Tuesday, December 12, 2006

Μια ωραία μέρα....

Χτες ήταν μια ωραία μέρα η οποία ξεκίνησε σκατά, πήγε να τελειώσει σκατά, αλλά τελικά ήταν ωραία....
Χτες για πρώτη φορά μετά από δεν ξέρω κι εγώ πόσα χρόνια πέρασα όλη μου σχεδόν τη μέρα με μια φίλη που έχω να ευχαριστηθώ την παρέα της από δε θυμάμαι κι εγώ πότε....
Ο τρόπος που είχαμε γνωριστεί, όταν ήμουν ακόμη πολύ πιτσιρικάς, ήταν μια φαντασίωση για μένα (και γι'αυτήν δηλαδή αλλά δεν το ήξερε ακόμη mouhahahahaha). η γκόμενα αυτή με έχει περπατήσει στην πλάκα και έχουμε περάσει μαζί όλα σχεδόν τα σοκάκια της. Βραδιές που δε νομίζω να ξεχάσω ποτέ. Έμπαινα σε άλλους κόσμους. Για να μπορώ να στέκομαι δίπλα της έπρεπε (και ορισμένες φορές πρέπει ακόμη...) να είμαι σε πλήρη εγρήγορση. Παράλληλα όμως είχα και την πολυτέλεια να είμαι αυθόρμητος. Είναι δύσκολος συνδυασμός.
Περνάω πάντα καλά όποτε τη βλέπω και πάντα πονάνε τα σαγόνια μου από τα γέλια και τα ηλίθια χαμόγελα. Όχι δεν είμαι ερωτευμένος μαζί της αν και έχω περάσει από αυτή τη φάση στο παρελθόν, όπως και αυτή. Πάντα όμως ήμασταν φίλοι. Πάντα μπορούσα να της μιλάω για όλα και το ίδιο και αυτή. Μπορώ να της περιγράψω με κάθε λεπτομέρεια τις πιο ντροπιαστηκές στιγμές μου και να λιώνουμε μαζί στο γέλιο, χωρίς να αισθάνομαι άσχημα για τον εαυτό μου. Όλα αυτά πιστεύω πως είναι αμοιβαία και αυτό κάνει την όλη φάση ακόμη πιο καλή.
Χτες που πέρασα σχεδόν όλη τη μέρα μαζί της θυμήθηκα γιατί είναι τόσο σημαντική στη ζωή μου και γιατί δε θα μπορούσα ποτέ να μην της μιλάω, αν και για διάφορους λόγους το έχω προσπαθήσει κάποιες φορές. Έχουμε ματώσει πολλές φορές ο ένας τον άλλον, αλλά πάντα καταφέρναμε να μην σκοτώσουμε το "εμείς".
Το "εμείς" που έχει περάσει τόσες μεταλλάξεις μέσα στα τελευταία7-8 χρόνια και θέλω να πιστεύω πως θα συνεχίσει να μεταλλάσσεται.
Στα περασμένα, αλλά και τα μελλοντικά μας περπατήματα λοιπόν, σου αφιερώνω αυτό το χαζό κειμενάκι για να μη ζηλεύεις μικρή μου πόρνη :) Χάρηκα πολύ που σε είδα χτες και ακόμη περισσότερο που μετά από καιρό μπόρεσα πάλι να σε βοηθήσω σε κάτι. Να θυμάσαι πως πριν τις φρυγανιές μπορείς να πάρεις και ψωμί του τοστ βλακόμετρο :P
Φιλιά

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sto kalo sou anoite! Me syginises!H alitheia einai oti ki egw perasa poly wraia xthes. Mazi soy niwthw panta zestasia kai anesh kai ayto me xalarwnei. Kapoies fores thelw na soy spasw kai ta moytra (eidika otan moy ta xwneis, se faseis poy den eimai etoimh na dextw tpt), tis perissoteres omws aplws afinomai kai apolambanw to apolaustiko ein h alitheia pneuma sou. Exeis kataferei me tous kopous toswn etwn na eisai statheri axia sto xantho egkefaliko mou xrimatistirio.

12/12/06 20:40  
Anonymous Anonymous said...

ki egw edw na er8w gia trio na sas phdw sta stena ths Plakas

sygkounh8hka, kariolhdes...

12/12/06 23:44  
Blogger it is said...

Hello baby :)

13/12/06 12:52  
Anonymous Anonymous said...

HA?!
No! No and again No!
What's the fucking the gray matter with you?
Are you a fag?

Δεν είναι δυνατόν!
Αγαπητέ μας τραλαλά και όλοι και όλες με τραλαλάλάλά μαζοχιστικά στερητικά ταμπού!
Τα εργαλεία ηδονής μας τα έδωσε η φύση όχι για να τα σπαταλάμε σε πουτάνες και κωλοπαίδια αλλά στις αδελφές ψυχές που τόσο γενναιόδωρα μας φύσηξε προς την μεριά μας αυτή η πανέξυπνη μοίρα.

Θα στην πηδήσει κάποιος εξυπνάκιας κουφιοκεφαλάκιας επιβήτορας.
Θα κρατήσει εκείνος το τερπνόν και σύ Σούλη θα μείνεις να ψιττακιάζεσαι μετά του "ωφελίμου".
Αχά..
Την πρώτη και μέχρι τώρα μοναδική σου "αγάπη".

14/1/07 15:24  
Blogger it is said...

"What's the fucking the gray matter with you?"
Πρώτον, πρωτού ξεκινήσεις να γράφεις αγγλικά σε κοινή θέα, πάρε το Palso μπας και μπορέσεις να γράψεις κάτι με σωστό συντακτικό...
Δεύτερον, θα μου την πηδήξει μπλα μπλα μπλα... Αυτό που δεν κατάλαβες, και δε μπήκες καν στον κόπο να καταλάβεις μιας και διάβαζες από τη μία, έπαιζες με το μουνάκι σου από την άλλη, (αν δεν είσαι γκόμενα... να το κοιτάξεις γιατί γράφεις σαν γκόμενα...) είναι πως με την κοπέλα αυτή έχουμε τελειώσει με το ερωτικό και είμαστε στο φιλικό...
Αν νομίζεις πως αυτό ανήκει στην κατηγορία "συναισθηματικό ταμπόν", δικαίωμά σου, δεν είμαι υποχρεωμένος να αποδείξω σε κανέναν τίποτα...
Στην τελική τι πάει να πει "θα μου την πηδήξει"? Δεν είναι ιδιοκτησία μου ούτε θέλω να έχω ανθρώπους-ιδιοκτησίες δίπλα μου..
Όσο για το αν είμαι gay, άσε να το πει αυτό καμιά γκόμενα που έχω πάρει ή κάποιος που με ξέρει...
"Την πρώτη και μέχρι τώρα μοναδική σου "αγάπη"."
Δε σε πιάνω... εξήγησέ το μου μία αυτό..... Γιατί αν αναφέρεσαι στην κοπέλα για την οποία γράφω, δεν είναι ούτε η πρώτη και φυσικά ούτε και η μοναδική μου αγάπη...

Στο μέλλον όταν γράφεις σε πολύ παλιότερα ποστ, προκειμένου να με βοηθήσεις να σου απαντήσω γράφε τον τίτλο του ποστ γιατί έψαχνα αρκετή ώρα να βρω το comment σου. Ξεκίνα δηλαδή το κόμεντ ως: "Αναφορικά με το ποστ..."

15/1/07 11:28  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker