Monday, February 12, 2007

Αντικαταθληπτικά....

Οκ, οκ... όσο με προλάβατε να μ'έχει πάρει εντελώς από κάτω, με προλάβατε... I m back you little bitches! Μπορείτε να αποθηκεύσετε το προηγούμενο ποστ και να το δείχνετε στα εγγόνια σας και να τους λέτε περήφανα: "Είδα τον It Is να είναι χάλια και να μην πιστεύει πως είναι ο καλύτερος άνθρωπος στον κόσμο, ο πιο έξυπνος υπεργαμάτος τύπος που περπάτησε ποτέ σε αυτή τη Γη, από την εποχή των δεινοσαύρων ακόμη, και μέχρι το τέλος του μάταιου τούτου κόσμου, που μόνη του ομορφιά και παρηγοριά είναι αυτός!!!!"
Γύρισα σπίτι νοιώθοντας τόσο πανέμορφα με τον εαυτό μου, όσο όμορφα μπορεί να νοιώθει κάποιος που μόλις του είπαν πως έχει AIDS, ενώ ένας ελέφαντας του πατούσε τ'αρχίδια, ακριβώς μπροστά στην κοπέλα του που πηδιόταν με τον καλύτερό του φίλο και τον χειρότερό του εχθρό ταυτόχρονα, με τον σκύλο του να συμμετέχει κι αυτός στο όργιο, λίγο πριν τον πατήσει μια νταλίκα... Όχι δε σιγοσφύριζα το I feel good....
Έφαγα ανόρεχτα, απαγόρεψα σε όλους γύρω μου διά ροπάλου να μου μιλάνε κι έβαλα να δω ένα manga με αρκετούς σκοτωμούς... Το κινητό μου χτύπαγε και φυσικά σιγά μην απαντούσα... Δεν πάνε να γαμηθούν όλοι τους! Σκεφτόμουν και μασουλούσα με το σπινθηροβόλο βλέμμα της αγελάδας να φωτίζει το συνοφρυομένο μου πρόσωπο...
Σε λιγότερο από 40 λεπτάκια έπρεπε να την κάνω για την δουλειά Β, που είναι κάτι ανάμεσα σε δουλειά και χόμπυ.... Δηλαδή είναι μεν δουλειά, αλλά τη γουστάρω πολύ... Πήγα να κάνω μάθημα στον υπερμαθητή μου, ο οποίος βέβαια συνήθως λειώνει στα games και δεν έχει διαβάσει Χριστό... Μετά τα (όχι τόσο όσο περίμενα...) τραγικά αποτελέσματα του πρώτου τετραμήνου βεβαίως, είχε αποφασίσει να διαβάσει! Ε ναι λοιπόν! Το σύμπαν συνομώτησε ώστε να μην κατέβω κι άλλα μέτρα κάτω από τη Γη!
Παρόλα αυτά, στη διαδρομή σκεφτόμουν όλα τα καντήλια και τις σφαλιάρες που τον περίμεναν αν δεν είχε διαβάσει πάλι... Όλες τις απειλές, τις επικλήσεις στα θεία, τις επικλήσεις στη θεία του που βαράει, καθώς και τις κατάρες ("Που να σου φτύσει το πισί το τροφοδοτικό στη μάπα ρε πούστη", "Που να σου μασουλήσει τα cd" κλπ...). Παράλληλα, έκανα το στάνταρ κόλπο στις δύσκολες μέρες (περιόδου και μη...). Έβαλα μουσική! Όχι, όχι, τίποτα το έντεχνο, τίποτα το λαϊκό... Pantera σε συνδιασμό με Sepultura σκίζονταν για πάρτη μου από τα ηχεία του αμαξιού... Ένοιωσα πολύ, μα πολύ όμως! καλύτερα...
Έφτασα στο σπίτι του καθυστερημένου (πλην συμπαθέστατου και καμιά φορά με εκλάμψεις εξυπνάδας... ) μαθητή μου και κρατούσα το ύφος "Είμαι σα γαμώ το Χριστό μου... πρόσεχε τι θα πεις και τι θα κάνεις or Hell WILL be unleashed!!!". Έβαλα καφέ να γίνεται... ελληνικό πικρό της παρηγοριάς πίνω πάντα όταν έχω μάθημα μαζί του, αν και το κονιάκ που επιβάλλεται στις κηδείες, πολλές φορές θα μπορούσε να με έχει γλιτώσει από τη νευρική κατάρρευση που μου προκαλεί όταν δεν έχει διαβάσει... ($%£%/"£&&%&$£%"(/£(/&!!!!!).
Όταν με βλέπει έτσι συνήθως νοιώθει και δεν αρχίζει τις μαλακισμένες ατάκες που του έχω επιτρέψει να μου χώνει, μιας και πιστεύω στην επί ίσοις όροις λεκτική αντιπαράθεση (ε καλά, εκ του ασφαλούς... σκόμη ο πιστσιρικάς δεν έχει ούτε το μισό λεξιλόγιό μου χεχεχε), λουφάζει και περιμένει κάποιο σημάδι από μένα για να πει καμιά μαλακία και να γελάσουμε... Είναι γλύκας ο μπαγάσας ώρες ώρες... χεχεχε
Έγινε ο καφές και μέχρι να κάνω ένα πρώτο τσιγάρο, για να βρω το κουράγιο να συνεχίσω... αρχίσαμε να λέμε καμιά μαλακία... Και τι έχεις ρε It Is και γιατί είσαι έτσι και με ρίχνεις ψυχολογικά και μένα και τέτοιες αηδίες ο πιτσιρικάς... και μου λέει και μια μαλακία που είχε κάνει (σε φάση όπως στο Γλυκές στιγμούλες...) που ήτανε με τον πατέρα του στο σκάφος και όπως πηγαίνανε έφτυσε ο πιτσιρικάς και με τον άνεμο η χλέπα (που από την βαθειά ένρυνη περιγραφή ακούστηκε για πολύ καλή χλέπα λέμε!) γύρισε ίσια πάνω στη μάπα του (όχι και τόσο...) ευτυχισμένου πατέρα! Οι γκριμάτσες του μικρού μου μαθητή για τον οποίο είμαι έξτρα υπερήφανος (μόνο και μόνο που με αντέχει και δεν έχει καταλήξει σε ψυχίατρο είναι ήρωας!) ξεφεύγουν των περιγραφικών μου δυνατοτήτων...
Αυτό ήταν... Σε συνδιασμό με το εκπληκτικό γεγονός πως το μαλακισμένο είπε να διαβάσει μετά από μήνα και βάλε... το κέφι μου έφτιαξε σε dt... χεστήκαμε στο γέλιο, όπως σε κάθε μάθημα και κατάφερε (πόσο περήφανος είμαι θεέ μου για το καθηστερημενούλι μου!) να λύσει όλες του τις ασκησούλες! Θυμότανε και τον Πρώτο Θερμοδυναμικό Νόμο ο ΘΕΟΣ! Ακόμη και τον τύπο τις εσωτερικής ενέργειας! Με κόπο συγκράτησα τα δάρυα χαράς που μαζεύονταν στα μάτια μου, ενώ κάποιες μυξούλες έτρεξαν και έσπευσα να τις σκουπίσω πάνω στον γλυκό μου soon to be Αϊνστάιν!
Αααααχ! Τι όμορφη που είναι η ζωή! Το μόνο που μένει τώρα για να συμπληρωθεί σωστά η μέρα και να μπορέσουμε όλοι να αλλαλάξουμε με χαρά "Τέλος καλό, όλα καλά" (όπως λένε και οι σοφοί του όρους Ακιμπίκι!), είναι μια γενναία και ζεστή μαλακία!
Φιλάκια... Σόρρυ αν σας ανησύχησα :)

32 Comments:

Anonymous Anonymous said...

χαχαχαχαχαχαχα! έτσι μπραβο! από φαντασία βλέπω πάμε καλα, και το χιούμορ επανήρθε στα φυσιολογικά για τον εν λόγω μπλόγκερ ανεβασμένα επίπεδα.
πόσων χρονών είναι ο μαθητης σου; προσπάθησε να μην τον διαφθείρεις τελείως! ;)
φιλάκια :-)

13/2/07 00:18  
Blogger it is said...

Lol σιγά μη δεν τον διαφθείρω :p
Δευτέρα Λυκείου είναι :)
Χαίρομαι που σου άρεσε το ποστάκι :D

13/2/07 00:26  
Blogger Zissis said...

Δεν θα ήταν γαμάτο να σε πάρει τηλέφωνο και να σου πει να μη ξαναπάς γιατί είσαι πολύ χαρούμενος τύπος και δεν τον αφήνεις να συγκεντρωθεί;;;
:P
lolation και άγιος ο Θεός.
Καλή φάση που "ανέβηκες".
Άντε να νιώσουμε κ μεις γιατί το φθινόπωρο καλά κρατεί, το ξεσταύρι μου.

13/2/07 01:36  
Blogger Αστάρτη said...

Αντικαταθλιπτικό ο πιτσιρικάς ε?
Και πριν λίγες ώρες γκρίνιαζες για τη 2η δουλειά.
Ε,ρε εργασιοθεραπεία που σου χρειάζεται!
Ισιώνεις παιδί μου και το απέδειξες με αυτό το πόστ.
Τέλειωσαν τα lays με αλάτι και ξύδι(εξαιρετικά!) και πάω για ύπνο.
Καληνύχτες-καλημέρες κι απο μένα :)

13/2/07 01:51  
Blogger Loth said...

ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ...ΜΕ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΤΡΕΛΛΑ ΝΕΥΡΑ..ΤΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ..ΑΛΛΑ ΔΕ ΓΑΜΙΕΤΑΙ..

ΛΟΙΠΟΝ ΑΚΟΥ ΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΡΩΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ..ΓΙΑΤΙ Η ΤΩΡΙΝΗ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ..

ΚΑΝΑΜΕ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΞΥΓΩΝΙΟ ΤΡΙΓΩΝΟ..

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΠΙΚΗ:''ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΞΙ ΓΩΝΙΕΣ''

ΟΚ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΨΑΧΝΟΥΝ...ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΛΑΒΕ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΜΟΝΗΣ..ΛΥΠΑΜΑΙ

13/2/07 09:19  
Blogger it is said...

eggod Yo! Μπα χλωμό το κόβω... Έχει πάθει εξάρτηση με την πάρτη μου :P Άντε να βρει άλλον που και μάθημα του κάνει και γουστάρει να μιλάνε και να είναι φίλοι... Όσο για το φθηνόπωρο... καλά είναι μωρέ... Έπρεπε να κάνει και λίγο κρύο...


Αστάρτη, όταν διαβάζει είναι γαμώ... όταν δε διαβάζει μου γαμάει την ψυχολογία... γι'αυτό γκρίνιαζα.. Κατά τ'άλλα όσο λιγότερο ελεύθερο χρόνο έχω, τόσο πιο χαρούμενος είμαι συνήθως. Ξύδι αλάτι είναι η αγαπημένη μου γεύση... Είδες που σου έλεγα πως δεν πάεφτω ηθελημένα? :p


Loth μου ποιος σε πείραξε? Που να του βγει το κακό σπυρί στον κώλο, να μην του βγαίνει, να ιδρώνει και να κλαίει! Από μαργαριτάρια άλλο τίποτα... Έχω τρελές υπομονές... αρκεί να μην καταλάβω πως πάει να με δουλέψει ή δεν έχει διάθεση συνεργασίας... Εγώ παράτησα ένα κοριτσάκι φέτος που νόμιζε πως θα με δουλέψει... Έλεος δλδ..
Ερώτηση: πες μου ένα μονοκύτταρο οργανισμό...
Απάντηση: Άνθρωπος!
Ερ: Είσαι σοβαρή? Τώρα δεν είπαμε πως τα κύτταρα φαίνονται μόνο στο μικροσκόπιο? Και μου λες ο άνθρωπος?
Απ: Καλά ούτε οι νάνοι?...
Ντοιιιιιινγκ!

13/2/07 10:03  
Blogger Loth said...

ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ MAIL...

KAΛH ΚΑΙ Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΣΟΥ...

ΑΛΛΟ ΚΑΛΟ..
-ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΝΑ ΦΥΤΟ ΑΝΑΡΡΙΧΟΜΕΝΟ
-..ΠΑΤΑΤΑ

ΕΧΕΙΣ ΒΓΕΙ ΕΣΥ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΝΑ ΚΟΨΕΙΣ ΠΑΤΑΤΕΣ?
ΛΕΣ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕ ΣΕ ΠΑΤΑΤΙΑ Ο ΡΩΜΑΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΑΜΟΙΟΥΛΙΕΤΑ?


ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΟΣ

13/2/07 10:21  
Blogger Αστάρτη said...

Είδα-είδα..με πείθεις σιγά σιγά.

Οσο για το ποταπό σου σχολιάκι..θέλεις να σου πώ τι έχεις?..ε?..θέλεις?..δεν θέλεις!! :)

13/2/07 10:35  
Blogger it is said...

loth looooool thea! Mipos na tous gnorisoume? na kanoune parea ta paidia! hahaha

astarti... μου αρέσουν οι αισιόδοξοι άνθρωποι... είναι καλό να ατενίζεις τη ζωή με αισιοδοξία... Αλλά πρέπει να ξέρεις και τα όριά σου καλή μου... Δεν παλεύομαι σε ατάκες... Είμαι ο καλύτερος λέμε! όχι ρώτα όποιον θες! Δε θες να μπεις σε πόλεμο με τον βασιλιά της ατάκας μικρό παιδί! Θα τραυματιστείς! αχαχααχα

13/2/07 10:46  
Blogger lee said...

Ωχ! Παλι πηρες φόρα και ποιος σε πιάνει! Παρασκευη θα εισαι εδώ? Δεν θα την κάνεις για Πάτρα που έλεγες?

13/2/07 10:56  
Blogger Αστάρτη said...

Που’σαι..βασιλιά..ηλικία δεν γράφεις αλλά υποθέτω εσύ είσαι μεγάλο παιδί.
Απο απειλές καλά κρατείς.
Ασε με να σου χαρίσω μια πρωτόγνωρη εμπειρία..
Πως είναι να μετράς ήττα απο ένα μικρό παιδί..
Εδώ θα είμαστε..ανυπομονώ..
Την αγάπη μου.. (γιατί είμαι και πολύ υπεράνω άνθρωπος) χουχουυυ

13/2/07 11:02  
Blogger it is said...

Exei prokupsei thema me tin patra... edo tha eimai. Den xero an tha exo mathima omos :S tha koitaxo na min exo :p erxetai kai i akatanomasti! :p kai thelo na ti do apo konta! thelo na do pos tha me antimetopisei face to face hehehe Lee pes sti xazoastarti pos eimai o kaluteros kai pos tin exo! den xerei to koritsaki kai paei na mou tin pei! mouhahahah

13/2/07 11:04  
Blogger it is said...

Idia ilikia exoume re :p
Aplos eipame... eimai o kaluteros kai tin exo dei gamao tse toungk! mehmehmeh

13/2/07 11:05  
Blogger Φαίη said...

Πάρε δω cocky bastard να σου πετύχει...Τον depressed ιτ ιζ φέρτε πίσω παρακαλώ! :p

13/2/07 13:33  
Blogger it is said...

Ahahhaha baaaahhhh μια φορά στα 1000 χρόνια αυτά :p Αφού είμαι γαμώ τα παιδιά όταν είμαι cocky γιατί κάνετε πως δε γουστάρετε? :p (ο δεν χαμπαριάζω με τίποτα αχαχαχαχα)

13/2/07 13:43  
Anonymous Anonymous said...

it-is - loth μηπως να ανοιξετε και γραφειο συνοικεσιων?
χαιρομαι που εισαι καλυτερα και που ηταν παροδικο αρα και μη σημαντικο. Μηπως σε επηρρεασε η υπερμετρη διαφημηση του ερωτα αυτες τις μερες?

Οταν ανεβεις θεσ. πε με και εμενα.

13/2/07 13:53  
Blogger Crazy Chef said...

χαιρομαι που στη ζυγαρια σου εχεις καβατζα βαρακια))

καλημερα

13/2/07 13:59  
Anonymous Anonymous said...

verth:ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΥΝΟΙΚΕΣΙΩΝ????

13/2/07 14:20  
Blogger it is said...

verth... mpaaa de dino simasia se mlkies more :p ennoeitai pos tha se enimeroso an anevo :)


chef hehe ;)


loth epeidi eipa na ta gnorisoume ta paidia to leei i verth logika :p

13/2/07 14:52  
Blogger nahames nakanamoko said...

Κατ'αρχάς ξάπλωσε και μίλησέ μου για τα παιδικά σου χρόνια...

δε βλέπω το λόγο,γιατί να είσαι δηλαδή καλά...νομίζεις ότι επειδή ο μαθητής σου διάβασε 2 αράδες θα πετύχει και στις πανελλήνιες;
θα θυμάται τον 1ο κανόνα της θερμοδυναμικης και τον τύπο διατήρησης της ενέργειας την ώρα που θα χρειαστεί;
ή θαρρείς πως οι βλακειούλες που κάνατε έπνιξαν τον πόνο σου;
απλά παυσίπονα ήταν αγαπητέ,στον πόνο σου....

άσε που δεν ξέρεις και να γράφεις,καθηγητής τάχα...
τα αντικταθλιπτικά,γράφεται το "θλι" με ι και όχι με η.εκτός αν ήθελες να κάνεις λογοπαίγνιο με τα αθλητικά,λογοπαίγνιο άστοχο και ιδιαίτερα καταθλιπτικό ομολογουμένως....

δηλαδή:αντί+κατά+θλίψη=αντικατάθλιψη (η επιστήμη που έχει ως απώτερο σκοπό τη μείωση,σε επίπεδα επιβίωσης,της ανθρώπινης θλίψης,με χρήση ανθρώπινων,μηχανικών ή χημικών μέσων)

χαιρομαι που μιλήσαμε για το πρόβλημα σου,γι'αυτό είναι οι φίλοι άλλωστε,για να βοηθούν....ελπίζω να βοήθησα

13/2/07 17:00  
Blogger it is said...

Lol... oxi o mathitis mou polu pithano na ta skatosei stis panellinies... O,ti kai na kano ego ama de thelei o idios na skisei kai ligaki to koli tou de tha kataferei tpt... To thema omos einai re arxige pos apo to 6 pou eixe persi anevike sto 12-15... nomizo kala einai...
Episis tou kano fusiki ximeia kai (doxa to theo!) oxi filologika... I orthografia einai apo ta adunata mou simeia dustuxos...
Kala eimai se genikes grammes... Aplos kapoies meres xupnao mesa sti maurila...
I alitheia pantos einai pos auti ti fora de voithises kai polu :p
Ola kala?

13/2/07 17:08  
Blogger nahames nakanamoko said...

χα μαλάκα με πήρες σοβαρά τελικά....
το φοβόμουν ξέρεις....

13/2/07 19:14  
Blogger it is said...

Ego ftaio re papara pou se pairno sta sovara! :(
Nomiza pos eixes stravosei me kati vasika...
Tespa afou den exeis stravosei komple eimaste :D

13/2/07 21:34  
Blogger lee said...

Χα! Την πάτησες!(Αυτό για το "ποντιακιά" που μου λες στα σχολια της deadendmind, οχι που θα την γλυτωνες)mehmehmeh!!!!!

13/2/07 22:07  
Blogger nahames nakanamoko said...

με τι να στραβώσω ρε,πας καλά;
ίσα ίσα τώρα που ήσουν έτσι σκατά καλέ μου ένας λόγος παραπάνω να είμαστε όλοι οι αναγνώστες σου επιεικείς μαζί σου!

13/2/07 23:37  
Blogger it is said...

ρεχαζοLee ποντιάκια λέω όχι ποντιακιά :p hahahaha

Nahames... με τη δίνεις σε λέω! Δε ντρέπεσαι ρε? Καθόλου τσίπα? τς τς τς :p

13/2/07 23:44  
Blogger Loth said...

...ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΦΑΣΗΣ ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΣΕ Η VERTH... ΑΥΤΑ ΠΑΘΑΙΝΕΙΣ ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ΝΕΥΡΑ...ΦΡΑΓΗ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ..ΠΦΦΦΦΦΦΦ

14/2/07 08:53  
Blogger pietà said...

Χαίρομαι να βλέπω κέφια, μετά από περιόδους χωρίς κέφια.... Και ειδικά όταν μια τόση δα μαλακία (με το συμπάθειο) που θα μας πει κάποιος, μας ξυπνάει από τον λήθαργο!
Keep up the good job!

14/2/07 09:17  
Blogger it is said...

loth... έτσι είναι αυτά! Focus daniel san! Don't let the anger consume you!


pieta thanks :)

14/2/07 09:28  
Blogger Loth said...

WAX ON WAX OFF................................................. :p

14/2/07 11:33  
Blogger it is said...

:ppp

14/2/07 11:51  
Anonymous Anonymous said...

Για το post "αντικαταθλιπτικά":
Καλό ήταν!!!χαχαχα!!!

14/2/07 18:58  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker