Friday, December 29, 2006

Κουρέλι, ξέφτι, ερείπιο... κλπ

Είμαι ένα κουρέλι με πόδια... Εδώ και 3 μέρες κοιμάμαι στις 5 μεθυσμένος, ξυπνάω κατά τις 8 (guess what...) ακόμη μισομεθυσμένος και πάω στη δουλειά, γυρνάω τρώω, δεν κοιμάμαι για απογευματάκι και πάμε πάλι...
Και δεν είμαι και άνθρωπος του έξω, ή των ξυδιών.... κι όμως έχω γίνει. Αυτά τα κωλόπαιδα από το δημοτικό τα φταίνε που με τρέχουνε και επειδή έχω κι ένα ίματζ δε μπορώ να μην πάω! Δε θα μας πούνε και ξενέρωτους τα συμμαθητάκια!
Πάντως ρε πούστη μου έριξα απίστευτο γέλιο χτες με τον πρώην κολλητό από το δημοτικό. Πώς σκατά γίνεται μετά από 11 χρόνια να συνεννοείσαι ακόμη με τα μάτια και να γελάς για το ίδιο ακριβώς πράγμα και όλοι να σε κοιτάνε αμήχανα σε στυλ: Τι σκατά σ'έπιασε και γελάς και με τι? Έχω κάτι περίεργο πάνω μου? και τέτοια.... Πολύ γέλιο μιλάμε... και πολλά ξύδια! Έχω κάτι μάτια κομμάτια από την αϋπνία, τα τσιγάρα και τα ποτά (όταν αρχίσω να ακούγομαι εντελώς σαν τον Γονίδη να μου το πείτε ffs :P) και όλα μου φαίνονται περίεργα γύρω μου... Και φυσικά σήμερα που είμαι μπουρδέλο, διάλεξαν οι φίλοι μου οι basis που με εκπαιδεύουν, να με πάρουν μαζί σε εξωτερικό πελάτη για να μαθαίνω τη δουλειά. Α ναι και πριν από αυτό θα πάω σε άλλον πελάτη να σηκώσω ένα server μαζί με το database και το SAP....
Γαμώ τον Murphy μου μέσα... Κάτι τέτοιες στιγμές εκτιμάς την κασέτα με τα στρουμφάκια που έλεγε: Μη με ξυπνάτε απ'τις 6, αφήστε με να κοιμηθώ, στο όνειρο μου βλέπω ένα κόσμο χωρίς ξυπνητήρια, φανταστικό!

Εν τω μεταξύ όπως γράφω σκέφτομαι τις διάφορες εξυπνάδες που θα μπορούσαν να πετάξουν διάφοροι κακόβουλοι πατώντας πάνω σε κάποιες ατάκες μου πχ για τους πελάτες... και ξενερώνω γιατί δεν έχω διάθεση να κάτσω να σκεφτώ πολύ για να μην υπάρχουν πατήματα.... Τα μάτια μου κλείνουν, ο καφές μου κλάνει μια μάντρα αρχίδια αυτή τη στιγμή και γράφω για να μείνω ξύπνιος, οπότε what da fuck? U can verbally abuse me for fun....
Έχουνε χαθεί και όλοι οι γαμοblogger λόγω εορτών, εκτός από την ηρωική Lee που σαν κι εμένα δουλεύει κι αυτή (γερά Leeeeeee!) αλλά δεν ποστάρει το vLEEma και αναγκαστικά για να διαβάσω κανά καινούριο ποστ πρέπει να ποστάρω...
Ναι, ναι, ξέρω τι σκέφτεσαι.... Το αρρωστάκι του blogging... Άμα δεν ήμουν στη δουλειά θα διάβαζες ένα αρχίδι, έχω να σου πω, οπότε να λες δόξα τω Θεώ... καλά καλά, την είδα λίγο παραπάνω, δείξε μια γαμημένη κατανόηση δεν την παλεύω λέμε....
Anywayz.... όπως είπε κάποτε ένας αρχαίος σοφός...

Το μόνο που θέλω τώρα είναι ένα μασάζ και μια πίπα... Αν γίνεται ταυτόχρονα (τουτέστιν 2 γκομενάκια να δουλεύουν πάνω στο σάπιο κορμί μου με πάθος και μεράκι....)

5 Comments:

Blogger Misirlou Oubliez said...

Ποπο σε λυπαμαι...Αληθεια...Δηλαδη ενταξει, καθε μερα ξυδια και εξοδος, ενταξει μαλακα τι να πω, ηρωας...

...ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΡΕ ΦΙΛΕ; ΑΝΤΙ ΝΑ ΛΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΓΟΥΛΙΑ ΤΕΚΙΛΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΦΕΡΝΕΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ HANGOVER ΤΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ, ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΣΑΙ;

Και στην τελικη, αν θες να γραψεις κατι, γραψε και εξηγησε τι δουλεια ειναι αυτη που εχεις σημερα με τον σερβερ, να μαθαινουμαι και οι νουμπιδες.

29/12/06 11:06  
Anonymous Anonymous said...

Ax ti krima to kahmeno. Diaskedazei! H alh8eia einai pantws oti tosh diaskedash den 8a thn antexa. Oute kai na 3anadw ta skasmena apo to dhmotiko bebaia. Duo gkomenes se auta ta xalia? Ena krebbati mhpws kai in your dreams?

30/12/06 18:02  
Blogger it is said...

de diaskedazo mono pao kai sti gamodouleia :p
e oso gia tis 2 gkomenes eipame ego de tha kano tpt.... autes tha ta kanoun ola.. ego aplos tha uparxo... gia ligo :p

30/12/06 20:56  
Blogger manosantonaros said...

Χαχαχαχα...ωραίο! ωραίο.
Το πιο αστείο είναι ότι μου συμβαίνει και μένα με τους κολλητούς από το Δημοτικό... όχι μετα από 11 χρόνια... αλλά.... πόσα ρε πούστη μου;.... εεεεεε... μετα απο 38 χρόνια!
Είναι κάτι πούρχεται απο παλιά καθαρό και ευανάγνωστο...δροσερό ε;
Καλή Χρονιά!

1/1/07 21:55  
Blogger it is said...

Κατ'αρχάς καλή χρονιά να έχουμε :)
Με υγεία και δημιουργικότητα! ε και καμιά μουνίτσα, δεν κάνει κακό...

Λοιπόν, χαίρομαι ιδιαιτέρως που άφησες comment (πρώτη φορά αν δεν απατώμαι!!!!!)αισθάνομαι πολύ γαμάτος που τσίμπησα και κοπλιμέντο!
Επί της ουσίας... ναι είναι κάτι που έρχεται από παλιά και ναι είναι καθαρό και δροσερό γιατί έπαιζε από παλιά η αγάπη, έχουμε χωρίσει για πολλά χρόνια και δεν υπάρχουν πλέον κλίκες ή χαζοσκοπιμότητες... και μπορείς να τα λες όλα πλέον. Επίσης ο καθένας θυμάται τα σκηνικά που του έκαναν εντύπωση και έχει πολύ πλάκα να φτιάχνεις πάλι το παζλ της ζωής σου εκείνα τα χρόνια...
Α ναι, βαράει και το κινητό και είναι για καλό!
Και πάλι καλή μας χρονιά! Να ποστάρουμε για να γουστάρουμε! Αμήν!
Α και Μάνο σε περίπτωση που δεις την απάντησή μου, να σου πω από εδώ κάτι που δε σου είπα από το δικό σου blog... νομίζω πως έχεις 100% δίκιο για τους blogger που προσλαμβάνονται από περιοδικά κλπ... Ελπίζω όσοι το κάνουν να είναι προσεκτικοί....

2/1/07 09:39  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker