Wednesday, March 24, 2010

Ψηλή Σελήνη...

"Μοναχική μου συντροφιά τετράδιο...

Φεγγαροφωτισμένη μου σκιά αχνή, ψιλόλιγνη, διαγράφεσαι στο φαγωμένο απ' τα πατήματα τσιμέντο.

Σκληρή και κρύα ξιφολόγχη, με τη σκιά σου την ευλύγιστη να ρέει σε κάθε κίνηση..."


ΡΟΔΟΣ POST #2...


Σήμερα είδα το πιο ψηλό φεγγάρι. Στεκόταν από πάνω και με κοίταζε. Του έκλεισα το μάτι πονηρά και χαμογέλασε. Του χαμογέλασα κι εγώ... Το επιβάλαν οι καλοί μου τρόποι βλέπεις...

Ανάμεσά μας ένας γίγαντας που κάπνιζε. Τα συννεφάκια του καπνού του τρέχανε, καθώς ξεφύσαγε τις τζούρες... Ένα διακριτικό βηχάκι που ακούστηκε, ήτανε μάλλον από κάποιο άστρο με αισθήματα... αντικαπνιστικά. Παρ' όλα αυτά ο γίγαντας συνέχισε... Σου λέει τόσο τεράστιος που είμαι δε φοβάμαι...

Το καλοκαιρινό αεράκι έπεφτε στα μάγουλά μου και με ξύπναγε... Βλέπεις τα μάτια κλείνουνε από τη συνεχή αγρύπνια. Σχεδόν μου ζήταγε συγγνώμη, κάθε φορά που με διακριτικότητα με σκούνταγε για να ξυπνήσω...

Συντροφιά μοναδική, ένα ζευγάρι ακουστικά κι ένα τσιγάρο... Έντονα βλέμματα μίσους - πάθους, με του ωρολογιού το δίσκο... λιγάκι φθόνος για τη σκύλα που αμέριμνα κοιμάται στο τσιμέντο... και προσμονή μεγάλη για την ώρα που θα πέσω πάλι στο κρεβάτι...

Ως τότε...

Φλερτάρω τη σελήνη την ψηλή μα διόλου άχαρη... και που θα πάει... θα τόνε διώξει από δίπλα της τον άστρο - εραστή... και τότε είναι που θα κάνω τη δική μου κίνηση!...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker