός από Penthouse, με το πουλί στο χέρι έτοιμο προς πυροδότηση, διαβάζεις και μπλογκς;

22/1/07 14:31  
Blogger it is said...

Penthouse? Lol το Penthouse είναι γι'αδερφές... Υπάρχουν πολύ καλύτερα τσοντοπεριοδικά, και ακόμη καλύτερες ταινίες...
Btw εγώ είμαι αγάμητος, εσύ το θεωρείς αυτό κακό, να υποθέσω επομένος πως εσύ γαμιέσαι??
Δεύτερον, δε χρειάζομαι άδεια από τη μαμά μου για να κάνω το οτιδήποτε... Εσύ τη ρωτάς όταν γαμιέσαι αν σ'αφήνει?
Και τέλος το πλαστικό που έχω χρησιμοποιήσει σε προφυλακτικά, δεν το έχεις φάει σε σάντουιτς.... Οπότε άστο να πάει στο διάολο...
Α ξέχασα... η συνδρομή για να γραφτείς στο club των αγάμητων είναι 20 ευρώ το μήνα.... Στείλτα μου και μπορείς να συνεχίσεις να μας επισκέπτεσαι όποτε θες, αλλιώς δε θα ασχολούμαστε με γαμημένους...

22/1/07 14:48  
Blogger lee said...

Μαλακομαγνητη εχεις ρε it is?
ολοι οι ταλιμπαν της μπλογκοσφαιρας εδω ξεκαυλώνουν?

22/1/07 14:56  
Anonymous Anonymous said...

μα γιατί εκνευρίζεσαι, γλυκό αγόρι;

θα βγάλεις κι άλλα σπυριά και δε θα σε παίζουν οι υπόλοιποι wow καμμένοι ανεγκέφαλοι...

καλά κάνεις και βάζεις προφυλακτικό όταν παίζεις μαλακία. είσαι τόσο ασχημογκαγκά λούζερ που σωστά σε σιχαίνεσαι..

22/1/07 14:59  
Blogger it is said...

lol έχεις πολύ πλάκα και πολύ φαντασία... άντε καλή διασκέδαση να μιλάς μόνος σου... Έχω κάθε καλή διάθεση να τα πούμε σε τέτοια φάση αρκεί να στείλεις τα 20 ευρώ που λέγαμε. Με μαλάκες τσάμπα δεν ασχολούμαι...
Lee γάμησε τονα τον μαλάκα....

22/1/07 15:11  
Anonymous Anonymous said...

μου αρέσουν τα σκληρά αγόρια σαν κι εσένα, σκουντούφλη, που δίνουν ένα άγαρμπο τέλος σε όλα...

όλες οι γκόμενες σε ποθούν για το τέλειο κορμί, το αγγελικό πρόσωπο και το κοφτερό πνεύμα...

και μετά ξύπνησες από τα χυμένα γάλατα στο βρακάκι σου 5 το πρωί...

22/1/07 15:18  
Anonymous Anonymous said...

2 σχόλια:
1) τι ΔΕ σου τη δίνει επιτέλους;
2) μου φαίνεται ότι βρήκες το μάστορά σου (=τουρκάλα survivor) xaxaxaxa!!!

22/1/07 15:58  
Blogger it is said...

1) Όλα μου τι δίνουν.... είμαι ο γκρινιάρης, ο ίδιος, μεταμορφωμένος...
2) Ο μάστοράς μου δε γεννήθηκε ακόμη...
Ο λόγος που το κόβω με τον μαλάκα δεν είναι πως δεν έχω τι να του πω, αλλά πως βαριέμαι να ασχολούμε με τον κάθε κατεστραμμένο που δεν έχει τι να κάνει και βρίζει άγνωστους... Άσε που δε λέει καν καλές ατάκες... Να'χε λίγη φαντασία, να έχωνε κανά καλό καντήλι να ασχοληθώ, με τις 4 μλκίες που αναμασά όπως όλοι τι να κάτσω να του πω? ήμαρτον...

22/1/07 16:13  
Blogger it is said...

Και προφανώς το ασχολούμαι με αι και όχι με ε...

22/1/07 16:13  
Anonymous Anonymous said...

@joanna

Ο μικροτσουτσουνέτος, που τον παίζει οληβραδίς στο μονό κρεβατάκι του, δε θέλει να βρίσει επειδή του πληγώσαμε το συναισθηματικό κοσμούλη του...

τρελό αγόρι, κάψε λίγο με wow το κουτούτσικο μυαλουδάκι και μετά πήγαινε στο φαρμακείο να πάρεις clearasil...

ξεκίνα να σπας σπυριά και μην το παίζεις όλη μέρα. Η νεράιδα σου έρχεται, γυμνή και πρόθυμη...

22/1/07 16:24  
Blogger it is said...

γλυκό αγόρι δεν παίζω wow... Μπερδεύτηκες...
Ούτε έχω σπυράκια πάλι μπερδεύτηκες...
Αν θες να συνεχίσουμε να μιλάμε στείλε μου mail...

22/1/07 16:51  
Anonymous Anonymous said...

εγώ δεν πάω ποτέ στα στάρμπακς γι' αυτό που είπες, ότι δεν μπορείς να ζητήσεις ένα νες, έναν ελληνικό, ένα νορμάλ καφέ τέλος πάντων..
κατά τ' άλλα ως στρατηγική μάρκετινγκ δεν την καταλαβαίνω και μου φαίνεται και γελοία, δηλαδή πώς βοηθάει την επιχείρηση να ΄μιλάνε οι εργαζόμενοι μεταξύ τους αγγλικά;

22/1/07 16:58  
Anonymous Anonymous said...

αγάμητο μπακουρίνι,

δε σε αφήνει η μαμάκα σου να βρίζεις στο ίντερνετ; γιατί; σε έπιασε να τον παίζεις μπροστά στην οθόνη την ώρα που προσπαθούσες να βρεις γκόμενα στο τσατορουμο;

σπάσε τα καυλόσπυρα και βγες να σε δει λίγο ο ήλιος...όχι ότι θα γίνεις άνθρωπος αλλά υπάρχουν και τυφλές κι ανώμαλες...

22/1/07 16:59  
Blogger it is said...

Deadend αν δεις όλα τα γλυφαδιοτάκια που επίσης μιλάνε αγγλικά (ενώ μπορούν να μιλήσουν μια χαρά τα ελληνικά και έχουν και έλληνες γονείς κατά το πλήστον) θα καταλάβεις....

22/1/07 17:03  
Anonymous Anonymous said...

έφαγες αγγλική χυλόπιτα επειδή είσαι κακάσχημος και μιλάς σαν pc ούφο, γλυκέ αγάμητε;

μη στενοχωριέσαι...απόψε που θα μπεις πάλι στα ιντερνετικά τσοντάδικα όλες θα τις γαμήσεις τις πουτάνες που σε φτύνουν...

22/1/07 17:15  
Anonymous Anonymous said...

δεν χρησιμοποιούν μόνο αγγλικές φράσεις, μιλάνε αγγλικά κανονικά;!; ώρα να μετακομίσεις μου φαίνεται ;)

22/1/07 17:47  
Blogger it is said...

Γάμα τα deadend :S

22/1/07 18:00  
Anonymous Anonymous said...

ΧΜΜΜ..ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ

ΙΤ IS ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΠΟ ΟΣΟ ΒΡΙΚΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΕΣΕΝΑ..ΕΙΔΕΣ ΠΟΟΣΟΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΦΘΟΥΝ?

ΜΑΑΑΤΣ

23/1/07 08:35  
Anonymous Anonymous said...

*ΒΡΗΚΑΜΕ*

23/1/07 08:35  
Blogger it is said...

Λοθ αυτό τώρα να το πάρω για καλό ή για κακό? :p

23/1/07 09:23  
Anonymous Anonymous said...

XMMM...KAΤΣΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ...

ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΙΤ ΙS AMA ΔΕ ΣΕ ΓΟΥΣΤΑΡΑΜΕ ΘΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΑΝ ΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ...ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΔΕ ΘΙΓΟΥΜΕ- ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΕ ΛΕΜΕ...ΠΟΥ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ?

..ΑΡΑ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ;)

23/1/07 09:44  
Blogger Spyros said...

Pwpw comments kai kako.. Tuxeree..:b

23/1/07 10:06  
Blogger it is said...

Λοθ οκ! χαχαχα


Σπύρο τα μισά είναι καντήλια δε μετράνε... Θα τα φας κι εσύ στη μούρη μια μέρα, που θα πάει αχαχαχα
Ρε άσχετο αλλά σε ποιον server έπαιζες ή παίζεις wow?

23/1/07 10:23  
Blogger Unknown said...

Κάτι πρέπει να βάζουν τα Star-bucks σ' αυτά τα σκατοπλύματα που πουλάνε για καφέ (και μάλιστα 6€, στο χέρι και σε πλαστικό!!!), δεν εξηγείται αλλιώς :-ΡΡΡ

23/1/07 11:06  
Blogger it is said...

Ναι ναι.... πραγματικά δεν εξηγείται αλλιώς :D

23/1/07 11:08  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker