Monday, February 05, 2007

I'm a mercyless motherfucker...

Έχει μαυρίσει η ψυχή μου, είπε ο γυμνοσάλιαγκας στο κουνέλι.
Μαύρη μαυρίλα πλάκωσε μαύρη σαν καλιακούδα κλπ κλπ
Επειδή έχω φάει πολλή μαυρίλα στη ζωή μου και μάλιστα συνεχόμενη, δε μπορώ να τρώω κι άλλη. Τέρμα. Κάποια στιγμή είπα στον εαυτό μου ΤΕΡΜΑ!
Τέλος τα κλαψομουνιάσματα, τέλος η συνεχής γκρίνια (μιλάω για την μίζερη γκρίνια κι όχι αυτή που βγάζει χαβαλέ...), τέλος οι τύψεις για όλα, τέλος το "τι άχρηστος και μαλάκας που είμαι", τέλος η ηττοπάθεια, τέλος οι απαισιοδοξία, τέλος το παραλυτικό άγχος, τέλος..., τέλος..., τέλος...
Και ω του θαύματος! Όλα άρχισαν να πηγαίνουν πιο καλά! Ξανάρχισα να μπορώ να κάνω πράγματα, ξανάρχισα να είμαι ο κοινωνικός Θεός που ήμουν πριν τις μαυρίλες, ξανάρχισα να περνάω καλά, ξανάρχισα να ζω γενικώς...
Για αυτό το λόγο, δε μπορώ τους γύρω μου να μιζεριάζουν και να είναι ηττοπαθείς. "Τίποτα δεν πάει καλά", "και να προσπαθήσω τι θα γίνει?" και λοιπές παπαριές δε μπορώ να τις ακούω. Ακόμη περισσότερο δε μπορώ να έχω δίπλα μου τέτοιους ανθρώπους... Δε μπορώ τη μιζέρια, έφαγα τόοοοοση πολλή στη μούρη για 5 χρόνια, που αν υποπτευθώ πως είσαι τέτοιος άνθρωπος, έχω βάλει τα πόδια στους ώμους και τρέχω μέχρι να μην υπάρχεις πουθενά στον ορίζοντά μου, πόσο μάλλον γύρω μου...
Αν είσαι φίλος μου θα προσπαθήσω για λίγο να σε ξεκολλήσω... Ή που θα τα καταφέρεις, ή που θα σου γαμήσω το ταμτυρουρίμ, θα γίνουμε κώλος και θα πάψεις να είσαι φίλος μου... Δεν την παλεύω παλικάρι/κοπέλα μου! Τι θες να κάνω? Δε μπορώ λέμε. Έχω πεθάνει μια φορά, δεν ψήνομαι να πεθαίνω κι άλλη.... You can only live twice που έλεγε και ο Τζέημης...
Γι'αυτό σου λέω... ξεκόλλα. Μπορεί όλα να σου φαίνονται βουνό, μπορεί να μη θες να μιλήσεις σε άνθρωπο, μπορεί να σε πιάνει αγοραφοβία, να νοιώθεις υπόλογος για τα πάντα και απέναντι στους πάντες, μπορεί να θες να πεθάνεις κάθε μέρα, μπορεί ακόμα μπορεί... που λέει και το τραγούδι, αλλά άντε γαμήσου και ξεκόλλα γαμώ το είναι σου γαμώ, γιατί όλα, ναι ναι όοοοοοοοολα, όλα όμως... είναι στο γαμημένο το μυαλουδάκι σου. Μια ιδέα είναι όλα. Ακόμη και να καταρρέει το σύμπαν γύρω σου, μπορείς και πρέπει να επιβιώσεις. Και μάλιστα οφείλεις μέσα σε όλον αυτόν τον πανικό, να είσαι σε θέση να αυτοσαρκάζεσαι (ο αυτοσαρκασμός είναι το καλύτερο ψυχοφάρμακο....), να μπορείς να προσφέρεις τη βοήθειά σου στους φίλους σου (κι αυτό είναι πολύ καλό ψυχοφάρμακο... και κερδίζεις από τη διαδικασία... κερδίζεις πάρα πολλά!) και να μη μιζεριάζεις.
Η αισιοδοξία και η πίστη στις ικανότητές σου είναι η σανίδα σωτηρίας σου μέσα στον ωκεανό της μαυρίλας.
Χαζοχαρούμενος? Όχι! Αλλά δε θα μου γαμάω και τη ζωή κάθε μέρα με το να είμαι μέσα στη μαυρίλα, μίζερος και άχρηστος... Στην τελική, αν νοιώθω όντως έτσι τι σκατά λόγο έχω να ζω? Λες και θέλει περισσότερες άχρηστες κουραδομηχανές ο πλανήτης... Ρε δε γαμιόμαστε ν'ασπρίσουμε? Ααααααπ! Να τη η λύση για να βγεις από τη μαυρίλα σου!
Τράβα γαμήσου ν'ασπρίσεις! Μαλάκα! Ε μαλάκα!
Σε κάθε περίπτωση τράβα ψόφα σε καμιά γωνιά μακριά μου, and stop your fucking bitching!

32 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Όταν ξεκινάς να γράφεις, έχεις δίπλα σου καμία εγκυκλοπαίδεια παράξενων ζώων;;;; ακούς εκεί γυμνοσάλιαγκας και καλιακούδα!

5/2/07 14:20  
Blogger lee said...

Τα λογια σου ειναι λιγο σκληρά, αλλά σωστά ως συνήθως..

5/2/07 14:49  
Blogger it is said...

Lol ούτε ο γυμνοσάλιαγκας ούτε οι καλιακούδες είναι παράξενα ζώα :p Μάλιστα οι γυμνοσάλιαγκες κυκλοφορούν καθημερινά γύρω μας!

Lee μου, τα λόγια μου πάνε σε μένα πρώτα απ'όλους και μετά προς τα έξω...
Φιλάκια...

5/2/07 14:53  
Blogger it is said...

Babe δε μιλάω για ένα απλό down... Κι εγώ έχω downs... καμιά φορά και το σύνδρομο έχω... Μιλάω για μια μόνιμη κατάσταση μιζέριας και μαυρίλας άνευ λόγου... Σματς!

5/2/07 14:59  
Blogger Crazy Chef said...

χρειαζονται και τα νταουνιασματα για να ξαναφορτισεις τις συναισθηματικες σου μπαταριες...αλλα γηια μονιμα δεν παιζει τρωει ακυρο (η φαση)

5/2/07 15:37  
Blogger Spyros said...

Ayta grafei kai mazeyontai oless...
Kala ta les man, alla maurila-mizeria aney logou? De nomizw.. ennow oti an kapoios einai se tetoia fash monima tha exei kapoio logo.. ektos an 'ftiaxnetai' me thn mavrila (paizei ki ayto kai den to katakrinw)

5/2/07 15:51  
Blogger it is said...

Chef συμφωνείς εσύ αυτή τη φορά :p

Spuros ε εγώ το κατακρίνω όπως βλέπεις :p Ακόμη κι αν υπάρχει λόγος... τους Λαιστρυγόνες (ή όπως γράφεται τέσπα :p) και τους Κύκλωπες εσύ τους φτιάχνεις...

5/2/07 16:24  
Blogger Loth said...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΣΠΥΡΟ ΚΑΙ Μ13

ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΖΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ..

6/2/07 08:18  
Blogger it is said...

m13 mporei... pantos opos kai na xei kalo einai na tous katevaseis giati den exoun plirosei ki eisitirio... :p

loth ok...

6/2/07 09:44  
Anonymous Anonymous said...

ΕΙναι μερικοι ανθρωποι που η δυστυχια τους τους κανει ευτυχησμενους διοτι εχουν κατι το οποιο χρησιμοποιουν για να τραβηξουν την προσοχη των αλλων. Αυτοι δεν εχουν ποτε καλεσ ημερες και προσωπικα τους αποφευγω οπςσ ο διαολος το λιβανι. Εαν ομως ενας ανθρωπος πραγματικα περναει μια ασχημη φαση, (φαση= πεπερασμενο χρονικο διαστημα, εστω και μεγαλο) αυτους νομιζω πρεπει να τους σταθεις. Παραυτα εαν και σκληρο δεν πρεπει να τους αφησεις να σου γαμησουν την ψυχολογια γιατι δεν βοηθαει κανενα. Δηλαδη πρεπει να εισαι αποστασιοποιημενος, κοινως λιγο αναισθητος.

6/2/07 11:33  
Blogger it is said...

Verth ακριβώς αυτό λέω (και κάνω...) κι εγώ :)

6/2/07 11:49  
Blogger Zissis said...

Δεν υπάρχει κανένας, μα ΚΑΝΕΝΑΣ λόγος για να ΜΗΝ χαμογελάς...
Οπότε συμφωνώ. Διαφωνώ λίγο στο απόλυτο της αντιμετώπισης τέτοιων ανθρώπων, ειδικά μιας και εγώ ο ίδιος υπήρξα ένας. Αλλά αυτό είναι υποκειμενικό φαντάζομαι.

6/2/07 13:28  
Blogger it is said...

Κι εγώ για τον ίδιο λόγο είμαι κομματάκι απόλυτος...

6/2/07 14:02  
Blogger it is said...

Α και προφανώς όπως πάντα υπερβάλλω για λόγους χιουμοριστικούς... Πάντα τραβάω λιγάκι παραπάνω το κράξιμο...

6/2/07 14:03  
Anonymous Anonymous said...

Εγω το προσπαθω ακομα αλλα μερικες φορες ειναι πολυ δυσκολο να μην συν-πονας.

6/2/07 16:08  
Blogger Crazy Chef said...

συν-πονας και τους τραβας το χέρι..αν δεν θελουν και δεν μπορεις να τους πεισεις....αστους εκει περναν ωραια που λενε και οι ακτιβ μεμπερ)))

6/2/07 19:41  
Anonymous Anonymous said...

it is, καλησπερουδιαααα!
καλα εισαι βρε? :)
είμαι στη Lee μου, ζηλιες ζηλιες, γιατι οπως θα ξερεις δεν μπορω να μπαινω απο τη δουλεία(οχι δεν εκανα λάθος στον τόνο...!) μου, και ειπα να σου αφησω κατι καλό!!
λεει ο Τομ Ρομπινς κάπου..!, το εξής:
"αν το καλοσκεφτείς, είμαστε ένα σπυρι στον κώλο της Δημιουργίας"!!
χεχε, φιλια!
θα τα πουμε!

6/2/07 20:49  
Anonymous Anonymous said...

αυτό το ΄ποστ σου το διαβασα και χτες, αλλά να σου πω την αλήθεια με τρόμαξε λίγο, και δεν έγραψα τίποτα μέχρι να το ξαναδιαβάσω και να το ξανασκεφτώ. πριν λίγα χρόνια θα διαφωνούσα μαζί σου, κι εγώ ως προς την σκληρότητα της αντιμετώπισης. τώρα νομίζω πως απλά αυτή είναι η πραγματικότητα. κανείς δεν σου χρωστάει τίποτα σ' αυτή τη ζωή. αν θες μόνιμο ντάντεμα, φαντάζομαι ότι θα το βρεις μόνο πληρώνοντας το αντίστοιχο οικονομικό τίμημα, σ΄ ένα ψυχολόγο. και θα ειναι πιο αληθινό. δεν ξέρω ομως, με προβλημάτισες.
και μια ερώτηση έχω: γι' αυτό το "τέλος!", που είπες, και στάθηκε όντως το τέλος. αυτό οφείλεται αποκλειστικά σε σένα ή εν μέρει οφείλεται και στις εκτός του ελέγχου σου συνθήκες που άλλαξαν; γιατί αν ίσχυε το δεύτερο, θα έπαιζε κάποιο ρόλο, ίσως, στον τρόπο που βλέπεις τα πράγματα.

6/2/07 21:12  
Blogger it is said...

Verth mou ki ego tous sumpono... den eimai kanas anaisthitos kafros... To thema einai pos an deis to thema ap'exo ligaki tha katalaveis an theloun na vgoun apo ta skata kai pos an de theloun oti kai na kaneis den tous voithas... antithetos tous kaneis kai kako giati i methodos tous na antloun prosoxi epivraveuetai.


chef pes kai kamia malakia na sou ta xoso... :p olo tin idia apopsi exoume gamo tin tuxi mou mesa! Thes na ta ftiaxoume? Mila kathara re aliti! hahaha kalisperes :) (exo akousei ta kalutera apo lee kai karuatida gia tin parti sou....)


Karuatida! Geia sou paidaki! :D den xereis poso goustara pou eida comment sou :))))) Filia kai tha ta poume... exoume afisei ena plakoma na ekkremei hehehe


Deadend mou tipota den ofeiletai apokleistika se enan... Ego omos ekana o,ti pernouse apo to xeri mou oste:
A) Na mazepso ti voitheia pou xreiazomoun
B) Na axiopoiiso auti ti voitheia
C) Na frontiso oste na vgo apo tis sunthikes pou de mporousa na epireaso kai na mpo se alles pou pali de mporo na epireaso, omos mou tairiazoun kalutera kai leitourgo me tropo pou na goustaro mesa se autes...
D) Epiasa ton eauto mou apo ta mallia kai ton arxisa sta klotsidia sunodeuomena apo dimiourgika gamostauridia...

Oxi loipon den to ekana monos mou eixa dipla mou filous kai oikogeneia... omos xevolepsa ton eautouli mou polu... giati autoi pou krazo einai volemenoi kai travate me ki as klaio... (imoun ki ego gia merika xronakia.... opote xero poious kai giati krazo trust me :p)

6/2/07 21:49  
Anonymous Anonymous said...

πλακωμα, πορτες, φευγα, οτι θες!...ταβλάκι εννοεις!?..ε?

ουπς, μια ξανθια ανταυγεια δραπετευσε απο τον εγκεφαλο μου, λικνιστηκε και ερωτοτροπησε με μια φευγαλεα ακτινα χαζαμαρας, και προσγειωθηκε με την ενδειξη καλως, στο ανυπερβλητο, υπεροχο, εσυ εισαι και κανενας αλλος, τελειο Blog σου!
το laptop που λεγαμε αργει?

6/2/07 22:28  
Blogger lee said...

Αν παντρευτεις τελικα με τον crazy chef, εγώ κουμπάρα!!
:PPPppPPpPpp

6/2/07 22:34  
Blogger Georgia said...

Συμφωνώ και επαυξάνω!!! Και γαμώ τα posts! Με τσίτωσε και μόνο που το διάβασα! Ουστ από δω με τη μιζέρια πια!! Have mercy λέμε!!! ;)

6/2/07 22:44  
Blogger it is said...

karuatida... (pio makru nickname de vrikes panathema se? :p) lektiko plakoma ennoo kai tha goustareis ki olas :p hehehe


lee na min anakateuesai sta prosopika mou me ton chef! ton xereis ki apo xtes ton anthropo? ahahahaha :PPPPPpppppPPPP


georgia thx re su :) kai welcome btw... (de thumamai na s'exo xanadei edo :p)

7/2/07 00:01  
Anonymous Anonymous said...

NAI NAI NA ΤΟΝ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙΣ ΤΟΝ ΨΗΛΟ ...ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΨΗΛΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑ

7/2/07 08:45  
Blogger it is said...

Ela ela... eipame mia malakia ki amesos na arxisete tis aidies :pppp
Kalimeres kai filakia :)

7/2/07 10:33  
Blogger Bliss said...

δεν θα με βρεις ποτε κ γουστωρα
γιατι με ψαχνεις κ συ εκει που πρεπει
μακια

7/2/07 13:34  
Blogger Bliss said...

γουσταρω*

7/2/07 13:34  
Blogger it is said...

Μωρό μου σ'έχω βρει κι είμαι βαθειά μέσα σου και γουστέρεις κι όλας :)
Μάκια
(μην το πάρεις στραβά, μεταφορικά μιλάω....)

7/2/07 14:10  
Blogger JoaN said...

ΠΕΣ ΤΑ ΠΕΣ ΤΑ ΠΕΣ ΤΑ !!!
Ξύπνησα κεφάτη το πρωί
Έδιωξα από πάνω μου την γκρίνια
Έγιναν τα μάτια μου λουστρίνια
Πήρα τη ζωή μου απ' την αρχή
...
Αλλιώτικη μέρα, ανάβω φωτιά
Σου λέω καλημέρα, σε παίρνω αγκαλιά
Αλλιώτικη μέρα, καλό ξαφνικό
Μαζί μ' όλα τ' άλλα κι εμένα αγαπώ
Μ' αγαπώ
Μέτρησα τον κόσμο δυο φορές
Μέσα στα απλά είν' τα ωραία
Όπως όταν είμαστε παρέα
Τι καλό που κάνει ένας καφές

Μέσα από παράπονα συρτά
Ξέφυγε κι αλλάζει η ζωή μου
Σήμερα γιορτάζει η ψυχή μου
κι όλα θα τα δω χρωματιστά....σαλαλαλα

(ερμηνεύει η Τσανακλίδου)

7/2/07 15:27  
Blogger it is said...

Γουστάρω που είσαι χαρούμενο κορίτσι χεχεχε :)

7/2/07 15:59  
Blogger Bliss said...

στιχος απο active member ηταν κολλουσε με το ποστακι οεο

7/2/07 20:10  
Blogger it is said...

εματηα κατι και σιμερα λοιπον! :p

φιλάκια :)

7/2/07 20:12  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker