Saturday, November 29, 2008

Ατέλειες...

Ένα πιάνο παίζει μέσα στο τίποτα... Εν αρχή ην το πιάνο... Ο βιρτουόζος μουσικός έχει κλειστά τα μάτια του... Οι νότες του ξεχύνονται απ' το πιάνο... Με κάθε πάτημα πλήκτρου παίρνουν ζωή για λίγο πριν χαθούν... Με κάθε πάτημα του πλήκτρου ξεπηδά κι ένα αστέρι... Κοσμογονία... Το πιάνο με φοβίζει... δεν ξέρω γιατί... πάντα μου προκαλούσε ένα μελαγχολικό φόβο... Παιδικά τραύματα φίλε μου... ποιος ξέρει...

Άνοιξα μια πόρτα και βρέθηκα στον εσωτερικό σου το μηχανισμό...

Πού είσαι? Σ' έχω χάσει... Τα μάτια μου πλανιόνται προς το μέρος που υπήρξες κάποτε και αγχωμένα σε ζητάνε... ψάχνω... μάτια... μάταια... ένα γράμμα κάνει τη διαφορά στην περίπτωσή μας... Ένα γράμμα που μου γύρισε πίσω... Ο παραλήπτης άλλαξε διεύθυνση... Εγώ δεν άλλαξα... Σε περίμενα.

Μουσική μου... Βράδυ είναι πάλι και με μελαγχόλησες... Πού βρήκες τις νότες σου? ποιες θλιμμένες σκέψεις σε σκέφτηκαν? Βαδίζουμε κι οι δυο προς το κρετσέντο μας. Η τελευταία μας κορώνα έρχεται να επιβεβαιώσει το χαμό και το θρίαμβο... Χειροκρότημα... Υπόκλιση... κι ύστερα αυλαία.


Ονόμασε τα μέτρα μου άμετρα και αν μπορείς απάλλαξέ με... Απάλλαξε με απ' τα δεσμά σου που μου σφίγγουν το λαιμό... Δε φτιάχτηκα για τα κολλάρα και τα λουριά σου, ούτε για να με βγάζουν βόλτα “όποτε”... Χειρίζομαι την αφέντρα μου. Εκείνη πάλι με χρειάζεται... Είναι μια σχέση υγειής, δε βρίσκεις?

Σου θυμίζει κάτι το γραμμόφωνο με το ηχείο σα λουλούδι? Ο δίσκος που κυλά υπνωτικά και ο γρατζουνισμένος ήχος σα λαιμός στις αρχές του κρυώματος. Δείχνει τη χρήση. Μάλλον ακούμε κάποιου τον αγαπημένο δίσκο... Ήταν κάποιου άλλου κι έφτασε σε μας δεύτερο χέρι... Δεν ξέρω καν αν έχουμε δικαίωμα ακοής... Μου φαίνεται σα να κοιτάω σε κλειδαρότρυπα... προσωπικές στιγμές ενός αγνώστου... Σσσσσσσσς... άκου!...



ΥΓ1... Σσσσσσσσς... άκου! Κρρρρρρρρρρ! (<---- a.k.a. λεβεντόπορδος....)

2 Comments:

Blogger Loth said...

ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΑΝ ΝΑ "ΑΚΟΥΩ" ΣΕ ΚΛΕΙΔΑΡΟΤΡΥΠΑ...
ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙ ΑΚΟΥΣΑ?
ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΛΛΑ ΔΕ ΓΑΜΙΕΤΑΙ!
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΡΕ!!!!!!

1/12/08 11:18  
Anonymous Anonymous said...

άμετρος; εσύ; ποτέ!

φιλιάααα

3/12/08 17:24  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker