Tuesday, April 10, 2007

Φίδια...

Ονειρεμένα., αφλόγιστα, συμπαρομαρτούντα. Αναλογίζεστε τις συνέπειες της παρακμής. Τρώγεστε πάνω στην καυτή, κατάξερη γή. Αίμα, ιδρώτας, σκόνη, λασπώνουν πάνω σας, πριν ξεραθούν στο λαιμό σας και σας αφήσουν ασθμαίνοντα να κοπιάζετε για μια ανάσα.
Τα λεπιασμένα χέρια σας κρατιούνται ακόμη σε μια λαβή θανάτου. Νύχια λερωμένα από δέρμα γδαρμένο, το αίμα να ξεραίνεται από κάτω τους. Μάτια θολά, κοιτάζουν με μίσος. Ποιον μισείς? Ποιον κοιτάς με βλέμμα φονικό? Για ποιον εύχεσαι το θάνατο? Γιατί δε βλέπεις σ'αυτόν τον εαυτό σου?
Εσένα μισείς. Εσένα κοιτάς με φονικό το βλέμμα και με κατάρες θανάτου και αρρώστιας καταδικάζεις τη ζωή σου σε αιώνιο θάνατο... καθημερινά. Το μέσα σου σε δηλητηριάζει με κάθε σου ανάσα και είναι προφανές και προς τα έξω. Κάθε μέρα περνά εις βάρος σου.

23 Comments:

Anonymous Anonymous said...

φίδια, μύδια... βαρίδια
Το Εγώ θέλει το Αντι- Εγώ για να υπάρξει.
Είναι φορτίο όμως βαρύ να το μισεί κιόλας..

10/4/07 12:02  
Blogger it is said...

:)
Ναι είναι... δες πόσες φάτσες γύρω μας όμως είναι δηλητηριασμένες από το μίσος (καταρχήν και καταρχας για τον εαυτό τους και κατά δεύτερο λογο για τους γύρω τους) που τρέφουν...
Για αυτούς πάει το ποστ :)

10/4/07 12:06  
Blogger Kwlogria said...

Με προβληματίζεις...

10/4/07 12:31  
Blogger it is said...

Γαμώ τα κόμεντς έκανες μωρή κωλόγρια! χαχαχαχα
φιλάκια βρε! μου'λειψες :)

10/4/07 12:34  
Blogger Φαίη said...

Καλημέρα it is :)

10/4/07 13:00  
Blogger Kwlogria said...

Σ'ευχαριστώ ζουζούνε:) Κι εμένα:) Αλήθεια με προβλημάτισες γιατί είμαι απ'αυτούς που βρίζω συνέχεια. Κατάλαβες; Αρχίδια κατάλαβες. Γι'αυτό σου λέω. Άσε με και λίγα λόγια. Βαριέμαι.

10/4/07 13:33  
Blogger lee said...

Μηλαράκι?

10/4/07 13:34  
Blogger it is said...

φαίη καλημέρες :)


κωλόγρια, αν κατάλαβα, εννοείς πως επειδή βρίζεις είσαι από αυτούς που περιγράφω? Δε νομίζω.. όπως σε έχω κόψει βρίζεις για το stress relief και το χαβαλέ... αυτό δεν έχει να κάνει με αυτό που λέω, ούτε παράγει χολή που σε δηλητηριάζει... αντιθέτως φτύνεις το δηλητήριο έτσι... αν κατάλαβα καλά δλδ...

lee δε σε πιάνω... είμαι χαζό... :p
καλημέρες :)

10/4/07 13:48  
Blogger Loth said...

ΣΩΣΤΟΣ!ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΚΙΛΑ ΣΤΟΚΟ ΝΑ ΑΛΕΙΦΤΕΙΣ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΑΥΡΟΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ..ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ..
ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΜΑΥΡΟΣ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ Η' ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑΙΤΗΜΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΠΙΚΡΟΣ ΚΑΙ ΚΑΚΟΒΟΥΛΟΣ..

ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΛΟΙΠΟΝ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΣΟΛΟΥΣ ΜΑΣ
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!

10/4/07 14:28  
Blogger lee said...

Ειμαι το φιδι και σου προσφερω το αμαρτωλο μήλο!

ΠΦΦΦΦ, ηπιες πολύ το Πάσχα?
Τοσες ταινιες εδειξε η τιβι, τίποτα δεν είδες για το προπατορικο αμαρτημα?

ΥΓ. Γιατι εβαλες την σπαστικη μλκια με τα γραμματα?

10/4/07 14:44  
Blogger an205 said...

ΠΡΕΒΕΖΑ - Κώστας Καρυωτάκης

Θάνατος ειναι οι κάργιες
που χτυπιούνται στους μαύρους τοίχους και τα κεραμίδια,
θάνατος οι γυναίκες που αγαπιούνται
καθώς να καθαρίζανε κρεμύδια.

Θάνατος οι λεροί κι ασήμαντοι δρόμοι,
με τα λαμπρά μεγάλα ονοματά τους,
ο ελαιώνας πίσω η θάλασσα κι ακόμη
ο ήλιος θάνατος μες στους θανάτους.

Θάνατος ο αστυνόμος που διπλώνει
για να ζυγίσει μια ελλειπή μερίδα,
θάνατος τα ζουμπούλια στο μπαλκόνι
κι ο δάσκαλος με την εφημερίδα.

Βάσις φρουρά εξηκονταρχία Πρεβέζης.
Την Κυριακή θ'ακούσουμε την μπάντα.
Επήρα ένα βιβλιάριο τραπέζης,
πρώτη κατάθεσης δραχμαί τριάντα.

Περπατώντας αργά στην προκυμαία
"Υπάρχω" λες κι ύστερα "Δεν υπάρχεις".
Φτάνει το πλοίο υψωμένη σημαία.
Ίσως έρχεται ο κύριος νομάρχης.

Αν τουλάχιστον, μέσα στους ανθρώπους
ένας πέθαινε απο αηδία...
Σιωπηλοί, θλιμένοι, με σεμνούς τρόπους,
θα διασκεδάζαμε όλοι στην κηδεία

10/4/07 15:12  
Blogger Kwlogria said...

Καλά έχεις καταλάβει, αλλά, πάντα μα πάντα, ο θυμός, όπως και η καλοσύνη, γυρίζουν πίσω σε σένα:)
Αγορίνα μου εσύ:)))))))))))))))))))

10/4/07 15:29  
Anonymous Anonymous said...

Xronia polla!!!!!!!!!

10/4/07 16:42  
Blogger Aggelos Spyrou said...

ε?

10/4/07 16:44  
Blogger Loth said...

ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ??
ΜΕΓΑΛΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

11/4/07 08:10  
Blogger Spyros said...

an den yphrxan ta fidia tha xalouse h isorropia ths trofikhs alysidas..

11/4/07 09:53  
Blogger it is said...

loth 1) Έχεις χαλάσει μιλάμε! Τι αισιοδοξίες και χαμόγελα και αηδίες είναι αυτά? οέο? χαχαχαχα έτσι έτσι σε γουστάρω χαμογελαστή :) Το γέλιο σου είναι γαμάτο btw δεν ξέρω αν σου το έχω πει :D


lee και loth (2) τα γαμογράμματα μου σπάνε κι εμένα τ'αρχίδια απίστευτα, όμως τις τελευταίες δύο βδομάδς έσβησα περί τα 100 spam σε παλιά μου ποστ και είπα να το βάλω για μερικές μέρες ώσπου να ξεκολλήσουν τα γαμωbot και μετά θα το ξαναβγάλω... υπομονή καμιά βδομαδούλα max....


Α ναι... lee τη μέρα που κατέβαινα αθήνα από γιάννενα, ήπια περίπου 12 τσιπουράκια... μιλάμε γκολ.... κοιμήθηκα μισή ωρίτσα... ήρθα στα ίσα μου (λέμε τώρα...) και επέστρεψα σώος (θαύμα θάυμα!). Νόμιζα πως εγώ είμαι το φίδι god damn it!


an205 γαμώ τα ποιηματάκια... μελωποιημένο και τραγουδισμένο από παπακωνσταντίνου (έχω τον εν λόγω δίσκο σε βυνίλιο...) είναι απίστευτο....


κωλόγρια αυτό το boomerang όντως ισχύει. Νομίζω όμως πως στην περίπτωσή σου γυρνάει καλό συνήθως και όχι θυμό... Το καλύτερο φάρμακο εναντίον του θυμού (μετά το ξύδι φυσικά...) είναι ο αυτοσαρκασμός... It works wonders :D


verth χρόνια πολλά :) πολλά φιλιά


άγγελε... τι δεν κατάλαβες? κάνε πιο σαφή ερώτηση να λύσω κάθε σου απορία :p

11/4/07 10:08  
Blogger it is said...

spyro 0... εκτίος θέματος είσαι :p
φιλιά και χρόνια πολλά αρχηγέ :)

11/4/07 10:09  
Blogger JoaN said...

Μαύρη, η ψυχή μου είναι μαύρη, το παλιό δηλητήριο αποδίδει καρπούς,
Χάνω, τον ορίζοντα χάνω, το τηλέφωνο πιάνω κ ρωτάω τους γνωστούς… σαλαλα

11/4/07 10:48  
Blogger Spyros said...

file it is, entos thematos eimai :), mallon den me katalaves alla de peirazei, pote de me eixes katalavei allwste aliti!

11/4/07 11:17  
Blogger it is said...

joan γεια, με το τραγούδι στο χειλάκι όπως πάντα βρε! Μπράβο, μπράβο :)


σπύρο κατάλαβα, αλλά δεν ισχύει... Δε με κατάλαβες ποτέ, από συνήθεια έλεγες ναι κλπ :p ρε άντε από κει :p

11/4/07 11:20  
Blogger Zissis said...

Τώρα να το φας το εξώδικο για κλοπή τίτλου ποστ και θέματος ή να πιστέψω πως τελικά ΕΙΣΑΙ η αδερφή μου ψυχή;

(΄Η να πιστέψω πως είσαι απλά αδερφή και να τελειώνουμε; Ωχ, έχω κέφια!!!Χμμμμ)

30/4/07 16:21  
Blogger it is said...

exeis kanei tetoio post re mlk? den paizei... afou einai kalo postaki :p
ta exo diavasei ola ta dika sou mori aderfi... alla de thumamai kati paromoio... les na mou emeine sto uposuneidito? omfg! ton ipia :p

30/4/07 16:27  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker