Tuesday, November 06, 2007

Πούτσες μπλε...

Nice... τα έχω ψιλοπάρει σήμερα... Πρώτα πρώτα να σας πω πως είστε αδερφές... μεγάλες αδερφές όμως... Τρελές κοτούλες... :) Το γιατί το λέω αυτό δε θα σας το πω... Απλώς το λέω... Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε... Δεν ψήνομαι να το εξηγήσω.
Δεύτερον... κάποιος μου έχει πει ψέματα για κάτι... Και μου την έχει δώσει απίστευτα... Είναι μεγάλη μαλακία να σου λένε ψέματα... Και πάλι όμως δε θα δώσω περεταίρω εξηγήσεις επί του θέματος... Και πάλι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε... Η μόνη μαλακία είναι που δε μπορώ να του πω στη μάπα πως μου λέει ψέματα... Είναι από τις φάσεις που έχεις μυριστεί τη μαλακία, κάνεις πουστιά για να την επιβεβαιώσεις, δυστυχώς τα καταφέρνεις αλλά δε μπορείς να πεις τίποτα... Πρέπει να κάνεις το μαλάκα για να μη βγεις και μαλάκας από πάνω... Γαμώ τις φάσεις δηλαδή... Σσσσσσσσσούπερ!
Ο καιρός έχει κρυώσει αρκετά και το πάπλωμα βαραίνει όλο και περισσότερο... Η δουλειά επίσης βαραίνει όλο και περισσότερο... Η εσωτερική πάλη για να αντέξεις και να μη φύγεις με την πρώτη άθλια δικιολογία νωρίτερα από τη δουλειά τείνει να γίνει τιτανομαχία... και αναρωτιέσαι γιατί στο διάολο συμβαίνει αυτό? Αφού πέρσι τέτοια εποχή, μια χαρά ήμουν στη δουλειά... μέσα στην κάβλα... Μάλλον έχω αρχίσει να περνάω πολύ καλύτερα από τότε στη ζωή μετά τη δουλειά, οπότε τώρα φαίνεται το πόσο σκατένια είναι η δουλειά? Who knows?
Η βροχούλα ώρες ώρες γαμάει, αλλά ώρες ώρες είναι γάμα τα... πχ όταν είσαι στο δρόμο και κάνεις μία ώρα και είκοσι λεπτά από μαρούσι μέχρι κέντρο... είναι γάμα τα... Και απλώς ψιχάλιζε...
Νομίζω πως αν απαγορεύονταν τα αυτοκίνητα εντελώς στο κέντρο και κυκλοφορούσαν μόνο λεωφορεία αλλά με πολύ συχνά δρομολόγια και είχαμε και καλύτερη κάλυψη από το μετρό, θα ήταν σούπερ το κέντρο... αλλά ναι ξέρω... ποτέ δεν παίζει να γίνει κάτι τέτοιο...
Τέσπα... πάω να συνεχίσω με τις μαλακίες που έχω να κάνω και σήμερα... Τα λέγαμε...



ΥΓ Αυτό είναι το εορταστικό μου διακοσιοστό ποστ... Σκόπευα να είναι εντελώς διαφορετικό αλλά έχω ξενερώσει με τις μαλακίες και δε μου βγήκε κάτι καλύτερο από μια άσκοπη γκρίνια...

ΥΓ2 Ελπίσω ο μαλάκας που μου είπε ψέματα να νιώσει και να μου πει την αλήθεια σύντομα γιατί θα γίνει πανηγυράκι και θα τα γαμήσω όλα ακόμη κι αν το ψεματάκι ήταν εντελώς άνευ ουσίας...

ΥΓ3 Σας είπα πως είστε αδερφές? Όχι ε? Ε, είστε... Τα λέμε...

23 Comments:

Blogger lee said...

Καλημερες γκρινιαρουλη.
Για τα ψεματα μαλλον δεν μπορω να βοηθησω, πιστευω οτι δεν αναφερεσαι σε μενα.
Για τη δουλεια θα πω οτι μπορει να τη βαρεθηκες γιατι δεν εχεις πλεον να αποδειξεις κατι εκει μεσα.
Για την κινηση καλα να παθεις. Ας επαιρνες μετρό. :Ρ
Φιλακια, θα περιμενω το εορταστικο 200πρώτο ποστ.

6/11/07 11:26  
Blogger it is said...

lol... απορώ πως την πάλεψες να μη με ρωτήσεις ποιος μου είπε ψέματα... καλή φάση :p Η δουλειά έχει σκαμπανευάσματα... σε γενικές γραμμές βαριέμαι όταν έχω να ασχοληθώ καθαρά με IT γιατί πλέον δεν αποτελεί καμιά πρόκληση ιδιαίτερη... ενώ όταν πάω σε πελάτες για εγκαταστάσεις και support, γουστάρω..
Για το 201ο ποστ, επιφυλλάσσομαι... φιλάκια :)

6/11/07 11:30  
Blogger Loth said...

ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΑ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ! ΠΑΕΙ Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΜΟΥΟΥΟΥΟΥ!
1.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΔΕΡΦΗ
2.ΕΙΜΑΙ ΚΟΤΑ- ΝΟΜΙΖΩ- ΩΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ
3.ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΕΙ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ -ΕΥΤΥΧΩΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ -ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ Ε????

ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΤΟ 204! ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΑΘΡΟΙΣΜΑ! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑ!ΜΑΑΑΑΑΑΑΤΣ!

6/11/07 11:36  
Blogger it is said...

loth...

1) Κι όμως είσαι... σκέψου το...
2) Ναι όντως...
3) Θα δείξει :p


Θα πάρεις το μισό του αθροίσματος...

Καλημερούδια...

6/11/07 11:41  
Blogger Loth said...

1.ΠΑΠΑΡΙΔΗ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ..ΑΠΤΟ ΟΛΟΤΕΛΑ!
2.ΤΙ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΔΕ ΤΟ ΕΠΙΑΣΑ ΘΑ ΝΟΜΙΖΕΙ Ο ΞΕΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΟΤΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ..
3.ΕΙΜΑΙ ΕΙΜΑΙ!!!

6/11/07 12:18  
Blogger it is said...

Γιατί αλλάζεις τη σειρά μωρή σουπιά? Για να ρίξεις στάχτη στα μάτια του απλού κόσμου? :p


1) Ειδικά αν είναι τα δικά μου, μια χαρά θα είναι :p
2) Απλά για να σε κρατάω σε εγγρήγορση το έγραψα :p
3) Το ξέρω! Το ξέρω! και μου την έσπασε... :p

6/11/07 12:22  
Blogger Loth said...

ΣΟΥΠΙΑ ΕΓΩΩΩΩΩ?ΔΕ ΤΗ ΓΛΥΤΩΝΕΙΣ ΠΟΤΑΠΕΕΕ!!ΔΥΟ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΣΚ ΜΕΛΑΝΙ ΘΑ ΤΡΩΣ ΣΤΗ ΜΟΥΡΗΗΗΗ!

ΧΙΧΙΧΙΧΙΙ

ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ!
ΥΓ.ΓΙΑΤΙ ΣΟΥ ΤΗΝ ΕΣΠΑΣΕ?ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΕΙΜΑΙ ΑΔΕΡΦΗ!

6/11/07 12:48  
Blogger it is said...

θα σου πω από κοντά γιατί... θα τα πούμε λίαν συντόμως έτσι κι αλλιώς :p φιλάκια :)

6/11/07 12:56  
Blogger Loth said...

ΑΠΟΨΕ ΚΑΝΩ ΜΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΜ!
ΡΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΚΑΣΩ...
ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΤΗΛ???

6/11/07 12:59  
Blogger it is said...

Όχι τώρα γιατί είμαι δουλειά και δε θα μπορώ να μιλήσω... πάρε με άμα είναι μετά τις 9 το βράδυ...
μαλακιούλα είναι δεν είναι κάτι σοβαρό ρε... μην τρελαίνεσαι :)

6/11/07 13:01  
Blogger Loth said...

ΚΑΛΑ...ΜΕΤΑ ΤΙΣ 9 ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ..ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΟΚΙΟΥΠΕΕΕ!ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΚ!
ΠΙΦ!

6/11/07 13:06  
Blogger it is said...

Δηλαδή επειδή δεν ικανοποιώ τα ανώμαλα βίτσια σου, ούτε ένα πφφφφφφφφφ δεν αξίζω? Μόνω αυτό το απαξιωτικό πιφ?! :p

6/11/07 13:09  
Blogger Loth said...

1.ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΑ ΑΝΩΜΑΛΑ ΒΙΤΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ..ΔΕ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ!
2.ΤΟ ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΟ
3.ΤΟ ΠΙΦ! ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΒΡΩΜΟΠΟΔΑΡΑΚΗΣ..ΝΕΣΠΑ??

;PPPPPPP

6/11/07 13:15  
Blogger lee said...

Γιατι μαλλον ξερω σε ποιον αναφερεσαι... :Ρ

6/11/07 15:35  
Anonymous Anonymous said...

xaxaxa εγω γελαω γιατι απο οτι φαινεται ιτ ιζ ζουμε σε ενα παραλληλο συμπαν εγω κι εσυ. εκτος απο τις αδερφες. ειμαι στρειτ απο οταν γεννηθηκα, αλλα η αληθεια ειναι οτι δεν εχω δοκιμασει ακομη λεσβιακο, οποτε δεν μπορω να μαι κι 100% σιγουρη,lol! αλλα ειδικα η φαση με τα ψεματα, φιλε, ειναι σαν την έχω γράψει εδω. απλα στη δική μου περιπτωση γινεται ΜΕΣΑ στη δουλεια και συμπαρασύρει τις αποψεις ολονων, ρε φιλε και αυτο με κανει να καταρεω. και αυτος ειναι μονο ενας απο τους λογους που μου φαινεται σκατενια και η δικη μου δουλεια τελευταια.

ουφ. οκ, δεν ειχα σκοπο να τα πω αλλα μου τα βγαλες. τα πα τωρα, ειμαι νταξει.

6/11/07 15:50  
Blogger Ατθάνα said...

εδώ ψεύτης/τρα
εκεί ψεύτης/τρα
που είναι ο ψεύτης/τρα;
εδώ κολλάει και το..οεο!:)

6/11/07 15:52  
Blogger it is said...

loth lol... με κάλυψες και το βουλώνω :p


lee... παπάρια ξέρεις και με τοιχηματάκι :)


lifewhispers :D

if you ever try it... please document it... και στείλε καμιά κόπια κι από δω :p
Σου υπόσχομαι να κάνω το ίδιο... αν και είμαι μουνάκι γιατί δεν παίζει... εχεχεχε
Στη δουλειά είναι κάπως διαφορετικά... με την έννοια ότι σε όλους θα τύχει κάποια στιγμή... δυστυχώς δουλειά χωρίς ρουφιάνους και μουνιά δεν υπάρχει... :(
Να τα λες ρε :) Είναι μια από τις καλές φάσεις του blogging το πως μπορείς να λες ότι γουστάρεις :) Φιλιά

6/11/07 15:55  
Blogger it is said...

καλό μου καρυάτιδα γράφαμε μαζί :)
έλα μου ντε! που είναι? οέο? και γιατί δε μου το λέει να πάει στο διάολο να ηρεμήσω? Γιατί αυτός δεν έχει καταλάβει πως έχω μάθει... :S
Μάκια καλό μου :) Σμακ!

6/11/07 15:57  
Blogger JoaN said...

Etsi etsi! Na ginei xamos-giati etsi mas aresei-giati toy/ths a3izei klp klp !

6/11/07 19:11  
Blogger tuco said...

Ωραίος ο χειμώνας.....άμα τα 'χεις πάρει και στο κρανίο και έχεις φουντώσει, ακόμα καλύτερα....δε χρειάζεται να ανάψεις και το καλοριφέρ.....

Υ.Γ. Είσαι γαμάτος στο χώσιμο ρε φίλε.

6/11/07 19:31  
Blogger it is said...

joan lol... σε φαντάζομαι με ποπ κορν και κοκακόλα να φοράς τα 3D γυαλιά και να παρακολουθείς το σόου :p καλημέρες ρε :)


tuco thx κάνω ό,τι μπορώ :)

7/11/07 09:36  
Blogger alexis said...

1. Έχω να δω βροχή από τον Απρίλιο
2. Δεν είμαι αδερφή
3. Κοοοοοοοοοτκοτκοτκοτκοτ
4. Όποιος μουνής σε πείραξε να απολογηθεί πάραυτα.

7/11/07 13:12  
Blogger it is said...

:)
θα φροντίσω μην ανησυχείς :) καλησπέρες ρε :)

7/11/07 13:45  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker