Thursday, December 07, 2006

Είναι πρωί

Είναι πρωί, πολύ πρωί... Βασικά άμα έχεις κοιμηθεί μόνο 3 ώρες, ό,τι ώρα και να ξυπνήσεις είναι πολύ πρωί... Πλένω τα μούτρα μου, το γαμημένο το νερό είναι κρύο..., ντύνομαι όπως όπως και βγαίνω από την πόρτα (από που θα έβγαινες μωρέ μαλάκα? απ'το παράθυρο?) να πάω για τ'αμάξι...
Τ'αμάξι είναι ένα μπουρδέλο (όπως και εγώ), πεταμένα πράγματα, μια τσάντα με ποδοσφαιρικά (παπούτσια σορτσάκι κλπ), βιβλία φυσικής και χημείας για τον πιτσιρικά που του κάνω μάθημα, κάτι σκοινιά για να δένω πράγματα, στάχτες από τα τσιγάρα που καπνίζω συνεχώς (πόσο καπνίζω? κάνω περίπου 2 αναπτήρες τη μέρα atm....), και εξωτερικά η απίστευτη μπίχλα... Κάθε μέρα λέω πως πρέπει να πάω το αμάξι για πλύσιμο και να το συμμαζέψω κάπως και κάθε μέρα το γράφω στ'αρχίδια μου. Πρέπει ν'αλλάξω και τα λαστιχάκια από τους υαλοκαθαριστήρες... Πόπο κούραση :S
Προχωράω καπνίζοντας... Απότομη επιτάχυνση, πέφτει ο αναπτήρας, σκύβω να πιάσω αναπτήρα, η μλκω μπροστά έχει σταματήσει για τον κανένα λόγο και βλέπω το πίσω μέρος του αμαξιού της να πλησιάζει απότομα, πατάω φρένο (επίσης απότομα...), μου πέφτει και το τσιγάρο από τα χέρια, αλλά δεν την καρφώνω, γρήγορο evaluation: Τι πιάνω πρώτο? Τσιγάρο ή αναπτήρα? (ναι είμαι τόσο κομμάτια που χρειάζεται το evaluation...) Πιάνω το τσιγάρο, με φόβο θεού μη βρεθεί πάλι από το πουθενά καμία γκόμενα που αποφάσισε να σταματήσει... Πιάνω και τον γαμοαναπτήρα και συνεχίζω το δρόμο μου για τη γαμοδουλίτσα μου που ευτυχώς τουλάχιστον γουστάρω να πάω (πρέπει να είναι μεγάλη πίκρα να μη γουστάρεις τη δουλειά σου).
Τέσπα, ο λόγος που κοιμήθηκα χτες τόσο αργά και αυτό είναι το θέμα του ποστ και ας γράφω όλες αυτές τις άσχετες παπαριές στην αρχή, είναι πως σκεφτόμουνα το πόσο μαλάκας είμαι... Είναι από τα κλασσικά υπαρξιακά μου ερωτήματα και η μλκία είναι πως η απάντηση είναι διαφορετική κάθε φορά... Βέβαια, δίνει ένα σασπένς αυτή η μεταβλητή τιμή της μαλακίας που με δέρνει κάθε φορά, αλλά από την άλλη μια σταθερή τιμή δίνει μια κάποια σιγουριά και μια ασφάλεια πρόβλεψης...
Είναι κάποιες φορές που ξέρω πως κάνω μαλακία, όλα τα ένστικτά μου μού φωνάζουν "μην κάνεις τη μλκία!" και εγώ ακάθεκτος πάω με τα μούτρα και πέφτω πάνω στη μλκία που ΔΕΝ πρέπει να κάνω... Όταν αυτό έχει αντίκτυπο μόνο σε μένα, είναι πάνω κάτω οκ... δλδ I take it like a man και προχωράω... Όταν όμως έχει αντίκτυπο και σε άλλα άτομα, μου γαμάει την ψυχολογία. Δεν υπάρχει easy way out, γαμάς κάποιον άλλον άνθρωπο.
Τι σκατά κάνεις μετά? Κάνεις τον μαλάκα και εύχεσαι να τελειώσουν όλα ανώδυνα? (που δε γίνεται σχεδόν ποτέ...) ή κόβεις με μαχαίρι τόσο εσένα όσο και τον άλλον το συντομότερο δυνατόν, ώστε να έχεις τις λιγότερες δυνατές απώλειες? Αν και "οι λιγότερες δυνατές απώλειες" είναι πολύ σχετικός όρος...
Εκ πείρας (και ενίοτε εκ μπύρας...) έχω βγάλει το συμπέρασμα πως η καλύτερη λύση για όλους είναι το μαχαίρι... Κόβεις και μετά προσπαθείς να μην αισθάνεσαι τόσο μαλάκας και μουνί, όσο αισθάνεσαι την ώρα που το κάνεις. Η άλλη λύση είναι να πιέζεις τον εαυτό σου και να κοροϊδεύεις τον άλλον και αυτό δε νομίζω πως είναι καλό ή έστω υγιές...
Απορώ με τη μαλακία που με δέρνει όμως, όταν μπαίνω σε καταστάσεις που ξέρω εκ των προτέρων πως θα έχουν τη χειρότερη δυνατή εξέλιξη κι εγώ επιμένω να μπω κι ας μου φωνάζουν όλες οι εσωτερικές φωνές με όση δύναμη έχουν στα μικρά ιδεατά τους πνευμόνια: "Μην το κάνεις ΜΑΛΑΚΑΑΑΑΑΑΑΑ". Εκεί εγώ, σαν τη νυχτοπεταλούδα στη λάμπα...
Μα τι μαλάκας που είμαι μερικές φορές....

16 Comments:

Blogger lee said...

Μας τα μασάς λίγο. Τι μαλακία έκανες μικρέ?
Παντως εχεις ελαφρυντικό. Την αποδοχή της πραξης σου και την αυτοκριτική σου.
Τουλάχιστον δεν είσαι αναίσθητος....

7/12/06 15:18  
Blogger it is said...

Δε μπορώ να πω τη μλκία που έκανα :p τουλάχιστον όχι από δω χεχ...
Πολύ θα ήθελα να ήμουν αναίσθητος, είναι όλα πολύ πιο απλά :(

7/12/06 15:29  
Blogger lee said...

Αν θες παντως εγω εδώ είμαι.
Στειλε μαιλ. Αν ησουν αναισθητος δεν θα σε εκανα παρέα :ρ
(αγκού-αγκού!)

7/12/06 15:43  
Blogger it is said...

Ahahahaha auto eipa ki ego... tha itan polu pio apla ta pragmata :p

7/12/06 15:52  
Blogger Spyros said...

Ws synithws de tha anaferthw sto kyrio thema tou post sou alla se kapoia asxeth leptomereia: Sxoinia gia na deneis pragmata? Huh? Ti sto diaolo deneis? :P

8/12/06 09:44  
Blogger it is said...

lol είμουν σίγουρος πως κάποιος θα το ρωτούσε αυτό....
Κοίτα, η μάνα μου έχει ένα μαγαζί με είδη δώρου και διακόσμησης και εποχιακά... Τώρα τα Χριστούγενα πουλάει και δέντρα (όχι φυσικά, πλαστικά) δένω δέντρα λοιπόν καμιά φορά και τα πάω σε πελάτες της μάνας μου....
Βέβαια καμιά φορά δένω και γκόμενες... αρκεί να με έχουν καβλώσει αρκετά :P

8/12/06 10:12  
Anonymous Anonymous said...

ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ....
ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΤΑ ΟΝΕΙΡΕΥΤΗΚΑ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ!!
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ LEE(AS ALWAYS)
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΔΕ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ΤΥΠΟΣ.ΚΑΠΟΤΕ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΑΤΑΝΕ ΑΛΛΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΚΙΑΝ ΠΟΝΑΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ...

ΥΓ.ΘΑ ΘΕΛΑ ΛΑΜΠΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΑ ΦΕΡΕΙΣ ΩΣ ΕΔΩ ΔΥΣΚΟΛΟ
ΧΑΧΑΧΑ

8/12/06 10:20  
Blogger it is said...

Lol, κοίτα εξαρτάται πόσα είσαι πρόθυμη να πληρώσεις :P κατά τ'άλλα μαλάκας ήμουν στη φάση άκου που σου λέω....
τα σχόλια εξαφανίστηκαν γιατί ήταν άσχετα... κατόπιν κοινής συνεννόησης με τον σχολιαστή ;)
μην αφήσεις τίποτα να πέσει κάτω εσύ :P

8/12/06 11:41  
Anonymous Anonymous said...

ΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑ
ΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΤΟ ΕΧΩ ΑΥΤΟ ...ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΘΑ ΤΟ ΣΗΚΩΣΩ(!)
ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΑΝΤΩΣ...ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ
ΧΑΧΧΑΑΑΑ

8/12/06 11:51  
Blogger it is said...

Lol ναι ναι καλό είναι χαχαχα
αλλά για άλλα θέματα ;) τέσπα :p

8/12/06 12:18  
Anonymous Anonymous said...

γαμωτο...είναι πολύ παράξενο συναίσθημα να οδηγείσαι εκει ακριβώς που δε θέλεις να οδηγηθείς, η τουλάχιστον εκει που δε θα ηθελες να θέλεις κατ΄αβάθος να οδηγηθείς. Αλλά έχει και την πλάκα του.Λίγους μήνες μετά. Μια φίλη μου μου είχε πει "χάιδεψε λιγάκι τον εαυτό σου, δώστου μια καραμελίτσα.."

10/12/06 01:04  
Blogger it is said...

Ναι έχει και την πλάκα του...
Ναι, λίγους μήνες μετά, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ :)
Ήθελα κι εγώ να χαϊδέψω τον εαυτό σου και να σου δώσω καραμελίτσα, αλλά είμαι καλό παιδί κατά βάθος και δεν ήθελα να κάνω πουστιά :P Anywayz χαίρομαι που σε βλέπω pat, οι συζητήσεις το καλοκαίρι μαζί σου ήταν απίστευτες. Ελπίζω να μου δώσεις τη χαρά να κάνουμε κι άλλες συζητήσεις.... Με λίγα λόγια όταν έρθεις ελλάδα τσακίσου και πάρε κανά τηλέφωνο μη σου σπάσω τα πόδια :P
Φιλιά και να προσέχεις εκεί στα κρύα που είσαι :p

10/12/06 11:03  
Blogger Фе́ммe скатале said...

Πίκρα pero no hay camino

11/12/06 16:31  
Blogger it is said...

Μιλάς με γρίφους μάγε...

11/12/06 18:49  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Ειπε ο μαγος,
"Πίκρα, αλλα δεν υπαρχει αλλος τροπος."

It is, δεν το'χεις με τα ισπανικα (amongst other things)

Καμια φορα δεν πρεπει να βασανιζεις τον εαυτο σου επειδη νιωθεις οτι βασανιζεις καποιον αλλον με τη συμπεριφορα του. Γιατι αυτος ο αλλος μπορει να ειναι drama queen/queer και να μη φταις εσυ, να το επιδιωκει και να απολαμβανει το βασανιστηριο του, ή απλα ξερεις, να μη βασανιζεται. Και αν για καποιον κολαση ειναι οι αλλοι, που δεν καταλαβαινει και δε τον καταλαβαινουν, για καποιον αλλον κολαση ειναι η ελλειψη των αλλων. Η αποστειρωμενη ζωη, με τα συναισθηματα νεκρα μεσα στη φορμολη.

Κρατα το αισθημα "ειμαι μαλακας", για εκεινους που ΚΑΙ νοιαζεσαι ΚΑΙ σε νιωθουν για μαλακα με αυτα που τους κανεις ΚΑΙ το προκαλεις αποκλειστικα ΕΣΥ το βασανιστηριο ενω αυτοι καθονται φρονιμα σαν κοτοπουλακια.

Και επειδη μονο με reset μπορει να επανελθει η επικοινωνια και επισης το σοβαρεψα πολυ το σχολιο και δεν νιωθω καλα: ετοιμασου να πεθανεις, ειπα φορμολη και σε λιγουρευτηκα πτωμα.

11/12/06 22:33  
Blogger it is said...

Την είδα από google τη μετάφραση αλλά όντως δεν το έχω με τα Ισπανικά (ως γλώσσα...).

"Κρατα το αισθημα "ειμαι μαλακας", για εκεινους που ΚΑΙ νοιαζεσαι ΚΑΙ σε νιωθουν για μαλακα με αυτα που τους κανεις ΚΑΙ το προκαλεις αποκλειστικα ΕΣΥ το βασανιστηριο ενω αυτοι καθονται φρονιμα σαν κοτοπουλακια."

Βασικά από τη στιγμή που σε κάποιον για τον οποίον νοιάζομαι αισθάνομαι εγώ πως φέρθηκα σα μαλάκας, είναι αρκετό για να στεναχωρηθώ...
Καταλαβαίνω που το πας... αλλά δεν έχω να πω πολλά άλλα από εδώ :P
Θα σε πάρω να τα πούμε κάποια στιγμή (σήμερα τον πίνω δε μπορώ). Τέσπα φιλιά.

12/12/06 11:58  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker