Tuesday, March 06, 2007

Χωρίς λόγο...

Βασανίζεσαι χωρίς λόγο, οι σκέψεις σου τρέχουν σε δρόμους έρημους, αχυρόμπαλες γυρνάνε έρμαια του αέρα, τα πάντα σου φταίνε, δεν ξέρεις τι θες, θες να ουρλιάξεις δε βγαίνει φωνή και όλα βαίνουν καλώς, όλα καλά για όλους και όλα, κανείς δεν κοιτά που σε μία γωνιά, κάθεσαι τρέμεις και θες να εκραγείς, σκορπίζοντας όλα, τα πάντα όσα χρόνια, μέσα σου μένουν και σου τριβελίζουν μυαλό, καρδιά, σωθικά, μέλη, κλειδώσεις, μάτια, μιλάς σα ρομπότ, αυτόματα όλα και γέλιο και κλάμα, φωνή και σιωπή, κανείς δε κοιτάει πιο κάτω απ'το κράμα που με μια νυχιά ξεφτίζει και βγαίνουν ξύσματα χρώμα και ήχοι κρυφοί, που άκουσες κάποιον, κάπου, να λέει να κλαίει, να γελάει, κατόπιν σιωπή, σιωπή που σε άφησε μόνο και ξένο να βλέπεις το είδωλο πάντα ψηλό κι αγέρωχο, ξύλινο, κούφιο και μόνο, να κοιτά από ψηλά και να μη βλέπει τίποτα και περιμένεις, περιμένεις να ακουστεί από κάπου αυτό που θες να ακούσεις και δεν έρχεται ποτέ, υπομονή μόνο σου λένε, υπομονή ακούς κι ας μην έχεις απόθεμα πια κανένα, ας άδειασε κάθε δεξαμενή μέσα σου, ας άδειασαν τα πάντα σου, υπομονή, ακούς τη φωνή να σου λέει και γελάς πικρά στην αρχή και μετά υστερικά, με μάτια να γυαλίζουν και να γελάνε το γέλιο της φωτιάς, το γέλιο που όλα τα καίει, γιατί ξέρεις, ξέρεις πως μετά το γέλιο θα έρθει το κλάμα, αλλά δε θα κλαις εσύ...

PS Τώρα πώς σκατά ενώ είμαι μια χαρά μου έρχονται όλα αυτά τα μαύρα κι άραχλα στο μυαλό δε μπορώ να σας το εξηγήσω... Όταν είχα τις μαύρες μου ήμουν περισσότερο χαρωπός και αστείος (?)... bah... like I give a fuck...

15 Comments:

Blogger lee said...

Παιδια εγγυουμαι εγω για τον it is. Οσες φορες βγηκαμε (και ειναι αρκετες) ειναι μια χαρά παιδί. Πιο χαρά δεν γίνεται.
Το ματι γυαλιζει λίγο, αλλά το ελεγχει! :Ρ
Βρε μπας και κολλησες απ'τον αυγοθεό και φτυνεις τσοφλια? Να κάνω ακρη αμα ειναι....
Tease τον e-tease!

6/3/07 16:17  
Blogger it is said...

@*#$& @*#$&^ @^% @*#$& *(@&#$

Γεια σου καλή μου Lee... :p

6/3/07 16:20  
Anonymous Anonymous said...

oreo post!
aisthanomai afta pou perigrafeis..

6/3/07 21:34  
Blogger Crazy Chef said...

χαχαχαχ μεγαλε εχεις φαει κολλημα τρελλο)))

6/3/07 21:59  
Blogger it is said...

anisixe καλισπέρες. :) Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Θα μου επιτέψεις να αμφιβάλω πως νοιώθεις αυτά που γράφω, όχι επειδή είμαι υπεργαμάτος τύπος. Απλώς επειδή δε με ξέρεις και δεν ξέρεις τι σκεφτόμουν όταν τα έγραφα. Παρόλα αυτά χαίρομαι που νοιώθεις κάτι με κάτι που έγραψα :)


chef... μάγος είσαι? Την επόμενη φορά που θα βρεθούμε άμα κάθομαι σαν το μαλάκα και δε μιλάω βάρα με αλύπητα... Μουνάκι είσαι ωραίος τυπάς και από κοντά... καλά προχωπικά δε θα σου τον έδινα, αλλά είσαι ωραίος τυπάς nevertheless... εχεχεχεχε

6/3/07 23:54  
Blogger it is said...

προχωπικά, ή έστω προσωπικά... :p

6/3/07 23:54  
Blogger Loth said...

ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ...

ΚΑΙ...
ΣΠΑΣΤΕ ΤΑ ΟΛΑΑΑΑ ΣΠΑΣΤΕ ΤΑΑΑ
ΒΑΛΤΕ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΚΑΦΤΕ ΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΟΕΟΟΟΟΟ

7/3/07 08:53  
Blogger it is said...

Σπάστε τα ντε! :p

7/3/07 09:44  
Blogger Loth said...

ΝΑΙ ΝΤΕ..ΑΝΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

7/3/07 11:01  
Blogger Zissis said...

Θα σου πω εγώ γιατί σου βγαίνουν νταρκίλες. Γιατί μέσα σου είσαι ένα τρελό γκοθ αγοράκι που θέλει να φορέσει μάσκαρα. ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ!

Αρφ, αρφ...γκρρρρρρ

7/3/07 14:06  
Blogger it is said...

loth :p


eggod... ρε μαλάκα όχι... τόσο τραγικός δε θα γίνω ποτέ... ξέρω πως θα ήθελες να πεις το ίδιο... η μλκία είναι πως για σένα είναι ήδη αργά... την έβαλες τη μάσκαρά σου μασκαρά αχαχαχαχαχα δίνω κώλο να σε δω και να χορεύεις γκοθ όπως κάτι τραγικές γκόμενες που ουσιαστικά περπατάνε μπρος πίσω με σκυμμένο κεφάλι! Έλεοςςςςς

7/3/07 14:50  
Blogger Crazy Chef said...

μην ανυσηχεις αγορι μου οταν ερθει η ωρα ευχαριστως να στον δωσω εγω....προχωπικα χαχαχαχαχαχα

7/3/07 17:16  
Blogger it is said...

Γιατί είσαι απόλυτος? Μπορεί να σου αρέσει εχεχεχεχε

7/3/07 18:23  
Anonymous Anonymous said...

ΠΟΙΟΣ? ΤΡΑΓΙΚΕΣ ΓΚΟΜΕΝΕΣ...ΣΚΥΜΜΕΝΟ ΚΕΦΑΛΙ?

ΟΟΟΟΥΥΥΥΣΤ ..ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΔΕ ΘΑΡΘΩ..ΘΑ ΣΕ ΠΑΩ ΣΤΟ DARK SUN ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΝΑ ΠΗΔΗΞΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ...

ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΟΙΟ ...

ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΛΛΗΤΟ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΠΡΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΑΠΟΡΩ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΚ ΚΑΙ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ..ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
Η΄' ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΑΤΙΜΕΛΗΤΟΙ ΦΡΑΓΚΑΤΟΙ GRUNGE NIRVANA-PIXIES ΜΑΛΑΚΕΣ???
ΑΝΤΕ!

8/3/07 11:33  
Blogger it is said...

Ο χορός είναι τραγικός και τραγικά γελοίος...
Το make up επίσης
Τα καρφιά κλπ επίσης
Ούτε οι σωλήνες μου άρεσαν ποτέ...
Γενικώς ποτέ δε μου άρεσε να προβατοποιούμαι με το ντύσιμό μου...
Χόρευες γκοθ σαν τρελή αγελάδα μπρος πίσω μπρος πίσω με σκυμμένο κεφάλι? Έχουμε κανά video να το βλέπω όποτε με παίρνει από κάτω να χαμογελάει το χειλάκι μου? αχαχαχαχαχα φιλάκια PPPPPppppPPpppPPpppPPPPPpppp

8/3/07 13:23  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker