Monday, November 20, 2006

Για γέλια ή για κλάμματα?

Πολλές φορές (οκ όχι κάθε μέρα....) περπατάω στο δρόμο και μιλάω με την πάρτη μου.... ειδικά όταν δεν έχει πολύ κόσμο γύρω γύρω (για ευνόητους, θέλω να πιστεύω, λόγους). Άλλες φορές μιλάω μπροστά στον καθρέφτη μόνος μου. Πάντα ξέρω πως μιλάω με τον εαυτό μου και ξέρω πως δεν είμαστε 2 άτομα (παρόλο που έχω γίνει τρελή ντούβα τα τελευταία 2 χρόνια...) και πάντα (όταν είμαι στο δρόμο) κάποια στιγμή κοιτάω γύρω μου σχετικά έντρομος μπας και με ακούει κανείς... και όταν διαπιστώνω πως όχι, γελάω πονηρά και με ανακούφιση....
Υπάρχουν όμως κάποιοι που μιλάνε μόνοι τους και το ζούνε πραγματικά! Νομίζουν πως όντως συζητούν δύο ανεξάρτητες οντότητες....! Και αυτοί οι κάποιοι όταν είναι σε κάποιο ευαγές ίδρυμα (βλέπε Δαφνί) είναι αναμενόμενοι... Όταν όμως τους συναντάς έξω και δεν είναι ρακένδυτοι, με τρελαμένο εντελώς βλέμμα, αλλά έχουν μια "κανονική" ή και κανονική δουλειά και έχουν ανακαλύψει και το blogging και συνεχίζουν να κουβαλάνε την τρέλα τους να μιλάνε με τον εαυτό τους.... ε, μένω μαλάκας! Μένω με το στόμα ανοιχτό και δεν ξέρω τι σκατά να κάνω, να κλάψω? (από τα νεύρα μου...) να γελάσω? Τι σκατά να κάνω? οέο?
Δηλαδή είναι σα να φτιάξω τώρα ένα δεύτερο (ή και τρίτο και τέταρτο και νιοστό account όπου ν φυσικός αριθμός.....) και να ανοίξω ένα blog στο οποίο πέρα από τα ποστ να γράφω και όλα, ή τα μισά comments, posing as a random guest or even as a member of the "posting team". Woot? Woot? Και το γαμάτο είναι πως άμα μου πει και κανείς κάτι επ'αυτού, θα παρεξηγηθώ! Θα του πω αισθανόμενος ειλικρινή και αβίαστη αγανάκτηση, "δεν κατάλαβα παλιοφασίστα! Για να γράψω στο προσωπικό μου ημερολόγιο (το οποίο βασικά βλέπουν όλοι.....) πρέπει να εκδώσω και πιστοποιητικό φρονημάτων? Και πιστοποιητικό γεννήσεως? και να ξεκαθαρίσω τι κάνω στη ζωή μου γενικά?". Ερρρρ όχι, αλλά αυτό είναι άσχετο με αυτό που σου είπα.... Με λίγα λόγια παραληρείς για δεδομένα σωστές θέσεις, όμως αυτό που έθεσα σαν ερώτημα δεν αμφισβητεί καμία από τις θέσεις αυτές... οπότε ναι μεν έχεις δίκιο, αλλά σε κάποιο άλλο θέμα και όχι σε αυτό που έθεσα, με αποτέλεσμα να πείθεις τους μαλάκες (τους περισσότερους δηλαδή, που πάντα τους πείθουν οι σοφιστείες και οι λαϊκισμοί....), αλλά να φαίνεσαι και εντελώς κούκου σε όσους κατάλαβαν τι σου είπα και δεν κατάλαβαν γιατί απάντησες άλλα αντί άλλων....
Τώρα, αν το πιστεύεις πραγματικά πως είσαι 2 ξεχωριστά άτομα (εγώ προσωπικά δεν πιστεύω πως είμαι καν ένα "ξεχωριστό" άτομο...) οκ, αλλά μήπως να το κοιτάξεις? Μήπως αυτοί που σου λένε πως κάτι κακό παίζει με την πάρτη σου δεν είναι απλώς φασιστοειδή που σε ζηλεύουν (εσένα και τη "μεγάαααααλη" επισκεψιμότητα του blog σου) και απλώς απορούνε και σου επισημαίνουν την (επιεικώς) παράξενη συμπεριφορά σου? Μήπως θέλουν να σε βοηθήσουν? Μήπως ξέρουν κάποιον καλό ψυχίατρο βρ'αδερφέ και προσπαθούν εδώ και καιρό να σου πασάρουν την κάρτα του χωρίς να σε πληγώσουν αλλά δεν ξέρουν πώς?
Και κάτι ακόμη. Όταν βλέπω ανθρώπους να φωνασκούν για το τι γαμάτες εμπειρίες ζωής έχουν βιώσει, καθώς και το πόσο ατρόμητοι και ήρωες είναι και το πόσο εκτός του μέσου όρου γαμάτα τυπάκια έχουν υπάρξει στο παρελθόν, αρχίζω να γίνομαι σκεπτικιστής.... Ειδικά αν τα ίδια τυπάκια έχουν και αυτό το πρόβλημα δυισμού (ή και "τριισμού", ...., "νι-ισμού"). Δεν μπορώ από κει και πέρα να τα πάρω στα σοβαρά ή και να ασχοληθώ ξανά μαζί τους..... Θα κάνω το πολύ ένα ποστάκι και μετά θα τα αφήσω να πέσουν στην μαύρη ανυπαρξία του δικού μου, φυσικά, κόσμου. Εκεί δηλαδή όπου ό,τι και να κάνουν δε θα με αφορά, ούτε θα έχω επίγνωσή του. Γιατί μόνο έτσι παύουν να έχουν ισχύ πάνω μου...
Θα βοηθούσε να το κάναμε όλοι με πολλούς και πολλά, αυτό. Θα έπαυαν να υπάρχουν πολλές μαλακίες στον κόσμο μας και πολλοί μαλάκες θα έχαναν την ισχύ που απολαμβάνουν σήμερα... Αντί αυτού όμως ασχολούνται μαζί τους πολλοί. Τους κράζουν, τους βρίζουν κλπ Από τη στιγμή που ασχολείσαι με αυτούς, με οποιονδήποτε τρόπο, τους θρέφεις.... Πάψε να τους θρέφεις λοιπόν.... Όσο μεγαλύτεροι μαλάκες είναι, τόσο πιο επιτακτική η ανάγκη να πάψεις να ασχολείσαι μαζί τους.... Πίστεψέ το! Θα ατροφήσουν και θα μαραθούν σαν το κακό σπυρί στον κώλο! (με το οποίο αν ακολουθήσεις επιθετική τακτική, θα σπάσει και θα μολυνθεί.... και άντε να χέσεις μετά. Θα ιδρώνεις και θα κλαις... πίστεψέ με! Δε θέλεις να συμβεί αυτό!) Τι καλύτερο από το να αφήσεις το κακό σπυρί που εμφανίστηκε απείραχτο και σιγά σιγά θα φύγει. Είναι απλά τα πράγματα.
Μακάρι να τα βλέπανε περισσότεροι. Δε χρειάζεται καν να επιχειρηματολογείς εναντίον τους, τους δίνεις υπόσταση, χαλάς τη ζαχαρένια σου και για ποιον? Διά οποίον λέγω? Για αυτόν που μιλάει στον εαυτό του νομίζοντας πως μιλάει σε κάποιον άλλον? Ή για αυτόν που για να σε πείσει πως δεν είναι ένας ανούσιος μισότρελος μαλάκας, φωνάζει ασυνάρτητα τα "κατορθώματά του", που κάνουν τον πιο μεγάλο ψεύτη ψαρά/κυνηγό που έχει πει τα χειρότερα, να αναφωνήσει: "Μα πόσο μεγάλος ψεφτομαλάκας είσαι γαμώ την τρέλα μου?"
Bah, to the abyss u go...... burp (αυτό ήταν το τέρας της αβύσσου που μόλις χώνεψε τον μαλάκα.... πάει δεν υπάρχει πια! Rejoice!)

19 Comments:

Blogger it is said...

De sou apantao! (gia na matheis na min apantas sta mail pou sou stelnei o kosmos! newb)

20/11/06 16:44  
Anonymous Anonymous said...

λοιπόν ιτ ιζ, δεν κάνει κακό ο εσωτερικός διάλογος. Ούτε είναι κακό να ξέρεις ότι ο εαυτός σου κρύβει πολλούς υπο-εαυτούς. Οι παρανοϊκοί είναι διαταραγμένοι γιατί κατά έναν τρόπο ο ένας υπο-εαυτός τους δεν αντέχει τον άλλον...

20/11/06 19:20  
Blogger it is said...

ΚΚ συμφωνώ, μερικές φορές επίσης ο ένας εαυτός δεν αφήνει τον άλλον να βγει στην επιφάνεια γιατί νοιώθει ενοχές... Και αυτό δημιουργεί μεγάλα προβλήματα.
Ελπίζω να είσαι καλά και όποτε μπορέσεις πέρνα μια βόλτα από Αθήνα να πάμε για κανά καφέ ρε συ :)

21/11/06 10:53  
Blogger lee said...

Καλημέρα. Οφείλω να ομολογήσω οτι με έχει απασχολήσει κι εμένα. Οχι τόσο το self-chat, είναι κάτι άλλωστε που το κάνω κι εγώ. Δεν συζητώ φωναχτά με τον εαυτό μου, απλά λίγο πριν κοιμηθώ αφιερώνω μισή με μια ώρα στον εαυτό μου για αυτοανάλυση (οχι απαραίτητα ψυχολογική, απλά μια περίληψη της ημέρας που πέρασε), πραγμα βεβαια που δεν φτάνει τα όρια του ψυχαναγκασμού, αν νυστάζω δεν το κάνω καν.
Θα σου μιλησω για το ποστ που διάβασα εγώ. Αυτό που με ενόχλησε ειναι αυτή η υπερμετρη μαγκιά, αυτό το "seen it all, done it all". Κι εμεις εχουμε αλητέψει, εχουμε δει ναρκωτικά, εχω μείνει σε κοινοβιο και δεν θυμαμαι κι εγω τι άλλο. Με εχεις δει να το τρίβω στη μούρη κανενός στο μπλογκ μου? Να θεωρώ τους γύρω μου τιποτένιους και σκατόφλωρους?
Οκ, δεκτή η εμπειρία τους, θα ακούσω και μια πιο ψαγμενη αποψη, αλλά η επαρση μου τη βαραει γενικώς. Θα μου πεις γιατί δεν το λες στον ιδιο? Για τον λόγο που περιγράφεις στον επιλογό σου. Ενα απλο σπυθουράκι στον πωπό...
Υ.Γ. Κι επειδή δεν γνωριζόμαστε και καλά, και στο προηγούμενο ποστ σου σχολιασα καποιον συγκεκριμένο blogger, θελω να ξεκαθαρίσω πως δεν αναφέρομαι σε αυτόν. Δεν αφήνω περιθώριο για παρεξηγήσεις, τον mboy τον συμπαθω εξ αποστάσεως, μου αρεσαν τα κειμενα του, απλά δεν εχω νιωσει ανετα να μπω σφηνα στις κουβεντες του όπως κάνω εδώ. Respect.

21/11/06 11:02  
Blogger it is said...

Hehehe με πιάνεις και μου αρέσει :)
Εδώ δεν είμαστε πολύ παρεξηγισιάρηδες... άρα μπορείς να λες ό,τι θες (αρκεί να συμφωνώ φυσικά :P).
Ό,τι φωνάζει "κοίτα με" συνήθως δεν έχει να σου πει τίποτα....
Κι εγώ συγκεκριμένο blogger είχα κατά νου όταν έγραφα το ποστ... και πριν το γράψω προσπάθησα και να του μιλήσω γιατί είχα διακρίνει ένα μένος εναντίον του από πολλούς και έλεγα δεν παίζει να είναι τόσο μαλάκας... μάλλον κάνει χιούμορ και δεν τον καταλαβαίνουνε... τελικά έκανα λάθος.... ^^

21/11/06 12:36  
Blogger lee said...

Καποιος πρεπει να του πει για το Rexona.

Να σου πω, γιατί εχω σπασει το κεφάλι μου. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ nioups??!! Μ13 μπορεις αν θες να με γλυτωσεις κι εσυ απο το μαρτύριο τούτο.. :Ρ
Αν πάλι ειναι προσωπικός σας κωδικας πάω πάσο. Ας οψεται η περίεργη φυσις μου...

21/11/06 14:11  
Blogger it is said...

κι εγώ αναρωτιόμουν μέχρι να μου το πει τελικά.... αλλά επειδή δεν ξέρω αν θέλει να το πω και παραέξω.... θα μείνεις με την απορία :P
Btw είδα όλα τα ποστ σου.... καλά είναι, να γράφεις και από το σπίτι ρε :p δε σχολίασα σε όλα μπας και γαμηθώ λιγάκι χεχεχε
Α και γούσταρα που είδα αυτό το "νιούφι" έχουμε κοινές ορολογίες παρά το χάσμα γεννεών :p (houhouhou το είπα για να νοιώσεις άσχημα με την ηλικία σου :P).

21/11/06 14:59  
Blogger lee said...

1. Παω πασο για το θεμα, no problem.

2. Εχω το εξής πρόβλημα: Δεν εχω πει στον Αντρεα οτι εχω μπλογκ. Για να ειμαι πιο σαφης αγνοεί την υπαρξη τους. Το γιατί είναι μεγαλη ιστορία. Παντως είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ πραγμα που του εχω κρυψει στα 6 χρονια που είμαστε μαζί.

3. ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΣΑΙ?

21/11/06 15:05  
Blogger it is said...

Πόσο με κάνεις? :P
Για να μπορείς να λες ό,τι σου κατέβει χωρίς να σκέφτεσαι τι θα γίνει αν τα δει, να υποθέσω?

21/11/06 15:36  
Blogger it is said...

Πόσο με κάνεις? :P
Για να μπορείς να λες ό,τι σου κατέβει χωρίς να σκέφτεσαι τι θα γίνει αν τα δει, να υποθέσω?

21/11/06 15:36  
Blogger lee said...

Θελω να ξερω για να δω αν θα σε λεω πιτσιρίκι ή πουρό! :b (Aν και μου κανεις για μικρός...μμ..26)

Οχι καμία σχεση, απο μαλακία ξεκίνησε που δεν του το ειπα και τωρα δεν ξερω πως να το πω και να μην ξενερωσει που δεν του το είπα. Κοινως εκανα μαλακια και τωρα δεν στρωνει με τιποτα.

21/11/06 15:45  
Blogger it is said...

Lol απλώς πες του το ρε συ.... γιατί να ξενερώσει? Ήμαρτον... μια χαρά παιδί φαίνεται από αυτά που λες γι'αυτόν... δε νομίζω να έχει πρόβλημα.....
23 είμαι ^^

21/11/06 16:02  
Blogger lee said...

στανταρ θα γινει καποια στιγμη, απλα περιμενω την κατάλληλη.
23? Αγκου-αγκου (ανταποδίδω το πείραγμα χεχε!)

21/11/06 16:23  
Blogger it is said...

Κατάλαβα... όταν θα είστε 80... :P
Ή άμα κινδυνεύει να πέσει το αεροπλάνο στο οποίο θα είστε μαζί
Είμαι πιπινάκι τι να κάνουμε τώρα :P
(Άκου αγκού! τς τς τς κανένας σεβασμός πια!)

21/11/06 16:36  
Blogger lee said...

Eλα βρε, σε πειράζω. Αλλωστε και στον Α. 2,5 χρόνια του ριχνω ;)

Βtw, πως μπορω να βαλω links στο blog μου? Νομιζω πως ήρθε η ώρα, εφτασε η στιγμή. Μπηκα στο blogger.com, αλλά δεν εβγαλα ακρη. Ειναι και αργο λογω ασυρματου internet που μια πιάνει και μια οχι και μου εχει σπασει τα νευρα. ΓΚΡΡΡΡΡ!

21/11/06 18:20  
Anonymous Anonymous said...

ΧΜΜΜ.ΛΟΙΠΟΝ ΒΡΗΚΑ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΑΑ...
ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑΤΑΚΙ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ.
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΟΛΛΑ BLOG ΕΙΝΑΙ ΤΙΓΚΑ ΣΤΙΣ ΄΄ΔΗΘΕΝ ΄΄ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ ΤΟΥ..ΤΑΔΕ ΠΑΠΑΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΓΡΑΦΟΥΝ...ANYWAY ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΝΙΩΣΑ ...ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΘΕΣΩ...ΛΙΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ...ΟΜΩΣ ΕΔΩ ΜΑΡΕΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...
SO...
Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ..ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΟΥΜΕ ..ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΔΕΥΤΕΡΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΧΕΣΤΗΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣΧ-ΕΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η LEE

22/11/06 14:01  
Blogger it is said...

Δηλαδή πόσο δύσκολο ήταν να μπεις? :P
καλωσόρισες :)

22/11/06 15:29  
Anonymous Anonymous said...

ΘΑ ΑΓΝΟΗΣΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΚΑΛΗΣ ΓΕΙΤΟΝΊΑΣ ΚΑΙ ΄ΚΑΛΗΣ ΘΕΛΗΣΕΩΣ...ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟΟΣΟ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ...ΔΕ ΜΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΕΞ ΒΛΕΠΕΙΣ!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ

23/11/06 10:10  
Blogger it is said...

Αχαχαχαχα καλή προσπάθεια για χτύπημα κάτω από τη ζώνη, αλλά έχω μάθει να τα φυλάω καλά :P
Α και το ένα (sex) δεν αποκλείει το άλλο (τεχνολογία) :P
Μερικές φορές συνδιάζονται κι όλας :P
Καλό πήξιμο :D

23/11/06 10:37  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker