Tuesday, October 16, 2007

Δάσος...

Λιμοί, λυγμοί, σεισμοί και καταποντισμοί... Κοινώς δεν την πολυπαλεύω πλέον... Έχει φτάσει στο αμήν η φάση σιγά σιγά... Με νιώθεις? Όχι ε? Δεν τρέχει... Άσε με να λέω τις μαλακίες μου κι αν πάλι δε γουστάρεις δεν τρέχει... Μπορείς ανά πάσα στιγμή να πάρεις πούλο... εξάλλου εδώ είμαι πολύ καιρό τώρα... Σε μια μικρή γωνίτσα... Δεν πιάνω και πολύ χώρο, ούτε φωνάζω για να ακουστώ... Μιλάω απλά και σιγά και μόνο άμα θες ακούς... Αν όχι, δεν τρέχει...
Σ'ένα μαύρο δάσος με πυκνό φύλλωμα... Περιπλανιέμαι άσκοπα. Ο ήλιος δε φτάνει να φωτίσει το καλυμμένο με φύλλα έδαφος... Το χώμα δεν ξέρω τι χρώμα είναι. Τα πεσμένα φύλλα και κλαδιά, οι θάμνοι και τα βρύα κρύβουν το χώμα... Μονάχα η βροχή μπορεί και γλιστράει σιγά σιγά ανάμεσα στα αμέτρητα φύλλα και φτάνει στη γη... Το νερό έχει το χάρισμα να περνάει από παντού... Σιγά σιγά τα καταφέρνει να πάει εκεί που θέλει.
Κοιτάω γύρω γύρω και νιώθω χιλιάδες μικρά μάτια να με κοιτάνε... Προσπαθούν να καταλάβουν τι είδους ζώο είμαι... Περιμένουν μια στιγμή αδυναμίας για να ορμήσουν, ή μια απότομη κίνηση για να το βάλουν στα πόδια... Άλλα απλώς περιμένουν να φύγω για να γυρίσουν στη ρουτίνα ζωής τους... Μανιτάρια φυτρώνουν σε κάθε σκιά... Ψυχεδελικά σχήματα συνθέτους τα κορμιά και τα καπέλα των μυκήτων... μακάρι να ήξερα να τα διαλέξω... Θα διάλεγα τα πιο θανατηφόρα να κόψω και να τα φάω... Να πέσω σε ντελίριο και να πεθάνω μέσα σ'αυτό το δάσος του μυαλού μου...
Ξέρεις αυτό θα ήταν το καλύτερο... Σίγουρα καλύτερο από το να τα διαλέγεις εσύ και να μου τα προσφέρεις λίγο λίγο... Δηλητηριάζοντάς με... Αργά αργά... Περιμένοντας να δεις τον αργό μου θάνατο... Να δεις να βασανίζομαι λίγο λίγο, μέχρι να χάσω κάθε ανθρώπινη αίσθηση, να παραλύσω και να γίνω ζώο... Με μόνα τα ένστικτα να κυριαρχούν... Τα άγρια ένστικτα...
Θες να με δεις να αφρίζω και να βγάζω άναρθρες κραυγές πόνου... Θα είσαι ένα ζευγάρι μάτια από αυτά που με παρακολουθούν... Δε θα κινηθείς να με κατασπαράξεις... Τα καταφέρνεις με τα μάτια... Θα γελάς ενώ οι σάρκες μου ξεσκίζονται από τα μέχρι πριν λίγο φοβισμένα ζώα...
Το ξέρεις πως δε μπορώ να σου κάνω κακό... Το ξέρεις πως θα σε αφήσω να με δηλητηριάσεις μέχρι το τέλος... Δε θα αντιδράσω... θα το δεχτώ... Το ξέρεις πως σε αγαπάω τόσο πολύ που δε θα αποφύγω την όποια απόφαση έχεις πάρει για μένα... Εκεί... Θα υπομείνω τα πάντα χωρίς να υπομένω τίποτα... θα ευχαριστιέμαι απλώς το χαμόγελό σου καθώς με σκοτώνεις... το χαμόγελό σου μου είναι αρκετό να πάρω μαζί μου ως τελευταία ανάμνηση από το δάσος μου... Τα δόντια που θα με ξεσκίζουν δε θα με πονάνε... Έχω ήδη παραλύσει από το δικό σου δηλητήριο...
Ελπίζω μόνο να σε κάνω χαρούμενη...

19 Comments:

Blogger Loth said...

KANENA ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ?
ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ-ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ-ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ..
ΑΚΟΥ..
"ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ.."
...
ΧΕΣΤΟ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΗ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑ..
ΤΟ ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΞΑΝΑΦΕΡΝΕΙ , ΜΗ ΤΟ ΑΝΑΛΥΕΙΣ.. ΖΗΣΕ ΤΟ ..

ΥΓ.ΕΙΠΑΜΕ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΕΡΘΕΙ..
ΚΑΛΗΣΠΕΡΕΣ !

16/10/07 13:26  
Blogger it is said...

Δεν έχει να κάνει το κείμενο με καταστάσεις που ζω για να κάθομαι να το αναλύσω... Απλώς είμαι σε dark mood...
γενικώς όμως όντως αναλύω ό,τι ζω... αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν το φχαριστιέμαι... αντιθέτως χωρίς την ανάλυση δε θα ήμουν εγώ και συνακόλουθα δε θα ευχαριστιόμουν και τη ζωή μου... όχι ως It Is τουλάχιστον... :) καλησπέρες...


ΥΓ Ε δε θα έχεις και την αποκλειστικότητα στις μαυρίλες κυρία μου! :p

16/10/07 13:29  
Blogger Loth said...

ΧΑ!ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΑ ΑΝΑΜΕΤΡΗΘΟΥΜΕ!!!

;)

16/10/07 13:48  
Blogger it is said...

Oh bring it on!
Καλά πέρα από τις μαλακίες οι μαυρίλες είναι το domain σου... είναι σα να με προκαλείς στα καντήλια... έκαστος στο είδος του :) :p

16/10/07 14:07  
Blogger Loth said...

AAAAAAAAAAAAX...ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΗΗΗ
ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΥ

ΧΙΧΙ!!!!!

16/10/07 14:24  
Blogger it is said...

Κάθε μεγάλος άντρας ξέρει πάω απ'όλα τα όριά του :p

16/10/07 14:34  
Blogger Loth said...

ΝΑΤΟ ΤΟ ΛΙΛΙΚΙ ΠΑΛΙ..

ΜΜΜ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΓΑΛΗ ΓΥΝΑΙΚΑ -ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ..ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΗ!!!-ΞΕΡΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΞΕΠΕΡΝΑΩ ΟΠΟΥ ΝΑΝΑΙ

ΦΕΥΓΩ ΜΑΑΑΑΑΤΣ!

16/10/07 14:36  
Blogger it is said...

Γιατί όποτε έρχεστε αντιμέτωπες με οτιδήποτε λογικό βλέπετε μπροστά σας λιλίκια? Έλεος πια με τις δικιολογίες του πούτσου και του μουνιού...

16/10/07 14:43  
Blogger Loth said...

ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΤΑ ΞΕΠΕΡΑΣΑ ..ΤΟ ΕΙΠΑ..!!!ΠΑΜΕ ΠΑΛΙ ΑΠΤΗΝ ΑΡΧΗ

ΤΡΑ ΛΑ ΛΙ ΤΡΑ ΛΑ ΛΟΟΟΟ
:)

16/10/07 14:48  
Blogger it is said...

Λέω μήλα... εννοώ όμως αχλάδια.. και αν καταλάβεις αχλάδια ενώ είπα μήλα, εγώ μήλα εννοούσα... μίλα μου για μήλα... μη μου μιλάς για τα αχλάδια ρε γκαμήλα...
Να κεράσω κανά μούσμουλο να βγούμε από τη λούπα? οέο?

16/10/07 14:51  
Anonymous Anonymous said...

τι έγινε ρε μαλάκα πεοκρούστη itis?

σε παράτησε ο αλβανός γαμιάς σου και κλαίγεσαι σαν την κυρά Ρούλα στα κανάλια;

Ε, αγόρασε του γαμιά σου, του τζουτζουκουλίνου σου, ένα τζιπ και γραψε του και δύο σπίτια...

16/10/07 17:21  
Blogger lee said...

Τρεις κι ο πουτσος....

16/10/07 21:18  
Blogger it is said...

lee... μη δίνεις σημασία σε προδές στον άνεμο... απλώς κλείσε λίγο τη μύτη σου :p Φιλάκια :)

17/10/07 11:29  
Blogger lee said...

Το ξερω, απλα ηταν πολυ πετυχημενο το σχολιο για να μην το γραψω :)

17/10/07 12:31  
Blogger Ατθάνα said...

έεεετσι! :)

17/10/07 12:54  
Blogger it is said...

@ both... :)

17/10/07 13:42  
Blogger Zissis said...

:/ Μαυρίλα αλλά ωραίο. Σα ταινιάκι...

17/10/07 15:56  
Blogger it is said...

Ναι... η μέρα μου χτες ήταν μαύρη μέχρι το απόγευμα... μετά φωτίστηκε :)
Φιλιά ρε...

17/10/07 16:05  
Blogger tuco said...

Τρελός έρωτας ρε φίλε. Σίγουρα όμως αξίζει τον κόπο.....


Υ.Γ.: Γίνεσαι πολύ εκφράστικος όταν "σκοτεινιάζεις". Ίσως θα 'πρεπε να το ψάξεις περισσότερο.........

18/10/07 18:41  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker