Friday, January 26, 2007

Γλυφοκώλια....

Παρασκευή. Γίνεται της πουτάνας. Πετάγομαι από τη μια μαλακία στην άλλη και τραβάω τα βυζιά μου. Τώρα οι περισσότεροι τρώνε και προσπαθώ να δώσω κανά ποστ γιατί με τρώει το χέρι μου και θέλω να ξεχάσω τις αλογόκαβλες asapor (τσέκαρέ το στη wiki αν δεν το πιάνεις)...
Παρατηρώ τη μαλακία και την αρχοντοβλαχιά να επικρατεί μέρα με τη μέρα όλο και πιο πολύ. Η άγνοια είναι καμάρι και η γνώση όνειδος. Το να μην ξέρεις ξένες γλώσσες, να μη σε ενδιαφέρει τι γίνεται γύρω σου και το να μη σκέφτεσαι αποτελούν αρετές... Ρε δεν πάτε να γαμηθείτε παλιομαλάκες?
Τέσπα. Έχει πέσει writer's block και μου τη δίνει απίστευτα γιατί με τρώνε τα δάχτυλα μου και στη δουλειά δε μπορώ να τον παίξω και να χαλαρώσω, ούτε έχει καμιά πρόχειρη εδώ γύρω να τη δαχτυλίσω, οπότε ποστ, ποστ, ποστ. Κι ας είναι μαλακία στα παπάρια μου...
Άκουγα τις προάλες μια διαφήμιση για έναν "ρόκερ" που αν κερδίσεις σε ένα διαγωνισμό θα έχεις την απίστευτη τύχη να δεις από κοντά να δίνει συναυλία μέσα σε.... αεροπλάνο! Δηλαδή πόσο πιο χαμηλά μπορείς να πέσεις για να σκάσουν να σε δουν σε συναυλία σε αεροπλάνο και να δίνεις εισητήρια και σε διαγωνισμό γιατί αλλιώς δε θα γεμίσεις τις θέσεις? Οέο?
Διαφημιστές και ασφαλιστές είναι δύο από τις κατηγορίες επαγγελμάτων που σιχαίνομαι (sorry αν κάποιος από εσάς ανήκει σε κάποια από τις δύο, αλλά δε φταίω...). Και οι δύο στηρίζονται στην ανασφάλειά σου για να βγάλουν τα προς το ζειν. Ο ένας σου λέει πως για να γαμήσεις πρέπει να αγοράσεις αυτό, πως το πουλί σου είναι πολύ μικρό, πως είσαι χοντρή, άσχημη κλπ, ο άλλος σου λέει πως καραδοκεί ο κίνδυνος παντού και πρέπει να πάρεις αυτό για να μην κλπ. Φαταρχιδια μου (credit m13 που το έκανε *μία* λέξη και γαμάει κώλους!).
Προσπαθώ να μάθω να κάνω κάποια έξτρα πραγματάκια πάνω στη δουλειά μου και σκάνε 100 τύποι από πάνω μου με τετριμμένες μλκιούλες που έχω βαρεθεί να λύνω ξανά και ξανά και θέλω να τους μπατσίσω, αν και δε φταίνε... Μαθαίνω όμως... και τελευταία μαθαίνω πολλά και τα μαθαίνω γρήγορα...
Το κακό είναι πως θα πρέπει ν'αρχίσω να ντύνομαι κυριλέ γιατί η εικόνα είναι τα πάντα... Ό,τι και να ξέρεις άμα δεν είσαι πουκαμισάτος παίρνεις το πουLee (δεν την πάλεψα να μη σε πειράξω λιγουλάκι καλόμ :D ).
Και μερικά άσχετα για να γλύψω τους αναγνώστες μου...
Γουστάρω τη Lee γιατί αισθάνομαι σιγουριά μαζί της. Αισθάνομαι πως αν έχω κάτι θα είναι εκεί και θα με βοηθήσει, αισθάνομαι το προστατευτικό της βλέμμα πάνω μου, δεν ξέρω γιατί, αυτό μου βγάζει. Πιστεύω πως θα γίνει γαμώ τις μαμάδες....
Γουστάρω τη Φαίη γιατί είναι ευαίσθητη, αλλά και γιατί έχει ενσυναίσθηση όπως λέω και στο link μου. Είναι η πρώτη που είδε πίσω από τις γραμμές που γράφω, την ακτινογραφία της σκέψης μου...
Γουστάρω τη Λοθ, γιατί εμπιστεύεται τους ανθρώπους. Γιατί έχει ένα ένστικτο που την τραβάει και το ακούει. Γιατί έχει χιούμορ και γιατί είναι μαγκάκι κι ας είναι ευαίσθητη από μέσα.
Γουστάρω την m13 γιατί αν καταφέρεις (με πολύ κόπο λέμε....) να σπάσεις το τείχος με τα σπασμένα γυαλιά, τα παλούκια, και την τάφρο με τους κροκόδειλους, θα βρεις από πίσω ένα θυσαυρό... βέβαια άμα τον πιάσεις άτσαλα θα γίνει αυτομάτως σκατά, αλλά ας πρόσεχες μαλάκα μου, τώρα.... φαταρχιδια μου! (αχαχαχαχα γαμάει η λέξη λέμε!)
Γουστάρω τον Σπυράκο γιατί σε πολλά πράγματα μοιάζουμε αν και είμαι πιο γαμάτος :p (έλα δε φτάνει που σε αναφέρω και σε έχω ανάμεσα σε τόσες κοπέλες...) Είναι γαμώ τα παιδιά και τον κόβω φέτες πως αν είσαι φίλος του είσαι άρχοντας...
Γουστάρω την deadend, γιατί είναι καλή κοπέλα. Είναι γλυκιά και νοιάζεται τους γύρω της. Μπορεί να αυτοσαρκαστεί και να σου δείξει όλα τα κακά πάνω της αλλά θα είσαι βλάκας αν δε δεις τα καλά που κάνουν μπαμ και δε χρειάζεται να πει τίποτα...
Γουστάρω την vertheros (αν και μ'έχει κλάσει τον τελευταίο καιρό :p) γιατί όλοι την περνάνε για άντρα λόγω nick και στα καπάκια τρώνε disillusionment (κάτι μου λέει πως το γουστάρει πολύ αυτό αν και δείχνει να ενοχλείται χεχεχε). Είναι διαβασμένη η verth και κάποια στιγμή θα το κάνω το ταξιδάκι προς τα πάνω u just wait :D
Γουστάρω τη misirlou για πολλούς λόγους. Γιατί γνωριστήκαμε με τον πιο ο,τι να'ναι τρόπο, γιατί είναι σουρεάλ εντελώς, γιατί είναι καλό παιδί και είναι από τις αδυναμίες μου αυτό το χαζόπραμα... (don't ask why...)
Γουστάρω τον vrennus γιατί είναι ο πιο διαβασμένος blogger που γνώρισα ως τώρα, γιατί σε μεγάλο βαθμό βλέπουμε με το ίδιο μάτι τον κόσμο, αν και το δικό μου έχει αρκετή θωλούρα λόγω λιγότερου διαβάσματος... (Im working on that...). Επίσης γιατί αυτό το διάβασμα δεν τον έχει κάνει υπερόπτη ή ελιτιστή... κι αυτό είναι μεγάλη υπόθεση...
Γουστάρω τον nahames nakanamoko γιατί σκάει out of the blue και λέει δυο κουβέντες, αλλά φαίνεται να'ναι τύπος της σχολής που γουστάρω.
Τέλος γουστάρω και τον ΦΚ γιατί κατά βάθος είναι καλό παιδί... Ζουζούνο ακούς? Σ'αγαπάμε... χαλάρωσε :) και διάλεξε ένα νικ αφού έτσι κι αλλιώς σε καταλαβαίνω όταν είσαι εσύ ^^
Οκ έκαψα και το χαρτί "μιλάω για φίλους συνblogger" να δω τι θα βρω για το επόμενο ποστ αν παραμείνει το γαμω-writer's block... Επίσης έχω αφήσει στην απέξω αρκετούς άλλους που πάω γιατί ήθελα να γλυψω συγκεκριμένα τους κώλους των τακτικών μου αναγνωστών... Τους υπόλοιπους άλλη φορά (το μισοέκαψα το χαρτί με λίγα λόγια, γιατί προσέχουμε για να έχουμε... χεχεχε)

23 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Όπως το διάβαζα, σκεφτόμουν..."να δεις που θα το διαπράξει ο μαλάκας..."

και πράγματι, με ανέφερες. Σε τρώει ο κώλος σου τελικά (βλέπε και σχόλιο σου στου αρχιερέα της μεταμπλογκικής, Stelara Bruce) για βρισίδι...
Δεν είναι δύσκολο να καταλάβεις ποιος είμαι, τα διαφορετικά νικς απλώς κράζουν κάτι τη δεδομένη στιγμή...
Σύμφωνα με την τελευταία θεωρία συνωμοσίας, είμαι μπλόγκερ της wordpress. Ο "καμμένα λάστιχα Μακφέρσον" αποτυχημένος β' βοηθός Ναταλίας Γερμανού, κομπολογοπώλης Χαλανδρίου και αιωνίως άπλυτος Κνίτης πρέπει να είναι βαθιά χωμένος στην πρέζα, δεν εξηγείται με απλή ψυχιατρική γνωμάτευση η κατάσταση του...

ΥΓ. Παρατήρησες ότι η κοτούλα μαργκό έσβησε το ρατσιστικό ποστ της; Και έχω κι άλλα παραδείγματα...Νομίζω ότι η αυτορρύθμιση έχει αρχίσει και, επιτέλους, κάποιοι ξινοί κώλοι θα στρώσουν και θα περιορίσουν τις μαλακίες που γράφουν.

ΥΓ2. Σάλτα και γαμήσου, μαλάκα αγάμητε καμμένε του wow. (για να μην ξεχνιόμαστε, όπου βρίσκω την κλίκα σας θα σας αλλάζω τα φώτα)

ΥΓ3. Και είσαι και του αντικειμένου μου. Σκατά, σκατά, σκατά...

ΥΓ4. Βαρέθηκα, το comment moderation είναι σπαστικό. Θα γυρίσω στην Ελλάδα να έρχομαι στα πάρτυ σας και να πετάω τούρτες στη μούρη του "γόνατα Μακφέρσον" κοπρίτη.

26/1/07 18:07  
Blogger it is said...

Ahahaha re mlk afou s'agapao kata vathos... den eisai toso mlkas oso thes na deixneis...
Mi grafeis gia tom mc i tin alli den tous xero kan... den exo mpei pote sta blog tous den exo idea... mi spamareis ta idia comment opou na nai.
Exo kapsei me to wow alla palia... ton proto xrono pou vgike kai sunolika exo mono 15 days played opote gama to....
exo kopsei ta games genikos... vrise me gia kati allo.
pote tha se do apo konta na sou tripso tis roges? pote?
os pote tha me vasanizeis? gia sena meno agamitos... se perimeno na ertheis na vgalo ta spasmena pano sou!
Min argeis! Den antexo allo makria sou zouzoune mou! Mou leipeis!


Re mlk exeis polu plaka... pragmatika...

26/1/07 18:23  
Anonymous Anonymous said...

σοβαρά δεν ξέρεις το μεγαλύτερο blogger της wordpress, κον Μακμάνους Άπλυτους Κνίτους;

Για τα λιοντάρια είσαι, καραγκιοζάκο...

ΥΓ. Κοίτα ρε μαλάκα που θέλει και οικειότητες το καμμενάκι. Μου θυμίζεις ένα βλάκα ασχημόχοντρο, κλασικό τύπο "γεια σας κορίτσια, ορίστε και η κάρτα μου" όταν ήμαστε 15-16 χρόνων που τον καρπαζώναμε ανελέητα. Όχι bullying, ήταν κάτι σαν τον Τζανετάκο - πάντα ήξερε γιατί τον σβέρκωνε ο Κωνσταντάρας. Και μετά τη φάπα, ερχόταν πάλι και γλειφόταν "να το συζητήσουμε το πράγμα, ρε μαλάκες, να δείτε ότι σφάλλατε"...
YΓ2. Αν θες οπωσδήποτε να με γνωρίσεις, στείλε εδώ greekblogs@yahoo.com. Θα πάρεις τ' αρχίδια μου φυσικά χοχοχο. Το πόσο ασήμαντος είσαι στην ρουφιανόσφαιρα φαίνεται από το ότι δεν έχω λάβει ούτε ένα που να σε αφορά. Ο ρέκορντμαν, θαμώνας της πλατείας ντούρου ντούρου, έχει φτάσει αισίως τα 12.
ΥΓ3. TGI's Friday. Σε λίγο 5 και πάμε σπίτια μας...
ΥΓ4. Όλο on-line είσαι, αγάμητε; Σνομπάρουν και οι μπαζούρες τώρα τα τσατ ρουμς και σε άφησαν με το λιλί ανά χείρας;

26/1/07 18:51  
Blogger nahames nakanamoko said...

σπαρταράει η κωλοτρυπίδα μου ρε κερατά απ'το γλύψιμο...

26/1/07 22:56  
Blogger it is said...

Vasika kavliari mou to mono pou exeis sverkosei sti zoi sou einai kati psoles...
TGI Fridays tupos eisai? pas kai sta hooters na deis kana vuzi?
Lol
Re kammenako inbred kathigiton kai voithon ergastirion.... otan se douleuo exo tupseis. kati mlkes san kai tou logou sou tous prostateua sto sxoleio... tous epairna kato apo ti fterouga mou giati den tous ekane kaneis parea...
Malaka gkionaki
Exo na tsataro apo to proto etos pou me eixan piasei oi monaxies mou stis agglies... esu akomi kai tora monaxies exeis mpoumpouko mou?
Patsatsoufa mou trigluke.
Eisai to agapoulini mou oti kai na les se sugxoro.
Otan kateveis etsi kai de steileis mail na vrethoume na to xereis pos tha pligoseis tin euaisthiti kardia mou.
Tsouzoun oi roges sou apo kavla otan milame kai to xero. M'aresei to paixnidi sou na to paizeis skliros kai na sai malakos apo mesa. Aktinidio to lene auto sti vrazilia...
Se thelo, se potho, xupnas ton poiiti mesa mou, petaloudes sto stomaxi mou kai prospermatika ugra reoun sto kitrinismeno apluto sovrako mou.
Sto profile mou exo mail steile mou na ta poume pio kala apo kei.
Tha s'agapo gia panta... me kavla kai me prosmoni gia panta dikos sou... o agamitos, linuxas, wow kammenos kai o,ti allo klise valei to mualo sou

De xorao sta klise sou tzoutzouko, prospathise na to katalaveis mpas kai peis tipota pou na me peiraxei kai mporesoume na vristoume kanonika se parakalo...

26/1/07 23:19  
Blogger it is said...

m13 smats... sorry gia simera xereis esu.... me pianei ores ores
o jesus pou de me pigaine? :p
filakia na peraseis kala to sk oso mporeis ;)


nahames hahahaha eisai theos re man :)
Na pernas pio suxna

26/1/07 23:21  
Blogger it is said...

FK kai kati sovaro... To na dimiourgeis roufianous einai o,ti pio aidiastiko mporeis na kaneis... dld stin katoxi tha isoun germanotsolias, sti xounta dotis, simera eisai lutis klp....
Kai profanos den asxoloume me xekatiniasmata, mono pure pwnage kraximata malakon, kai profanos prospatho na apofeugo roufianous kai osoi me gnorizoun me agapane malaka mou... siga mi sou steiloun patsavouries gia mena oi ANTHROPOI MOU... na to xanapo? oi ANTHROPOI MOU! ftus ta mpoutia sou re laki, lino kouklente, marino, souli, kouli, mike...
Den eixes pote filous mallon...
Mono kathigites pou se daxtulizan kai kruvosoun piso apo tis katourimenes podies tous afou tis filages...
Kai to allo to gamato pou eipes... "eisai kai tou antikeimenou mou" aha ahahahaha aaaaaaaaaahhhahahahahahhahahaha na sai kala eliosa...
Papara mou den eimai oute tou antikeimenou sou, oute esu tou dikou mou... eimaste kai oi duo tou idiou antikeimenou isos... alla mou sou tou den paizei... peires ena phd kai egines gkourou? eleos...
Thelo na se do apo konta pos tha apantas ston kataigismo apo atakes kai meta ston kataigismo apo roxales.... kai sperma giati eimai kai agamitos kai ta xontradia exoun susoreutei....
Giaourti me Psarokolla kai xalikia sti mapa sou... as soon as u come... alla ti leo... thelei arxidia to "apo konta"
pame roufianoi olou tou kosmou enotheite na mas klasete to dexi kai na gelaei to aristero...
Foni foni ki o kolos sou xoni mpoumpouko...
s'agapao... vatheia kai teleia me pathos xoris fovo....
An autoruthmizomouna gia ena tsoutseki san ki esena kai ta fovismena roufianakia sou tha ton ekova me stomomeno maxairi kai meta tha autoktonousa me orima suka....
Thelo na mpo mesa sou, mou leipeis... se skeftomai eimai eroteumenos re zouzoune mazi sou ti na kano?
tha ginoume duo kaloi kaloi filoi ama vrethoume apo konta... de fantazesai poso kaloi....
Eimai sigouros pos meta apo 5 deuterolepta (ama se do pote... kai den eisai entelos kragmeni aderfi dld....) tha gelas kai tha mou les, e ntaxei more, aplos ithela na sas vlepo na lussate kai mlkies toumpana...
Se filo gluka kai perimeno na se do tora pou einai kai apokries gluke mou karnavale :D


PS S'aresei to meli i i sokolata kalutera? Na xero an ti na fero gia na se aleipso otan ta vrethoume...

26/1/07 23:43  
Blogger it is said...

Kano kai misstypes apo tin kavla gluke mou suggnomi...

26/1/07 23:46  
Anonymous Anonymous said...

Ι liked it
(a, to sxolio sou den to esvisa. to epiase h wp gia spam...ta kanei afta kamia fora)

27/1/07 00:12  
Blogger it is said...

to epatha kai stou antonarou to blog... Xairomai pou sou arese man :)
Psit.... mpures.... psisou kai mila otan einai... den eipame polla tin alli fora ;)

27/1/07 01:53  
Anonymous Anonymous said...

Ευχαριστω για τις φιλοφρονησεις!!!!!!!!!!!! (Ετσι νομιζω απαντανε στα θετικα σχολια) Δεν ειμαι τοσο διαβασμενη, τουλαχιστον οχι οσο θα ηθελα. Δεν σε περιφρονησα (μεταφραση του εκλασα εαν και δεν γνωριζω εαν ειναι επιτυχης) απλως ετυχε. Εχουν και αλλοι μερικες φορες ασχημη διαθεση. Παντως παντα ελεγχω να δω τι εχεις γραψει (χλατς χλατς) Τα λεμε.

27/1/07 14:06  
Blogger lee said...

Καποτε ενα φιλαρακι (που δεν γνωριζομασταν και πολυ καιρο) μου ειχε πει: "Αν μου ελεγες να παμε σε οποιοδηποτε μερος του κοσμου και να ζησουμε εκει, θα ησουν η μοναδικη που θα ακολουθουσα". Και φυσικα με προσφωνουσε μαμα. Ημουν δεν ημουν 22 χρονων.
Δεν στο λεω για να σε πληγωσω οτι δεν εισαι ο πρωτος που μου το λεει, απλά το λεω στον εαυτό μου για να συνειδητοποιησω για μια ακομη φορά οτι δεν ειμαι καμια μοιραια γκομενα, πραγμα πολυ ΟΚ γιατι ποτε δεν το κυνηγησα.
Ετσι μου αρεσει να ξεκιναω την φιλια μου με εναν ανθρωπο, να δινω και να εμπιστευομαι. Αφηνω στα χερια του την εξελιξη της φιλιας. Αν την εκμεταλλευτει εχει φαει Μαραντονικό σουτ στα καπακια. Μακαρι να ηταν ολοι ετσι και να κλειδωναν την υστεροβουλια τους σε ενα συρταρι.

27/1/07 14:08  
Blogger Spyros said...

LOL!
Thnx re man (gia to glypsimo alla kai mou m evales anamesa sta gomenakia) :D

27/1/07 14:46  
Blogger it is said...

verth καλά ντε μη βαράς :p ελπίζω να είσαι καλά τώρα :)

Lee μου δεν πραξενεύομαι που δεν είμαι ο πρώτος. δε συμφωνώ πάντως πως δεν είσαι μοιραία γυναίκα... απλώς μπορείς να το κατευθύνεις εκεί που θες :) Κι εμένα μου αρέσει να ξεκινάω με εμπιστοσύνη με ανθρώπους που μου κάνουν κλικ. Το να είσαι συνεχώς καχύποπτος είναι άρρωστο όσα πακέτα και να εχεις φάει και δε βοηθάει καθόλου την ψυχική σου υγεία, άσε που συνήθως γίνεται self fulfilled prophecy ;) Άμα κάνω μαλακία να με βαράς πάντα. Έτσι εκτιμώ τους φίλους μου και όχι άμα κάνουν το μαλάκα ή μου χαϊδεύουν την πλάτη...

Σπύρο δε θέλω thx και τέτοια... το κέρδισες ρε τρελέ :) Είπαμε είσαι της σχολής ανθρώπων που γουστάρω. Καταλαβαίνεις πως μετά από αυτήν τη σύντομη εκεχειρία ο πόλεμος για το ποιος θα έχει τις περισσότερες γκόμενες-σχολιαστές.... συνεχίζεται! Αχαχαχαχα you're going down baby! :p ερρρ κοπέλες κοπέλες :p

28/1/07 11:06  
Blogger Loth said...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΛΟΙΠΟΝ...

ΜΗΠΩΣ ΤΩΡΑ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ LINKS ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΤΟ..''ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΗ?"


:)

29/1/07 09:52  
Blogger Spyros said...

m13, entaxei re kopeliaa..kalytera twra? (hoho)

29/1/07 09:53  
Blogger it is said...

Λοθούλα του σκέφτηκα όντως... αλλά προσδίδει ένα μυστήριο στο λινκ σου και είπα να το κρατήσω. Άμα θες όμως να το αλλάξω έγινε :)

29/1/07 10:33  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Ε οχι ρε φιλε, δεν ειναι δυνατον να με εχεις κυριολεκτικα γραμμενη στο τελος του σεντονιου σου, που ως γνωστον κανενας δεν καθεται να διαβασει.

(Κι εγω δεν το διαβασα ολο, εκανα search και βρηκα το ονομα μου καπου θαμμενο.)

Ασε το αλλο, που το μονο ενεργο link στο κειμενο ειναι για την m13.

Μη χεσω.<--Nothing personal

Τετοια γλυφοκωλια να τα βρασω, λες και σιχαινεσαι να τα κανεις ρε φιλε, ουτε αιμορροιδες να ειχαμε.

29/1/07 11:14  
Blogger it is said...

Jesus fucking christ kali mou... proton eiste oloi sta link mou etsi ki allios kai deuteron de ftaio ego ama variesai na diavaseis ta post mou...
triton stin m13 ekana link epeidi xrisimopoiisa lexi trademark tis kai triton mallon exeis aimoroides giati den katalavaino giati skata stravoses...
ama xaliesai pes mou na kano edit kai na se vgalo...
se gamao gluka... filakia

29/1/07 12:15  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Αμα με βγαλεις θα σε σκισω μωρη καμπια και θα πιω το πρασινο αιμα σου. Δε θα μου αφαιρεσεις εσυ ενα link απο το technorati επειδη σου καπνισε.

Ακους εκει.

29/1/07 12:21  
Blogger it is said...

Ahahahaha ena duo ena duo dokimi ffff ffff ffff the me klaseis t'aridia!!!!

29/1/07 12:30  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Ακου φιλε, δεν πρεπει να τα βαζεις με μενα, ειμαι kind of big deal στο χωριο μου και κατι τετοιους σαν εσενα τους κατεβαζουμε τα βρακια και τους πεταμε στις στερνες.

29/1/07 12:53  
Blogger Bliss said...

RE tragike fasistoeides agamhto kommouni
epitelous grapto kai mia fora swsta
den to sbhsa to post gia xarh sou malaka
ekana allagh sto blog mou blhma stoke!
dld ti 8es re paparidh na to ksanadeis k auth th fora oute comment na afhseis??

re eisai pateras paidiou!
niw8eis oti eisai pateras?

giati ginesai malakas k bgazeis to pio hli8io e-einai sthn blogosfaira!

auth einai h asxolia sou?

na prospoih8eis poios eisai allos
na brizeis
na na na na!

ntroph sou re file!
otan diabasa oti exeis k paidi
eilikrina se luph8hka!
giati eisai telika gia luphsh!

kahmene

30/1/07 23:24  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker