Monday, February 12, 2007

Στραβόκαβλες...

Σηκώθηκε το πρωί και κάτι τον έτρωγε. Δεν ήξερε τι. Δεν είχε το κουράγιο και να το ψάξει. Αυτό που ήξερε ήταν πως κάτι τον έτρωγε.
Μια μαυρίλα είχε απλωθεί πάνω του και τον έσφιγγε. Αυτές τις αναίτιες μαυρίλες δεν είχε καταφέρει ποτέ να τις αντιμετωπίσει. Το μόνο που μπορούσε να κάνει ήταν να περιμένει να φύγει μόνη της. Τίποτε καλό και τίποτε κακό δεν κρατάει για πάντα. Έτσι του είχε πει ο Γιάννης ο "Δάσκαλος" και του είχε φανεί πολύ καλό σαν ατάκα... Την κράτησε και την έβαλε σε εφαρμογή και δούλευε μια χαρά, μόνο που ποτέ δεν είχε ένα στοιχείο για το πόσο κρατάει. Οκ δεν κρατάει για πάντα, πόσο όμως κρατάει?
Τις περισσότερες φορές αυτές οι αναίτιες μαυρίλες τον πιάναν το βράδυ λίγο πριν κοιμηθεί. Τότε ήταν εύκολο. Μπορούσε να τις αγνοήσει και να κλείσει τα μάτια του μέχρι να τον πάρει ο ύπνος και όλα ήταν εντάξει το πρωί. Όταν όμως ξύπναγε με τη μαυρίλα, όλη η μέρα πήγαινε σκατά. Δεν ήθελε να του μιλάει κανείς. Ήθελε να κάτσει σε μια γωνιά και να μη σκέφτεται τίποτα. Ήθελε να πεθάνει...
Ψόφα λοιπόν να τελειώνουμε, είπε ο τζίτζικας στον Φοίνικα την ώρα που καιγόταν...

25 Comments:

Blogger chaplin said...

"Ψόφα λοιπόν να τελειώνουμε, είπε ο τζίτζικας στον Φοίνικα την ώρα που καιγόταν..." -χαχαχαχααχαχα!!!-
Καλημέρα! Δεν το περίμενες ε?

12/2/07 13:17  
Blogger Loth said...

ΛΕΣ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΕΡΧΟΜΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΠΛΑΚΩΣΑΝΕ ΜΑΥΡΙΛΕΣ?

ΤΙ ΝΑΚΑΝΩ ..ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΣΥΝΝΕΦΟ ΜΟΥ ΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΠΑΝΤΟΥ...

ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΑΕΙ Η ΟΜΠΡΕΛΑ ΧΕΣΤΗΚΑ...ΟΕΟΟΟΟΟ

:p

12/2/07 13:33  
Blogger Αστάρτη said...

Aν γουστάρεις να την κρατήσεις την μαυρίλα,ολη μέρα..δεν πρόκειται να φύγει οσο και να χτυπιέσαι.
Δεν πετάω στα σύννεφα, αλλά όντως μερικά πράγματα είναι πως θα σου κάτσουν στο μυαλό.
Μολις πεις "είμαι σκατά" ακόμη και να μην είσαι θα γίνεις!
Αυτές τις αναίτιες μαυρίλες μπορείς να τις εξαφανίσεις για πλάκα..ΑΝ θέλεις φυσικά.

12/2/07 13:45  
Blogger it is said...

kiks... όντως δεν το περίμενα :)


loth δε φταις εσύ καρδιά μου :)


αστάρτη... μου σαπς τα νεύρα α χέσου :p
Δεν το αποφάσισα... όχι συνειδητά τουλάχιστον... Και φοβάμαι πως προς το παρόν δε μπορώ να κάνω και πολλά... Ούτε οι φάτσες που γουστάρω να βλέπω και να μιλάω δε με φτιάχνουν σήμερα... Αποφεύγω και να τους κοιτάξω στα μάτια.. Είμαι περίεργο ζώο, δε μπαίνω ηθελημένα σε μαυρίλες, έχω να το κάνω χρόνια αυτό, από τότε που χώρισα με τον έρωτα της ζωής μου και έκανα καμμενιές του στυλ ερωτοτράγουδα και αλκοόλ.. μέγιστο κάψιμο, δεν το ξανακάνω. Καλά μου τα'χωσες πάντως αν και δε μπορώ να κάνω εύκολα αυτό που λες... Εξάλλου είμαι και στη δουλειά, δε μπορώ να πάω για καφέ με τους κολλητούς μου. Α ναι... και μετά τη δουλειά μάντψε τι έχω! Δεύτερη δουλειά...

12/2/07 13:52  
Blogger Loth said...

ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ...ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ...

ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΛΕΕΙ

ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΩ ΚΕΦΙΑ (ΣΠΑΑΑΝΙΟ)ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΑΠΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ..

ΜΑΑΤΣ

12/2/07 14:19  
Blogger it is said...

:) Θα συντονιστούμε καμιά φορά να έχουμε και οι δύο κέφια? :p
thanks πάντως για την προσφορά :)

12/2/07 14:28  
Blogger chaplin said...

Μήπως σε έχει πιάσει το σύνδρομο "Δευτέρα κάτι έχω...;"
Θα περάσει ρε στρουμφ... ;-D

12/2/07 14:36  
Blogger lee said...

Κολλητικό ειναι? Παντως εμενα μου περασε...

12/2/07 14:44  
Blogger Spyros said...

Nai alla meta ksereis ti ginetai me ton foinika... opote kapsou grigora gia na erthei h synexeia.. thes na se fysikso na arpakseis? :b

12/2/07 14:55  
Blogger it is said...

κικς δευτέρα είμαι καλύτερα απ'ότι είμαι την Κυριακή συνήθως...

lee λες? Αν καταλάβω πως για όλα ευθύνεσαι εσύ θα σε κουρέψω ρε!

Σπύρος, είπα να δώσω ένα τόνο αισιοδοξίας στο τέλος... το'πιασες.. :p

12/2/07 15:22  
Blogger lee said...

Μονο αν εχεις αποφοιτησει απο τον Αμαραντο θα ακουμπησεις την κωμη μου!:D

12/2/07 15:31  
Blogger Crazy Chef said...

ελα τωρα αφου είναι ευφλεκτη η μαυριλα...
καλησπερα

12/2/07 15:33  
Blogger Αστάρτη said...

Τώρα τι να πώ?
Θα μπορούσα να σου απαντήσω αλλα αυτό το "μετά τη δουλειά μάντψε τι έχω! Δεύτερη δουλειά..."..ε,μου έκοψε τη φόρα.
Τουλάχιστον ξέρεις τη διαφορά του έχω μαυρίλες, απ’το μπαίνω επίτηδες σε μαυρίλες.
Πάσο!


ΥΓ:"μου σαπς τα νεύρα α χέσου"..τέτοια θέλω..ένταση!
Να μην κοιμόμαστε εδώ μέσα!! ;)

12/2/07 16:33  
Blogger it is said...

Lee :pppp


chef, den einai tpt tha mou perasei more... mexri to vradaki tha eimai komple :p


astarti, e profanos kai tin xero ti diafora :p
megalo paidi eimai! Naaa ena paidi me to sumpathio :p

12/2/07 16:37  
Blogger nahames nakanamoko said...

μαλάκα δεν είσαι καλά

άιντε ανέβα Salonica να δεις για πότε θα σΕ περάσουν οι μαυρίλλες σε λλέω

12/2/07 17:00  
Blogger it is said...

Α γαμήσου μ'έκανες και χαμογέλασα κωλοπαιδαρά :p
Θ'ανέβω σίγουρα κάποια φάση και θα σε βρω!
Thx για το χαμόγελο btw :D

12/2/07 17:08  
Blogger Φαίη said...

:hug:

:)

12/2/07 17:44  
Blogger lee said...

Γεια σου Φαιη! Το ξερεις πως δεν μπορω να αφησω κομμεντ στο μπλογκ σου? ΑΓΚΡΡΡ!!! Το τελευταιο αψογο btw. Ειμαστε γυναικες...:)

12/2/07 18:16  
Blogger Φαίη said...

Χεχε,σ' ευχαριστώ :) Τα σχόλια τά'χω κλείσει στα τελευταία posts μωρέ,γι' αυτό.
Και τώρα σταματώ γιατί θα τα πάρει ο ιτ ιζ που κάνουμε το βλογ του γειτονιά :p

12/2/07 20:36  
Blogger it is said...

yo φαίη :) Δε με πειράζει... σε ρώτησα κι εγώ εξάλλου :)

12/2/07 22:45  
Blogger ο μικρός πρίγκιπας said...

- οκ πάνω από όλα να μην πανικοβληθώ, είπε τότε ο Φοίνικας και άρπαξε το τζίτζικα απ'το λαρύγγι, γιατί τον είχε και άχτι...

12/2/07 22:52  
Anonymous Anonymous said...

δυο δουλειές ρε θηρίο; πίκρα.. ελπίζω να είμαι ήδη καθυστερημένη, και η κακή σου διάθεση να είναι ήδη παρελθόν. αν ναι, γιούπι!! ;) αν όχι, εχεις τη συμπαράσταση μιας συχνά-πυκνά ομοιοπαθούσας. έχεις τα συμπονετικά (με την καλή έννοια) φιλιά μου..

12/2/07 23:35  
Blogger it is said...

Μικρέ πρίγκιπα εχεχεχε ο φοίνικας περέμενε λιγάκι να ξαναγενήθεί ;)

deadend τι κάνεις ρε ψυχή? ναι άργησες... είμαι μές την κάβλα πάλι :D Έχω ήδη δώσει και το λυτρωτικό ποστάκι μου :) Φιλάκια και ευχαριστώ nevertheless :)

12/2/07 23:45  
Anonymous Anonymous said...

χαίρομαι που άργησα λοιπόν!! να σου πω, έχω πρόβλημα στη δουλειά και δεν μπορώ να μπαίνω σε κανένα μπλογκ, καθόλου, και μου έχει στοιχίσει πολύ αυτό.. τες πα, δεν είναι ώρα για γκρίνιες, πάω να διαβάσω το καινούριο χαρούμενο ποστ σου :-)

13/2/07 00:13  
Blogger it is said...

Ki esu re gmt? :( To exoun kanei kai se mia alli fili.. ti mlkes pou einai :(

13/2/07 00:31  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker