Friday, February 23, 2007

Φίλε μου...

Γαμημένε, ξεκωλιάρη, φίλε μου. Θέλω να σου πω πως σου γαμώ ό,τι έχεις και δεν έχεις. Σου γαμώ την γκόμενα, τη μάνα, την αδερφή και το μικρό σου αδερφό, το σπίτι, το αμάξι, την κουζίνα, τη γάτα σου την όμορφη ψιψίνα, όχι εγώ, ο σκύλος μου που είναι ανώμαλος με τρίχες.
Ένας ψύλλος σου γαμάει το αυτί και δύο σφήκες σφίγγονται και σε τσιμπάνε σταυρωτά σε κάθε αρχίδι. Ο ουρανός σε φτύνει και λες: "δες, ξεκίνησε ξανά να ψιχαλίζει". Γυρνάς εδώ κι εκεί και γλύφεις ή φτύνεις σάλια. Μές τη σημαντική ασημαντότητά σου, παίρνεις τον εαυτό σου σοβαρά. Νομίζεις πως όλοι θέλουν το κακό σου και δεν κοιτάς τα λάθη σου που είναι ένα σωρό. Σ'ένα σωρό απάνω θα σου σκίζω τα σωθηκά με κρέας μα και δονητές σκληρούς και με καρφιά να στάζουν. Σου στάζω, το στασίδι, πάνω στην ξερολιθιά του ανέμου και προχωρώ ανέμελα γελώντας, κλάνοντας λυγμούς και πετραχήλια.
Ένας λαγός πιο πέρα γελάει κι εσύ κλαις τα δάκρυα τα πράσινα με τις μελιές ανταύγειες. Σου σπάω ένα χέρι και φυτρώνει στη θέση του μια πεταλούδα με πράσινα φύλλα και κόκκινα αυτιά. Μεθυσμένη το νέκταρ του γκρι λουλουδιού, ξερνάει και βγαίνουν μύγες. Αστροφορεμένες παρθένες γεννάν ψέματα και κλαίνε δήθεν και τάχα, πάνω στην πέτρινη υδροροή των κεραμιδιών, που'χουν κεριά και μύδια για κομπάρσους. Πετάγεται η απέταχτη σκιά και σου μιλάει τρυφερά στο μάγουλο. Το θύμα αιώνια αδικημένο, σε κοιτά και κλαίει λυπημένα και πένθιμα για τα χαμένα του χρόνια που σου πέταξε στα πόδια κι εσύ γέλαγες. Γέλαγες με το τρελό γέλιο ενός σαλιγκαριού που κλαίει. Με 6 κεραίες και δύο πιάτα δορυφορικά, γυρνάς γύρω από τον εαυτό σου και νομίζεις τον κόσμο διαρκώς περιστρεφόμενο γύρω από μια αλήθεια που είναι αλητεία και δεν υπάρχει στα κατάστιχα του βουνού.
Πέτρες πέφτοντας ακούγονται σαν τις ψυχές που χάνονται στον άδη προς τα πάνω. Αλάργα βλέπεις τη φωτιά και το κάρβουνο να ζωγραφίζουνε με χρώματα βουβά την ερημιά της πόλης, που μόλις μπήκε ανάμεσα σε σένα και τη νύχτα. Για να σου κάνει το μυαλό κιμά κι εμένα κύμα. Για να σου δώσω μες το στόμα μια μπουνιά και μια κατίνα να σου λέει πως έγινε και έβρασε το ρύζι. Πως γίνεται να κλαίει ένα παιδί με μαύρα χέρια, άσπρα μαλλιά και κόκκινα χείλη?
Γελάς? Από το στόμα σου πετάγονται μαύρα πουλιά και έντομα που θέλουν να'ναι λέξεις με νόημα μα δε μπορούν. Άνοιξε το πράσινο συρτάρι και πάρε μια μυρωδιά από το άοσμο τίποτα που τριγυρίζει μέσα στο μυαλό σου. Το κεφάλι θα πέσει με πάταγο, ενώ το μαχαίρι θα στάζει κίτρινο αίμα και νερό. μου θυμίζει εκείνη τη φορά που σε βρήκα με τα βρακιά στα βράχια να απλώνεις τη σκέψη σου και να ξεδιπλώνεται πάνω από τα νερά της βρύσης με βρισιές και αναθέματα αφήνοντας το σκύλο σου ελεύθερα, αδέσποτος να βασανίζεται σε χώρες και χωριά περικυκλωμένα από τη δύση της αυγής μες την αυλή του χώρου.
Γεια σου. Αγαπημένε φίλε γεια σου. θα μου λείψει το ανύπαρκτο χέρι σου με τα ξανθά μαλλιά.

18 Comments:

Blogger Crazy Chef said...

Καλέ μου φίλε άντε γαμήσου

Στίχοι: Active Member
Μουσική: Active Member
Πρώτη εκτέλεση: Active Member

Κάνανε λάθος και σε ρίξανε στη κούνια μαζί μου,
δεν κρατήθηκες κι άπλωσες χέρι στο φαΐ μου
σε βούτηξα απ' το σβέρκο και στο αφτί σου είπα "κοιμήσου"
ή απ' τη κούνια μου καλέ μου φίλε άντε γαμήσου
Πρώτη μέρα στο σχολείο κι ίδιο θρανίο
μ' ένα κοντό που είχε τεράστιο κρανίο
ένα παιδί που μου κλέβε τα πάντα από τη κασετίνα,
μα που έβγαλε δίπλα μου μονάχα ένα μήνα.
Α, ξέχασα, καλέ μου φίλε, άντε γαμήσου
τώρα που σε είδα ξαναθυμήσου…
Στη πρώτη γυμνάσιου ψαρωμένοι και οι δυο
στη προσευχή είχες ψηλώσει κι εγώ παιδί παχύ,
ζήλευα που είχες πάντα τσόντες μαζί σου
καλέ μου φίλε που καμάρωνες για το κορμί σου.
ʼντε γαμήσου, έτσι όπως παει μοιάζει με το αφιερωμένο
σκατά τραγούδι, χαρτί καμένο,
όμως θα το τσουλήσω, θα παω παρακάτω
τότε που φόρεσα αλεξίπτωτο σε γάτο,
καλέ μου φίλε, για να σε εντυπωσιάσω
ή όπως εκείνη τη φορά που τα κλειδιά μου είπα να χάσω
και θυμήσου άντε γαμήσου
καλέ μου φίλε άντε γαμήσου.
Καλέ μου φίλε που πήγες πρώτος στα μπουρδέλα
με τρεις χιλιάδες έπνιξες πρώτος την κουνέλα,
σε είδα έφηβο με μια μουνίτσα ωραία,
με τρία τσουλούφια στον καθρέφτη του κουρέα,
σε είδα με βέσπα, παλιό τεμπέλη και κοπρίλε
και σου 'πα άντε γαμήσου πάλι καλέ μου φίλε
φίλε καλέ, λυκόφιλέ μου
ήρθα στο γάμο σου, στα κυριλέ μου.
Σου έφερα δώρο ακριβό, έτσι να σκάσεις
σου ψιθύρισα στο αυτί άντε γαμήσου να ησυχάσεις.
Καλέ μου φίλε, πολύ καλέ μου,
βρεφικέ, νηπιακέ, και παιδικέ μου
εφηβικέ, καρδιακέ, μοναδικέ μου
θα σου χρωστάω που μοιραστήκαμε παρέα τις χαρές μου
κι όχι τις λύπες - τι είπες - άντε γαμήσου
δεν πιστεύω να μου πες αϊ γαμήσου
όχι αϊ γαμήσου, άντε γαμήσου φίλε καλέ μου
που έτρεχες πίσω από τις πορδές μου.
Αρχίδια ρίμα, δικό σου κρίμα
κι επειδή ήσουν πάντα ένα βλήμα,
σου 'φερα απόψε ένα κουτί μ' όλα τα άντε και γαμήσου
κι αν έχεις πρόβλημα, συγνώμη, άντε γαμήσου.

Να το ρεφρέν, άργησε λίγο,
μα έτσι κάνω τη καρδιά μου όταν ανοίγω
και θυμάμαι τον πιο καλό μου φίλο
που μοιραστήκαμε μαζί δέκα νταλίκες ξύλο.
Να και το υπόλοιπο ρεφρέν και κάτι ακόμα
εμάς τους δυο θα μας χωρίσει μόνο το χώμα,
γιατί η φιλία μεγάλο πράγμα ήταν μαζί σου
καλέ μου φίλε... άντε γαμήσου

23/2/07 17:19  
Anonymous Anonymous said...

giati to aima einai kitrino?

23/2/07 19:27  
Blogger lee said...

Αφου αγαπας ετσι τους φιλους σου, τι κανεις στους εχθρους σου?
Εγω λεω να την κανω σιγα σιγά....

24/2/07 15:24  
Blogger it is said...

Chef δεν το έγραψα για σένα ρε συ... μη στραβώνεις :p

verth ε σιγά μην απαντήσω :p λες και κάνεις στα σοβαρά την ερώτηση... :p

Lee ξέρεις πολύ καλά πως δεν πήγαινε πουθενά συγκεκριμένα... μη μου κάνεις τον κινέζο εμένα.

Προς όλους... το κειμενάκι μου βγήκε ενώ είχα νεύρα, όχι για κάτι συγκεκιρμένο... έτσι γενικώς. Ήθελα να ξεσπάσω κάπως και βγήκε αυτό.... για να είμαι ειλικρινής δε μου αρέσει καν :)

24/2/07 17:03  
Anonymous Anonymous said...

bit scary, but veery interesting.. γενικότερα μιλώντας..
φιλιά :-)

24/2/07 19:19  
Blogger Crazy Chef said...

lol......αντε γαμησου)))

24/2/07 20:47  
Anonymous Anonymous said...

mhn mou apantas!

24/2/07 21:18  
Anonymous Anonymous said...

Είτε δεν έχεις σεξουαλικό σύντροφο είτε καπνίζεις πολλές κανναβουριές, αλλιώς δεν εξηγείται αυτή η έντρομη απαισιοδοξία.

24/2/07 21:35  
Blogger Αστάρτη said...

Τι σε έχει πιάσει τελευταία?
Δεν είσαι καλά ε?
Σουρεάλ party έγινε η σελίδα σου!
Τι πίνεις?..δώσε κάτι και στους καλούς σου φίλους ρε...

24/2/07 23:00  
Blogger Zissis said...

"Θα ανοίξουμε τα στόματα μας και θα ξεράσουμε αλήθεια
θα αφήσουμε τους άλλους να καταπίνουν παραμύθια
ειρωνικά θα υποκλινόμαστε και θα φωνάζουμε 'Περάστε!'
αν είστε κότες και λαγοί, μη σταματάτε εδώ-με το κεφάλι σας σκυφτό, δειλά, αυτό το μέρος προσπεράστε."

D. Hetchens -Κουτιά Οργής

25/2/07 01:34  
Blogger it is said...

deadend... a bit like me :)
Καλά έγραψες?


chef ρε άντε και γαμίδια! αχαχαχαχα


verth ε δε σου απαντάω ρε! :p


θεία λένα... έχω σταματήσει τα ναρκωτικά εδώ και καιρό και ποτέ δεν έπινα χημείες έτσι κι αλλιώς... Επίσης γαμιέμαι σαν το σκυλί, οπότε αν σκεφτόσουν να κάνεις καριέρα ψυχολόγου, άστο να πάει στο διάολο... :p


αστάρτη είμαι γαμώ τον τελευταίο καιρό ρε χαζό :) Ντεν πίνω τίποτα καρντιά μου! Είμαι high από default....


eggod :) Με κάλυψες και με το παραπάνω :)

25/2/07 20:05  
Anonymous Anonymous said...

το "γενικότερα μιλώντας", εκεί ακριβώς πήγαινε.. :-)
ναι μια χαρά έγραψα, ευτυχώς.
φιλιά :-)

25/2/07 22:41  
Blogger an205 said...

Σου 'χω την ιδανική ταινία για την περίπτωση σου "Το Σπιρτόκουτο",ότι πρέπει σου λέω...

26/2/07 08:51  
Blogger it is said...

deadend μπράβο μπράβο :)

αν205 οκ θα το τσεκάρω :)

26/2/07 09:03  
Blogger Loth said...

..ΠΑΝΤΩΣ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ ΕΜΕΙΝΕ..

ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΑΜΑΣ ΚΟΥΖΙΝΑ..ΟΕΟΟΟ

ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑ!!!

26/2/07 09:16  
Blogger it is said...

Εννοείς να γαμάς την κουζίνα ως συσκευή? ή να γαμάς *στην* κουζίνα?
Αν εννοείς τη συσκευή είναι εύκολο! Της πετάς έξω τα μάτια! :p

26/2/07 10:55  
Blogger Loth said...

xaxaxaxaxaaaa

ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΦΟΥΡΝΟ ΑΝΟΙΧΤΟΟΟΟ

26/2/07 11:11  
Blogger it is said...

Α γεια σου! αχαχαχαχα
προσοχή να έχει καλή γείωση όμως :p

26/2/07 13:09  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker