Tuesday, September 25, 2007

Die!!!...

Αχαχαχαχα...
Έλα... έλα να χορτάσεις τις πνοές σου που πέφτουν γυμνές στα πόδια μου. Η κορυφογραμμή του προσώπου σου σπάει πάνω στα κύματα της θέλησής μου. Η γύμνια της αδυναμίας σου δεν εγείρει κανένα οίκτο. Τα μάτια σου θα βγάλω για να τα κάνω κολιέ στο μαύρο μου λαιμό. Με νύχια και δόντια θα σου ξεσκίσω τις σάρκες. Μασκερεμένες θεότητες με ανοίγματα φτερών τα πετάνε γύρω από το κεφάλι σου.
Τρομάζεις στη θέα τους. Σου ξεσκίζουν τα τύμπανα οι κραυγές τους. Πουλιά μαύρα που σκίζουν τον ουρανό. Σκίζουν τις σάρκες σου τα κρωξίματά τους. Βελόνες βρέχουν από τον ουρανό και οι ομπρέλες σου είναι άκαιρες. Θα τρυπήσουν τις ομπρέλες. Θα τρυπήσουν το κορμί σου. Θα τρυπήσουν το αδύναμο κρανίο σου.
Έφιπποι ξυπόλυτοι καβαλάρηδες θα τριποδίσουν θριαμβευτικά από πάνω σου. Το άψυχο κορμί σου θα κείτεται για πάντα κάτω από τις οπλές τους. Το χώμα δε θα σ'ακουμπά και ας ξαπλώνεις πάνω του. Η σήψη δε θα σε επισκεφτεί και ας είσαι νεκρός.
Συνεννοημένη η ύπαρξη θα σε αφήσει εκεί για πάντα. Να θυμίζεις σε όλους τι δε θα πρέπει να είναι. Τι δε θα πρέπει να κάνουν. Τι ήσουν, είσαι και θα είσαι. Το παραμορφωμένο από την αγωνία σου πρόσωπο μαρμαρωμένο, παρακλητικό, φοβισμένο, άδειο, στεγνό. Παλιά θυμάμαι την έπαρσή σου. Παλιά θυμάμαι την τρανή σου την περπατησιά. Πεθαμένος σε στάση παρακλητική στέκεις τώρα...
Δεν πίστευες στην πτώση σου. Ήρθε απρόσκλητη και σε βρήκε απροετοίμαστο... Παρακάλα αιώνια για έλεος τώρα...
Στο είχα πει. Αχαχαχαχαχα

13 Comments:

Blogger Ατθάνα said...

ΚΑ ΤΑ ΠΛΗ ΚΤΙ ΚΟ!
Δεν ξέρω τι να πω...

αχαχαχαχα! σου το χε πει...

25/9/07 15:40  
Blogger it is said...

Ε, καλά... δεν είναι και καταπληκτικό... εμένα ψιλομαλακιούλα μου κάνει :p

25/9/07 15:46  
Blogger Ατθάνα said...

Έλεος!

25/9/07 15:56  
Blogger it is said...

κανένα :) ειδικά προς τον εαυτό μου...

25/9/07 15:58  
Blogger Ατθάνα said...

#%&*^#$%$!επίσης, &*^#$%&*^#$%!!!
(όλο μπινελικώνω σήμερα)

οκ, να είσαι μετριόφρων!
είναι αρετή!
όμως ακόμα και σε αυτή, βάλε μέτρο!
γιατί,
είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!

25/9/07 16:26  
Blogger JoaN said...

Geia soy re itis...! (ayto to tromero moy sxolio einai kai gia ayto k gia to epomeno post :P )

25/9/07 16:27  
Blogger it is said...

Μα ντεν είμαι μετριόφρον καρντιά μου... λολ το αντίθετο....
Αυτό όμως δε σημαίνει πως δεν κρίνω τον εαυτό μου... τέσπα... ευχαριστώ πάρα πολύ πάντως χαίρομαι που σου άρεσε και ας μη με ξετρέλανε εμένα :) Στην τελική μπορούμε και να διαφωνούμε μη γαμή! :) Σμακ!


joan lol γεια σου και σένα :) Ευχαριστώ πολύ :)

25/9/07 16:40  
Blogger Ατθάνα said...

σω!

σμακια!!!

25/9/07 17:02  
Blogger Zissis said...

OMG! Για ποιόν κακομοίρη είναι αυτό; Δυνατό.
Μήπως και λίγο νευριασμένο;

25/9/07 21:32  
Blogger it is said...

eggod όχι ρε :) παρανοϊκό είναι ελαφρώς... δηλαδή και καλά μιλάει ένας παρανοϊκός... εξού και τα αχαχαχα ανοίγουν και κλείνουν...

25/9/07 21:56  
Anonymous Anonymous said...

εδώ είμαστε!! ο ΙΤ ΙΖ σε όλο του το μεγαλείο! δυνατός, τρομακτικός και ευφάνταστος. άψογος! μόνο που όταν βγούμε για καφέ εγώ θα είμαι κρυμμένη κάτω απο το τραπέζι ;)

26/9/07 18:40  
Blogger ΔΣ said...

νομιζω απο τα καλυτερα σου αν οχι το καλυτερο

29/9/07 23:51  
Blogger it is said...

δσ ναι ε? Χμμμμμ μου το είπε και η Α. αυτό αλλά δεν την πίστευα... γενικώς μου είναι αρκετά δύσκολο να με κρίνω εγώ αντικειμενικά... δε μου είχε πολυαρέσει... Τώρα που το ξανακοίταξα, καλούλι μου φάνηκε :) Ευχαριστώ πολύ :)

1/10/07 10:29  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker