Tuesday, March 23, 2010

Night Out...

As promised... Ξεκινάω να ποστάρω ό,τι έγραψα τους μήνες που ήμουν στη Ρόδο... Το πρώτο που έγραψα, ήταν ένα μικρό κειμενάκι το οποίο θα ήθελα να βάζω σαν εισαγωγή σε κάθε ποστ που αφορά στην περίοδο αυτή :) Here we go...

"Μοναχική μου συντροφιά τετράδιο...

Φεγγαροφωτισμένη μου σκιά αχνή, ψιλόλιγνη, διαγράφεσαι στο φαγωμένο απ' τα πατήματα τσιμέντο.

Σκληρή και κρύα ξιφολόγχη, με τη σκιά σου την ευλύγιστη να ρέει σε κάθε κίνηση..."


ΡΟΔΟΣ POST #1...


Αυγουστιάτικο βράδυ, φλογισμένο, και η σελήνη να προσδίδει τρέλα κι αναστεναγμούς. Μέθη να καθορίζει τη βραδιά. Άσχημη μέθη κι εκμετάλλευση. Απομύζηση.

Ένα δρομάκι φτιαγμένο να ρουφάει λεφτά, προσωπικότητα, βούληση... κι ενίοτε σπέρμα.

Πολύχρωμος πολτός από ρούχα, όψεις, ράτσες, φάτσες, διαθέσεις... Προσφορές!... Αχταρμάς από μουσικές για όλα τα "γούστα", μα κυρίως για κανένα...

Κόσμος πηγαινοέρχεται από αρμεχτήριο σε αρμεχτήριο, ξερνάει στο δρόμο, τρεκλίζει, φιλιέται...

Και κάπου σ' ένα τοίχο... μία τσιγγάνα με την πλάτη κολλημένη, τα νεκρολούλουδα ανά χείρας και το βλέμμα χαμένο... ίσως και λίγο τρομαγμένο... είτε το "τρομαγμένο" είναι η δική μου η ρομαντική διάθεση να "δω την εικόνα" στον εμετό από εικόνες... ή η μέθη μου...

Μέσα στον εμετό... κι ενίοτε λιγάκι απ' έξω...

Ας όψεται η ανάγκη του κωλοφάνταρου να δει κανένα κώλο...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker