Thursday, December 28, 2006

Τα βυζιά της πεταλούδας

Ακολουθεί μη προσχεδιασμένο, ενδεχομένως ασυνάρτητο κείμενο. Για όσους ενδεχομένως ανησυχήσουν για την ψυχική μου υγεία... με συγκινείτε βρε! αλλά είμαι καλά.... ή έστω σχεδόν καλά, which is fair enough ^_^


Χριστούγεννα. Τα Χριστούγεννα έβαζαν τον Ψ (όχι δεν είναι ο Ψαρατώνης....) σε ένα εσωτερικό δίλλημα. Από τη μία χαιρόταν πάντα σα μικρό παιδί, από την άλλη μια εσωτερική μαυρίλα του πλάκωνε το στήθος και τον έκανε σκεφτικό και μουρτζούφλη. Εκεί που τον έβλεπες να κάνει σα χαζοχαρούμενο που το βγάλανε βόλτα μετά από κανά μήνα, ξαφνικά και χωρίς να μεσολαβήσει κάποιο σαφώς διακριτό γεγονός, χανόταν και θα τον πετύχαινες κάπου απόμερα να ρουφάει το ποτάκι του ήσυχα, να καπνίζει και να κοιτά στο υπερπέραν..... Τι έγινε ρε Ψ? Τίποτα, θα σου απαντούσε και ένα χαμόγελο βιασμένο θα σχηματιζόταν στα χείλη του.
Ναι, είναι λίγο μαλάκας ο Ψ γιατί τους ρίχνει όλους όταν το κάνει αυτό. Βλέπεις σε γενικές γραμμές, όταν είναι στα καλά του, είναι η ψυχή της παρέας (εξ'ου και το Ψ... ερρρρ ψέματα λέω τώρα μου ήρθε να τα συνδέσω... γμτ έχε χάρη που είναι Χριστούγεννα και δε μου αρέσει να λέω ψέματα τέτοιες μέρες! ουπς πάλι ψέματα είπα... god damn it!). Λέει γαμώ τις ατάκες, χορεύει άσχημα, αλλά απελευθερωμένα και γενικώς γουστάρεις να είσαι κοντά του. Είναι από αυτούς τους τύπους ο Ψ. Σίγουρα έχεις γνωρίσει κάποιον παρόμοιο. Κάποιον που από την αρχή σου τραβά το ενδιαφέρον και σε κάνει να θες να σε προσέξει.
Κι όμως τα Χριστούγεννα ενώ είναι από τις αγαπημένες του γιορτές, πάντα σε κάποια φάση τον ρίχνουν. Δεν ξέρει γιατί. Του έχω ζαλίσει τ'αρχίδια να μου πει γιατί. Δεν ξέρει γιατί και θέλω να πιστεύω πως ξέρω πότε μου λέει ψέματα ο Ψ. Τον ξέρω χρόνια.
Όταν είναι γάμα τα ο Ψ, πίνει και στέλνει μηνύματα... όχι από πάντα, δεν υπήρχαν πάντα κινητά. Αλλά από τότε που γίναν τσι μοδός, άρχισε να στέλνει sms και ο Ψ, κάθε που τον έπαιρνε από κάτω. Πού στέλνει? Δεν έχω ιδέα. Πάντως μου έχει στείλει κι εμένα μια φορά που ήμουν μακριά (όχι στην αραπιά...). Αυτό που μου είχε στείλει ήταν σαν SOS. Για να είμαι ειλικρινής είχα ψιλοφρικάρει. Δεν του απάντησα. Τον πείρα καπάκια τηλέφωνο. Νόμιζα πως είναι κάτι επείγον και ήθελε τη συμπαράστασή μου. Και έτσι ήταν, όμως δεν ήθελε να τον πάρω τηλέφωνο. Ένα απλό μήνυμα θα του ήταν αρκετό. Σήκωσε το τηλέφωνο. Τι έχεις ρε Ψ? του κάνω. Τίποτα ρε μαλάκα δεν έπρεπε να πάρεις τηλ. Καλά είμαι μην ανησυχείς. Είπαμε και καμιά μαλακία ακόμη και κλείσαμε. Ήξερα όμως πως δεν ήταν καλά και πως είχα κάνει μαλακία που τον πείρα τηλέφωνο.
Δεν ξέρω που στέλνει sms η κουφάλα ο Ψ. Άμα σου στείλει όμως ποτέ, απάντησε μ'ένα γαμημένο sms κι εσύ, γιατί ο Ψ πληγώνεται. Και είναι μαλακία να πληγώνεται ο Ψ που δίνει στην παρέα την ψυχή του και αποχτά η παρέα ψυχή.


Αφιερωμένο σε όλους και όλες που ανήκουν στην κατηγορία Ψ. Ο Ψ είναι φανταστικός χαρακτήρας και δεν εννοώ γαμάτος +_+. Κι εγώ φανταστικός χαρακτήρας είμαι.... και εννοώ γαμάτος Ο_Ο. Φιλάκια

7 Comments:

Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Η μελαγχολια των γιορτων παντα μας πιανει ολους...
Ειναι,επειδη ισως να μην αντεχουμε τοση ψευτικη χαρα...

28/12/06 11:08  
Blogger it is said...

Ναι, εν μέρη είναι επειδή σου επιβάλλεται να είσαι χαρούμενος κατά κάποιο τρόπο. Είναι κι άλλα όμως... τα οποία δεν έχω προσδιορίσει εντελώς...

28/12/06 11:23  
Blogger lee said...

Εντάξει βρε! Του χρόνου θα σου στείλω μήνυμα ;)

28/12/06 13:02  
Blogger it is said...

Γιατί είσαι ο Ψ?

28/12/06 13:06  
Anonymous Anonymous said...

Hello, I am Ψ. Μισω τα χριστουγεννα για αυτην την μελαγχολια. Και εννοειτε απαντησε στο μηνυμα αλλα μην περνεις τηλ γιατι με τη γαμημενη διαθεση περιμενεις να απαντησω. Για μενα ο λογος ειναι η ουσιαστικη μοναξια που τη ωιωθεις πιο εντον με τοση χαρα γυρω σου και δηθεν φιλους. Τεσπα. Καλες εορτες.

28/12/06 13:57  
Blogger it is said...

Omg, σε έχει πάρει τόσο πολύ από κάτω που γράφεις μεθυσμένη? :P
Όχι, το λέω επειδή έκανες καναδυό.... δέκα misstypes :p
Ρεεεεεεε Χριστούγεννα είναι... θα περάσουν γαμώ το χριστουλάκο μου :P
Έτσι για να δώσω το χριστιαννικό μήνυμα...
Btw είμαι διαθέσιμος και για παιδικά χριστουγεννιάτικα party hehehe

Verth γερά ρε συ :) Don't you chew :D

28/12/06 20:10  
Blogger it is said...

Πάντως νοιώθω πολύ καλά που είμαστε όλοι σκατά χριστουγεννιάτικο αχαχαχχαχα έλεος ρε παιδάκιααααα σας αγαπάω :)

28/12/06 20:11  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker