Friday, September 21, 2007

Η μαλακία τυφλώνει!!!...

Λιμασμένες πειναλέες λέαινες, λυμαίνονται τη λεκιασμένη σου λαιμόκοψη. Λανθάνοντα λαγόνια, από λογής λογής βλογιοκομμένες γεροντοκόρες. Λάθος λέγεις λιώνοντας τους λιγοστούς σου λογισμούς με λογικά άλματα σε αμαγάλματα αλάθητα.
Αίφνης αισθαντικά ανώγεια αναρωτιούνται, για το αν ανάρμοστη η άνοδός τους, άφησε αναίμακτα, ανέραστα, ανερμάτιστα ανήλικα, να ανασαίνουν άλμη. Αφηρημένα αγνωστικιστικά απύθμενα άμαθα ασχολίαστα ανάλγητα αφιερώματα σε άνομους ανέμους εξ-ανεμίζονται.
Βουρκώνεις βάρκες βυθιζόμενες σε βούρκους βρωμερούς, βρισκόμενος μέχρι τα βάθη της α-βύσσου, να βαυκαλίζεσαι βάφοντας όνειρα που βρίθουν από βλέμματα βασανισμένων βασανιστών βόρειων βίων...
Αναγαλλιάζεις βυζαίνοντας, γυρεύοντας δεύτερη ευκαιρία, ζητώντας ήθη, θεϊκά, ικετεύοντας, κράζοντας λυγμούς μανίας, νυχτέρια ξαίνοντας, όμορφα πουλώντας ριζωμένους σταθμούς τεθλιμμένης υπόστασης, φωνάζοντας χορούς ψηλών ωραιοπαθών αμαζόνων.
Έχω τι θλίψη σου κάπου βαθειά μες το μυαλό μου, μα δε με νοιάζει πια. Τη συντροφιά σου δεν επιζητώ κι ούτε τα θέλγη σου με πείθουν. Οι ομορφιές που κάποτε σε σένα έβλεπα, αφήνουν στη θέση τους μονάχα αδιαφορία. Κανένα έντονο συναίσθημα δε μου γεννάς. Ούτε αγάπη ούτε μίσος. Ούτε καν αυτήν την αποστροφή που ένοιωσα, τότε που παρακάλαγες τα χάδια μου. Μονάχα αδιαφορία, ένα ανεπαίσθητο χασμουρητό, ήταν ο τελευταίος λόγος μου σε σένα. Νομίζω σε συγχώρησα... Αχαχαχαχα ναι... σε συγχώρησα...



ΥΓ Μαλακιζόμενος και σήμερα... παίζω με τον εαυτό μου ηλίθια παιχνιδάκια με τα γράμματα... Παπαρίτσες να περνάει η ώρα...
ΥΓ2 Στο τελευταίο κομμάτι παίζω απλώς με το πουλί μου... ούτε καν τα γράμματα δε με παίζουν... γάμα τα
ΥΓ3 Όταν δεν έχεις τι να γράψεις... μη γράφεις... αλλιώς συμβαίνουν τα ανωτέρω...
ΥΓ4 Εάν η μαλακία προκαλούσε τύφλωση, κανένας από εμάς δε θα έβλεπε...
ΥΓ4 Εάν ίσχυε το: "Πετυχημένη μαλακία, τύφλα να'χει το γαμήσι" δε θα είχα βγει ποτέ από το σπίτι... εκτός αν ήθελα τσιγάρα...
ΥΓ5 Το σύνθημα "Ζήτω η Ελλάδα, ζήτω η θρησκεία, ζήτω η Νέα Δημοκρατία!" είναι από μόνο του λόγος για να μην ψηφίσεις το εν λόγω κόμμα... Το ίδιο ισχύει και για το τραγελαφικά οξύμωρο "Ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει Δεξιά" των ΠΑΣΟΚων...
ΥΓ6 Η πιο πετυχημένη εθνικιστική, με διάθεση χαβαλέ αφίσα όλων των εποχών, είναι αυτή του Βεργή, την περίοδο με το επεισόδιο στα Ίμια (Ευχαριστούμε ΗΠΑ!), όπου εμφανιζόμενος γυμνός και εν στύση με τα χέρια προτεταμένα (όπως όταν θέλουμε εκφραστικά να πούμε "Παρ' τ' αρχίδια μου!) καλούσε την τότε πρωθυπουργό της Τουρκίας να έρθει και να την πάρει... (τη βραχονησίδα ντε!) Το αναγραφόμενο σλόγκαν έλεγε και ομιλούσε: "Τσιλέρ, έλα να μας την πάρεις!" Με τούτη τη διπλωματική κίνηση, απεφεύχθει η πιθανή κατάληψη του ζωτικού μας χώρου από τους Τούρκους συνάνθρωπους... Δυστυχώς έχω την αίσθηση, καθώς και τη βαθειά πεποίθηση, πως οι υποστηρικτές του ΛΑΟΣ δεν έχουν δυνατότητα στύσης, ούτως σε περίπτωση νέου διπλωματικού επεισοδίου με τους γείτονες, μπορεί να είμαστε ανέτοιμοι... ή και ανέντιμοι... (Ευχαριστούμε ΗΠΑ!).
ΥΓ7 Η μαλακία συνεχίζει να πηγαίνει σύννεφο... Μου θυμίζει εκείνο το πάρτυ ομαδικής μαλακίας... Να δεις πως το λέγανε... Συνέδριο του ΠΑΣΟΚ νομίζω...
ΥΓ8 Πισώπλατα με χτύπησες και το καυλί μου λύγισες... όχι όχι δεν κάνει καλή ομοιοκαταληξία γαμώτη μου...
ΥΓ9 Δεν ξέρω γιατί αλλά μου αρέσουν οι στρογγυλοί αριθμοί υστερόγραφων...
ΥΓ10 Πολλοί είναι ενάντια στο να τεθεί επικεφαλής ο Βενιζέλος, καθότι επιστημονικές έρευνες προέβλεψαν ολική έκλειψη, του ήδη αρρωστημένου (πράσινος είναι ντε...) και ημιβυθισμένου στη (μπλε...) θάλασσα ήλιου... Μεγάλος αρχηγός, δε σημαίνει κατ'ανάγκη σε όγκο... ή ηλικία... Μεγάλος αρχηγός είναι ο Βεργής... (βλέπε αφίσα παραπάνω...)

16 Comments:

Blogger lee said...

Παντως τα τρια πρωτα γραμματα που ανεπτυξες ειναι: Λ Α Β

...

21/9/07 18:23  
Anonymous Anonymous said...

όχι
δε διάβασα το σεντόνι.
αχ, η μαλακία και εμένα τυφλώνει.
(ρίμα - κρίμα)
μπήκα για ένα γεια και ότι προκύψει. δεν έχω τύψη και σου ΄χω λείψει.
ρε, γι΄αυτό έχω δει τελευταία το φως μου;
Γιατί:αν έχεις γεννηθεί αυνάνας και συνεχίζεις να μαλακίζεσαι, δύο αρνήσεις, μία κατάφαση, άρα είδε ο τυφλός το φως του και ο ήλιος λαμπώθηκε.
τι να λέμε τώρα!
μετά από τόση μαλακία που με δέρνει τελευταία, δε χρειάζομαι και γκόμενο με βαρύ χέρι!

21/9/07 19:22  
Anonymous Anonymous said...

Prwteuontos Hello!
Ean kai fainomenika asunarthto (gia emena) to keimeno mou efere sto mualo th sxesh tou an8rwpou me ton dutiko politismo. Kai oso to diabazw toso pei8omai pws etsi einai. Isws h adiaforia na einai kai o 8anatos tou sto telos giati se mia maxh mporeis na amun8eis, sthn adiaforia pws omws. Isws pali kai oxi.

22/9/07 23:31  
Blogger an205 said...

Αν η μαλακία ήταν εργόχειρο θα είχες κάνει την προίκα την δικιά και μερικών χιλιάδων άλλων πιθανώς να είχες ανοίξει και μαγαζί με είδη προικός...
καλή η μαλακία, βοηθάει στην αυτοσυγκέντρωση αλλά με το γαμήσι γνωρίζεις κόσμο...
Σ' αγαπάω κι αδιάφορω....

23/9/07 08:08  
Anonymous Anonymous said...

"Μαλακιζόμενος και σήμερα"


megalh alhtheia les

23/9/07 13:15  
Blogger Loth said...

xaxaxxaxxa...MOU ELEIPSE TO SENTONOEIDES MALAKIZOMENO LEGEIN SOU!!!
YG.PANTA EFSTOXOS OMWS
YG TOU YG....GAMW TO PLIKTROLOGIO KAI TA AGGLIKA TOU PC GAMWWWW


MAATS!

23/9/07 20:40  
Blogger Ατθάνα said...

και ΛΑΒ(Α) το τέταρτο γράμμα που ανέπτυξες!!!
ΛΑΒ+ΛΑΒΑ=ΚΑΒΛΑ!!!...πιπέρι!

σούπερ συνειρμικό κείμενο!
κι ας λες εσύ για "μαλακίες"!
καλημερίτσα!
:) smiling face που λέει κι ο Κάρτμαν!!

24/9/07 09:36  
Blogger it is said...

lee κέρδισεζ μεταχειρισμένο λουκουμάκι :p


call_me_girl... είσαι απολαυστική όπως πάντα... λατρεύω να βλέπω τα κόμεντ σου... :) φιλιά



verth ασυνάρτητο ήταν όντως... αυτό με την αδιαφορία δεν το είχα στο μυαλό μου αλλά μου άρεσε πολύ το συμπέρασμά σου... :) καλημέρες


an205 θεός! κι εγώ σ'αγαπάω κι αδιαφορώ :)



ανώνυμε... μόνο αλήθειες λέμε εδώ! Ο αμαλάκιστος, πρώτος το λίθο βαλέττω... (ή όπως αλλιώς γράφεται...)


Λοθ μη μασάς... και με τα ελληνικά τα ίδια γράφεις :p ναι είχα καιρό να μαλακιστώ... κανά δυο μέρες νομίζω :p

24/9/07 09:36  
Blogger it is said...

καρυάτιδα... ήταν η πιο δημιουργική αριθμητική με λέξεις που είδα... :p ευχαριστώ μωρή... λάβα :p
Το ότι η τελευταία φράση αποτελείται από λέξεις που κάθε μία αρχίζει με τα γράμματα της αλφάβητου σε σειρά δεν το κατάλαβε κανείς ε?... :p Δεν τρέχει μαλακίες ήταν... smiling face back to you :)

24/9/07 09:43  
Blogger alexis said...

αν βάλθηκες γοργά να
διαλύσεις ένα-ένα ζωντανό ή
θολό ικανό κύτταρο λυπάμαι.
Μη νομίσεις ξένε ότι προσφέρονται σε τέτοια υπ...

μα τι σκατά? δεν μπορώ...δεν βγάζει νόημα...:P

24/9/07 12:18  
Blogger lee said...

σου εχω κι εγω κουιζάκι, για καμτουδωθε παλιοσνομπαρια!

24/9/07 12:49  
Blogger it is said...

thrills... lol μη το καις βρε... όταν δε βγάζει νόημα απλώς άστο να σε πάει κάπου... κι αν δε σε πάει πουθενά... ε, απλώς είμαι αποτυχημένος και δεν θα έπρεπε να γράφω... :p ένα από τα τρία....


lee... άμα έχεις πάλι ποστ προερχόμενο από mail forwarding... θα ξεράσω πάνω μου :p έρχομαι για τα καθέκαστα :p

24/9/07 14:10  
Blogger lee said...

σου απαντησα στο μπλογκ μου...

24/9/07 15:37  
Blogger alexis said...

όχι, όχι δεν εγκαταλείπω!

...υπανάπτυκτα φρικτά χέρια ψάχνουν ωωωω...τι ψάχνουν?

χεχε, άμα λέμε το'χω...ΤΟ'ΧΩ!

24/9/07 18:56  
Anonymous Anonymous said...

πολύ ωραίες οι παρηχήσεις, τους έχω αδυναμία, αλλά το ΄σχόλιο για το ΛΑΟΣ και τη στύση ήταν όλα τα λεφτά!

26/9/07 18:50  
Blogger it is said...

χεχεχε ευχαριστώ :) Δεν ήταν και οι καλύτερες δυνατές παρηχήσεις αλλά θα το δουλέψω :p

27/9/07 09:51  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker