Wednesday, March 28, 2007

Θηρίο... (Γαμιέμαι)

Χμμμμ. Προσπαθούσε να καταλαγιάσει το θηρίο. Το θηρίο που ξυπνούσε μέσα του από παλιά κάθε που άκουγε αυτά που άκουσε και πάλι. Με το που άκουσε, ένιωσε το γνώριμο στριφογύρισμα στα σωθικά του και το θεριό να βράζει, καίγοντάς του το στομάχι και θολώνοντας την όρασή του. Η λογική του προσπαθούσε να το κατευνάσει με κόπο.
Δύσκολα τα πράγματα. Προσπαθούσε να ξεχαστεί, ασχολιόταν με άσχετα πράγματα, ίσα ίσα να μη σκέφτεται ξανά και ξανά πάνω στην ίδια λούπα τα λόγια που χωρίς λόγο ξυπνούσαν το άθλιο, άσχημο και βρωμερό θηρίο. Ήξερε πως κανονικά δεν έπρεπε να ξυπνήσει. Ήξερε πως ήταν λάθος να το ανασύρει τώρα από τα βάθη του εγώ του. Όμως το θηρίο δεν παίρνει εύκολα από λόγια. Δεν έχει λογική μα μόνο ένστικτο και ξυπνάει κατά βούληση. Τα ηρεμιστικά βέλη της λογικής του χτυπάγανε στα λέπια και τα κέρατα του κτήνους και πέφτανε κάτω χωρίς να έχουν επιτύχει το σκοπό τους.
Έκανε πως το αγνοεί και τότε κάπως ηρεμούσε κι αυτός έπαιρνε παράταση και τη χάριζε εκεί που έπρεπε να χαριστεί. Περίμενε και περίμενε να έρθει αυτό που περιμένει. Και ήρθε. Και όμως και πάλι το μισοξύπνιο κτήνος επέμενε να μην κοιμάται. Τι άλλο θες? Τι άλλο θες για να πειστείς πως δεν υπάρχει λόγος να ξυπνήσεις? Τι άλλο θες για να πειστείς πως ακόμη κι αν ξυπνήσεις δε διορθώνεις τίποτε, μονάχα καταστρέφεις κι ότι έχει κτιστεί? Το ρώταγε μα αυτό δεν απαντούσε. Τον κοίταζε με μάτια φλογισμένα και τα δόντια γυμνά, αφρούς στο στόμα και την ανάσα του να βγαίνει με ρόγχο και ατμούς.
Δεν ικανοποιείσαι με τίποτα και τίποτα δε μπορώ να κάνω για να σε ελέγξω. Δεν πρόκειται όμως να σε αφήσω να καταστρέψεις πάλι. Εσύ κι αν δεν έμαθες, εγώ μαθαίνω και θα σε βγάλω μόνο όταν κανένας δεν κοιτά, να ξεσπάσεις πάνω μου και μόνο και να δούμε τότε ποιος θα νικήσει. Κτήνος εσύ, κτήνος κι εγώ, σαν ίσοι θα παλέψουμε μέχρι θανάτου αλλά σε μέρη σκοτεινά που δε θα υπάρχουν αδιάκριτα μάτια, δε θα υπάρχουν αθώα θύματα και δε θα υπάρχει το περιθώριο για σένα να χαλάσεις ότι έφτιαξα.
Και όπως έγραψε και ο Bruce "Με τη βοήθεια του Χριστού, θα σου γαμήσω την Παναγία!".


ΥΓ Γαμιέμαι....
ΥΓ2 Γαμιέμαι απίστευτα, αλλά θα την παλέψω...
ΥΓ3 Μου τη σπάω τρελά όταν γαμιέμαι, αλλά θα τη βρω την πουτάνα την άκρη και τότε θα σας δείξω εγώ!
ΥΓ4 Μια μέρα θα κατακτήσω τον κόσμο και δε θα γαμιέμαι
ΥΓ5 Τώρα που το ξανασκέφτομαι είναι ψιλομαλακία στόχος να φτάσω σε σημείο να "μη γαμιέμαι"...
ΥΓ6 Hmmm I need to re-evaluate my... values (?)
ΥΓ7 I think I got some serious issues...
ΥΓ8 Πρέπει να κάνω ένα ποστ υστερόγραφο μια μέρα...
ΥΓ9 Ερρρρ.... αυλαία να πέσει pleaaaaaase!
ΥΓ10 Ε, έπρεπε να κλείσω με στρογγυλό αριθμό ΥΓ... δε μου αρέσουν οι τσαπατσουλιές...

18 Comments:

Blogger Loth said...

ΥΓ.ΔΕ ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΣΗΜΕΡΑ!
ΓΑΜΗΣΕ ΤΟΥΣ ΟΕΟΟΟ

28/3/07 12:33  
Anonymous Anonymous said...

Ka8enas exei to diko tou 8hrio. Mikrh 8umamai htan h zhleia pou twra thn exw katatropwsei. Twra pia einai polla 8hria. Gamhse ta! Alla na mhn ftasoume kai sto shmeio na mhn gamiomaste, eleos dhl.

28/3/07 13:05  
Blogger it is said...

loth προσπαθώ προσπαθώ :p
σταμάτα με κάνεις και κοκκινίζω!
πες μου κι άλλα πες μου κι άλλα :p
φιλάκια και καλημέρες και άσπρες μπογιές στη μουρίτσα σου να γκριζάρεις λιγάκι κι ας τσούζει ρε! σματς!
R u happy silly girl? οεο?


verth με πιάνεις με πιάνεις εχεχεχεχεχε :p

28/3/07 13:19  
Blogger Φαίη said...

Τί να πω....δεν λέω τίποτα.Αν καταφέρω κάποια μέρα να ημερέψω κι εγώ τα δικά μου θηρία,τότε ίσως πω.

Φιλιά :)

28/3/07 13:27  
Blogger Loth said...

I AM NOT BUT ...WHAT THE FUCK...

OEOOO

28/3/07 13:35  
Blogger lee said...

Ολοι έχουμε ενα θηρίο μέσα μας.
Εγω ομως δηλώνω εσωστρεφής! :)

28/3/07 13:54  
Blogger it is said...

φαίη ποτέ δεν ημερεύουν... οπότε λέγε! (προσέχεις την προστακτική ε? :p)

λοθ... δεν πειράζει ρε! Την παλεύεις μια χαρούλα :)


lee σε γουστάρω γιατί είσαι γυναίκα μυστήριο :p

28/3/07 13:58  
Blogger Zissis said...

Εγώ γι' αυτό δεν κοιτάω τις βιτρίνες στα μαγαζιά όταν περνάω βιαστικά απ' έξω. Γιατί καμιά φορά δεν είμαι εγώ που με κοιτάω από την αντανάκλαση μου. Εκτός και αν έχει εκπτώσεις. Τότε κοιτάω.

28/3/07 14:58  
Blogger it is said...

Κι εγώ όταν έχει εκπτώσεις σε κοιτάω... :p
Παρασκευή πλησιάζει καριολίνο.... μουχαχαχαχαχαχα

28/3/07 15:04  
Blogger Aggelos Spyrou said...

Το θηρίο μας το δαμάζει μια αγκαλιά.

(πολύ έχω σοβαρέψει τώρα τελευταία...)...

Ο:)

28/3/07 15:38  
Blogger JoaN said...

Malista. me kalypsan oi pro-sxoliazontes ! :s

28/3/07 16:27  
Blogger Αστάρτη said...

Πωωωωωω υστερόγραφα!! :):):):)
Αυτά είναι!

Οπως βλέπω ξέρεις να χειριστείς το θηριο "μακρια απο αδιακριτα βλέμματα και αθώα θύματα".
Εκεί την πάτησα εγώ κι άρχισα να κλείνω κεφάλαια.Αθώα θύματα...
Τώρα όμως ξέρω. Χρήσιμο πολύ το σημερινό σου ποστ.
Ναι, γαμιέσαι, αλλά θα έρθει η ώρα του.Standar αυτό.
Πάρε κι ένα τοοοοοσο μεγάλο φιλί :)

28/3/07 16:43  
Blogger an205 said...

"Κι επήγαν και παλέψανε στα μαρμαρένια αλώνια
κι οθέ χτυπάει ο Διγενής, το αίμα αυλάκι κάνει
κι όθε χτυπάει ο Χάροντας, το αίμα τράφο κάνει"
ΥΓ.
-Δεν λέμε "γιαμιόντουσαν"
-Και πως να το λέω;
-Συνουσιαζόντουσαν!
-Συνουσιαζόντουσαν συνουσιαζόντουσαν και μετά τις τραβάει ένα π....

28/3/07 16:55  
Blogger lee said...

Ναι βεβαια,
Αυτος, Αυτή & τα Μυστήρια!

28/3/07 17:50  
Blogger it is said...

άγγελε, ναι ισχύει... και μια αγκαλιά το θεριεύει πάλι όμως.... (δηλαδή άμα τη δεις να κάνει αγκαλιά σε άλλον :p) ρίχνω το επίπεδο να μην αισθάνεσαι άσχημα :p


joan γαμώ τα σχόλια ρε! να σε χαίρομαι! έχε χάρη που πονάει το χεράκι σου και είμαι άνθρωπος με κατανόηση :p


αστάρτη σουτζουκάκι μου, για σένα τα έκανα τα ΥΓ βρε! σματς! εχεχεχε

an205 εγαμιόσαντο λέμε! :p το σκεφτόμανε το σκηνικό με τον διγενή και το χάρο ;)

lee έτσι έτσι, αλλά πρέπει να τα βάψεις ξανθά... ο έτσι με το κοντό μαλλί του φέρνει του bruce :p

28/3/07 18:05  
Blogger chaplin said...

Καλησπέρα!

Βγάλε τον μπόγια που κρύβεις μέσα σου και άσε μας να παρακολουθήσουμε το μεγάλο ντερμπυ
Πανγαμαφοιβαϊκός-Θηριακός!Pleeaaase...
Διατίθεμαι να πληρώσω όσο όσο!!!

28/3/07 20:38  
Blogger Spyros said...

Τα ηρεμιστικά βέλη της λογικής του χτυπάγανε στα λέπια και τα κέρατα του κτήνους και πέφτανε κάτω χωρίς να έχουν επιτύχει το σκοπό τους. --> aytes oi anafores se rpg me trelainoun.

otan katalaveis oti to thirio eisai esy, ola tha ginoun kalytera..
(h alliws, petaw mia gamath ataka gia na fanw cool)

29/3/07 10:43  
Blogger it is said...

kiks πρόσεχε γιατί μπορεί να χρειαστεί να πληρώσεις με τη ζωή σου! (οοοο! Τι είπεεεεεεε!)

spyro... ναι... και δεν τα καταφέρνεις :p

29/3/07 12:09  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker