Tuesday, April 03, 2007

Γειτονιές που χάθηκαν...

Έλα χαμογέλα. Ο ουρανός στα μάτια σου φωτίζει το μαύρο του κόσμου με φώτα που προσδίδουν χρώμα και ζωή.
Τα ονειρικά τρίπολα σαλεύουν στο μυαλό μου. Πτυχώσεις του χωροχρόνου μπαίνουν μπροστά μου κι επηρεάζουν το είναι του τίποτα, κάνοντάς το κάτι. Αλαβάστρινα λόγια πέφτουν πάνω σε πλαστικά αυτιά και χάνουν την ουσία τους. Έννοιες ξεφτιλισμένες κείτονται νεκρές, προδομένες από τάχα ιδεολόγους. Συνωμοσίες από άρρωστα μυαλά, γραφικοί γέροι συζητάνε ξέροντάς τα όλα, παιδιά εξαφανισμένα από γειτονιές, χαμένα μέσα σε γυάλινες οθόνες, καταναλώνουν τη ζωή τους παίζοντας το ρόλο ενός ακόμη "target group".
Χαμένες γειτονιές, χαμένα παιχνίδια περιμένουν ξεχασμένα κάποιον να τα θυμηθεί, ξεχασμένες ανθρώπινες σχέσεις, έχουν αντικατασταθεί από την παγωμάρα μιας άψυχης οθόνης σε πολλά μεγέθη. Χρώματα πολλά αφύσικα. Ξεχασμένες οι μάντρες που φυλάνε εγκαταλελειμμένα σπίτια, προσφερόμενα για εξερευνήσεις μιας κάποτε ζωής. Στοιχεία φαντασμάτων περιμένουν σκονισμένα κι αραχνιασμένα το τρεμάμενο χέρι ενός παιδιού να τα αγγίξει με ανατριχίλα και να φανταστεί μια ζωή που ίσως να ήταν έτσι ίσως κι όχι, μα ήταν. Ήταν και δεν είναι. Η μπουλντόζα θα έρθει μαζί με φορτηγά να γκρεμίσει τα βοσκοτόπια των παιδιών, τα βοσκοτόπια της φαντασίας και της ενεργητικότητας και να βάλει στη θέση τους ψηλά κτήρια που χωράνε πολλές οθόνες κι έχουν υπόγεια γκαράζ να στεγάσουν τζιπ.
Οι μπάλες δε θα σπάσουν τζάμια. Η κυρά Κατίνα δε θα φωνάξει υστερικά για ησυχία. Θα έχει κερδίσει η κυρά Κατίνα την ησυχία της. Θα είναι και πιο δυστυχισμένη από ποτέ. Στην τηλεόραση θα βλέπει ριάλιτι και σαπουνόπερες και σιγά σιγά θ'αρχίσει να μιλάει στον εαυτό της στον καθρέφτη, μέχρι το μυαλό της να σαλέψει εντελώς και ατροφικό και άρρωστο να την προδώσει. Μετά από μέρες ο οδηγός κάποιου τζιπ θα αηδιάσει τόσο από τα φαγητά που μαγειρεύει η κυρά Κατίνα που θα της κάνει καταγγελία. Δυο αστυνομικοί θα χτυπήσουν την πόρτα της χωρίς να πάρουν απάντηση. Θα ακούσουν στην τηλεόραση κάποιο τηλεπαιχνίδι και τα κονσερβοποιημένα χειροκροτήματα θα παίζουν στη διαπασόν.
Με συνοπτικές διαδικασίες θα σπάσουν την πόρτα εκνευρισμένοι που η παλιόγρια αγνοεί την εξουσία τους επιδεικτικά. Η κυρά Κατίνα θα είναι αναπαυτικά ξαπλωμένη στην πολυθρόνα της. Κοιμάται και το τηλεκοντρόλ της έχει πέσει από τα χέρια. Μαζί του παρέσυρε και την τελευταία πνοή της κυρά Κατίνας. Κανένα παιδί δε θα πανηγυρίσει για το θάνατο της γριάς που έσκιζε μπάλες με το κουζινομάχαιρο μπροστά τους, έχοντας ένα χαμόγελο αλαζονικό, κακής ικανοποίησης. Και είναι κρίμα.
Είναι κρίμα όλες αυτές οι χαμένες γειτονιές...



ΥΓ Εν μέρη εμπνευσμένο από παλιά ποστ (παλιοπόστ δηλαδή) του eggod.
ΥΓ2 Αφιερωμένο (προφανώς) στην παλιά μου γειτονιά και σε όλους τους φίλους που ματώναμε μαζί τα γόνατά μας για χρόνια και τώρα ματώνουν μόνοι τους όλοι πλην 2....

12 Comments:

Blogger Kwlogria said...

Είσαι ο καλύτερος, ο ομορφότερος, ο εξυπνότερος, ο πιο γοητευτικός, γράφεις γαμηστερά, είσαι ο καλύτερος άνθρωπος του κόσμου, μ'αρέσει να αφήνεις στο μπλογκ μου 670 σχόλια την ημέρα, γι' αυτά ζω και αναπνέω, σε παρακαλώ, σε παρακαλώ, σε παρακαλώ, συγχώρεσέ με, πόσο πολύ μου λείπουν τα μάτια σου, το χαμόγελό σου, αυτή η γοητευτική λακουβίτσα στο μαγουλάκι σου όταν γελάς, αχ it is έλα και πάρε μου τη λύπη!! (Καλά τα πάω; Θες κι άλλα; Έχω!! Σειρά του Σπιτόγατου τώρα. Βρε τι τραβάω η κωλόγρια!!!)

Γαμάτο το ποστ μπάι δε γουέι. Με συγκίνησες μαλακισμένο:)

3/4/07 11:35  
Blogger it is said...

lol άντε ρε βλάκα :p σιγά μη στράβωσα ρε. Γουστάρω να με βρίζεις μη μασάς :)
Δε γουστάρω να μου λες ψέματα πως και καλά είμαι γαμάτος...
Την τελευταία γραμμή όμως την εκτιμώ. Thx :)
Φιλάκια και θα προσπαθήσω να μη σου αφήνω 100 σχόλια αλλά κι εσύ ρε παιδί μου είσαι προκλητική :p

3/4/07 11:37  
Blogger Kwlogria said...

Δε λέω ψέμματα ηλίθιο!!! Είσαι με τα καλά σου;; Τι λόγο έχω;;;;
Ρόδα σπέρνω στο διάβα σου και υποκλίνομαι αλλά επειδή πονάει η μέση μου, χέσε με :Ρ
Και ναι, είμαι προκλητική γιατί είμαι πολύ μουνί :Ρ

3/4/07 12:03  
Blogger it is said...

αχαχαχαχα γι'αυτό σε πάω μωρή καριόλα :)

Σε γαμάω! Φιλάκια πολλά!

3/4/07 12:40  
Blogger an205 said...

άμα τελειώσετε και δεν ενοχλώ...
μάτι ήθελα να κάνω αλλά μ'αυτά που γράφεις νερώσανε τα μάτια και βλέπω θολά ρε γαμώτο!

3/4/07 17:31  
Blogger it is said...

γεια σου αρχηγέ :)

4/4/07 13:33  
Blogger Loth said...

ΩΡΑΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ!
ΕΧΩ INTERNET ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΣ!

5/4/07 08:08  
Blogger it is said...

ευχαριστώ :)
Καλοσερφάριστο!

5/4/07 09:38  
Anonymous Anonymous said...

ΚΑΛΕ ΟΧΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ..ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑΑΑ

5/4/07 10:16  
Blogger it is said...

Ναι ρε το κατάλαβα :p
Καλοσερφάριστο nevertheless :D

5/4/07 10:18  
Blogger Zissis said...

Να'μαι ρε. Το διάβασα. (Ολεεεεεε)

Εντάξει, ξέρεις ότι αυτά με τις νοσταλγίες γενικά με αγγίζουν γι'αυτό επέμενες να το διαβάσω. Πάντως είμαστε κωλόφαρδοι ρε itis. Για μας λέω, που τουλάχιστον ζήσαμε, παίξαμε κ ματώσαμε σε τέτοιες γειτονιές...

Πίνω στα χαρούμενα ουρλιαχτά των γειτονιών μας που δεν θα ξανακουστούν ποτέ,παρά μόνο μέσα στα κεφάλια μας.

30/4/07 16:27  
Blogger it is said...

nai nai :) kai nai...

30/4/07 16:29  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker