Wednesday, March 21, 2007

Αιώνιο θύμα...

Χαοτικές απολήξεις έρχονται σ'επαφή. Το αποτέλεσμα άγνωστο ακόμη και λίγο πριν να έρθει.
Μέσα σε ένα νέφος άπειρων δυνατοτήτων καλείσαι να επιλέξεις τι είναι αυτό που θες. Προσπαθείς να δεις, να γνωρίσεις, να αιστανθείς περί τίνος πρόκειται και άκρη δε βγαίνει. Περιμένουν από σένα να επεκτείνεις τη συνείδησή σου προς το άπειρο και με κάποιο μαγικό τρόπο να καταφέρεις να κάνεις κτήμα σου πνευματικό το κάθε τι.
Ύστερα τρως μια φρίκη. Μέσα στη μάταια πάλη σου να ικανοποιείς νοιώθεις δυστυχισμένος. Μα φυσικά. Αφού η αγωνία σου είναι να ικανοποιείς τους άλλους και μόνο. Δεν είπε κανείς να γίνεις εγωιστής, αλλά δε γίνεται και δίχως.
Κατά βάθος το βολεύεσαι. Είναι πιο εύκολο να βρίσκεις τις ευθύνες στους κακούς που σε πιέζουν να τους ικανοποιήσεις και δε μπορείς να βρεις χρόνο για τον εαυτό σου, ούτε χρυσή τομή. Συνέχισε να γκρινιάζεις. Τα αυτιά όλων είναι κλειστά. Κανείς δε σε ακούει, δε σου δίνει καμία σημασία.
Ίσως να βρεις ανθρώπους να σε οικτίρουν και να νοιώθεις έτσι καλά με τον εαυτό σου. Για μένα όμως αυτό φαντάζει κόλαση. Δεν οικτίρω, ούτε θέλω να με... Θέλω δυνατούς ανθρώπους γύρω μου με μένα ίσο.
Δεν είναι πάντα εφικτό, δεν είμαι πάντα χαρούμενος, αλλά τουλάχιστον προσπαθώ. Δεν κοιτάω σκατά να είμαι πάντα, δε συνεχίζω να μπαίνω πεισματικά σε καταστάσεις που με χαλάνε και που δεν έχουν φως να διαφαίνεται. Εσύ εκεί. Όπου δεις σκατά βουτάς με το κεφάλι δήθεν να τα αλλάξεις, δήθεν καθαρός εσύ κι όμως η δυσωδία δεν είναι μόνο απ’τα σκατά.
Σκατό κι εσύ μες τα σκατά, κολυμπάς για να βουλιάξεις δήθεν εξουθενωμένος από την αλτρουιστική σου εκστρατεία στο χαμό και λίγο πριν το τελευταίο εκατοστό της ύπαρξής σου βρει το τάχα μου δραματικό του τέλος, αντλείς την άρρωστή σου ευχαρίστηση, φωνάζοντας “σπαρακτικά”: "Μα γιατί πάλι με πνίγετε, ενώ εγώ είμαι τόσο καλός και προσπαθώ για σας?"
Δεν πείθεις πλέον, κατάλαβέ το. Το μάθαμε το ρόλο σου. Βούλιαξε λοιπόν μια και καλή ή γίνε άνθρωπος και βγάλε το κεφάλι προς τα πάνω. Εκτός απ'τα σκατά υπάρχουν και λιβάδια, βουνά, ουρανοί και θάλασσες. Αν δε γουστάρεις τράβα ψώφα κάπου αλλού. Η δυσωδία σου μου φέρνει αναγούλα.



Ερρρρ λοιπόοοοοον... αυτό εδώ είναι το 100ό μου ποστ! Σκεφτόμουν εδώ και μερικές μέρες τι σκατά να γράψω για να είναι και καλά σπέσιαλ κλπ, αλλά τελικά παπαριές έγραψα και πάλι... απροετοίμαστος εντελώς κλπ... θέλω μόνο να μου ευχηθώ να τα χιλιάσω... και να καταφέρω να έχω έστω και έναν αναγνώστη ως τότε! Έστω και έναν να έχω θα είμαι ικανοποιημένος :p Ψέματα λέω... αλλά τέσπα...

19 Comments:

Blogger Loth said...

AAA..EIMAI O ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΕΠΕΤΕΙΑΚΟ POST?
ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΩ?

ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΑΝΤΕΞΩ ΤΟΣΟΟ ΠΟΛΥ ΠΑΝΤΩΣ..ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

ΣΥΜΦΩΝΩ -ΚΑΙ ΠΑΛΙ-ΜΕ ΤΟ POST ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΚΑΛΑ 200!(ΦΤΑΣΕ ΕΚΕΙ..ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ..ΚΑΛΑ ΝΑΜΑΣΤΕ)

21/3/07 14:50  
Blogger JoaN said...

χαχαχα Μάλιστα... ως τότε όμως είσαι σίγουρος πως θα ποστάρεις; :p Συμφωνώ με Loth κ εύχομαι καλά 200 (αν κ κάπως σαν καλά40 μου ακούγεται..) !!!

21/3/07 15:17  
Blogger it is said...

Εχεχεχεχε όχι δεν είσαι ο πρώτος... είσαι η πρώτη :p

το ξέχρω πως δε θα με αντέξετε τόσο πολύ... εδώ εγώ και δε με αντέχω ώρες ώρες :p

καλά 200 λοιπόν και να'μαστε καλά :)

σμτας! Φιλάκια πολλά :D

21/3/07 15:24  
Blogger it is said...

δεν είμαι καθόλου σίγουρος joan... ζούμε για να ελπίζουμε όμως :p

ευχαριστώ για τις ευχές :)

21/3/07 15:25  
Anonymous Anonymous said...

ΧΙΛΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΟΣΤ, "ΓΡΑΜΜΕΝΑ" ΑΠΟ ΣΕΝ-Ι-Α ΠΕΝΑ!


PS: στείλε ένα ποστ, ρεεεεεεεε!
(μείζονα)

21/3/07 15:31  
Anonymous Anonymous said...

NAI EIMAI KAI H PΠΡΩΤΗ KAKIOTATEEEEEE
ΤΟ ΑΦΗΣΑ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΟΥ ΟΕΟΕΟΟΟ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΑ
ΜΑΑΤΣ

21/3/07 15:40  
Blogger Unknown said...

Καλά σαράντα ... χιλιάδες ;-)

21/3/07 18:44  
Blogger lee said...

Δεν ειναι ασχημο ποστ, περιγραφει με απλότητα πως καλούμαστε να ζησουμε τη ζωή μας και ο νοων νοείτω. Εγώ να δουμε ποτε θα γράψω τιποτα της προκοπής...

21/3/07 21:18  
Anonymous Anonymous said...

εύχομαι να φυσήξεις πολλά κεράκια ακόμα :-)

21/3/07 23:19  
Blogger an205 said...

Εκατό - εκατό κατοστάρα εκατόοο...

22/3/07 10:43  
Blogger Spyros said...

oleeeee...

100 post kai sunexizei! :)
postare esy kai ase ton metriti na grafei..
egw tha se diavazw mexri to telos.. mprrrr xoxoxo

22/3/07 10:56  
Blogger it is said...

call me girl hello και ευχαριστώ :)

λοθ είσαι είσαι αχαχαχα είμαι παλιομουνί το ξέρω :p


vrennus ευχαριστώ :) επίσης ευχαριστώ που στις αρχές μου, με βοήθησες να στήσω το blog :D


deadend ευχαριστώ πολύ :) άντε να τα πούμε σύντομα από κοντά και πάλι :)


an ευχαριστώ ρε μαν :) (πάλι ρίμα έκανα ο πούστης :p)


σπύρακλά ευχαριστώ ρε συ... να τα πούμε και με σένα σύντομα πάλι... στην 100 συνάντηση μπορεί και να μιλήσεις λιγάκι (ζω για να ελπίζω :p)


Προς όλους... ευχαριστώ που με ανέχεστε και που μου αφήνετε comments... συγγνώμη που τον τελευταίο καιρό έχω απομακρυνθεί αρκετά, θα επανέλθω δρυμήτερος (αν είναι δυνατό αυτό :p)

22/3/07 11:12  
Blogger Αστάρτη said...

Αργησα;
Οχι ε;
Ωραία!
Εμένα πάντως μ’άρεσε πολύ το ποστ.
Με λίγη προσπάθεια μπορείς να βρείς το κρυμμένο νόημα.
Αλλά περισσότερο απ’ ολα μ’αρέσουν τα σχόλια και τα πι-ες που αφήνεις στο τέλος κάθε κειμένου.
Να τα χιλιάσεις λένε με τά τα 100;
Καλά..εδώ θα είμαστε.. :)

22/3/07 11:21  
Blogger it is said...

Άργησες ρε! :p
φιλάκια πολλά κι ευχαριστώ :)

22/3/07 13:45  
Anonymous Anonymous said...

καλη συνεχεια, χωρις αριθμητικους περιορισμους διοτι ειμαστε γεννημενοι να ειμαστε ελευθεροι. Οποτε ευχομαι να φτασεις τα ποστ σου στο οριο τους και να ανακαλυψεις οτι δεν υπαρχει οριο, και εμεις μαζι σου!

22/3/07 14:48  
Blogger it is said...

Thx verth :)
Παρεμπιπτώντως... κάποια στιγμή στείλε μου ένα mail να έχω το mail σου :p

22/3/07 15:14  
Blogger an205 said...

ρήμα θα έκανες μαν
μόνο εφόσον και εάν
το άλφα νι το λέγαν αν

ΑΛΦΑ ΝΙ ΔΙΑΚΟΣΙΑ ΠΕΝΤΕ

22/3/07 16:22  
Blogger it is said...

errrrr ok!
Παρεμπιπτόντως κανείς δε μπήκε στον κόπο να διαβάσει το καινούριο ποστ τρισέντονο ε? :p
καλά σας ρε μουνιά!

22/3/07 16:45  
Blogger Zissis said...

Πέστα γαμώτη μου μέσα...πέσταααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα.
BONK!

26/3/07 18:26  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker