Friday, September 28, 2007

Da worst post evah!!!...

Ναι, ναι, ναι... ήρθε και πάλι αυτή η στιγμή.... Η στιγμή που έχει κολλήσει ο κατεστραμμένος μου εγκέφαλος και δεν έχω τι σκατά να γράψω κι όμως γράφω για να σας ζαλίζω τη μουνάρα...
Έχω νεύρα... νεύρα και τάσεις για κατάθλιψη μαζί... Μέσα στην κάβλα είμαι με λίγα λόγια... Η ζήλια μου χτυπάει την πόρτα και κάνω τον μαλάκα... ή τουλάχιστον προσπαθώ να κάνω τον μαλάκα... Είναι κομματάκι δύσκολο βλέπεις...
γενικώς δεν ξέρω τι μου φταίει και κάνω σα χαζογκόμενα με περίοδο... which is quite interesting for a while, but it really get's fucked up after say... 10 minutes.... Δείχνω πως έχω πάρει και το lower... Ναι, τέλος πάντων... τσιριμπίμ τσιριμπόμ... Τι άλλη μαλακία να σας πω? Δε νοιώθω...
Έχω βαρεθεί τον τελευταίο καιρό τις μαλακίες που γράφω... Αναμασημένες παπαριές... Βαριέμαι και δεν καταλαβαίνω τι σκατά... γιατί κάθομαι και γράφω? Που με οδηγεί αυτό? Που πάει ο κόσμος σήμερα? και άλλα τέτοια χαριτωμένα...
Δεν την παλεύω άλλο... κάτι πρέπει να κάνω... ναι? ποιος είναι? ... έλα πάρε πούλο... έχεις γαμηθεί να μου βαράς την πόρτα... άμα σε βάλω μέσα θα τα κάνεις σκατά... καλά έλα μπες για λίγο... ωχ... τι σου 'πα? Σκατά τα έκανες... τι κατάλαβες τώρα? Άντε και γαμίδια... Άντε να σε βγάλω πάλι έξω τώρα...
Ναι... οκ... σας αφήνω... έχω να βγάλω έναν ανεπιθύμητο επισκέπτη έξω... θα γίνει μάχη... θα χάσω... κλπ... τα ξέρετε πως πάνε... :S


ΥΓ... Da worst post evah!... I knows...

34 Comments:

Blogger lee said...

ΠΦΦΦΦ! και ηρθες να κραξεις εμένα... δεν κοιτας τις πομπές σου! :Ρ
Χιλιες φορες να εγραφες δυο γραμμες, θα γλυτωναμε και χρονο (που δεν εχουμε)

(το σατανικο γελιο μου αργοσβηνει καθως φευγω)

28/9/07 13:15  
Blogger it is said...

10 στα 200 ποστ είναι κομμάτι διαφορετικό από 190 στα 200... θα έλεγα... άσε με και έχω και νεύρα γαμώ το χριστουλάκι μου...

28/9/07 13:20  
Blogger JoaN said...

"Που πάει ο κόσμος σήμερα?"

κι εγώ έχω αρκετά κιλά νεύρα αυτές τις μέρες, ενώ μου συμβαίνουν και καλά πράγματα τα οποία δεν μπορώ να χαρώ!
Επιπλέον ρωτώ: 'Ποια πήγε κ άπλωσε τα ρούχα στην ταράτσα? ε? ε? '

Αλλά θα γυρίσει ο τροχός!

28/9/07 14:05  
Blogger alexis said...

γάματα ρε it is, i feel you λέμε...θα γυρίσει στάνταρ, το ξέρεις, το ξέρω, αλλά πότε γμτ πτν μου???? :)

28/9/07 14:37  
Blogger genna said...

Eσύ μεσ' τη ζήλεια και στα νεύρα
εγώ μεσ' τον πυρετό, σιγά μη σου αφήσω φιλάκι...

μπουνίτσες θα παίξουμε
αν αυτό σ' εκτονώσει και ρίξει
τον πυρετό μου...

28/9/07 17:28  
Blogger an205 said...

ποιός είμαι;;;
γιατί είμαι αυτός που είμαι;;;
γιατί ο μπακλαβάς χωρίς γωνία δεν έχει ουσία;;;
υπάρχει Θεός;;; (υπάρχω κι όσο υπάρχεις θα υπάρχω....)
Ποιά είναι η ΜΙΑ αλήθεια;;;
Που είναι η έξοδος του ψυχολογικού μου αδιεξόδου;;;
Έξω πούστη από την παράγκα!!!
(παράγκα παράγκα παράγκα του χειμώνα...)

29/9/07 08:37  
Anonymous Anonymous said...

δεν σχολιάζω, τίποτα, αυτό το ποστ είναι χτεσινό ξινό σταφίλι σήμερα, πάει, πέρασε τελείως.
καλημέρα :)

29/9/07 10:05  
Anonymous Anonymous said...

Ε, ψιτ!

Σ εσενα μιλαω ιτ ιζ!

Μια φορά μου πες ένας πολύ καλός συνμπλογκερ μαι πολυ σοφή κουβέντα.

Βάλε την κρεμάστρα για τα μπουφάν και τις ζακέτες (ή τον καλόγερο κατά περίπτωση) έξω από την πόρτα.

Οι ανεπιθύμητοι θα ανησυχούν μήπως τους τα κλέψουν και θα φεύγουν μία ώρα αρχύτερα.

Και δεν θα προλαβαίνουν να στα κανουν σκατά εκεί μεσα.

και εν τω μεταξύ ξεκόλλα, ε;

Αιντε καλό υπόλοιπο!

29/9/07 15:27  
Blogger Zissis said...

...
Ένα χαμόγελο με νόημα
...
:)

29/9/07 23:23  
Blogger Loth said...

ΖΗΛΙΑ?..ΟΧΙ ΡΕ ΑΦΟΥ ΞΕΡΕΙΣ..ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ?
ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΠΑΝΤΩΣ..ΧΙΧΙ
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑ..

ΥΓ.ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΠΦΦΦΦΦ..ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥΥΥΥΥΥ

1/10/07 08:38  
Blogger it is said...

Παιδιά... με εξαίρεση τη σκατοLee που είναι εμπαθής και εγκάθετη... είστε συγκινητικοί :) Είστε τα καλύτερα παιδιά! I love you guyyyyyyys :)


joan έλα μου ντε! Πού βαδίζουμε κύριοι? Σε τι κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μας? (ε? άσχετο....) θα γυρίσει ο τροχός και τότε ο φτωχός θα βγάλει το άχτι του :p


thrills όταν δεν το περιμένεις γυρνάει, κι εκεί που έχεις αράξει, αρχίζεις να τρέχεις σαν τον Βέγγο...


genna, περαστικούλια ρε συ :) Πώς την πάτησες έτσι? Ο πυρετός να ξέρεις είναι φίλος μας... Εμποδίζει τα ένζυμα των μικροβίων να λειτουργήσουν καλά και βοηθά τη δική μας άμυνα... Χλιαρά μπανάκια και ζεστά και χυμούς... όλα θα πάνε καλά :) (Δε χτυπάω γυναίκες... εκτός και αν μου το ζητήσουν... :)


an205 ρε φίλε... φακ! Μετά σου λέει πως μόνο τα παιδάκια γύρω στα 5 χρόνια τους κάνουν 8δις ερωτήσεις ανά μέρα :p φιλιά αρχηγέ :)


Deadend όντως :) το ξέρεις μια χαρά :)


lifewhispers... ναι το ξέρω... υπάρχουν και οι επιθυμητοί όμως που δε θες να σου την κάνουν :p



eggod έχεις λίγο μαρουλάκι στο δόντι... επίσης δε μου έστειλες τα κείμενα... επίσης άμα δεν με φωνάξεις να κοιτάξουμε τα καινούρια... χωρίζουμε! φιλάκια :)


loth... ώρες ώρες... σκατά ξέρω :) ακόμη κι εγώ... ναι ναι... όσο δύσκολο κι αν είναι να το πιστέψεις... ακόμη κι εγώ, που και που έχω κάποιες ελάχιστες στιγμές αδυναμίας... ;p welcome back... δε σε φχαριστήθηκα πάλι... αλλά δε βλέπω να σε φχαριστιέμαι και ποτέ... είσαι η απόλαυση με πόδια :) φιλάκια πολλά :)

1/10/07 10:15  
Blogger Loth said...

...ΚΑΙ ΑΥΤΙΑΑΑ...ΧΙΧΙΙΧΙΧΙ

ΟΠΟΤΕ ΕΧΕΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ..ΠΑΙΡΝΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΒΡΕ ΤΣΙΦΟΥΤΗΗΗΗ

ΕΓΩ ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΩΣ! ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

1/10/07 10:38  
Blogger lee said...

Παντα ειμαι η εξαιρεση στον κανονα, ευχαριστώ!

1/10/07 11:30  
Blogger it is said...

Loth :D


Lee και μια κουράδα με εμβόλιμους κόκκους καλαμποκιού εξαίρεση αποτελεί... :)

1/10/07 12:31  
Blogger Ατθάνα said...

χιχιχιχι!

έλεος!
ο Mr Hankey, έτσι γράφεται;;, ωχριά μπροστά στη καλαμποκουραδίτσα!

1/10/07 15:30  
Blogger lee said...

Προτιμω την κουραδιτσα με καλαμποκοκκους. Εσυ φαε στη μουρη κλασσικο σκατο. :Ρ

1/10/07 16:00  
Blogger it is said...

ε ναι... σε τρώω στη μούρη καθημερινά γενικώς... είναι γεγονός...

1/10/07 16:11  
Blogger lee said...

Τωρα αυτο που μου ειπες με πληγωσε ανεπανορθωτα! Ολοκληρος it is και απαντα με αυτο το χλιαρο σχολιο. Τσ, τσ, τσ, η ιστορια με τον Δια σου εφαγε ολη την εμπνευση. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!

1/10/07 16:15  
Blogger it is said...

"ιστορια με τον Δια σου εφαγε ολη την εμπνευση. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!" είπε το ποντικάκι πριν ο ελέφαντας το κατουρήσει στη μούρη...

1/10/07 16:37  
Blogger lee said...

..και εσπευσε και το σαλιγκαρακι μολις ειδε υγρασια. ΠΦΦΦΦΦ!

1/10/07 17:37  
Blogger it is said...

Ναι... γιατί στη στεγνή αντιγραφή το σαλιγκάρι δεν πατάει... άσε που όταν τρώει αφίσες, μετά ξερνάει χρώματα...

1/10/07 18:57  
Blogger lee said...

Τις σουρεαλ μαλακιες του κωλου φυλα τες για κανα ποστ, εχεις στερεψει τωρα τελευταια, "Da worst post evah!!!..."

1/10/07 19:34  
Anonymous Anonymous said...

μια παράκληση, μπορείτε να τσακώνεστε σε ένα μπλογκ και όχι παντού; δεν ξέρω πού να σας πρωτοπαρακολουθήσω! :ΡΡΡ

1/10/07 20:09  
Anonymous Anonymous said...

to worst post, kai h eufiestath logomaxia. Synexise na grafeis xalia.

1/10/07 21:32  
Blogger it is said...

Ναι ρε πούστη μου... σβήνω και τα spam mail, δεν έχει και αφίσες εδώ γύρω κι έχω ξεμείνει να γράφω σουρεάλ μαλακίες... τς τς τς... με πρόλαβες και ξεκίνησες να αντιγράφεις άλλα blog... τι θα κάνω τώρα?.... Χμμμμ
λέω να γράψω το next worst post evah.... τουλάχιστον θα είναι original... :P
Ώπα! Ξέχασα και το μεγάλο μυστήριο του 21ου αιώνα! Αν χρησιμοποιείς το σκουπίδι τον internet explorer... προσπάθησε να βρεις τις 2 γραμμές που κατάφερα να γράψω! Φακ γέα!
Ο πράκτορ 000 έχει λύσει μεγαλύτερα μυστήρια... το ίδιο και μια τετραπληγική μισότυφλη κάμπια...
But... it takes one... to solve one :)

1/10/07 22:04  
Blogger Zissis said...

Lee. όποτε γουστάρεις με φωνάζεις να μπω στο χορό να του τσακίσω τα κόκαλα του αλήτη....

1/10/07 22:09  
Blogger it is said...

Πιτσιρικά.... πάρε φόρα :)
Ρε μαλάκες κάντε μια ένωση με όλους τους blogger από όλες τις χώρες... μπας και καταφέρετε να μου την πείτε στα λαπωνέζικα... χοχοχο

1/10/07 22:18  
Blogger Loth said...

ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΤΟΜΗ..
1)ΑΓΑΠΙΕΣΤΕ ΤΟΟΟΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΗ ΓΑΜΗΣΩ??
2)ΤΟΝ ΕΠΙΦΑΝΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΠΟΥ ΠΕΡΝΕΙ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΟΛΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΠΗΡΕ ΠΡΕΦΑ ΚΑΝΕΙΣ..ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!
3)ΤΟ ΓΑΜΩ ΠΦΦΦΦΦΦ LEE ΚΟΜΜΕΝΟ ΛΕΜΕ!!!!ΚΡΑΤΑ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΟΣΥΓΚΟΠΤΟΜΕΝΑ..ΒΑΛΕ FTP Η'WTF
ΞΕΡΩ ΓΩΩΩ


ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧ ΠΙΟ ΣΥΝΤΟΜΗ ΔΕ ΓΙΝΟΤΑΝ
ΥΓ.ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΟΝ IT IS..(ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΟΙ ΧΑΧΑΧΧΑΧΑ)

2/10/07 08:31  
Blogger Loth said...

*ΟΥΠΣ ΠΑΙΡΝΕΙ*
;))

2/10/07 09:50  
Blogger it is said...

Έκανες κι άλλο λάθος στης lee νομίζω... λες είμαι αντί για είναι... μάκια καλημερούθκια :)

2/10/07 09:56  
Blogger Loth said...

ΕΕΕ..ΕΙΜΑΙ ΛΑΘΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΡΕ ...ΔΕ ΤΡΕΧΕΙ ΤΟ ΑΦΗΝΩΩΩΩΩΩ

2/10/07 10:04  
Blogger lee said...

Tο γαμησατε και ψοφησε.
Over & out.

2/10/07 13:55  
Blogger it is said...

Προς τα κει πήγαινε εξαρχής... νόμιζα πως ήταν φανερό...

2/10/07 13:58  
Blogger Loth said...

ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ...ΗΤΑΝ ΠΡΟΦΑΝΕΕΕΕΕΣ!

LEE...ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΦΙΛΕΕΕΕΕΣ!
(ΓΛΥΦΤΡΑ Ε???)
;))))

2/10/07 14:23  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker