Monday, October 15, 2007

Παζλ...

Ξεκίνησα... Από το σκοτάδι βίαια και ξαφνικά με σπρώξανε στο φως... Δε μου άρεσε καθόλου το νέο περιβάλλον... Κλάματα, φωνές, απελπισία... Δεν ήξερα πως να εκφράσω τι θέλω... Μπορούσα μόνο να φωνάζω για να τραβήξω την προσοχή...
Μετά έμαθα να μιλάω... Δε με ακούγανε όμως πάντα... Οπότε έπρεπε να γίνομαι βίαιος για να τραβάω την προσοχή... Βίαιος και όταν αυτό δεν πετύχαινε με αποδέκτες τους άλλους, γινόμουνα βίαιος με μένα... Χτυπούσα και προσέχανε... Έδειχνα μετά περήφανος κάθε πληγή... Παράσημο στη μάχη για προσοχή.
Σε λίγο ούτε αυτό δεν ήταν αρκετό. Έπρεπε να βρω καινούρια μέσα... Διάβασα... έμαθα... χιλιάδες χρήσιμα και άχρηστα πράγματα... Τα ξεστόμιζα με στόμφο και κοιτάζανε όλοι... Μπράβο! Τι έξυπνος που είναι! Από μέσα μου γέλαγα... Τι ηλίθιοι... Εντυπωσιάζονται τόσο εύκολα... Όμως αυτό το θέατρο έπιανε... και πιάνει ακόμη... και είναι ωραία να ακούς λόγια που σε εκθειάζουν... Είναι γλυκό το θεατράκι σου αυτό... το κάνεις, το κάνω, το κάνουμε... Μεγάλοι θεατρίνοι...
Μα μέσα μου δεν έφτανε αυτό... Έπρεπε να έχω και κάποιον να θέλει οικιοθελώς να με προσέξει... Να μη χρειάζεται καμία βία, κανένα θέατρο, καμιά προσπάθεια... Μονάχα να υπάρχω και να' ναι αρκετό να τραβήξει την προσοχή αυτό... Υπάρχω λοιπόν. Εδώ... για σένα... και μένα.
Και πάλι αυτό δεν ήταν αρκετό. υπήρχε πάλι ένα κομμάτι από το παζλ που πεισματικά έλειπε... Δε μπορούσα να το βρω πουθενά. Έλειπε και ήξερα πως το θέλω αυτό το κομμάτι. Για μένα είχε τεράστια αξία. Σα να ήταν στο κέντρο του μεγάλου παζλ. Δε μπορούσε να κρυφτεί από το κάδρο, δε μπορούσε να μείνει κενό, έχασκε με θράσος... Δημιουργία και δημιουργικότητα... Το κομμάτι.
Σα να είχες γεννηθεί για να κολλήσουμε... Σα να είχα γεννηθεί για τον ίδιο σκοπό. Να συγκρουστούν τα δυο κομμάτια και να κάνουν ένα παζλ μόνα τους... Σα να είναι αρκετά αυτά για να υποσκελίσουν χιλιάδες άλλα παζλ και να βρεθούν τα δύο ξεχωριστά και μαζί κάτω από το φως του προβολέα. Σκοτάδι παντού... Αυλαία ανοίγει. Κανονάκι... Να' μαστε... Δυο ολοκληρωμένα παζλ... Αυτό περιμένω... Γι' αυτό θέλω να δουλέψω...
Χαίρομαι που σε γνώρισα... Ήρθες στην κατάλληλη στιγμή μου φαίνεται... Θέλω να παλεύουμε για να βγαίνει από τα ρινίσματα των σπαθιών μας πρώτη ύλη... Και όταν συγκεντρώσουμε την κρίσιμη τη μάζα... Ετοιμάσου για διάλλειμα από τη μάχη μας και κανονάκι... Για να αρχίσει ο πραγματικός πόλεμος... Εγώ κι εσύ, πάνω σ' ένα σανίδι... ενάντια σε όλους... κι ας έχει κάτω από το σανίδι άπατη θάλασσα και πεινασμένους καρχαρίες... Δεν πρόκειται να μας φάνε ποτέ... Το ξέρουν πως είμαστε αχώνευτοι...



ΥΓ Το προηγούμενο ποστ ήταν μαλακία... Απίστευτη μαλακία... Εμετικό... Ευχαριστώ όσους μπήκαν στον κόπο να μου απαντήσουν... Πρέπει να με αγαπάτε πολύ...
ΥΓ2 Το παρόν ποστ το αφιερώνω σε δύο άτομα... Θέλω να πιστεύω πως δεν είναι τόσο ηλίθιοι που δεν κατάλαβαν πως αναφέρεται σαφώς σε αυτούς, με ιδιαίτερο βάρος στο ένα άτομο γιατί σήμερα σκεφτόμουν πως χαίρομαι πολύ που γνωριστήκαμε και μπήκε ο ένας στη ζωή του άλλου... Ευελπιστώ πως μαζί θα κάνουμε παπάδες αναφορικά με το κοινό μας όνειρο...
ΥΓ3 Η δημιουργικότητά μου έχει φάει μια καλή σφαλιάρα εδώ και καιρό αλλά πιστεύω να συνέλθω... Αυτήν την προσπάθεια δυσκολεύουν πολύ μερικοί από σας εκεί έξω κουφαλίτσες που τα σπάτε τελευταία με τα γαμάτα σας ποστ και μου γαμάτε την ψυχολογία... Αλλά ξέρετε πως θα γυρίσει αυτό... Το έχω λέμε :p (<-- Απέλπιδα προσπάθεια να περισώσω το κουρελιασμένο, δήθεν, στάτους μου...)
ΥΓ4 Κάποια στιγμή πρέπει να κάνω ένα ποστ μόνο υστερόγραφα... Μου βγαίνει όλη η μαλακία μου και γουστάρω...
ΥΓ5 Σιγά μην πέρναγες τα χειρόγραφα στο pc και μου τα έστελνες... Παπαράκο...
ΥΓ6 Ξέρει αυτός...
ΥΓ7 Έλα που ήθελες κι άλλο υστερόγραφο μη χέσω... Πλεονέκτη!
ΥΓ8 Φιλάκια παιδάκια...

13 Comments:

Blogger Crazy Chef said...

να φερω σφουγγαριστρα για τα σιρόπια?

15/10/07 15:07  
Blogger lee said...

@ chef
Πιασε μια λιπαντικη γιατι ο ενας ειναι αντρας :Ρ

It is άκο μου, εισαι καλοδεχουμενος στο δικο μου μπλογκ, να βλεπεις τι μαλακιες γραφω, να παιρνεις κουραγιο!

15/10/07 15:11  
Blogger genna said...

μαλακία ξεμαλακία κάνε κάτι να δούμε ολοκληρωμένη την εικόνα, όλην...

15/10/07 16:37  
Anonymous Anonymous said...

αμα σου φαβει μαλακι ααυτο που θα γραψω τωρα, πλιζ μην απαντησεις καν στο σχολιο μου. ξερω οτι σου φαινεται τρελο, αλλα μεχρι τη μεση του κειμενου σου μου φανηκε οτι διαβαζα το αρωμα, την ιστορια ενος δολοφονου. *μη με βρισεις* καλη βδομαδα

15/10/07 16:41  
Anonymous Anonymous said...

αμα σου φανει μαλακια, ηθελ ανα πω. οτι να ναι ειμαι ενιοτε. φιλια

15/10/07 16:42  
Blogger JoaN said...

"Έπρεπε να έχω και κάποιον να θέλει οικιοθελώς να με προσέξει..."
ΘΑ ξαναπώ το τέλειο σχόλιό μου...
γεια σου ρε itis!
(τώρα τρίτωσε)

Σταμάτα να κλαίγεσαι, να λες πως δεν έχεις έμπνευση κλπ. Αχουυ πια!

15/10/07 17:12  
Blogger Crazy Chef said...

@Lee και λιπαντικη και λιποσαν και οτι θελεις)

15/10/07 21:34  
Blogger Ατθάνα said...

φιλί! ;)

15/10/07 22:17  
Blogger Zissis said...

Τους έχουμε.
Τα καλύτερα έρχονται.
Μη μασάς.
Άντε γαμίδια.

Υ.Γ. Σιγά μη στα έστελνα....Βασικά ξανά απ'την αρχή, θα σου πω......
Υ.Γ.2 Κ γω σ' αγαπώ
Υ.Γ.3 Άμα ξαναγράψεις κάτι τόσο gay θα σε χωρίσω
Υ.Γ.4 Πλάκα κάνω

15/10/07 23:34  
Blogger Loth said...

ΟΡΙΣΤΕ ΑΛΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΥΟ...ΤΙ ΚΑΙΡΟΥΣ ΖΟΥΜΕ..
ΥΓ.ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΗΗ!

ΥΓ.(ΞΑΝΑ!) ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΔΕ ΣΑΓΑΠΑΜΕ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ..ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

16/10/07 08:24  
Blogger it is said...

chef αντί να σφουγγαρίσεις, μάζεψε τα σορόπια να φτιάξεις κανά καλό γλυκό... κι αν όλα πάνε καλά θα σου ετοιμάσω και ζωμό... :p καλημέρες :)

lee... τι λαπαντική και φλωριές? Ασάλιωτα... Πέρασα... θα σου αφήσω και κόμεντ ασάπ... :p


genna... για να δεις ολοκληρωμένη την εικόνα πρέπει να με ζήσεις... γενικώς είμαι πολύ δύσκολος στο να δείχνω ορισμένα κομμάτια μου... :) πολλοί λίγοι φίλοι μου τα έχουν δει όλα... (κυριολεκτικά και μεταφορικά...) :p καλημερούδια :)


lifewhispers έχω δει την ταινία... το βιβλίο δεν το έχω διαβάσει... να σου πω την αλήθεια τον ήρωα δεν τον πολυσυμπάθησα... έχω ακούσει πάντως πως το βιβλίο είναι πολύ καλό, οπότε ευχαριστώ για το κοπλιμάν :p Καλημέρες :)


joan είμαι ναζιάρης άντρας τι να κάνω? :p Το σημαντικότερο είναι αυτό πάντως νομίζω κι εγώ... αυτό που έκανες quote εννοώ :)

chef... είπαμε... αυτά είναι φλωριές... ασάλιωτα και με ρόζους στα χέρια και παρανυχίδες στα δάχτυλα...


καρυάτιδα καλημέρα... με φιλάκι ξεκινάει η μέρα μου σήμερα... μπορώ να το έχω όπου διαλέξω εγώ? ε? ε? ε? :p Καλημέρες και φιλάκια πολλά και σε σένα :) (όχι μόνο ένα... τσιγκουνάκι :p)


eggod... τελευταία πρόβα... αύριο θα σε γαμήσω... μου έχεις καταστρέψει την ψυχολογία μαλάκα με τις 120000 αλλαγές... έλεος... τέσπα θα τα πούμε από κοντά... το κείμενο είναι όντως απίστευτα gay... για να το ξεπεράσω είδα 2 ώρες μπάλα, 4 ώρες ξύλο, και άλλες 4 ώρες τσόντες με ετεροφυλοφιλικό προσανατολισμό... μάντεψε τι?... i still feel kinda gay... :p


λοθ μου το ξέρω... :) Εννοείται :) Είσαι από αυτούς που νιώθω πως μπορώ να είμαι εγώ :) Το κείμενο βγήκε εντελώς out of balance γιατί αλλού ήθελα να πάει και αλλού πήγε... Τέσπα... Φιλάκια πολλά ρεεεε :)

16/10/07 09:34  
Blogger Zissis said...

Τσακ Νόρις γρήγοραααα...όλες τις ταινίες του ΚΑΙ όλες τη σεζόν από τον ranger (ξέρεις αυτό με τα τζιπάκια). Chuck is the only anti gay φάρμακο.

Σε κούρασαν οι αλλαγές ε; Και που'σαι ακόμα....

16/10/07 10:08  
Blogger it is said...

Καλά άσε θα τα πούμε από τηλ... μην το κάνουμε chatroom :p

16/10/07 11:04  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker