Friday, October 05, 2007

I'm fine and dandy!!!...

Γκουχ γκουχ... Καλημέρες...
Για όσους δεν το κατάλαβαν χτες ήμουν ψιλομπουρδέλο... Τι? Ήταν πιο προφανές και από το προφανές έ? Ε, δε μου λέει κάτι αυτό... Εδώ άλλα κι άλλα δε νιώθετε... σ'αυτό θα κολλάγατε? :p
Κάθε άνθρωπος έχει τους δικούς του τρόπους να ξεπερνάει τις δύσκολες φάσεις του... Εκτός από τους αυτόχειρες, που την πρώτη φορά που δοκιμάζουν ένα νέο τρόπο βρίσκονται κάτω από το χώμα... (εκτός από αυτούς που δεν είναι ικανοί ούτε να αυτοκτονήσουν, οπότε και κανονικά θα έπρεπε η κοινωνία πρόνοιας να κάνει την εμφάνισή της και να τους βοηθήσει, αλλά δεν έχουμε ούτε κοινωνία πρόνοιας, ούτε κράτος, ούτε πολιτική ευθύνη ρ'αδερφέ...)
Για μένα δεν υπάρχει τίποτε πιο αποτελεσματικό που να με βγάζει από την κατάθλιψή μου, εκτός από το ποδόσφαιρο και το συμπαθέστατο pet μου τον Φ.Κ.... Είδα το μήνυμά σου χτες και έκλασα στα γέλια... Ευχαριστώ φιλαράκι... Είσαι πάντα τόσο γελοίος που ακόμη κι αν ήμουν φορέας του AIDS, ή/και πρεζάκι, ή το χειρότερο απ'όλα.... γαύρος, με ένα σου σχόλιο θα ξέχναγα τα πάντα και θα ένιωθα ευγνώμον σε θεούς και δαίμονες που δεν είμαι... εσύ! (Με αγάπη το λέω και το ξέρεις...).
Χτες λοιπόν είχα κανονίσει με τον κολλητό μου τον Σ να πάμε για μπαλίτσα... Γενικώς όποτε παίζω μπάλα τα ξεχνάω όλα... Πυρηνική καταστροφή να έχει γίνει στα παπάρια μου... Αρκεί να έχω το τόπι στα πόδια μου και να παίζω κλωτσιές με γνωστούς ή και άγνωστους... Το να σωριάζεις κάτω χωρίς φάουλ ένα κτήνος πολύ μεγαλύτερων διαστάσεων από τις δικές σου, σου προσδίδει έναν αέρα και μια στύση άλλο πράγμα... Βιάγκρα και φλωριές... Τζαρτζάρισμα φίλε μου... That's my secret, που έλεγε παλιότερα και γνωστή μουνάρα για λιγότερο γνωστό άρωμα...
Κοιμήθηκα ανάλαφρος σαν σπουργιτάκι και ξύπνησα εξίσου ανάλαφρος, αν και πανικόβλητος λόγω του περασμένου της ώρας και ετοιμάστηκα σαν τον άνεμο για τη δουλειά... Στο δρόμο πήρα το μωρό τηλέφωνο, να μην ανησυχεί κι όλας πως είμαι ακόμη σκατά και μετά από μια καρποφόρα συζήτηση, όσο και πλήρως αηδιαστική λόγω γλυκόλογων κτλ... έκλεισα το τηλέφωνο, έβγαλα το hands free (…to masturbate...), γιατί είμαι και υπεύθυνος οδηγός και δε μιλάω στο κινητό οδηγώντας αν δεν έχω κουμπώσει το hands free, και χαρούμενος κατάφερα να πατήσω και λίγο γκάζι εκμεταλλευόμενος το κενό της δεξιά λωρίδας, μιας και οι περισσότεροι έλληνες οδηγοί είναι πολύ σνομπ για να πατήσουν δεξιά λωρίδα... Καθώς λοιπόν είχα αναπτύξει την ιλιγγιώδη, για την παραλιακή το πρωί, ταχύτητα των 80 χλμ/ώρα... παρατηρώ έντρομος φορτηγό να αλλάζει, χωρίς κανένα φλας και χωρίς να κοιτάξει καθρέφτες... από τη μεσαία στη δεξιά λωρίδα... Πλακώνομαι στα φρένα λοιπόν και κόβω όσο μπορώ πιο δεξιά...
Έχω το προσόν (?) να μεταλλάσσομαι από ήμερο πρόβατο σε αιμοδιψές κτήνος του πολέμου σε περίπου 2sec... Αφού έχω καταφέρει λοιπόν να περάσω μπροστά από το τρελό φορτηγό, με τα φρένα σπασμένα, με τα φρένα σπασμένααααααα κτλ, γυρνάω τη μούρη μου προς το πίσω παρπρίζ και σηκώνω με αγανάκτηση τα χέρια σε φάση "μα καλά τι κάνεις γαμώ $%^&*&^%$ σου?" (όπου βλέπεις $%^&*&^%$... βάλε όποιον θεό, άγιο, δαίμονα ξέρεις... καλύτερα όμως όλους αυτούς μαζί...). Ο συμπαθής οδηγός φορτηγού, που να είναι καλά ο άνθρωπος σε όποιο μέρος της κόλασης και να βρίσκεται... αγνοώντας τα κέρατα και τις φωτιές που βγαίνουν από μέσα μου... μου κάνει νόημα σε στυλ "σιγά μωρέ, δεν έγινε και τίποτα...".
Χεχ... Καλή φάση σκέφτομαι και καπάκια σκέφτομαι ό,τι βασανιστήριο έχω δει, ακούσει και σκαρφιστεί επιτόπου, να συμβαίνουν σε αυτόν τον γαμημένο υπάνθρωπο, μια διαδικασία που μου πήρε περίπου 1 sec... yes, yes... I can think fast...
Τέλος πάντων... Μη σας πολυσκοτίζω τ'αρχίδια... Είμαι μια χαρούλα σήμερα... Και καλώς ή κακώς θα είμαι για πολύ καιρό ακόμη... οδηγού θέλοντος, και φορτηγού επιτρέποντος...
Φιλάκια σε όλους και σόρρυ αλλά στα χτεσινά ξινά σταφύλια δε θα απαντήσω... Μη με παρεξηγάτε... :)


ΥΓ. Eggod... οκ μαν, το γαμίδια είναι δικό σου... Το μαλάκας είναι δικό μου οκ? Μη σε δω να το ξαναγράφεις... Έλεος ρε παπαριάδη... Λέω άντε γαμίδια από το λύκειο... Τσουτσεκάκι...

31 Comments:

Blogger Loth said...

ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΤΟ ΛΕΝΕ ΤΖΑΤΖΑΡΙΣΜΑ????!!!
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΘΥΜΗΘΗΚΕΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ MAIL ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ..ΔΕΝ ΕΧΩ MAIL ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕ ΣΕ ΒΡΙΖΩ ΠΡΙΝ ΕΛΕΓΞΩ...ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!!

5/10/07 12:17  
Blogger it is said...

Βρίσε με... δεν έστειλα... όταν είμαι σε τέτοια φάση γίνομαι ο γιος του αντικοινωνικού... :p δε θέλω να μιλάω σε κανέναν... μην το πάρεις προσωπικά επομένως :p Φιλάκια :)

5/10/07 13:08  
Blogger Loth said...

:/

5/10/07 13:20  
Blogger it is said...

Δε σε χάλασε!

5/10/07 13:31  
Blogger Loth said...

ΚΙ ΟΜΩΣ..

5/10/07 13:32  
Blogger it is said...

Έλα ρεεεεε :p
Άντεεεεεε ξεκόλα :p

5/10/07 13:35  
Blogger lee said...

Ειναι και Παρασκευη...

5/10/07 13:53  
Blogger it is said...

lee ναι... κι εγώ nirvana ακούω... ό,τι να ναι... :p

5/10/07 13:55  
Anonymous Anonymous said...

οκ, ιτ ιζ. φτανει να σαι μια χαρα.φτανει. δε λεω τιποτα αλλο για τα χτεσινα σταφύλια. σημερα οκ. κι επισης να δεν καταλαβαινεις το σχολιο μου, παλι οκ.καλο σκ.

5/10/07 13:56  
Blogger it is said...

Έλα... η αλήθεια είναι πως όντως δεν κατάλαβα βυζί... (δηλαδή δεν κατάλαβα τίποτα...) θες να μου εξηγήσεις? Στείλε mail αν θες :)

5/10/07 14:10  
Blogger lee said...

Ενω εσυ στα δικα μου σχολιαζεις επι του θεματος, παλιοσαβουρακοιταταχαλιασουλεωεγω.

5/10/07 14:28  
Blogger it is said...

γιατί να κοιτάξω τα χάλια μου όταν διασκεδάζω τόσο πολύ να κοιτάω τα δικά σου? :p

5/10/07 14:33  
Blogger alexis said...

σήμερα είσαι καλά, αύριο πάλι χάλια, μεθαύριο χαλύτερα κοκ...τα ξέρεις τώρα...

5/10/07 14:34  
Blogger it is said...

ε ναι... αλλιώς δεν έχει πλάκα... σκέψου να είσαι σαν τον joker με μόνιμη χαρά... μόνο με λοβοτομή :p φιλάκια :)

5/10/07 14:42  
Blogger Ατθάνα said...

Είναι Παρασκευή, κι εχθές στο μάθημα ήταν σούπερρρρρρρρ! οπότε έχει επηρεάσει, και αυτό τη διάθεση μου!
θα παίξει και συνάντηση, και γαμώ!
ζούμε μεγάλες στιγμές!!!!

πολύ γέλιο το σημερινό!
...είσαι κυκλοθυμικος ε;
εεεελα!
μάκια πολλά!:)

5/10/07 15:44  
Blogger lee said...

Εμ, ετσι εξηγειται, κοιτας τα χαλια των αλλωνονε και τα δικα σου εχουν απογίνει..

5/10/07 15:45  
Blogger alexis said...

τι ανάγκη έχετε εσείς οι νέοι? για σας είναι η ζωή :p

5/10/07 15:59  
Anonymous Anonymous said...

Υπάρχουν ακόμα άνδρες που παίζουν μπάλα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

(εννοώ εκτός από τα δικά τους testacles, τα κινέζικα πορσελάνινα μπαλάκια για hatha/ astanga/kolopilates pou xame yoga αναπνοές ή χνουδωτά κίτρινα μπαλάκια τέννις στο Εκάλι Κλαμπ;;;;;;;;;

ΟΗ, ΜΥ GOSH!!!!!!!!!!!!!

όποιος γνωρίζει έναν τέτοιο άντρα που το κάνει αφιλοκερδώς, βρώμικα, ντέρτικα, με λερωμένα γόνατα και αλανιάρικα τάκλιν και χωρίς τη συνοδεία καμερών για βιντεοσκόπηση εταρικού αγώνα φούτμπολ μεταξύ "Μετόχων Μερισμάτων Γεν" και "Ελβετικής Φαρμακοβιομηχανίας"
ΝΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΕΙ.
το τηλέφωνο μου θα γραφεί με υγρό ρίμμελ σε όλα τα καρτοτηλέφωνα της ημεδαπής. ευχαριστώ

5/10/07 16:45  
Blogger Crazy Chef said...

ε δεν το λες και πολλα χρονια..κανα δυο ισως?

5/10/07 17:44  
Anonymous Anonymous said...

Σ' ευχαριστώ που με θυμάσαι στα ασυνάρτητα ποστ που ανεβάζεις με γρηγορότερο ρυθμό και από αυτόν που τον "παίζεις", μαλακοπίτουρα...

Αύριο έρχεται να με δει μια παλιά μας φίλη...πώς αλλάζουν οι καιροί και τα "κόζια", ε μαλάκα;

ΥΓ. Πότε θα ανέβεις κι εσύ; Σου έχω κάτι μπούφλες κρατημένες!

6/10/07 00:17  
Blogger Zissis said...

ΡΕ μαλάκα. Άντε γαμίδια. Πφφφφ-τ.
Kill with power
die
die

6/10/07 20:54  
Anonymous Anonymous said...

:):)

(το απλό, κοινό χαμόγελο δεν είναι καπαρωμένο, ελπίζω)

7/10/07 13:14  
Blogger it is said...

καρυάτιδα δεν είμαι κυκλοθυμικός.... άντε μη σε σπάσω... έλα έλα καλό μου :) ρε άντε μη σε σπάσω λέμε... μα τι καλό παιδάκι που είσαι... όπως βλέπεις... καμία σχέση... άκου κυκλοθυμικός!
καλημέρες :)


lee... απαξιώ μωρή :p



thrills... καλά χαλάρωσε δεν έχεις σταφιδιάσει κι όλας ακόμη :p καλημέρες :)


call me girl... god damn! Down girl! hahaha έχει ακόμη :) Είναι κομματάκι δύσκολο να τους βρεις γιατί δεν παίζουν αλάνες πια για να κάνουν αλανιάρικα τάκλιν και τα 5χ5 είναι όντως γεμάτα μετόχους... Αλλά σε εμπιστεύομαι... θα τους βρεις :) Καλημέρες


σεφ... ha ha! ha ha! Very funny you guyz.... :p καλημέρες παλιοτρέλα :)


Φασιστοειδές Κουμούνι, ή όπως αλλιώς σε λένε παλιοσκουπίδι... Στον πούτσο μου γαρδένιες ακόμη κι αν σε επισκεφτεί ο θεός με ζαρτιέρες... μα το ρόκο σιφρέντι, στον πούτσο μου καβάλα η "κοινωνική" σου ζωή...
Αυτό που με χαλάει είναι πως ακόμη, ακόμη και μετά από τα γαμοσταυρίσματα που έχεις φάει από μένα και σε κάναν να παρατήσεις το ιντερνετ για κάτι μήνες... και να κλαις σε μια γωνιά πιπιλώντας τον αντίχειρά σου και ό,τι άλλο πιπίλαγες... δεν έχεις μάθει ρε παπάρα μια καινούρια βρισιά... δεν απέκτησες καμιά φαντασία (όχι πως περίμενα να... αλλά λέμε...) και σκας εδώ να βρίσεις ποιον? Εμένα ρε μαλακισμένο κουτσαβάκι? Σκας εδώ με το τρομερό λεξιλογικό σου οπλοστάσιο που περιλαμβάνει λέξεις όπως: "ασυνάρτητο", "τον παίζεις", "μαλακοπίτουρα" και το τρομακτικό, εμπνευσμένο... τα ταμ τα ταααααμ! "μαλάκα"...
Το παιδί σου με την ψωλή αλόγου στο στόμα (ναι το έχει διδάξει η μάνα του, γι'αυτό πάνε στα τσίρκο συνέχεια...) μπορεί να εκστομίσει καλύτερα καντήλια ρε γαμώσπιτε φτωχομπινέ... Σαράντα χρόνια στη γαμημένη σου ύπαρξη και ακόμη με λεξιλόγιο μικρού παιδιού είσαι ρε μυγόχεσμα....
Και το γαμάτο είναι πως κάπου άκουσες και το κόζι που το λέει η νεολαία! Ουάου! Χαρές και πανηγύρια μαλάκα μου! Χέστηκες επάνω σου μέχρι να βρεις στυλό και χαρτί να τη σημειώσεις! 100 χρόνια κυκλοφορεί και κατάφερες μετά από πολλές προσπάθειες να τη χρησιμοποιήσεις και σε πρόταση μόνος σου! Φακ γέα! Τσιμπουκλή μου περήφανε... Έβαλες και τα εισαγωγικά να δώσεις και έμφαση...
Όσο για τις μπούφλες... Για τ'όνομα του θεού ρε μαλάκα θλιβερέ... Ακόμη Αστερίξ διαβάζεις? Θα διαβάσεις καμιά τσόντα να θυμηθείς τι πάει να πει μουνί? Γιατί το παιδί σου παίζεται αν είναι δικό σου... Μπούφλες ρε μαλάκα! Σε λίγο θα σε βρίζω και θα μου λες σμπαρακουάκ! Μαλάκα γκιώνη...
Ανεβαίνω αγγλία το επόμενο σκ... τη γυναίκα σου όμως δε θα τη φέρω... Της έχω κανονίσει παρτούζες μέχρι το Μάιο... Για μετά από αυτό το συζητάμε... Να κάνει κι αυτή δυο μέρες διάλειμα μην πεθάνει στον πούτσο... Το σόου με άλογα και το παιδί σου από κάτω πάει καλά? Πρέπει να έχει γίνει θηρίο με τόσα λίτρα σπέρμα που καταναλώνει σε κάθε σόου... Ελπίζω να είσαι καλά... Το μουστάκι από σπέρμα μου που έχεις στο πάνω χειλάκι σου πάει σούπερ!
Τα λέγαμε... και που'σαι? Ξυρίσου! όχι όχι, σοβαρά... άμα αποφασίσεις να επιστρέψεις με βρισιές και με πεις μπουμπούνα ξέρω γω, δε θα σου απαντήσω... θα με έχεις σκοτώσει από τα γέλια... γελοίε μίζερε παπαροζούμη, έχεις πάθει ψυχολογικά από τα χρόνια στην αγγλία και αντί να μπουκώσεις κανά ψυχοφάρμακο είπες ν'αρχίσεις το blogging... Άντε μη συγχίζεσαι είσαι και σε δύσκολη ηλικία... Τράβα για καμιά δαχτυλική μη μου πάθεις κανά καρκίνο στον προστάτη από το σφίξιμο... Μάκια... Χάρηκα πολύ που τα ξαναειπαμε... Ειλικρινά ρε! Είσαι ο καλύτερός μου φίλος! Γεια χαρά!



eggod... kill with power indeed... άσε που μπορεί να παίξει και κανά searching, seek and destroy! Θα τα πούμε κάβλα :)


deadend τα μπατσόνια της εταιρίας προστασίας πνευματικών δικαιωμάτων ρώτα... loth & eggod :p



ΥΓ Για όσους έμειναν ενδεχομένως ελαφρώς μαλάκες με την όμορφη και κόσμια συνομιλία μου με τον μαλάκα πιο πάνω... oh well... who gives a fuck anywayz...

8/10/07 09:49  
Anonymous Anonymous said...

kalhmera

8/10/07 13:00  
Blogger it is said...

καλημέρες :)

8/10/07 13:17  
Blogger an205 said...

ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΣ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΕΙΧΕ ΚΑΣΚΟΛ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΔΕ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΦΩΝΑΖΕ "ΔΙΠΛΟ ΜΕΣ ΤΗΝ ΡΕΑΛ ΘΡΥΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ"

8/10/07 15:22  
Blogger it is said...

lol είσαι θεός! χαχαχα :) Καλησπέρες αρχηγέ :)

8/10/07 15:36  
Anonymous Anonymous said...

πωπω μαλάκα...ΕΧΕΙΣ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΟΛΗ Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ WEB. (KI ΑΠΟ ΟΣΑ ΔΙΑΒΑΖΩ, ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΑΝΑΛΩΝΕΣΑΙ ΣΤΗ ΘΕΑΣΗ ΤΣΟΝΤΑΣ...)

Να ξέρεις πάντως πως, αν είναι να συνεχίσεις έτσι, θα με πληρώνεις για τις συνεδρίες...

Δε σε αγάπησε ποτέ κανένας, ρε κακομοίρη; Oύτε η μάνα σου η μπετόσκροφα; Ούτε καν αυτή;

8/10/07 16:44  
Blogger it is said...

Όπως πάντα έχεις πέσει μέσα... χαραμίζεσαι... σπάω πλάκα μαζί σου όπως πάντα... μπετόσκροφα! ουάου! εντυπωσιάστηκα! Ένα απολιθομένο καβούρι έχει πιο καλό λεξιλόγιο...
Ρε μαλάκα τράβα τα βυζιά σου πουθενά αλλού κι άμα δεις ξανά κανά ποστ να είμαι πεσμένος ξαναγράψε να γελάσω λιγάκι...

8/10/07 16:54  
Anonymous Anonymous said...

όλη μέρα οn-line, γλυκό, σπυριάρικο αγόρι;

κουτό, κουτό αγόρι...

8/10/07 17:05  
Blogger it is said...

Rofl... αν παρατηρήσεις όσο είμαι στη δουλειά είμαι online... αλλά είσαι τόσο μπετόστοκος που δε μπορείς να παρατηρήσεις ούτε νταλίκα που έρχεται κατά πάνω σου με 5χλμ/ώρα...
Πες μου πραγματικά... έχεις εμφυτευμένο κάποιο βηματοδότη για να δίνει εντολή στην καρδιά σου να χτυπάει? Γιατί ο εγκέφαλός σου δε νομίζω να μπορεί να εκτελέσει καν αυτή τη βασική λειτουργία...

9/10/07 09:27  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker