Monday, March 12, 2007

Σχέδιο...

Ξεροκατάπιε. Ο λαιμός του είχε στεγνώσει από τη σκόνη. Έσκαβε από το πρωί. Είχε καταφέρει να ανοίξει ένα λάκκο που ήταν ό,τι έπρεπε να θάψει ένα πτώμα. Το χώμα ήταν σκληρό, και η ξηρασία του τελευταίου μήνα το είχε κάνει ακόμη πιο δύσκολο στο σκάψιμο. Με κάθε χτύπημα του κασμά σκόνη σηκωνόταν και του έμπαινε στο λαιμό και στα ρουθούνια. Τα μάτια του δάκρυζαν, ιδρώτας έπεφτε σε κόμπους και γλιστρούσε από το κούτελό του, στα μάτια που τα έκανε να τσούζουν και μετά στη μύτη.
Έσκαβε όμως το λάκκο και όσο κατάφερνε να τον ανοίγει και να τον βαθαίνει τόσο πιο καλά αισθανόταν. Είχε διαλέξει προσεχτικά την τοποθεσία. Ήταν αρκετά μακριά από κάθε δρόμο, μακριά από τις διαδρομές που ακολουθούσαν οι κυνηγοί ή οι βοσκοί, ή οι περιπατητές και αυτό έκανε τις πιθανότητες να ανακαλυφθεί ο λάκκος του εξαιρετικά λίγες. Δεν ήθελε να ξέρει κανείς πως σε εκείνο το σημείο, έσκαβε ένα λάκκο για να χωρέσει τα όνειρά του.
Ήταν αργά το βράδυ όταν τελείωσε. Πήδηξε έξω από το άνοιγμα με δυσκολία. Όταν βρίσκονταν μέσα, το χείλος ήταν στο ύψος του κεφαλιού του. Στάθηκε για λίγο στην άκρη και κοίταξε προς τα κάτω. Ρούφηξε λαίμαργα την εικόνα του πάτου που φαίνονταν πλέον αρκετά βαθύς. Χαμογέλασε αυτάρεσκα στον εαυτό του και ξεκίνησε με κάθε προφύλαξη να μη γίνει αντιληπτός, να πάει προς το φορτηγάκι του.
Έφτασε σπίτι και έκανε ένα κρύο μπάνιο. Το κορμί του πονούσε από την πολύωρη προσπάθεια. Ξάπλωσε νηστικός και για λίγο, πριν κοιμηθεί κοίταξε το ταβάνι και φαντασιωνόταν την κατάληξη του έργου του. Σκεφτόταν το σκοπό για τον οποίο έσκαψε τόσο βαθειά. Επιτέλους μπορώ να μπω στον τάφο μου σκέφτηκε. Το μόνο που μένει είναι να βρω κάποιον να σπρώξει πάλι μέσα το χώμα αφού μπω και να το πατήσει καλά για να μη φαίνεται πως κάπου εκεί το χώμα είχε σκαφτεί. Δεν ήξερε ποιος θα ήταν αυτός, όμως ήταν αισιόδοξος πως θα τον έβρισκε.
Το άλλο βράδυ πήγε σε ένα μπαρ και αφού έκατσε σε ένα από τα ψηλά σκαμπό στη μπάρα, κοίταξε δίπλα του και την είδε. Το φως της αμοιβαίας αναγνώρισης μεταξύ δύο αγνώστων έλαμψε στα μάτια και των δυο.
-Καλησπέρα. Με λένε Μάνο, της συστήθηκε.
-Καλησπέρα. Με λένε Νίκη του είπε.
Όλα πήγαν όπως τα είχε σχεδιάσει...

21 Comments:

Blogger Αστάρτη said...

Ω ρε μαυρίιιιλα!
Πες στη Νίκη να σηκωθεί να φύγει.
Το ποτάκι της και σε άλλο σκαμπό!
Αντε μπράβο...

12/3/07 16:22  
Blogger it is said...

Όχι ρε... τι μαυρίλα... μια χαρά είμαι. Είπα να γράψω μετά από μια βδομάδα σχεδόν και δεν είχα τι σκατά να γράψω και είπα να το παίξω ποιητικός και καλά...

12/3/07 16:48  
Blogger Αστάρτη said...

Ε,μίλα ρε παιδί μου!
Μες στο μεσημέρι τάφοι και χαμένα όνειρα και τέτοια..
Πολύ dark σου βγήκε η έμπνευση.
Anyway...αφού είναι είναι έτσι..καλώς
κύριε ποιητά...
:)

12/3/07 17:25  
Blogger it is said...

μεχεχεχεχε φιλάκια :)

12/3/07 17:32  
Blogger Crazy Chef said...

τελικά σε βλέπω με μονιμη πλατωνοπορκιουπαινιαση))

12/3/07 17:50  
Anonymous Anonymous said...

Αλλωστε μοναχα γυναικα θα μπορουσε να 8αψει ευκολα γρηγορα και με απολυτη επιτυχια εναν αντρα μαζι με τα ονειρα του.

12/3/07 19:42  
Blogger lee said...

γιατί την έβγαλες Νίκη?

12/3/07 22:49  
Blogger Spyros said...

Mhpws ennoeis oti ola phgan opws ta eixe sxediasei h Nikh?

12/3/07 23:12  
Blogger Unknown said...

Τελικά το έκαναν, θα μας πεις;

13/3/07 12:20  
Blogger it is said...

chef χτες είδα το comment σου και δεν κατάλαβα χριστό... σήμερα το ξαναείδα με άλλο μάτι και κατάλαβα, όμως έχω να σου πω πως δεν έχει σχέση. Ήθελα απλώς να γράψω κάτι και βγήκε αυτή η πίπα... μια χαρούλα είμαι αυτές τις μέρες... γι'αυτό και δεν έχω έμπνευση εξάλλου :p Πάντως δεν έχεις κι άδικο... κι εγώ με βλέπω πολύ καιρό με αυτό που λες... ;)


verth indeed ;) και ο ήρωάς μας το ξέρει αυτό...


Lee στην τύχη...

Σπύρο όχι ρε συ... ο ήρωάς μας ήθελε να μπει στον τάφο... και βρήκε τη σωστή γκόμενα για να τον θάψει...

13/3/07 12:34  
Blogger it is said...

vrennus αφήνω τη φαντασία των αναγνωστών μου να οργιάζει :p Έχεις γράψει super postάκια τον τελευταίο καιρό... μη νομίζεις πως δε σε παρακολουθώ στενά χεχεχεχε βέβαια ΄πεχω την αίσθηση πως έχεις εμπλακεί σε διάλογο με ζώα... αλλά εσύ ξέρεις :)

13/3/07 12:38  
Blogger Loth said...

ΕΤΣΙ ΕΤΣΙ ..ΑΣΥΝΑΡΤΗΤΑ ΤΡΕΛΕ ΓΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑ

13/3/07 13:11  
Anonymous Anonymous said...

μήπως το σκάψιμο που λες αναφέρεται σε ενδοσκάψιμο;;;
εσωψάξιμο με άλλα λόγια!!
φιλιά!

με την απορία θα μείνεις γλυκό μου!
πως στο διάολο ξετρύπωσα στα blog-o-δρώμενα μετά από τόση μουγκαμάρα!!

13/3/07 14:01  
Blogger chaplin said...

Καλημέρα! Όπως μου είπε κι ένας μεστωμένος κύριος στην δουλειά "αυτές οι γυναίκες θα με καταστρέψουν...αν δεν είμαι ήδη κατεστραμμένος!". Αναφερόταν σε συγκεκριμένες αλλά γενικεύεται άνετα.

Σε έχει πιάσει κι εσένα να είσαι μια χαρούλα και να μην έχεις τι να γράψεις; Μια από τα ίδια! Ζουπερ!

13/3/07 14:13  
Blogger it is said...

Lothhhhh γερά μωρή τρέλλααααααα



καρυάτιδα... θα σου τα πω από κοντά εσένα... όλα θα τα πληρώσεις....



κικς... ναι :)
να τους προσέχεις τους μεστωμένους :p Φιλάκια...

13/3/07 15:38  
Blogger it is said...

καλά εσύ με πας πολύ γι'αυτό :p
μαλακιούλα είναι μωρέ :p
Φιλάκια :)

13/3/07 17:43  
Anonymous Anonymous said...

κι εμένα μου άρεσε, παρόλο που δεν σε χωνεύω καθόλου :ΡΡΡΡ

περιμένω τη συνέχεια :)

13/3/07 20:51  
Blogger wetex said...

re na su po. esena den sou kanane pasa gia to pente? five things about you...ante na se akousoume kai sena. sou dino pasa.

14/3/07 03:29  
Blogger it is said...

Deadend :p καλά σου ρε! Κι εγώ που νόμιζα πως με συμπαθούσες! Σνιφ...


wetex εννοείται πως μου κάνανε κι εμένα πάσα, δεν είμαι ο πιο αντικοινωνικός blogger να μη με παίζουν τα άλλα παιδάκια :p Απλώς δεν έπιασα τις πάσες γιατί δε μου αρέσουν αυτά τα αλυσιδωτά... (ναι είμαι το ξενερωτάκι της παρέας... I knows :p)

14/3/07 10:37  
Anonymous Anonymous said...

kalhmera!!!!!!!!

14/3/07 10:47  
Blogger it is said...

Καλημέρες :)

14/3/07 11:15  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker