Wednesday, February 07, 2007

Αντίο Λένια μου...

Μετά από καιρό έστειλες μήνυμα σε άκυρη ώρα...
Έχεις χαθεί εντελώς και όποτε είσαι σκατά απλώνεις τη σκέψη σου σαν ένα χέρι που ζητά απεγνωσμένα βοήθεια. Έχω προσπαθήσει να σου τη δώσω πολλές φορές. Θες επειδή είμαστε φίλοι από παλιά, θες επειδή νοιώθω ακόμη τύψεις που σε είχα παρατήσει έρμαιο για δυο χρόνια και είχα πάρει όμηρο και την καλύτερή σου φίλη, θες επειδή πάντα σε ένοιωθα και σε νοιώθω τρυφερά μέσα μου, πάντα έκανα τον μαλάκα κάθε φορά που μετά από πολλούς μήνες έστελνες τη σκέψη σου να με βρει και να ζητήσει στήριγμα...
Έχω πει πολλές φορές στον εαυτό μου να σε αφήσει στα κρύα του λουτρού. Ποτέ δεν ήσουν εκεί για μένα όταν σε χρειάστηκα εγώ. Δε σ'ένοιαζε αν ζω και πώς. Κι όμως δε μπορούσα ποτέ να κρατήσω την υπόσχεσή μου. Προχτές το βράδυ κι ενώ μόλις είχα κλείσει τα μάτια μου κι ερχόταν το πρώτο όνειρο χτύπησε ο σατανάς (το κινητό...). Το κοίταξα κι ήσουν εσύ. Απεγνωσμένη κι από άλλο κόσμο μακρινό. Ξένη. Κι όμως δε μπόρεσα να μην απαντήσω στην κραυγή σου για βοήθεια... Δε μπόρεσα να σε αφήσω ξεκρέμαστη. Μετά από σύντομη εσωτερική πάλη κέρδισε η πλευρά μου που σε αγαπάει ακόμη.
Και ακόμη μια φορά με κάνεις να πιστεύω πως είμαι μαλάκας που σε αγαπάω. Δε με αφήνεις να πλησιάσω. Δε με αφήνεις να σε βοηθήσω. Απλώς και μόνο να ουρλιάξεις βοήθεια στα αυτιά κάποιου θες. Με ρώτησες τι κάνεις και τους διώχνεις όλους... Με μένα είναι προφανές τι κάνεις και με διώχνεις... Μπορεί και να μη φύγω ποτέ πραγματικά, αλλά με διώχνεις. Με τους άλλους δεν ξέρω να σου πω στα σίγουρα. Έχω χρόνια να σε ζήσω για να ξέρω ποια είσαι σήμερα. Υποψιάζομαι όμως. Υποψιάζομαι πως κάνεις αυτό που έκανα κι εγώ για ένα φεγγάρι.
Εκπέμπεις απόγνωση, εκπέμπεις την αύρα του πληγωμένου ζώου που πάει να τραβηχτεί από τους γύρω του. Κανείς δε θα κάτσει να τραβηχτείς από πάνω του για να βγεις και πάλι στην επιφάνεια. Όταν μυρίζεις αδυναμία προκαλείς τους γύρω να σε κατασπαράξουν και να φύγουν, ή απλώς να φύγουν... Δεν κάθεται κανείς κοντά σου. Όταν κρέμεσαι από τους άλλους για να ζήσεις το μόνο που καταφέρνεις είναι να τους διώξεις και να αισθάνονται δυσφορία γύρω σου. Ειδικά όταν φαίνεται πως δεν έχεις πρόθεση να σηκώσεις κεφάλι. Όταν φαίνεται πως απολαμβάνεις τη μιζέρια σου.
Λες και το'ξερες πως έγραψα γι'αυτό πριν λίγες μέρες. Λες και με διαβάζεις χωρίς να το ξέρεις ή να το ξέρω. Λες και θα διαβάσεις αυτά που σου γράφω τώρα. Λες και θα μ'άφήσεις να επικοινωνήσω.
Λένια μου, σκίζονται τα μέσα μου όταν κόβω ανθρώπους που αγαπώ, μα το κάνω. Όταν έχουν προσπαθήσει τόσο πολύ όσο εσύ, δε μπορώ παρά να το κάνω.
Αντίο...

ΥΓ έγινα αρκετά μελό ή να το προσπαθήσω κι άλλο? οέο?

32 Comments:

Blogger Φασιστοειδές Κουμούνι said...

ε, άσε τη να ψοφήσει την πατσαβούρα...

7/2/07 16:00  
Blogger it is said...

Όπα... γιατί δε με βρίζεις? Είσαι καλά ρε? Με ανησυχείς! χεχε
Αυτό θα κάνω μάλλον, αν και δεν είναι πατσαβούρα... ή μάλλον δεν ήταν... τώρα δεν ξέρω τι σκατά είναι... Τέσπα. Γύρισες Ελλάδα?

7/2/07 16:03  
Blogger JoaN said...

ουφ ουφ ουφ δύσκολες οι ανθρώπινες σχέσεις και άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου ... (κλισέ αλλά ισχύουν )

7/2/07 16:33  
Blogger it is said...

Ok παιδάκια... αν θέλετε να ξεκατινιαστείτε, τα κουβαδάκια σας και σ'άλλη παραλία... Δόξα τω θεώ (τον ποιον?) έχετε και οι δύο blog...
Σας το'χω ξαναπεί... Ξενερώνω να μαλώνουν στο blog μου...
Πούλο.

Μ13 Έπεσε ο proxy που επιτρέπει το gmail....

7/2/07 16:55  
Blogger it is said...

Να στο ζωγραφίσω για να το καταλάβεις?
Αν θες να πλακωθείς με οποιονδήποτε (εκτός από μένα...) να το κάνεις αλλού και όχι εδώ...
Μη με ξενερώνεις πάνω που τα βρήκαμε... Άντε ξεκολλήστε τώρα ή συνεχίστε τον έρωτα από mail... Σε κάθε περίπτωση σταματήστε να μαλακίζεστε στο blog μου...
(Το θέτω όσο πιο ευγενικά μπορώ....)

7/2/07 16:59  
Blogger chaplin said...

Όπως έγραψες και σε άλλο post (γιατί μπορεί να χάνομαι, αλλά κρυφοκοιτάω που και που), η μιζέρια είναι να την αποφεύγεις. Και η αυτολύπηση και όλα τα συναφή. Δείξε χαρακτήρα, αχαρακτήριστε Φ και επιβλήσου στο κομμάτι που την αγαπά ακόμα. Λύσσαξε, που έλεγε και ο Μαρίνος και ξέσκισε την σάρκα σου!!

7/2/07 17:02  
Blogger Φασιστοειδές Κουμούνι said...

χάθηκε μία ιστορική ευκαιρία να πέσουν τα τείχη του δικομματισμού...

καμμένε, είσαι υπεύθυνος για τα επακόλουθα δεινά της ρουφιανόσφαιρας...

Έχω εκφραστεί εδώ για το Άρθρο 16; Δεν το θυμάμαι, αλλά οκ, εκεί είναι περίπου οι απόψεις μου...
Που να γράψω και για το πανεπιστημιακό άσυλο, εκεί θα γελάσουμε...

7/2/07 17:02  
Blogger it is said...

Ακόμη δεν έχεις καταλάβει πως τα λόγια σου για μένα είναι πορδές στον άνεμο?
Για να σε πάρω στα σοβαρά πρέπει να είσαι σοβαρός...
Με τις μαλακίες που λες και που τις παίρνεις τόσο στα σοβαρά το μόνο που καταφέρνεις είναι να σε λυπάμαι... και το λίγο μυαλό σου που χαραμίζεται σε μαλακίες, αντί να το χρησιμοποιείς για να πας την επιστήμη λίγο πιο μπροστά, μιας και η απόκτηση του γαμημένου του PhD εκεί πρέπει να αποσκοπεί...
Κατά τ'άλλα ξέρεις πολύ καλά πως αν θέλω μπορώ να σε λούσω πατόκορφα με τα πιο αισχρά καντήλια...
Και πέραν όλων των άλλων είσαι γελοίος όταν μου αναγνωρίζεις υψηλό IQ έχοντας σαφώς λιγότερο τόσο IQ όσο και EQ....
Σου ξαναλέω... ξεκόλλα να είσαι μαλάκας τώρα που έχουμε αρχίσει να τα βρίσκουμε, όχι επειδή θα ασχοληθώ να σε βρω και παπαριές (έτσι κι αλλιώς ακίνδυνος είσαι για μένα...) αλλά επειδή δεν υπάρχει λόγος...

7/2/07 17:09  
Blogger it is said...

Κικς σόρρυ για τη μλκία που βλέπεις στα κόμεντ...
Κατά τ'άλλα μήνυμα ελήφθει... :)

7/2/07 17:12  
Blogger Φασιστοειδές Κουμούνι said...

ποιος σου είπε, καμμενάκο, ότι έχεις υψηλό iq?

έγραψα ότι έχεις λίγο περισσότερα μη κατεστραμμένα εγκεφαλικά κύτταρα από μανιφέστες και λαπούτες...

χαμηλό ΕQ? βέβαια...

για το άλλο, δε σχολιάζω καν...

7/2/07 17:17  
Blogger it is said...

144...

7/2/07 17:18  
Blogger Φασιστοειδές Κουμούνι said...

αν θέλεις να μπούμε σε συζήτηση για τα tests της ΜΕΝSA (ή τα κακέκτυπα αυτών, που πηγαινοέρχονται εντός του Διαδικτύου) θα μας πάρει αιώνες...
Όλες αυτές οι ρατσιστικές μπούρδες υπό μορφήν σχεδίων και μαθηματικών ακολουθιών ευνοούν τα καλοαναθρεμμένα παιδάκια του Δυτικού Κόσμου να "επιβεβαιώσουν" την "ανωτερότητα" τους απέναντι στη Μαύρη, κυρίως, Φυλή.
Εκτός αν νομίζεις ότι έχεις τις ίδιες αντικειμενικές δυνατότητες να κάνεις...high score...με αυτές ενός 25αρη από το Μάλι.
Τέλος επειδή το κουράσαμε.

7/2/07 17:37  
Blogger Crazy Chef said...

ποιος την εχει πιο μεγαλη τελικα?
Μάλλον θα αναθεωρήσω για τα iq σας))

όσο για το πόστ η μιζέρια αυτοτρέφεται και το μόνο που κάνεις επισκεπτομενος είναι να της ρίχνεις λίγα σποράκια ακόμα..
Θέλει χαστούκαι , τραβηγμα έξω και αλλαγη περιβάλλοντος

7/2/07 17:45  
Blogger ο μικρός πρίγκιπας said...

Είναι τουλάχιστον ανέντιμο να ρίχνεις γέφυρες επικοινωνίας για να καλύψεις τον εγωισμό σου όταν πληγώνεται, δείχνει και έλλειψη σεβασμού σε αυτόν που σε αγαπάει- ανέχεται.Η αγάπη πρέπει και να κερδίζεται λίγο...

7/2/07 18:15  
Blogger nahames nakanamoko said...

πωωωω το γάμησες ρε συ...
διαβάζω και λέω:τώρα θα τα χώσει,ύστερα θα τα χώσει, τίποτα...

τελειωμένε ερωτίλε....έγινες κι εσύ σαν τους άλλους...

7/2/07 18:28  
Blogger it is said...

fk... to kourasame ontos... kai den itan test apo net ^^ kai den eimai akomi 25 poso mallon otan to ekana...


chef exeis dikio... mlkizomai...


mikre prigkipa episis sumfono...


nahames den eimai eroteumenos m'autin re :p itan i kaluteri fili tis kopelas pou agapisa kai imoun mazi gia 2 xronia... kamia sxesi me to na eroteuto ti lenia ^^ kano kai kana dialeima apo to xosimo pou kai pou elpizo na min xeneroneis :p

7/2/07 18:32  
Blogger Φαίη said...

it is καλόμ,αν αυτά που γράφεις τα κάνεις και πράξη,σου βγάζω το καπέλο :)

ΜΟΝΟ το καπέλο,είπαμε :p

Το καταχάρηκα τούτο το post.

Α,αυτό με τα κουβαδάκια πρέπει να το κάνω clopyright μου φαίνεται :Ppp

7/2/07 20:57  
Blogger Georgia said...

Κeep away. Δε μπορείς να κάνεις πολλά αν δε σε αφήνει ο άλλος. Κι όσο για το μελό, κι ο Ξανθόπουλος χρειάζεται που και που! Αλλά μέχρι ένα σημείο! Με όλο το θάρρος! Kisses!

7/2/07 21:07  
Blogger lee said...

Η φιλια πρεπει να ειναι αμοιβαια.

7/2/07 21:53  
Blogger it is said...

Φαίη μου ο μόνος άνθρωπος που δεν τα είχα κάνει πράξη ήταν αυτή... αλλά θα γίνει και με αυτην... πείστηκα αυτή τη φορα :) Είχα αρχίσει να ανησυχώ πως δε μ'αγαπάς πια και δε μπου γράφεις :P


Georgia το παράκανα δλδ ρε συ? :P


Leeeeeee μου'λειψες σήμερα ρε κωλόπαιδο :p

7/2/07 21:59  
Blogger Georgia said...

Όχι γλυκέ μου, δεν το παράκανες! Για να μην το παρακάνεις το είπα! ;)

7/2/07 22:40  
Blogger lee said...

Ειχαμε εταιρικο "γλεντι". Μπλιάχ!

7/2/07 22:52  
Blogger it is said...

Georgia.... phewwwww :p


Lee I knows vre, kouto :p
Elpizo na erixes ligaki gelio krazontas tous pantes toulaxiston :p

8/2/07 00:15  
Blogger Zissis said...

.εεε...ναι. Τι έλεγα;
Αα, ναι. Όλα καλά αλλά μου τα χάλασες λίγο. Πήγες να βγάλεις λίγο αλήθεια (κατά άλλους τσόφλια) και μου κότσαρες στο τέλος αυτό το αυτοσαρκαστικοεξυπνακίστικοαστειάκι περί μελό. Γιατί μωρέ;

8/2/07 18:02  
Blogger it is said...

(ensomatomeno antriko protupo pou dimiourgei anasfaleies kathe pou vgainei mprosta euaisthisia... as poume pos sou to leo sto auti auto :p)

8/2/07 18:45  
Blogger nahames nakanamoko said...

ωραίο εαυτό έβγαλες ρε,περίμενα να αρχίσεις τους σαρκασμούς στα σχόλια (εκτός αν το κανες κ δεν το κατάλαβα),αλλά δε μου φάνηκε κάτι τέτοιο, οποτε μάλλον καλό είναι αυτό!

9/2/07 00:54  
Blogger it is said...

Γιατί ν'αρχίσω τις ειρωνίες ρε συ? :p
Άμα δεν έχω να κάνω με μαλάκες συνήθως δε γίνομαι μαλάκας.. καλά καμιά φορά μου ξεφεύγει αλλά άνρωπος είμαι κι εγώ :P

9/2/07 10:00  
Blogger nahames nakanamoko said...

εχεις δίκιο φίλος,απλά αλλιώς σε είχα συνηθίσει,τι να γίνει σε μαθαίνω ακόμα...

γλυκούλη μου....LoL

9/2/07 11:16  
Blogger it is said...

Έλεος... χαχαχαχα φιλάκια τζουτζούκο μου :p (Ακούω κουδούνια ή είναι η ιδέα μου? :P)

9/2/07 11:31  
Anonymous Anonymous said...

telika den milas me tin lenia twra?? perasan tosa xronia..... eiste filoi i oxi?

15/9/11 16:43  
Blogger it is said...

Δε σου λέω :p

16/9/11 09:41  
Anonymous Ευκαιρία said...

Όχι δεν γίνεσαι μελό,ετσι οπως ειναι τα λες...
Εγω αυτο που καταλαβαινω ειναι πως η κοπέλα αυτή σε εκτιμά και γι'αυτο σε αναζητά στις δυσκολες στιγμές...το οτι σε εκτιμα και οτι εσυ την αγαπάς ανευ ορων δείχνει πως μάλλον η κοπέλα αξίζει, όμς ισως να κερδιζει ο εγωκεντρισμος της πολλές φορές...ξέρεις κατι όμως;ισως ποτε κανεις να μην της μιλησε ανοικτα και να της περιγραψει την συμπεριφορα της...
εσυ μπορείς...δεν ειναι ευθυνη σου βεβαια, αλλα αν εχεις την διάθεση μπορεις να το κανεις.
Πιθανως το αποτελεσμα να μην ειναι καποια αμεση ουσιαστικη ανταποκριση...
πιστευω ομως πως καποια στιγμη θα σε θυμηθει και ισως τοτε να εχεις βοηθησει εναν ανθρωπο να μην χανει ανθρωπους που αξιζουν απο τη ζωη του...

Στις 30 Αυγουστου η δικη μας Λένια σκοτωθηκε σε τροχαιο με τη μηχανη,εφυγε τοσο αδικα μόλις 26 χρονων...και λειπει σε ολους...αυτο δυστυχως δεν διορθωνεται...

16/10/13 12:58  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker