Thursday, April 05, 2007

Πασχαλινά στραβώματα...

Λοιπόν, ξεκίνησα να γράφω για το πόσο μου την έσπασε μια διαφήμιση palmtop που πλασάρει το εν λόγω προϊόν με το σλόγκαν "work and roll", αλλά τελικά να πα να γαμηθεί... δε μου βγαίνει... Δε μου αρέσει καθόλου πάντως που χρησιμοποιούν το rock and roll για να πλασάρουν μια μαλακία, λες και τους ανήκει ο όρος. Αν ζούσε ο Bill Hicks και το έβλεπε θα τους γαμούσε το χριστουλάκο... Το ίδιο και αν το έχει δει ο Carlin.... λογικά αν το έχει δει θα το έχει εντάξει στο πρόγραμμά του στις παραστάσεις και θα τους κατεβάζει τα ακατέβαστα...
Περπατάς και βλέπεις συνεχώς μαλακίες που σου τη σπάνε... Είτε είναι κιτς, είτε είναι κακόγουστα, εμετικά, άδικα, κάφρικα κλπ. Παντού υπάρχει ένας μύθος και παντού υπάρχει κάτι που να σου σπάει τ'αρχίδια και να σου χαλάει το τσι...
Άλλο που μου τη σπάει! Θέλουν να με κάνουν χριστιανό με το ζόρι! Με το ζόρι ρε μαλάκα! Βρίσκεις ανοιχτό σουβλατζίδικο μεγάλη Παρασκευή? I think not! Σταθμός που ακούω στο ράδιο και που πλασάρεται ως και καλά προχωρημένος και μαγκιά και τα σπάμε και τέτοια, θα παίζει αδερφίστικα κομμάτια μέχρι και το μεγάλο Σάββατο! Έλεος ρε μαλάκες! Λες και θα στραβώσει ο χριστούλης άμα παίξεις δυνατά κομμάτια! Ήμαρτον! Όπως έλεγε ο Bill Hicks περισσότερο θα στραβώσει (δε θα ήταν γαμώ τα τυπογραφικά να γράψω σταβρώσει αντί για στραβώσει? το β στο σταυρώσει για να είναι όντως typo μαλάκα μου...) αν κατέβει κάποια στιγμή και φοράμε όλοι σταυρούς στο λαιμό... και συνεχίζει ο θεός ο Bill λέγοντας: Είναι σα να πας στην Τζάκυ Κέννεντυ και να φοράς στο λαιμό μινιατούρα riffle! Έλεος δηλαδή!
Τέσπα, σκέφτομαι μια πρωτοποριακή καινοτομία για φέτος! Τις εξής δύο:
Α) Να σκάσω στον επιτάφιο με σουβλάκια στο χέρι και ένα σακουλάκι καλολαδωμένες πατάτες με τριμμένο τυρί!
Β) Να πάρω άδεια μικροπωλητή και να πουλάω βρώμικο στη διαδρομή του επιτάφιου της μεγαλύτερης, πιο επίσημης εκκλησίας της Αθήνας...
Το δεύτερο έχει δυο μειονεκτήματα... Πρώτον δεν προλαβαίνω να πάρω την άδεια και δεύτερον δεν έχω ιδέα ποια σκατά είναι η μεγαλύτερη εκκλησία της Αθήνας και ακόμη περισσότερο ποια σκατά διαδρομή ακολουθεί ο επιτάφιος της εν λόγω εκκλησίας... Παρόλα αυτά άλλη μια γαμάτη ιδέα κατέβασα ο πούστης και πολύ με γουστάρω! Α ναι... πριν κανά τσουτσέκι ξεκινήσει να μου πει ποια είναι η εκκλησία που ψάχνω να του πω το εξής γλυκό, που περνάει και το πασχαλινό μήνυμα συμφιλίωσης: "Δε με νοιάζει ρε μαλάκα καραγκιόζη! Στα παπάρια μου! Να πα να γαμηθεί κι η μεγαλύτερη εκκλησία και ο κάθε χοντρός καλοζωισμένος της αρχιπαπά(ρα)ς!"
Οι μόνοι παπάδες που εκτιμώ είναι κάποιοι (σίγουρα όχι όλοι, σίγουρα οι ελάχιστοι) παπάδες σε γειτονιές και κάποιοι σε χωριά... Αυτοί που δίνουν λεφτά ακόμη και από το μισθό τους στους ανθρώπους της ενορίας τους που έχουν ανάγκη... Υπάρχουν και τέτοιοι, έχω και συγκεκριμένο παράδειγμα και τους βγάζω έξω από όση αηδία και περιφρόνηση έχω για τους υπόλοιπους.
Άσχετο... Τώρα που παίζει μεγάλη ζήτηση για αυγά... αλλά μιλάμε για τεράστια ζήτηση... πως αντεπεξέρχεται η παραγωγή? Βάζουν βιάγκρα στους κόκορες? Ανυποψίαστος εργαζόμενος πτηνοτροφείου, δέχτηκε άνανδρη επίθεση καβλωμένου κόκορα, που με λύσσα και περιφρόνηση για την ανθρώπινη αξιοπρέπεια τον βίασε βάναυσα και επανειλημμένα μπροστά στα έκπληκτα μάτια των συναδέλφων του. Αυτόπτες μάρτυρες κατέθεσαν πως άκουσαν τους υπόλοιπους κόκορες να ζητωκραυγάζουν και να ενθαρρύνουν τον Μήτσο, όπως ήταν γνωστός ο κόκορας στην τοπική πτηνο-κοινωνία, καθώς και να λούζουν με πλήθος κοσμητικών επιθέτων τον ανήμπορο να αντιδράσει εργαζόμενο που έκλαιγε και ζητούσε βοήθεια στην αρχή από το θεό και όταν αυτό δεν έπιασε από κάθε δαιμόνιο, τελώνιο, ακόμη και τον ίδιο τον άρχοντα του σκότους! Αργότερα στο νοσοκομείο το άτυχο θύμα, που για ευνόητους λόγους δε θέλησε να αποκαλυφθεί η ταυτότητά του, δήλωσε: Ήθελα απλώς να κάνω τη δουλειά μου! Πως θα ξαναντικρίσω τους συναδέλφους μου? Και μετά ξέσπασε σε λυγμούς... Από την άλλη πλευρά ο δράστης αμετανόητος δήλωσε: "Κικιρίκουυυυυυυυ, κλω κο κλω κλω κλω" Που σημαίνει "Με προκαλούσε κάθε μέρα και ντυνόταν πρόστυχα. He's a fucking cock (cock = καβλί αλλά = και κόκορας εχεχεχε τι λογοπαίγνια κάνω η πουτάνα σήμερα!) teaser!" Η τοπική κοινωνία έχει συγκλονιστεί. Όλοι οι γείτονες του δράστη μας είπαν πως ήταν ένας ήσυχος κόκορας που ποτέ δεν προκάλεσε φασαρίες, ενώ γαμούσε τις κότες που του αντιστοιχούσαν εμπρόθεσμα και ήταν πολύ σωστός στη δουλειά του, με ένα από τους καλύτερους μέσους όρους γονιμοποίησης ανά μέρα...
Και τώρα να περάσουμε στα αθλητικά....


ΥΓ Καλό Πάσχα παλιοκάβλες :) Me loves ya all!
ΥΓ2 Κικιρίκου, κίκι κου... = παίζει να έφαγα κανά σάπιο αυγό και γράφω ό,τι να'ναι :p

24 Comments:

Blogger Loth said...

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ..ΕΙΠΑΜΕ ΕΙΣ ΤΟ ΠΑΠΑΡΙΔΕΙΝ

ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΥΓ...

ΧΙΧΙ ;)

5/4/07 11:39  
Blogger it is said...

μλκία σου... γαμώ τα κειμενάκια έχω γράψει ο πούστης! :p

5/4/07 11:54  
Anonymous Anonymous said...

πως αντεπεξέρχεται η παραγωγή? Βάζουν βιάγκρα στους κόκορες?

Οι κότες κάνουν τα αυγουλάκια τους έτσι και αλλιώς, ανάλογα με τις ορμόνες τους και το πως τους βγαίνει. Αν παρέμβουν οι κοκορες, τότε το αυγό γονιμοποιείτεαι και κάποια μέρα γίνεται πουλάκι. Για αυτό μάλλον τους απομακρύνουν.

Όσο για σουβλάκια, αν και πάντα υπάρχουν πρόθυμοι να σε οδηγήσουν στην αμαρτία σουβλατζήδες, μπορείς να εκμεταλλευτείς την όψιμη πολυπολιτισμικότητα της Αθήνας. Αραβικές πιττούλες, καταπληκτικά Αιγυπτιακά κλπ. Τι καλύτερο από το να τη σπας σε κάποιον που έχει λιώσει στη (λιωμένη στις ορμόνες και στα φάρμακα) ντομάτα με ένα γαμάτο γιαουρτλού.

5/4/07 12:23  
Blogger it is said...

Πάντα το είχα απορία αυτό με τις κότες! Μπορώ πλέον να κλείσω ήσυχος τα μάτια μου! Ευχαριστώ!

5/4/07 12:24  
Anonymous Anonymous said...

Το ότι γιορτάζουμε κάτι που δεν έχει να κάνει με την και καλά θρησκεία μας το έχει σκεφτεί κανείς;
Ιδού και τα πειστήρια!

Η λέξη Πάσχα προέρχεται από την Αραμαική και Εβραϊκή λέξη "Πεσάχ" και "Πόσχα" που σημαίνουν "πέρασμα", και συμβολίζουν το πέρασμα του Εβραϊκού Λαού από την Αίγυπτο, στην ελευθερία προς γη της επαγγελίας.
Η τελετή της εορτής του Πάσχα στους Εβραίους άρχιζε το βράδυ της 14ης του μηνός Νισσάν πριν από τη Δύση του Ηλιου!

ω ναι καλοί μου φίλοι!

γιαυτό και προσπαθώ να λέω τη λέξη Λαμπρή, ή Ανάσταση! (με τόση πλύση εγκεφάλου σου έρχεται η γαμημένη λέξη Πάσχα!)
κι αυτό μόνο και μόνο γιατί οι ρίζες τους κρατάνε από αρχαιοελληνικά δρώμενα!

πολλά φιλιά,
το μουνάκι. Η φίλη της Lee!!!!

5/4/07 12:29  
Blogger it is said...

θα το βαλσαμώσω εγώ αυτό το μουνάκι...
Το είχα κάνει στα θρησκευτικά αυτό που λες... Είχε μετεξεληχθεί αργότερα και σφάζαν τον αποδιοπομπαίο τράγο οι εβραίοι... αν θυμάμαι καλά...
Να σου πω... ψήνεσαι να γνωριστούμε? από κοντά εννοώ... μου φαίνεται πως θα κάνουμε γαμώ τα σεξ εγώ κι εσύ...

5/4/07 12:45  
Blogger Kwlogria said...

Μαλάκα, τα τσίσα σου κάνουν Red Bull, είναι σίγουρο!!!!!

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!
:))))))))))))))))))))))))))))))))))

5/4/07 13:09  
Blogger it is said...

ahahaha τι εννοείς ρε? :p
(δεν κατάλαβα χριστό όπως βλέπεις αλλά γελάω παρά ταύτα αχαχαχαχα)

5/4/07 13:28  
Blogger an205 said...

Αφού έχουμε "ανεξιθρησκεία" δεν μπορείς να μ'αναγκάσεις να κάνω κάτι που δεν γουστάρω ή δεν πιστεύω
Σωστή η λύση του φαλαφελ αν και σε μέρη τουριστικά πλεον δεν κλείνει τίποτα οπότε εγώ δεν έχω πρόβλημα (έλα από δω να βρεις την υγειά σου και το σουβλάκι σου)

"Στην πλατεία μιας επαρχίας το πλήθος κοίταγε ενθουσιασμένο
ένα γορίλα που κάτι τσιγγάνοι τον είχαν φέρει φυλακισμένο
δίχως αισχύνη και σεβασμό οι γεροντοκόρες του χωριού
παίζαν αναίσθητα με το ζώο δε λέω πώς δε λέω πού

Προσοχή στο γορίλα

Ξαφνικά το μεγάλο κλουβί που έγκλειστη ζούσε η κακόμοιρη φύση
απότομα ανοίγει δεν ξέρω γιατί ίσως να το 'χαν άσχημα κλείσει
το τέρας βγαίνοντας έξω από εκεί σκέφτηκε σήμερα θα τ' αναλάβω
μιλούσε για την παρθενιά του που χρόνια τώρα τον είχε σκλάβο

Προσοχή στο γορίλα

Ο αφέντης ούρλιαξε προσοχή του γορίλα του 'χει σαλέψει
δεν έχει δει ποτέ του μαϊμού γι' αυτό μπορεί να τα μπερδέψει
απ' τους παρόντες τότε ο καθείς σπεύδει τα νότα του να προφυλάξει
οι γεροντοκόρες απέδειξαν πως άλλο οι ιδέες και άλλο η πράξη

Ο όχλος ομοθυμαδόν ξεχύνεται έντρομος στο δρόμο
μα ένας ψύχραιμος δικαστής και μια γιαγιά δεν είχαν λόγο
και αφού οι υπόλοιποι την είχανε κάνει το θηρίο πάτησε γκάζι
τη γριούλα και το δικαστή με τέσσερις πήδους του αρπάζει

Προσοχή στο γορίλα

Αχ αναστέναξε η γιαγιά να πάρει εμένα είναι απίθανο μάλλον
θα 'ταν τελείως παράξενο και δε θα το ευχόμουν εκτός των άλλων
να με μπερδέψει με μια μαϊμού είπε ο δικαστής ενοχλημένος
είναι αδύνατο εντελώς στο τέλος βγήκε γελασμένος

Απαξιώντας λοιπόν τη γιαγιά το δικαστή σφίγγει με πάθος
και προς τους θάμνους τον τραβά ενώ αυτός του φώναζε κάνεις λάθος
τι ακριβώς συνέβη εκεί πίσω αδυνατώ να αναφέρω εκτενώς
μα με είχε το θέαμα συνεπάρει τι σφρίγος τι ένταση τι ρυθμός

Προσοχή στο γορίλα

Θα πω μονάχα πως το κορύφωμα που 'χε το αλλόκοτο τούτο δράμα
στρίγγλιζε κλαίγοντας ο δικαστής στα διαλείμματα φώναζε μάνα
φώναζε μάνα σαν το φουκαρά που χθες καταδίκασε για ληστεία
και για κοινό παραδειγματισμό τον αποκεφάλισε στην πλατεία

Προσοχή στο γορίλα"

τραγουδούσαν αντάρτικα οι κότες καθώς ετοίμαζαν τον κόκορα για την μεγάλη σφαγή την ημέρα που η ταμπέλα του παρακείμενου ταβερνείου έγραφε: "ΣΗΜΕΡΑ ΚΟΚΟΡΑΣ ΑΛΑΝΙΑΡΗΣ ΚΡΑΣΑΤΟΣ"
πούστικο το σύστημα έφαγε το Μήτσο τον Τσε....

5/4/07 13:41  
Blogger Αστάρτη said...

To πρώτο κείμενο για σήμερα ήταν το δικό σου. Μου έφτιαξες τη μέρα.Σε συγχωρώ που με ξύπνησες(αν και ξανακοιμήθηκα χωρίς δυσκολία).
Χώσε-χώσε!!

Φιλάκια :)

5/4/07 13:51  
Blogger it is said...

an205 ahahah από τα αγαπημένα μου από συνήθεις :)

αστάρτη το γαμώτο και ήθελα να σε ξυπνήσω! :p φιλάκια και ξύσου και για μας!

5/4/07 13:56  
Blogger JoaN said...

Μάλιστα, μορφωθήκαμε κ πάλι... (κ απ το ποστ κ απ τα σχόλια). Καλά Κρασά κλπ κλπ κλπ ;)

5/4/07 15:11  
Blogger it is said...

Καλα φαγια παίδες... τα λέμε προς τρίτη μάλλον...

Φιλάκια :)

5/4/07 15:28  
Blogger it is said...

joan παρατήρησες πως σε αγνόησα επιδεικτικά έτσι? αχαχαχαχα

5/4/07 15:29  
Anonymous Anonymous said...

Loth, Lee, Shef, Eggod, τα θέλει ο κωλαρίκος του...
Δε νομίζετε;
ξεράστε τα όλα!
χεχεχε!

;P

θα αργήσεις να αποσυρθείς στην όασή σου πάντως..μεσολαβούν γιορτές και θα την κάνει!
χα!

5/4/07 15:32  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Δε συνηθιζω να αφηνω σχολιο οταν διαφωνω (βασικα τωρα τελευταια δεν συνηθιζω να αφηνω σχολιο ετσι κι αλλιως και στα απολαυστικα σου κειμενα) αλλα θα κανω μια εξαιρεση επειδη ακουω τον μικρο σαντιγκαι να μου τραγουδαει και ειμαι σε κατανυκτικη διαθεση.

Η διαφωνια μου λοιπον ειναι στο οτι δεν πρεπει να προσβαλεις την πιστη καποιου. Οχι οτι θα αλλαξει κατι σε καποιον που πιστευει βαθια (και ξερω τετοιους ανθρωπους) αν σε δουν με το σουβλακι. Θα θιχτουν αυτοι -οι περισσοτεροι δηλαδη- που μενουν στους τυπους μιας θρησκειας. Αλλα ακομα και γι'αυτον τον εναν που ρε παιδι μου εχει γινει καλυτερος ανθρωπος με τη θρησκεια, την οποια θρησκεια και τον ηρεμει και τον γαληνευει (δεν εχουμε ολοι τον ιδιο τροπο διαχειρισης κρισεων) πιστευω οτι οφειλουμε να δειχνουμε καποιο σεβασμο. Αλλο η αντιπαραθεση μεσα απο τον διαλογο, και αλλο η εκδηλωση διαμαρτυριας.

Σαφως σε ολους μας δεν εγινε αυτο οταν ημασταν μικρα και μας εχει επιβληθει ενας τροπος λατρειας που κοπιαζουμε πραγματικα για να τον κρινουμε και να τον αλλαξουμε καθως μεγαλωνουμε. Αλλα με την αντιπαραθεση με οπλα την γραφικοτητα δεν νομιζω οτι ξεχωριζουμε απο αυτους.

Να το πω και με μια παραβολη για το τι πιστευω εγω. Ειμαι σε μια καφετερια με την παρεα μου. Και ο Χριστιανισμος ειναι ενας τυπος στο διπλανο τραπεζι. Η παρεα μου τον ξερει αυτον τον τυπο, αλλος περισσοτερο, αλλος λιγοτερο. Αυτοι που τον ξερουν περισσοτερο, ειτε επειδη τον πανε, ειτε επειδη θελουν να δειξουν οτι εχουν γνωστους θελουν να μου τον γνωρισουν. Εγω αρνουμαι ευγενικα γιατι οκ, καλη φατσα φαινεται αλλα ειμαι πληρης, δε θελω ρε παιδι μου αλλες γνωριμιες τωρα βαριεμαι. Σαφως δε θα παω να φτυσω στα μουτρα του ή στα μουτρα αυτων που θελουν να μου τον γνωρισουν οσο επιμονοι και αν γινονται αυτοι. Ευγενικη αρνηση, θενκς μπατ νο θενκς...

Καλα τι εγραψα παλι. Καλα μιλαμε θα διαβαζετε αυτο το ποστ για τα επομενα 300 χρονια καθε μεγαλη βδομαδα γιατι θα γινει κατι σαν το Τζιζους Φρομ Ναζαρετ. Κλασσικο.

5/4/07 16:05  
Blogger it is said...

Καρυάτιδα άμα θέλω εγώ πάω και τη βρίσκω... και ας τον πιει μετά :p δε θα τη χαλάσει καθόλου... μεχεχεχεχε


μίσι... πρώτον γλείψε με... δεύτερον:

Έχω σεβασμό για τη θρησκεία... αυτό δε σημαίνει πως θα στερήσω από τον εαυτό μου το να κάνω χιούμορ... αυτοί που δεν έχουν χιούμορ, ή μάλλον που δεν μπορούν να συμμεριστούν το δικό μου χιούμορ, ας κάνουν ότι θέλουν....
Επίσης αυτό ακριβώς που δεν καταλαβαίνω και κράζω είναι το εξής... τι ζόρι τραβάνε αν εγώ τρώω σουβλάκια μεγάλη παρασκευή? δεν κατάλαβα? οι διατροφικές μου συνήθειες ανάγονται ξαφνικά σε θέμα σεβασμού της πίστης κάποιου άλλου? με την ίδια λογική δεν πρέπει να τρως χοιρινό μπροστά σε μουσουλμάνους, ή μοσχάρι μπροστά σε ινδούς... κοινώς λες πίπες...

Όσο για το παράδειγμα με την καφεταίρεια, πέραν του ότι δεν είναι ανάλογο, θα τον πιεις, γιατί αν μου δείξεις έναν φίλο ή γνωστό σου που μου φαίνεται καραγκιόζης και γελοίος θα σου το πω... σου το έχω πει ήδη δηλαδή... α και εκτός των άλλων δε μου φαίνεται μλκία η ορθοδοξία, η εφαρμογή της είναι που την κάνει μαλακία... αλλιώς με το "αγαπάτε αλλήλους" συμφωνώ 100% χωρίς αυτό να με περιορίζει από το "κραχτε αλλήλους" πάντα με αγάπη...

Αν αυτοί σέβονταν τις διδαχές τις θρησκείας τους, δε θα είχαν κανένα πρόβλημα με εμένα να τρώω σουβλάκια, ή να έχω πάγκο με βρώμικο σε κάποιο δρόμο από τον οποίο τυχαίνει να περνάει ο επιτάφιος... αγάπη και αποδοχή διδάσκει ο χριστιανισμός... (υποτίθεται) οι ενοχές είναι διδαχές παπάδων... ξεπέρασέ το.
Α και άμα χάνεις το χιούμορ σου να με παίρνεις τηλέφωνω να σε καντηλιάζω...

5/4/07 16:19  
Blogger it is said...

Ποπο μαλάκα... με το που πάτησα publish μου ήρθε στο μυαλό πως έγραφες μαλακίες για να ψαρώσω και κάθομαι και απαντάω σοβαρά μωρή καριόλα τόση ώρα... έλεος! σοβαρό ήταν το κόμεντ ή ψαρωτικό? ε?
α και άμα έγινα/φάνηκα μαλάκας... συνέχισε να μ'αγαπάς ναι? μάκια :)

5/4/07 16:20  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Ετεροχρονισμενη April fool's day.
Την πατησες ιτιζακο.
Αλλα εγω σε αγαπαω και ας εισαι μπιφτεκομυαλος.
Ισως και λογω αυτου.

5/4/07 16:51  
Blogger JoaN said...

χαχαχαχαχαχα
την έπαθες γιατί σε τιμώρησε ο Θεός που με αγνόησες! χοχοχοχο

5/4/07 17:28  
Blogger tink said...

ρε φίλε ,

συγκινήθηκα με τα σουβλάκια ρε φίλε...τελικά δεν είμαι η μόνη και πολύ χαίρομαι...

λευτεριά στους άθεους και στους κρεατοφάγους κάθε μεγάλη βδομάδα (που αρχίδια μεγάλη είναι, κι αυτή 7 μέρες έχει)

cheers.

7/4/07 11:59  
Blogger Crazy Chef said...

ειθε ο Κύριος να σε φωτίσει και να σου δείξει την Αλήθεια Του βλασφημε...

7/4/07 12:13  
Blogger it is said...

misi.... όπως είπα εξαρχής γλείψε με μωρή καριόλα.... εγώ φταίω που σε πήρα στα σοβαρά γιατί αν ήταν κανάς άσχετος θα είχε ακούσει όλες τις ομορφιές του κόσμου... παλιομαλάκω εκμεταλλεύτρια της καλοσύνης και υπερμετρότητάς μου.... και μαλάκω το κατάλαβα καπάκια οπότε άσε το μπιφτεκόμυαλος μη φας κανά μπιφτέκι στη μούρη! σε γαμάω! καλή ανάσταση... πόρνη των 10 ευρώ!


joan με τιμώρησε ο σατανάς που ήμουν καλός και πήρα στα σοβαρά ένα γελοίο άτομο....


tinker... lol... δεν είσια μόνη είμαστε πολλοί εκεί έξω :p το σκηνικό με τη μελιτζάνα έγραψε....


chef γεια σου μωρή παλιοκάβλα... άντε τελειώνει η πίπα και ξεκουράζεσαι ε? e?

7/4/07 12:24  
Blogger Aggelos Spyrou said...

Χρόνια πολλά ιτιζουλίνι.

Με μια παρατήρηση:

Μην ξαναφήσεις την misirlou να αφήσει σχόλιο σε ποστ σου! Διαβάζουν όλοι το σχόλιό της (ακόμα και συ) και κανείς το ποστάκι σου! Άσε που ούτε ο ίδιος ο Τζίσους Κράιστ δεν έλεγε τόσες παραβολές... 0:-ρρρ

Υ.Γ. Ακου εκεί να σε πει μπιφτεκόμυαλο... Ούτε καν νηστίσιμος δεν είσαι μέρες που είναι! 0:-)

Υ.Γ.2 Δεν διάβασα το ποστ σου! Πήγα κατευθείαν στο σχόλιο της μισιρλουδάκιον!

9/4/07 10:53  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker