Tuesday, December 05, 2006

Το μουνί και το πριόνι

Το παρακάτω ποστ το εμπνεύστηκα από a certain someone αλλά σε καμία περίπτωση δεν γράφτηκε για να κράξει αποκλειστικά το συγκεκριμένο άτομο ή αποκλειστικά κανέναν εδώ που τα λέμε... Σε αντίθεση με το προηγούμενο ποστ που γράφτηκε για να εκδηλώσω το στράβωμα που έφγα με το συγκεκριμένο άτομο... Αν έγραφε κάτι ανάλογο λίγο πριν το ποστ του το συγκεκριμένο άτομο, μπορεί και να μη νευρίαζα τόσο... Συγκεκριμένο άτομο σ'αγαπάω και σε γαμάω..... Σβήσε δε σε φοβάμαι... τρυφερά φιλάκια και άντε και γαμίδια... σματς!
Α και δεν έκατσα να τσεκάρω τα ορθογραφικά κλπ, οπότε μάλλον θα σας πέσουν τ'αρχίδια εμ το πόσα λάθη μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος ανά γραμμή....

Το μουνί και το πριόνι όποιος τα δουλεύει ιδρώνει λέει ο σοφός λαός και μάλλον έχει δίκιο...
Με παρεξήγησες, σε παρεξήγησα και μαλακίες... Μερικοί άνθρωποι είναι σαν τα καζίνο... Όσο περισσότερη ώρα παίζεις τόσο μεγαλώνει η πιθανότητα να σου πάρουν και τα σόβρακα. Από κει και πέρα τίθεται το θέμα πόσο καλά νοιώθεις μέσα στο σόβρακό σου. Αν είναι από τα πρώτα που διαλέγεις, ή αυτό που βάζεις μια μέρα πριν βάλεις πλυντήριο.... Αν το έχεις αλλάξει πρόσφατα ή αν το αφήσεις να πέσει θα σταθεί όρθιο πάνω στο πάτωμα. Τι να πω δεν ξέρω, ΄χω μπερδευτεί... Τόσα πολλά τα υπαρξιακά ερωτήματα, τόσες πολλές οι απαντήσεις του κώλου και τόσο πολλοί οι προβληματισμοί αλλά και τα υπαρξιακά του κώλου.
Ο καθένας έχει το δικό του φίλτρο που διυλίζει τα εισερχόμενά του. Κάποιοι δεν έχουν καν κριτήριο και το παίζουν safe... κάνουν ό,τι κάνουν και οι άλλοι. Κάποιοι κάνουν ακριβώς το αντίθετο από αυτό που κάνουν οι άλλοι και ουσιαστικά ούτε αυτοί έχουν κριτήριο αλλά νοιώθουν γαμάτοι και ξεχωριστοί.
Εγώ εδώ και λίγες μέρες είχα φάει μια φρίκη και δεν ήξερα τι σκατά να γράψω, ούτε τώρα ξέρω αλλά γράφω ό,τι μου κατεβαίνει και όποιος έχει την ατυχία να διαβάζει τον ήπιε μάλλον οπότε ή να πάρει πούλο ή να βουλώσει και να συνεχίσει να διαβάζει και να μη μου λέει μετά "μα τι μαλακίες γράφεις ρε It Is?". Εγώ προειδοποίησα...
Έχω μερικές απορίες... Όταν κάποιος δεν ακούει τι του λες, μπορείς να τον αγαπάς? (με την προϋπόθεση πως ο κάποιος δεν είναι παιδί σου πάντα). Μήπως δεν έχεις ιδέα του τι σημαίνει η γαμημένη η λέξη? Όταν κάποιος πάει να σε βγάλει από ένα μαλακισμένο τριπάκι, από το οποίο βλέπει πως δε βγαίνεις εύκολα γιατί κατά βάθος έχεις αποφασίσει να συνεχίσεις να είσαι στο τριπάκι και προσπαθεί απέλπιδα να σου πει, πως αυτά που σκέφτεσαι είναι οι Κύκλωπες που αναφέρει ο Καβάφης στην "Ιθάκη" (καλά δε λέω, το συγκεκριμένο ποίημα έχει γίνει η πουτάνα του λόχου, αλλά οκ...) και πως δεν είναι πραγματικά όλα αυτά, αλλά τα φτιάχνεις μόνος σου στο μυαλό σου, εσύ τι θα κάνεις? Θα του πεις πως δε σε καταλαβαίνει... Μα ναι, δε θέλει ο καριόλης να σε καταλάβει, γιατί αν σε καταλάβει δε θα βγεις ποτέ από το γαμοτριπάκι σου... Θα κάτσετε και οι δύο και θα γλύφετε πληγές...
Βαριέμαι να γλύφω πληγές και σιχαίνομαι να μου γλύφουν τις δικές μου πληγές. Το καβλί μου γουστάρω να μου το γλύφουνε... Τις πληγές μου όχι. Το ζήτημα στις σχέσεις δεν είναι να ενώσεις τις αδυναμίες σου, το ζήτημα είναι να ενώσεις τις δυνάμεις σου. Αλλιώς γιατί ζεις? Αισθάνεσαι πιο ασφαλής να έχεις άτομα γύρω σου που σου λένε μόνο ναι? Που σου λένε πως εσύ δε φταις ποτέ και όλοι οι γύρω είναι μουνιά και κακόβουλοι, ενώ εσύ κι αυτός (ο γλύφτης ντε!) είστε διαφορετικοί και μοναδικοί και όλοι σας την πέφτουν να σας φάνε γιατί είναι κομπλεξικοί και αδαείς?
Θες να πας να ψοφήσεις κάπου αλλού? Ψοφίμια δε γουστάρω δίπλα μου... Από παλιά όταν το ένστικτό μου μου έλεγε πως κάποιος δίπλα μου είναι ετοιμοθάνατος (μεταφορικά....) έβαζα τα πόδια στον ώμο και έτρεχα σαν τον τρελό. Δε μιλάω για φίλους χρόνων... Μιλάω για καινούρια πάνω κάτω άτομα στη ζωή μου. Αυτό είναι και το νόημα της κοινωνίας... Δε φτιάξαμε κοινωνίες για να κλαιγόμαστε από το πρωί ως το βράδυ. Τις φτιάξαμε για να πάμε λιγάκι πιο μπροστά, λιγάκι πιο γρήγορα. Για να καλυφθούν οι προσωπικές αδυναμίες από τη δύναμη του συνόλου (προσοχή! να καλυφθούν και όχι να συγκαλυφθούν...).
Τέσπα, ας γυρίσω στο θέμα μου που είναι πως δεν έχω πάλι θέμα... Τι θα γίνει με αυτή τη δουλειά... Γιατί δεν έχω θέμα και γιατί δεν το βουλώνω όταν δεν έχω θέμα? Δεν ξέρω... δε θέλω και να μάθω μάλλον. Πάντως με πιάνει μια επιτακτική επιθυμία να γράψω που και που και ας μην έχω θέμα... Και μπορεί και να μη διαβάζει κανείς, μπορεί και να τα γράφω για μένα και 2-3 φίλους ή e-φίλους, αλλά αυτό μου αρκεί... Έτσι κι αλλιώς δεν είμαι ούτε καλλιτέχνης ούτε διανοούμενος να παράγω για τον "Άνθρωπο" και όχι για την πάρτη μου και μόνο...
Ωραία τα κομπλεξάκια μου... Κάνω σα γκόμενα atm και δεν έχω και μια περίοδο ή κατιτίς να δικιολογηθώ τουλάχιστον. Είναι γαμώ τις δικιολογίες η περίοδος.... Από το σχολείο ακόμη. Γιατί δε διάβασες? Είμουν αδιάθετη κύριε... Αλλά και μετά... Γιατί άρχισες να βρίζεις τους πάντες και τα πάντα χωρίς λόγο? Περιμένω περίοδο.... Υπάρχουν βέβαια και οι σωστές γκόμενες που όταν περιμένουν περίοδο ή όταν έχουν περίοδο απλώς έχουν κάβλες... Είναι η καλύτερη περίοδος (χουχουχου) για να "χτυπήσεις" λίγο πριν την περίοδο... Έχεις αυξημένες πιθανότητες επιτυχίας. Που σκατά το καταλαβαίνεις? Εμπειρία... και σωστό φίλτρο...
Το γαμάτο με το φίλτρο είναι πως διαμορφώνει τις τρυπούλες του πάντα και δε μένει ποτέ το ίδιο φίλτρο, αρκεί να κοσκινίζεις συνεχώς εισερχόμενα... Αν σταματήσεις να το ταίζεις, μένει σταθερό. Αν μείνει σταθερό για πολύ απαξιώνεται και τον πίνεις...
Ταμ τυρουρίμ τυριρόπιτες, ταμ τυρουρίμ ζεστές.... Πάω να τον παίξω τώρα... τα λέμε.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ..
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ.ΕΙΝΑΙ ΔΕΙΓΜΑ ΑΛΗΘΕΙΑΣ...ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑΣ...
ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΙΤΡΙΝΕΣ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ..ΤΟΥ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΥ,ΤΟΥ ΤΕΛΕΙΟΥ,ΤΟΥ ΓΑΜΑΩ...ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ Η ΜΙΖΕΡΙΑ..ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ..ΑΛΛΑ ΛΙΓΟΙ ΤΙΣ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ..ΛΙΓΟΙ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ

6/12/06 10:21  
Blogger it is said...

Loth thanx :)

m13 μισή ντροπή δική μου μισή δική σου :P

6/12/06 11:40  
Blogger lee said...

Κολληματα τρωμε ολοι. Και συνήθως ολοι εχουμε καποιον να μας ξεκολλάει. Το θέμα είναι αν θέλουμε, δεν είναι πάντα ευκολο.

Οι σκόρπιες σκέψεις είναι δείγμα του it is. Καλλιέργησέ το σου πάει...

6/12/06 12:11  
Blogger it is said...

Όλα μου πάνε γιατί είμαι ο καλύτερος, έχω και γραμμώσεις, αγόρασα καμπριολέ πληρώνω και τις δόσεις :P
Δε βγαίνει πάντα, αλλά προσπαθώ όντως να το δουλεύω όποτε μου βγαίνει... Τώρα ο It Is δεν ξέρω αν υπάρχει στ'αλήθεια :P
Δεν ξέρω αν υπάρχω εγώ καλά καλά, μερικές φορές. Τέσπα... η τρικυμμία πέρασε... μέχρι την επόμενη τουλάχιστον :)

6/12/06 14:55  
Blogger it is said...

Xazouli tha sou po apo konta :p

13/12/06 13:10  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker