Thursday, April 12, 2007

Λαϊκισμός rulez us all...

Ντρέπομαι αλλά θα το πω! Χτες το βράδυ παρακολούθησα για λίγο (καλά καλά μισή ώρα ήταν, δεν ήταν λίγο... Μπουχουχουυυυ δείξε μια επιείκεια, ήταν οι παλιοσυνθήκες που με ανάγκασαν....) την εκπομπή του ευαγγελάτου, αποκαλύψεις (or something like that anywayz...).
Η απότομη επαφή με την τηλεόραση πέρα από το δέος, μου προκάλεσε και μερικές, εύλογες θέλω να πιστεύω, απορίες... Ας πούμε: Γιατί βάζουν μουσική από ψυχολογικό θρίλερ? Δεν αποτελεί σχόλιο η προσθήκη μουσικής που προκαλεί συγκεκριμένα και κατευθυνόμενα θα έλεγα συναισθήματα? Αυτό με τη σειρά του, δεν αντιβαίνει στους κανόνες δεοντολογίας (αχαχαχα τι είπα πάλι ο θεός!) του λειτουργήματος (έχω ρέντα ο πούστης!) του δημοσιογράφου? Με λίγα λόγια το να προκαταλαμβάνεις και να δημιουργείς συγκεκριμένα συναισθήματα στο κοινό που υποτίθεται ενημερώνεις, δεν αντιβαίνει στην αντικειμενικότητα?
Να σας πω όμως και την αμαρτία μου! Να σας πω τι λάτρεψα! Λάτρεψα τα videάκια! Τα λάτρεψα! Είμαι εκστασιασμένος που σας το λέω! Τα θυμάμαι και μου σηκώνεται η τρίχα κάγκελο! Επικά τα βίντεα παιδιά! Ξεκινάει το καλό μου και παίζει η μουσική αυτή που σε κάνει να τρως τα νύχια σου! Αρχίζει και περιγράφει το τι θα δούμε μια γυναικεία φωνή που ο θεός να μου κόβει μέρες και αυτής φωνητικές χορδές... Μην την πετύχω πουθενά... Ουπς... μου ξέφυγε αυτό.... Τέσπα, ξεκινάει η καλή μου και αρχίζει και περιγράφει. Ο ευαγγελάτος μας τα έχει πει ήδη περίπου πέντε φορές... Συνεχίζει αυτή η μαλακισμένη καριόλα, που πριν κάνει ότι κάνει και ονομαστεί δημοσιογράφος (my ass...), έπαιρνε πίπες για 30 cents... εξού και η ορθοφωνία και η καμπανιστή χροιά φωνής... τι βότσαλα και εκφώνηση ρητορικού λόγου μπροστά στη μανιασμένη θάλασσα... τσιμπούκια καλή μου! Τσι μπού κια! Μιλάμε για αποτελέσματα! Τέσπα, συνεχίζει αυτή η κάβλα και μας λέει πάλι τα ίδια ξανά και ξανά! Τουλάχιστον άλλες εφτά φορές. Σε κάθε δεκάλεπτο βίντεο τα 8 λεπτά είναι η μαλακισμένη να επαναλαμβάνει τις ίδιες παπαριές. Να πεις πως είναι υψηλά νοήματα που δεν πιάνει το μέσο μυαλό να το καταλάβω... Όοοοοχι! Απλές παπαριές που πριν καν δεις το βίντεο τα ήξερες ρε αδερφέ... Κι αν δεν τα ήξερες τα ψηλιαζόσουν σίγουρα. Εκεί η μαλακισμένη να μου ζαλίσει την ψωλή, σα χαλασμένη βελόνα πικάπ, τα ίδια και τα ίδια (μας έπρηξες τ'αρχίδια...)
Ουσιαστικά όμως ξέρω γιατί το κάνουν. Το κανάλι σέβεται τους τηλεθεατές με ειδικές ικανότητες! (το ακούσατε αυτό το τραγελαφικό? όχι γιατί το άκουσα και αυτό και μου πέσαν τ'αρχίδια... Τα άτομα με ειδικές ανάγκες λέει γίνανε εν μία νυκτί άτομα με ειδικές ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ! Ρε γαμημένοι και-καλάδες... Η γλώσσα υπάρχει για να δηλώνει αυτό που είναι και όχι να καλύπτει ενοχικά κόμπλεξ του κάθε μαλάκα politically correct τρικάριολου... Τι πάει να πει ειδικές ικανότητες? Χάνουμε την ουσία και δε βλέπουμε στα μάτια το πρόβλημα - θέμα για να το αντιμετωπίσουμε με τη δέουσα προσοχή... Γάμα τις ράμπες στα πεζοδρόμια ρε Μπάμπη... τα παιδιά έχουν ειδικές ικανότητες!) Σου λέει αυτοί που με βλέπουν έχουν διψήφιο αριθμό IQ... Να τους τα πω λοιπόν 100 φορούλες μπας και το πιάσουν το βαθύτερο νόημα (εν προκειμένω, το νόημα αυτό το βασανιστικό, ήταν πως οι υδραυλικοί, οι ηλεκτρολόγοι και οι μαντράδες, μας κλέβουν... Έλα?! Το λόγο σου?!)
Συνεχίζω... Κάποιος έχει πει σε αυτά τα μαλακισμένα παπαράκια πως τα αποσιωπητικά (τα ... ντε!) Γαμάνε κώλους! Πως άμα σταματάνε τη φωνή τους κάθε δυο λέξεις, προσδίδει ένα κύρος και την απαραίτητα βαρύτητα που πρέπει να δοθεί σε τρανταχτές αποκαλύψεις, όπως: "Ο κυρ-Τάκης ο περιπτεράς, γνωστός στη γειτονιά και ως φραγκοφονιάς, κλέβει τα ρέστα μερικές φορές, ειδικά άμα σε κόψει πως δεν έχεις βγάλει ούτε δημοτικό και ξέρεις να μετράς μόνο ως το 20..." Αποσιωπητικά δεν έβαλα γιατί θα ήθελα 4 blog να με χωρέσουν για αυτήν την τεράστια πρόταση - αποκάλυψη - σοκ!
Επίσης φέρνει στην εκπομπή και λαό. Λαό με θέσεις και άποψη, όπως πχ ηθοποιούς! Καλά έφερε και επαγγελματίες με θέση στα σωματεία για να πουν κι αυτοί την άποψή τους... Ναι, εάν και εφόσον εξυπηρετεί το λαϊκισμό και τις φανφάρες του αρχιμαλάκα... (αν δεν κατάλαβες ποιον εννοώ με τον όρο αρχιμαλάκας, άστο να πα να γαμηθεί... σταμάτα το διάβασμα και δες κανά βιντεάκι λούπα...)
Τέσπα, έχω άλλες 100 μαλακίες, ερρρρ παρατηρήσεις ήθελα να πω για το πόσο γελοίες είναι αυτές οι εκπομπές, αλλά κατάντησα κι εγώ γελοίος που ασχολούμαι...
Πότε θα ξαναδώ κάτι τέτοιο? Πότε? Ποτέ! Πότε? Ποτέ! Πόοοοοτε? Ποτέ, ποτέ, ποτέ, ποτέ! Ποτέεεεεεε, ποτέεεεεεε.
Σπάσε την TV και πιάσε το βυζί... Εκεί ναι! Θέλει επαναλήψεις... Επαναλείψεις μέχρι να γίνεις άτομο με ειδικές ικανότητες!

Pretentious cocksuckers, smoke my pole...

17 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΑΛΙ..
ΚΑΙ-ΚΑΛΑΔΕΣ..ΘΕΙΚΟ ΘΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΩ Ε?

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΣΑ ΛΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ..ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΤΟΥ..ΠΟΤΕ? ΠΟΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

ΥΓ..ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΜΕ ΤΑ ΚΩΛΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

12/4/07 13:18  
Blogger it is said...

ρε συ τα γράμματα γαμιούνται ασυστόλως... κι εμένα μου τη σπάνε απίστευτα, αλλά έσωησα 100 διαφημιστικά κόμεντ σε μιάμιση βδομάδα... δείξε μια κατανόηση... από βδομάδα θα τα βγάλω...

12/4/07 13:27  
Blogger Loth said...

ΝΤΑΤΣΙ ΝΤΑΤΣΙ...ΥΠΟΜΟΝΑΩΩΩΩ


ΓΛΩΣΣΟΠΛΑΣΤΗΣ..ΤΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

12/4/07 13:37  
Blogger lee said...

Μα κι εσυ για πρωτη σου επαφη με την τηλεοραση διάλεξες Εισαγγελάτο? Εισαι βιτσιοζος τελικά!

12/4/07 13:40  
Blogger tink said...

ρε φίλε it is,
ειλικρινά σε κόβω για πολύ διαστραμένο άτομο φίλε, Ευαγγελάτο???????????

12/4/07 15:04  
Blogger JoaN said...

itis, αν θέλεις Ρεπορταζ με το ρο κεφαλαίο (βόλτα μακρινή στην πόλη σαλαλα)μεμουσικές, πλάνα τρελά, μυθιστορηματικη αφήγηση κ αναπαραστάσεις προτείνω Νικολούλη! ! !
ε τότε θα την σπάσεις την συσκευή.. δε μπορεί! :P

12/4/07 15:43  
Blogger JoaN said...

na to pw allh mia? :P sbhsto to deytero... paw na spasw to pc m .

12/4/07 15:45  
Blogger an205 said...

Θεϊκό,
2 αντιρήσσεις (με 2 σίγματα γιατί είναι 2, αν ήταν 3 θα έβαζα 3 σίγματα)
(έχω ρέντα ο πούστης!)
τσ,τσ,τσ, δεν είναι πολιτικά ορθό
δεν λέμε Ο ΠΟΥΣΤΗΣ λέμε Ο ΠΟΣΤΗΣ (εφόσον ποστάρεις) ή ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΟΠΙΣΘΙΟΓΕΜΕΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (εφόσον την κουνάει την αχλαδιά,το ρουφάει το κανελόνι,το γυαλίζει το φυνιστρίνι,το ψήνει το τσουρέκι,το κρεμώνει το γαλακτομπούρεκο,το φυσάει το αχνιστό,τον βάζει το σύρτη,τον πασπαλίζει τον κουραμπιέ,την ξεφλουδίζει τη μπανάνα
το μαζεύει το σαπούνι,το τρίβει το πιπέρι,το πνίγει το κουνέλι,το μελώνει το παστέλι,το πάει το γράμμα)

Επικά τα βίντεα παιδιά
Το σωστό είναι τα βίδεα (εκ του β+ιδέα) ή για να κάνεις εντύπωση
Οι οπτικομαγνητικές προβολές σε τηλεοπτικό μέσο
Αντίστοιχα η βίδεοκάμερα ονομάζεται: τηλεοπτική εικονοληπτική μηχανή
Το βίδεοπλέιερ μηχάνημα οπτικομαγνητικής εγγραφής και αναπαραγωγής εικόνων και ήχου
η βιντεοταινία μαγνητική ταινία εγγραφή εικόνας και ήχου,
και η βιδεοσκόπηση προβαίνω σε οπτικομαγνητική εγγραφή!
αυτά, κατά τ'άλλα συνουσιαζόσουν!

12/4/07 15:46  
Blogger Kwlogria said...

Ευαγγελάτο; Πώς μπόρεσες; Μία είναι η εκπομπή. Je t'aime. Πάνια. Τελείωσε. ΤΕ-ΛΕΙ-Ω-ΣΕ.

12/4/07 16:16  
Blogger Unknown said...

Ευαγγελάτος; Θεϊκές εκπομπές! Γουστάρω να βλέπω τα μούτρα των καλεσμένων του - τι ούφατα (το ούφο, τα ούφατα) θεέ μου - όταν κάνει τις «αποκαλύψεις» του που πρέπει να ζεις σε άλλο πλανήτη για να μην ξέρεις ότι αυτά γίνονται. Χα, χα, κλέβουν λέει και κοροϊδεύουν τον κόσμο οι υδραυλικοί, οι ηλεκτρολόγοι, οι συνεργειάδες, οι μαγαζάτορες, οι ταξιτζήδες, οι κουλουρτζήδες, οι πολιτικοί, οι δημοσιογράφοι... Ω θεέ μου! Είναι τρομερό! Μα γίνονται αυτά τα πράγματα; Και μετά ξύπνησαν όλοι και πήγαν χαρούμενοι στα σπίτια τους.

Άντε, να δεις και Τατιάνα να κλείσεις ως άντρας - μετά θα βλέπεις μόνο Αννίτα!

12/4/07 16:44  
Anonymous Anonymous said...

pws paidia einai mia para polu kalh ekpomph. Prwton me kanei na niw8w upermetra e3upnh se sigkrish me tous dhmosiografous kai to keno, sorry koino sto opoio apeu8unontai kai deuteron th mia kai monadikh fora pou eixa aupnies kai to eida nusta3a se apeiroelaxisto xrono! Ekplhktiko!

12/4/07 16:55  
Blogger iLiAs said...

Πρέπει να είναι κάποιος πολύ μαζο για να βλέπει τέτοιες παπαρο-εκπομπές!

12/4/07 21:24  
Blogger Crazy Chef said...

αντε αγορι μου και ειδησεις στο σταρ σου ευχομαι....

12/4/07 23:30  
Blogger Crazy Chef said...

αντε και ειδησεις στο σταρ....

12/4/07 23:31  
Blogger FuSmOKer said...

Ρε λέτε να έχει κάνα blog αυτός ο γαμημένος ο Ευαγγελάτος?

13/4/07 01:18  
Blogger it is said...

lee ξέρεις πως είμαι :p

τινκ βλ παραπάνω...

joan δεν την παλεύω με την νικολούλη... ούτε μισή ώρα... ούτε για πλάκα...


άλφα νι... λολ....



κωλόγρια δε βλέπω φρικ σόουζ... είναι κατά των αρχών μου...


vren έχω δει λαμπίρη... άστα...


βερθ χαχαχαχα εγώ ξύπνησα... από τα νεύρα...


ilia είμαι τρελό κωλόμπαζο... το ξέρω :(


σεφ μήπως μου εύχεσαι και ειδήσεις στο σταρ? :P


fu... δεν ξέρω... άσχετο... μήπως είσαι ψαράς ή κυνηγός?

13/4/07 06:13  
Blogger FuSmOKer said...

χαχαχα
Όχι ρε καμία σχέση.
Πώς σου ήρθε?

13/4/07 18:08  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker