Wednesday, March 14, 2007

Πες τα ρε Πάγκαλε!...

Πάγκαλος! Αυτή η κάβλα! Αυτή η τρέλα της πολιτικής! Ο μεγάλος! Ο τα λέω έξω από τα δόντια! Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ! Ο επικός, τρισμέγιστος, παν-καλός, συμπαντικός υπερμεγέθης αστέρας της πολιτικής! Yeah! Fuck yeah! Hell yeah! Super duper fucking hip hip hurray!
Οκ έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου να μη γράφω πολιτικά στο blog αλλά έκανα τη μαλακία να πάρω εφημερίδα το πρωί και βλέποντας τον Πάγκαλο πρώτη μούρη δεν την πάλεψα... Μου γυρίσανε τα ματάκια... Το υπεργαμάτο είναι πως τον πάνε κι όλας... Μιλάμε πολύς κόσμος όποτε τον βλέπει έχει την εξής εμετική αντίδραση: "Μπράβο ρε Πάγκαλε! Πες τα ρε μεγάλε!". Συνήθως όταν το ακούω απλώς γελάω από μέσα μου με τη μαλακία που τους δέρνει... Μερικές φορές όμως θέλω να τους γαμήσω το ταμ τυρουρίμ, μόνο και μόνο που είναι τόσο ηλίθια πρόβατα...
Οκ μαλάκες μου... Ας πούμε πως παραβλέπουμε το αμφισβητούμενο (αμφισβητούμενο my ass...) σκηνικό με τον Οτσαλάν, τον οποίο έδωσε στεγνά... στεγνά όμως, στο στόμα του λύκου... Κανένα από αυτά τα ζώα δεν έχει παρατηρήσει πως ο γαμάτος αυτός έξω-από-τα-δόντια τύπος μιλάει μόνο όταν δεν έχει υπουργείο? Γιατί όταν έχει το υπουργειάκι του, ανοίγει στόμα μόνο για να φάει, άντε να γλύψει και κανά κώλο... συνήθως τον κώλο εκείνου που του παρείχε το υπουργείο...
Να θυμίσω ένα ακόμη υπεργαμάτο σκηνικό που όλοι δείχνουν να έχουν ξεχάσει? Την περίοδο που είχαν ξεκινήσει οι διαδικασίες αντικατάστασης του Σιμήτη και εκλογής νέου αρχηγού, ο καλός σου είχε βγει και είχε κάνει δηλώσεις "έξω από τα δόντια" φυσικά... έλεγε λοιπόν ο μπουμπούκος, που να μου κόβει μέρες ο θεός και να του τις δίνει σε κιλά... πως αν βγει ο Γιωργάκης, εγώ θα παραιτηθώ από το κόμμα... Ερρρρρ εκτός κι αν από τότε είμαι συνεχώς μαστουρωμένος και δεν ξέρω τι μου γίνεται, δε θυμάμαι να παραιτήθηκε. θυμάμαι όμως να βγαίνει λίγο μετά το ντέρμπι της εκλογής του Γιωργάκη (μόνο αν έπαιζε εναντίον του εαυτού του είχε ελπίδα να κερδίσει το οτιδήποτε αυτή η ψυχή, αν και βασίζομαι στη μαλακία που μας δέρνει ως έθνος.... και πιστεύω πως θα βγει κάποια στιγμή, just for the lough of it βρ'αδερφέ!) και να του κάνει κάτι γλυφοκώλια... μα κάτι γλυφοκώλια μούρλια! Αφού θυμάμαι τότε χώρισα τον Μήτσο που είχε και μουστάκι και μου γαργαλούσε τους όρχεις και προσπάθησα να τον πλευρίσω να τα φτιάξουμε, μόνο και μόνο για να βιώσει η κωλοτρυπίδα μου το μεγαλείο της γλώσσας του... έξω από τα δόντια!
Όταν λοιπόν ένας τέτοιος υπεργαμάτος πολιτικός, βγαίνει και μιλάει... που να λέει πως ο ήλιος ανατέλλει από την ανατολή... δεν πιστεύω λέξη... Μου γυρνάνε τ'άντερα βρ'αδερφέ... δεν την παλεύω... Πρωτού λοιπόν σπεύσετε σαν τα πρόβατα να βελάξετε "Πες τα ρε τάδε", όπου τάδε ο εκάστοτε πολυπρόσωπος, καιροσκόπος, γραφικός, τρικάριολος... σκεφτείτε το λιγάκι... κάντε μια έρευνα γύρω από το πρόσωπό του, δώστε του λίγο χρόνο να εκτεθεί... κι αν περάσει το τεστ του χρόνου, εγώ μαζί σας... Χλωμό όμως... πολύ χλωμό αδερφάκι μου... ειδικά αν είναι μέλος κόμματος εξουσίας...
Πόπο, μου ήρθε στο μυαλό και δελτίο ειδήσεων με δύο φοιτητές, δύο παπάρες δημοσιογράφους και τον Ανδρουλάκη... Και να ακούω τον δημοσιογράφο 1 να λέει στους φοιτητές πως ο Μίμης ήτανε ηγετικό στέλεχος της Αριστεράς και να τον ακούτε... τον επαναστάτη! Πάω να ξεράσω...

Δε θα ξαναμιλήσω για πολιτική στα blogs Δε θα ξαναμιλήσω για πολιτική στα blogs
Δε θα ξαναμιλήσω για πολιτική στα blogs Δε θα ξαναμιλήσω για πολιτική στα blogs
Δε θα ξαναμιλήσω για πολιτική στα blogs Δε θα ξαναμιλήσω για πολιτική στα blogs
Δε θα ξαναμιλήσω για πολιτική στα blogs Δε θα ξαναμιλήσω για πολιτική στα blogs
Δε θα ξαναμιλήσω για πολιτική στα blogs Δε θα ξαναμιλήσω για πολιτική στα blogs
Δε θα ξαναμιλήσω για πολιτική στα blogs Δε θα ξαναμιλήσω για πολιτική στα blogs
Δε θα ξαναμιλήσω για πολιτική στα blogs Δε θα ξαναμιλήσω για πολιτική στα blogs
Δε θα ξαναμιλήσω για πολιτική στα blogs Δε θα ξαναμιλήσω για πολιτική στα blogs

Άντε και γαμίδια....

9 Comments:

Blogger lee said...

Φτου κακά! Μην βαζεις τέτοιες λέξεις στο στόμα σου.
Κι αν ξαναψηφισω κανεναν φουστη ξανά να μου καεί το λαπτοπ!

14/3/07 12:38  
Anonymous Anonymous said...

ΒΡΕΙΤΕ ΜΟΥ ΕΝΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΟΥ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΟΤΑΝ ΠΡΕΠΕΙ..ΝΑ ΛΕΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ..ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΓΛΥΦΕΙ ΚΩΛΟ ΚΑΝΕΝΟΣ..

ΠΟΙΟΣ?
ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ?

ΝΑΙ ΟΚ ..ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΠΛΕΚ ΔΙΑΒΑΖΑ ΜΙΚΡΗ

ΟΕΟΕΟΟΟΟΟΟ

14/3/07 12:42  
Anonymous Anonymous said...

KAI ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ...
ΠΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ ΕΔΩ ΩΡΑΙΟΤΑΤΑ..

''ΞΕΡΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ..ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ...
ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ.. ΓΥΡΕΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΑΛΛΙΩΤΙΚΗ ΖΩΗ''

14/3/07 12:49  
Blogger it is said...

No comments εγώ γιατί είπαμε... δε θα ξαναγράψω για πολιτική στα blogs :p

14/3/07 13:16  
Blogger Αστάρτη said...

Kαλά ναι..στην Ελλάδα ζούμε.
Ο θεσμός της προβατοποίησης ισχύει..πφφφ, χρόνια πολλά κι ακόμη πιο πολλά.
Αυτόν και τους ομοίους του,δεν τους λυπάμαι. Εχουν εξουσία, έχουν ζώα απο κάτω να ακολουθούν σε κάθε βήμα και μια χαρά την βγάζουν.
Αλλά ρε γαμώτο...αν στην πολιτική μπαίνει θέμα ιδεολογίας, δεν βλέπουν οτι οπου κι αν κοιτάξεις η ιδεολογία είναι ανύπαρκτη;
Σταματάω... βαρέθηκα κιόλας.

14/3/07 14:00  
Anonymous Anonymous said...

Bre ama den eisai dief8armenos tsompanhs, sorry politikos ennow den ginesai. To sorry apo tous tsompanous bebaiws dioti politikoi den nomizw pote na ginoun, kai auto ennoeite einai filofronhsh

15/3/07 11:08  
Blogger phantom_pad said...

pes'ta re man...
kapoies fores ekatsa na do kana parathyro na gelaso ligo alla meta ta 3 prota lepta ta pairna sto kranio,moy kovotan kai i orexi kai emena kai nystikos...
eidika otan skane sta windows ''syndikalistes'' matatzides f r i k a r o ! ! !

15/3/07 16:20  
Blogger phantom_pad said...

Η αλήθεια είναι ότι όσες μέρες έχω ρεπό και είμαι σπίτι την ώρα της κωμωδίας (ειδήσεις)αράζω με το βραδυνό μου και λέω... Ε και τώρα θα φάμε και θα κλάσουμε στο γέλιο... Μετά απο 3 λεπτά βρίσκομαι κατακόκκινος στη πόρτα με κομμένη την όρεξη να ψάχνω τρόπο να φύγω όσο πιο γρήγορα γίνεται...
Ειδικά όταν στα windows σκάνε ξεχασμένα ''συντρόφια'' ή ''συνδικαλιστές'' ματατζίδες, τι ν σου πω... Η καλύτερη δίαιτα!!!

15/3/07 16:24  
Blogger Zissis said...

Εγώ νιώθω έτσι για τον Βενιζέλο. Τάση προς εμετό. Αλλά θέλει cohonas να τα γράφεις χύμα. Κυρίως γιατί τώρα σε έχουν taggarei οι μπάτσοι.
(Μουαχαχαχαχαχαχα)

Σε νετ είμαι, μην χαίρεσαι. Του χρόνου πάλι baby....

26/3/07 18:20  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker