Tuesday, February 27, 2007

Χαζοχαρουμενιές....

Σε είδα στο ποδήλατο, να τρέχεις όλο τρέλα, μα ύστερα κατάλαβα, πως έλειπε η σέλα!
Καινούρια μέρα, καινούρια διάθεση. Δίλλημα is fucking history, αποφάσεις πάρθηκαν, μένει απλώς να μπουν σε εφαρμογή. Έλα. έλα, ειν'η ζωή μια τρέλα κλπ κλπ κλπ
Μετά από μια απελπιστικά αργή και εκνευριστική πορεία προς τη δουλειά, μόνο και μόνο επειδή έριξε δυο σταγόνες νερό, έφτασα στην υπεργαμάτη δουλειά μου (δεν είναι ειρωνεία αυτό... την πάω με τα χίλια τη δουλειά μου) με όχι και την καλύτερη δυνατή διάθεση λόγω όλων αυτών των ηλιθίων που για κάποιον άγνωστο λόγο οδηγάνε... Τέσπα, η μέρα έφτιαξε απότομα και απροειδοποίητα με την εμφάνιση της υπέρμετρης, απίστευτης Ε. Ξέρω πως με διαβάζεις καλή μου, δεν το γράφω όμως γι'αυτό... Λοιπόν, έχει ντυθεί σταρούκλα σήμερα... Ζήτησα επίσημα άδεια μισής ώρας να χαϊδευτώ για πάρτη της... Έλεος! Άντε να δουλέψεις μετά από αυτό το σοκ!
Αααααχ... Λοιπόν, ψάχνω θέμα για να τα χώσω, αλλά δε μου κάθεται... Δε μου τη σπάνε και πολλά τελευταία, μιας και εκεί που πάω να φορτώσω, κάτι γίνεται και με φτιάχνει και δε με αφορά τίποτα που να με χαλάει... θα γίνω εντελώς χαζοχαρούμενος στο τέλος, με σάλια να τρέχουν και τέτοια..
Έχει πολλή δουλειά σήμερις... Καινούρια laptop θέλουν σετάρισμα, καινούριες 3G κάρτες θέλουν σετάρισμα, αιτήσεις που τρέχω θέλουν παρακολούθηση, λίστες πρέπει να φτιαχτούν κι εγώ χαρούμενος και καβλωμένος (όχι για την Ε... τη βλέπω καθαρά φιλικά! οκ οκ είμαι άθλιος ψέυτης ώρες ώρες... παρόλα αυτά δεν κάνω μαλακίες στη δουλειά... χμμμ λες να παραιτηθώ μόνο για σήμερα?) άντε να δω πως θα την παλέψω...
Σήμερα θα πάμε και θέατρο με την παλιοπαρέα και θα δούμε τον υπερεπικό eggod που τι να πω... έχουμε τόσα κοινά που θα μπορούσαμε να είμαστε από χρόνια κολλητοί... Το παλικάρι τα σπάει... Yo μωρή κάβλα eggod!
Αυτά τα ολίγα για σήμερα... Αν βρω χρόνο και θέμα θα επανέλθω... Καλά καλά μπορεί να επανέλθω και χωρίς θέμα ή χρόνο...
Σας φιλώ όλους και σας γαμάω τρυφερά.... Το μαλακιστηράκι σας για πάντα
It Is....

15 Comments:

Blogger Spyros said...

(aka aytos pou egrafe ston/stou it is)

kalhmera..
Ti flwries einai ayta re, ouuuu :b
mia xara se kovw kai xairomai :D
peta ena aygo kai apo mena shmera ston eggod (*plakitsa*)

27/2/07 10:57  
Blogger Loth said...

ΤΕΛΕΙΑ..ΕΦΤΙΑΞΕ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΔΕ ΓΑΜΕΙΣ ΚΟΥΖΙΝΕΣ ...

ΤΥΧΕΡΟΙ ΕΙΣΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ..ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ...

:)

27/2/07 11:02  
Blogger it is said...

Lol δε θες να έρθεις ρε βλάκα? Ψήσου να έρθεις!

27/2/07 11:03  
Blogger it is said...

Ναι ναι :) Ευχαριστώ λοθ... και για το άλλο... ξέρεις εσύ ;)

27/2/07 11:46  
Blogger Αστάρτη said...

Kοίτα ’δω χαρούλες!
Καμάρι μου εσύ!
Σου πάει πολύ η χαζοχαρουμενιά τελικά..με την καλή έννοια ;)
Καλημέρες

27/2/07 12:04  
Blogger it is said...

Εχεχεχε και που να με δεις να τα πράττω live... άλλο να σου το λέω κι άλλο να με απολαμβάνεις...
Περιμένω mail ακόμη...

27/2/07 12:13  
Anonymous Anonymous said...

θα σου απαντήσω με Σεφέρη, που παρότι νομπελίστας ποιητής, είχε έντονη ροπή προς τις αφροδίσιες απολαύσεις: σε μία επιστολή λοιπόν στο φίλο του Κωνσταντίνο Θεοτόκη, έγραψε για μια ατθίδα καλλίπυγων κυβικών:
"αχ, το ωραία θα μίλαγά του, αν ήμουν η σέλα του ποδηλάτου".

27/2/07 12:30  
Blogger Crazy Chef said...

χμμμμ να λοιπόν η αιτία του καλού...μαλακώνεις τα χερια σου σάυτο..σε υγρό για πιάτα?..ησυυυυχασε είναι παλμολιβ..
καλα να περάσετε σήμερα..να αυτα είναι τα κακα της δουλειας στην επαρχια..ολα γίνονται στην Αθήνα γμτ..

27/2/07 12:54  
Blogger lee said...

Γειάαααααααααα....
Τα μελε το δυβρά :)

27/2/07 13:29  
Blogger Zissis said...

1. Όποιος πετάξει αυγό σήμερα στην σκηνή θα του ξεκωλιάσω το χρυσόψαρο με το πλοκάμι μου.

2. Ο Carlin είναι ο Θεός! Είναι ο πατέρας του Θεού!!!

3. Γουστάρω βροχή σήμερα...έτσι...darkίλα.

27/2/07 13:45  
Blogger Loth said...

ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΗ ΔΙΝΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ...:)

DARKILA OLE...AX NAΧΑ ΕΝΑ DARK SUN EΔΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ


ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΕΣ...

27/2/07 14:16  
Blogger it is said...

call me girl... errrr ok!


chef μη μασάς ρε τρελέ!


Lee τα μελέ τα μελέ :)


eggod 1) I got your back mate ;)

2) Told ya!

3) yup ;)


loth :D

27/2/07 15:27  
Blogger it is said...

Μου αρέσει να μου μιλάς βρώμικα...
Πες μου κι άλλα μωρή κάβλα εχεχεχε

28/2/07 14:36  
Blogger nahames nakanamoko said...

I m back in ur ass!

με χιλια μπηκες αγαπημένε μου
μπράβο πουστράκο καιρός ήταν!!!!

Cheers mate!!!!

28/2/07 23:43  
Blogger it is said...

Κι ότι σ'εψαχνα χτες κι αναρωτιόμουν αν σε τύλιξε καμιά ιταλίδα :p

welcome back κάβλα :D

1/3/07 09:22  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker