Friday, April 13, 2007

Υπαρξιακό παραλοίρημα ώρα 5:00...

Είναι 5. Κοιμήθηκα κατά τις 7 με σκοπό να ξυπνήσω κατά τις 10-11 και να πάω να βρω την Α να κοιμηθούμε (έλεος ρε μλκα πόσες ώρες θα κοιμηθείς πια?) για να ξυπνήσουμε μαζί το πρωί, να πιούμε καφέ και να ξεκινήσουμε να πάμε στη λοθ...
Τελικά κοιμήθηκα σαν το ζώο και ξύπνησα στις 3... Η Α φρίκαρε... νευρίασε και με το δίκιο της δηλαδή αλλά τι να κάνω? Ο ύπνος τρέφει τα παιδιά... Ακούω την εκπομπή του άλφα νι 205 βλέπε λινκ μου (an205 γιατί είσαι και στόκος και μπορεί να μην καταλάβεις ποιον εννοούσα...), μιλάει πολύ ερωτικά στο μικρόφωνο... τόσο ερωτικά που μου γαργαλάει το αφτί και θέλω να του σκάσω μπιφτέκι στη μουρίτσα γιατί αν δεν είσαι γκομενάκι και μάλιστα αν δε μου αρέσεις σαν γκομενάκι, μη μου μιλάς ψυθηριστά στο αυτί... ανατριχιάζω in a creepy and unpleasant way though... Btw ρε μαλάκα κάνεις αυτό που κράζω στα πασχαλινά στραβώματα... ρίχνεις τους τόνους λόγω μεγάλης βδομάδας... εφ εφ ες... Αφού ο χριστούλης ήταν ρόκερ, μακρί μαλλί κλπ... τέσπα... (επίσης έχεις χαζοφωνή αλλά μη μασάς δε θα το πω πουθενά...)
Τέσπα, ενώ ακούω τον an και παράλληλα χαϊδεύομαι, μου τη σπάει το πληκτρολόγιο του laptop που γαμιέται αβίαστα και μου τρώει γράμματα... και στα ελληνικά σου ζαλίζει το μουνί γιτί έχει όπου να'ναι κάποια σύμβολα όπως η γαμημένη η απόστροφος... τέσπα (φακ! έβαλε το venceremos! είναι το πρώτο μου ποστ ρε αρχηγέ!). Ναι μισό να ακούσω το κομμάτι και συνεχίζω.... με δίχως σημαίες και δίχως ιδέες δίχως καβάτζα καμιάαααα.... Άσιμε μορφή γαμώ την πουτάνα μου γαμώωωωωωωωωω
Λοιπόοοοον, είναι κάτι τέτοιες ώρες και κάτι τέτοιες φάσεις, που με πιάνει ένα περίεγο συναίσθημα (μη μιλάς ρε μαλάκα... τι διαφημίσεις? αρφ....), με πιάνει ένα έτσι υπαρξιακό (καλά άμα ήμουνα γκόμενα την είχατε γαμήσει τώρα... θα τρέχατε και δε θα φτάνατε με τις μαλακίες που θα κατέβαζα... μην τρέχετε ρε μουνιάααααα ελάτε πίσω! φακ!) μισό να βάλω το δεύτερο μέρος του an να δω αν θα βάλει τίποτα της προκοπής... έβγαλα τους sex pistols για πάρτη σου... και μόνο το venceremos μου άρεσε :p άντε κι ένα δύο ακόμη... όχι για να μη σε πληγώσω... ναι που λες με πιάνει έτσι ένα υπαρξιακό, μια μαλακισμένη διάθεση για κλάψα και μελαγχολία, την οποία καταστρέφει ο an με τη φωνή του... γιατί με πιάνουν τα γέλια... και τα τραγούδια που βάζει γιατί με νευριάζουν... καλά ρε μαλάκα από όλα τα υπόγεια ρεύματα διάλεξες το μόνο τραγούδι που δε μου αρέσει! Έχεις ταλέντο μιλάμε! γκρρρρρρ
Ένιγούεϊ... θα προσπαθήσω να αγνοήσω αυτά που ακούω... Που λες, είμαι εδώ μπροστά στο λάπιτόπι, και προσπαθώ να περάσω το γαμημένο φίλινγκ που μου βγάζει η νύχτα και απ'ότι κατάλαβες δεν τα καταφέρνω... συνήθεις... επιτέλους... έχω κάνει την κορυφαία καμμενιά να μεθύσω ακούγοντας συνήθεις μόνος στην αγγλία προκειμένου να κλάψω για γκόμενα... μιλάμε μπήκα σε κατάθλιψη με μια κασέτα να λουπάρει και το ούζο να ρέει... με σκοπό να κλάψω... παθέτικ μάδερ φάκερ... διαπιστώνω πως ξέχασα τους στοίχους... κάτι είναι κι αυτό... όπα το ρεφρέν το θυμάμαι...
Γράφω γιατί θα λείπω ως την τρίτη και δε θέλω να σας πιάσουν τα στερητικά σας, να κλαίτε και να πίνετε για πάρτη μου και "γιατί μας παράτησες ρε It Is" και τέτοια... Είμαι μεγάλη καρδιά ο πούστης! Γιατί σκατά με πιάνουν λοιπόν τα υπαρξιακά μου? Τέτοιες ώρες? Δεν ξέρω... Μικρός 4-5 χρόνων, έτσι όπως έπαιζα, σταματούσα μερικές φορές και έμπαινα σε ένα trance στο οποίο σκεφτόμουν "Εγώ είμαι εγώ και ζω, δεν είναι όνειρο το πως ζω. Τι θα γίνει όταν μεγαλώσω? Τι θα κάνω? Αυτό που κάνω τώρα είναι πραγματικό έχει αντίκτυπο κάπου, σε κάποιον... Εγώ είμαι εγώ και δεν είναι όνειρο πως ζω... ζω... στ'αλήθεια" Οκ, οκ, το διάνθισα τώρα... Αυτό που σκεφτόμουν επακριβώς ήταν το "Εγώ είμαι εγώ και δεν είναι όνειρο πως ζω..." (βελτιώθηκες απίστευτα στο δεύτερο μέρος an...)
Αυτή η γαμημένη σκέψη με στοίχειωνε... είναι πολύ τρομαχτική... δεν ξέρω ακριβώς γιατί ούτε θέλω να μου πείτε εσείς... αλλά μου φαίνεται πολύ τρομακτική... Η συνειδητοποίηση του ότι υπάρχω και ζω... και δεν είναι ένα γαμημένο ατελείωτο όνειρο που δεν θα τελειώσει ποτέ, ή που ό,τι κάνεις θα είναι χωρίς αντίκτυπο. Δεν έχει ριστάρτ... μόνο γκέημ όβερ παίζει... Η μόνη καβάτζα είναι πως αν είσαι κωλόφαρδος, κάποιες φορές δε χρειάζεται τσίγκο το ούφο για να συνεχίσεις να παίζεις... (ούφο = ηλεκτρονικό τύπου άρκεϊντ τσίγκος = κατοστάρικο, εικοσάρικο, γουατέβερ...) σε κερνάει ο μαγαζάτορας...
Μαλακισμένα μου παιδάκια (και μιλαώ σε αυτούς από εσάς που έχω γνωρίσει λίγο καλύτερα...) να αγαπάτε... να σας αγαπάνε και να γουστάρετε... Και όταν τα συναισθήματα κοκκινίζουν τα μάτια και ανεβάζουν το αίμα στο κεφάλι... χρησιμοποιείστε αυτό το γαμημένο αίμα που για πρώτη φορά ανέβηκε στον γαμοεγκέφαλό σας για να σκεφτείτε... ό,τι κάνετε έχει αντίκτυπο... κάπου, σε κάποιον... σε σένα τον ίδιο... μαλακίες... όταν θα μου φύγουν τα αδερφίστικα υπαρξιακά θα κοιτάω το κείμενο και θα μου φαίνεται μια μαλακία και μισή... ήδη έτσι μου φαίνεται...
Α ναι... δεν έχω word με ελληνικό ορθογραφικό έλεγχο... οπότε τα ορθογραφικά θα σας τυφλώσουν... (δε σας χάλασε.... βασικά άμα διαβάζει κανείς ακόμη ποια ορθογραικά να τον χαλάσουν... ήδη χαλασμένος εγκεφαλικά είναι... έλεος δηλαδή...) έχω και τον an να με κλαψομουνιάζει τώρα στο τέλος της εκπομπής...
Τέσπα, έχω μια ακαταμάχητη επιθυμία να γράφω μέχρι να ξημερώσει, δε θέλω να κοιμηθώ, δε θέλω να σταματήσω να γράφω... θέλετε όλοι οι υπόλοιποι ε? Στα παπαράκια μου... Κάνεις και διαφήμιση του blog ρε τρελέ από την εκπομπή? Αχαχαχαχα
Λοιπόν... το έχασα το φίλινγκ... την κάνω... τα λέμε από τρίτη, εκτός άμα μπω από λάρισα με λοθ... χλωμό το κόβω... τέσπα. Φιλάκια...

16 Comments:

Blogger an205 said...

Δεν βρήκες την Α και βρήκες τον ΑΝ205 να ξεσπάσεις τα ανυπαρξιακά σου προβλήματα!!!
Λοιπόν λακαμά άκου ή καλύτερα διάβασε αφού η φωνή μου σε "γαργαλάει"
1) οι τελευταίες 2 εκπομπές είναι από το 2000 και είχαν ακουστεί στο ραδιόφωνο γι' αυτό και το διάλειμμα για διαφημίσεις και το γενικότερο mood αφού όταν είσαι σ' ένα "μέσο" πρέπει να πηγαίνεις και λίγο με τα νερά τους.
2)δεν είπαμε δεν λέμε πούστης αλλά πόστης;;; δεν διαβάζεις τα comments μου τσ τσ τσ τσ
3)τις άκουσες και τις 4 εκπομπές ρε θηρίο;;; τελικά είσαι πιο αυτοκαταστροφικός απ' ότι νόμιζα
4)από υπόγεια ρεύματα φαντάζομαι γουστάρεις το "Μ'αρέσει να μην λέω πολλά"...
5)Ναι ρε "διαφημιζώ" το blog για να μπορούν αν θέλουν να αφήνουν παρατηρήσεις εκεί και όχι στο pod γιατί έχω 3 διευθύνσεις e-mail να τσεκάρω, το blog, το άλλο blog, το pod ΕΛΕΟΣ είπα να τα μαζέψω λίγο (νοικοκυρεμένα όλα σ'ένα)
6)το μέρος β σ'άρεσε επειδή δεν μίλαγα να φανταστώ
7)τελικά πιο είναι το υπαρξιακό σου, αν ζεις ή όχι;;; ΞΥΠΝΑ ΡΕ σ'ένα MATRIX είσαι και δεν το ξέρεις οπότε πάρε το χαπάκι σου κι άσε μας ήσυχους...
8)Τα λέμε την Τρίτη
:-ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
ΥΓ είμαι άσχετος και είναι άσχετο τι είναι το λολ;;;

13/4/07 08:27  
Blogger it is said...

Τρελέεεεεε
1) Το ξέρω μαλάκα μου, ξέρω να διαβάζω u knows?
2) Είπες... με είδες να συμφωνώ? :p
3) Άκουσα τα δύο μέρη και μετά το επόμενο, αλλά όχι ολόκληρο γιατί κόπηκε... τσέκαρέ το, κόπηκε στα 11 λεπτά (αυτό από τα λινκς δεξιά...
4) Από υπόγεια γουστάρω σχεδόν τα πάντα... ο μάγος κοιτάει την πόλη από ψηλά είναι κορυφαίο άλμπουμ...
5) Καλά κάνεις ρε παπάρα πλάκα κάνω δε σε κράζω... πολύ καλά κάνεις μην απολογείσαι... :)
6) Όχι, επειδή έβαζες ωραία κομμάτια...
7) Δε ζω σε μάτριξ... ζω...
8) Indeed :P

lol = loughing out loud κωλόγερε άσχετε :pppp hahahaha φιλάκια και thanks για τη συντροφιά χτες ξημερώματα :) Γαμώ τα παιδιά είσαι κι εσύ... α ναι... στα γράμματα του χασάπη (?) με τον άλλον είστε σαν εκπομπή του νίτρο, βίλατζ κλπ δηλαδή γελοίοι :p αφού είσαι πιο ποιοτικός τύπος γιατί μαλακίζεσαι? Γαμώτη μου, πρέπει να τα πούμε από κοντά :( τέσπα φιλιά να περνάς καλά και να προσέχεις... :)

13/4/07 09:06  
Blogger it is said...

Α ναι... μαλάκες αν δεν ακούτε την εκπομπή του άλφα νι παράλληλα με το ποστ κάποια σημεία θα είναι δύσκολο να καταλάβετε τι σκατά εννοώ....
PS Τα γράμματα του βεριφικέσιο γαμιούνται... ποιος μαλάκας τα έβαλε γαμώ το μπλογκ μου μέσα? πρέπει να τα βγάλω ασάπ... ως τόυτε βασανιστείτε κάβλες μουυυυυυυυ

13/4/07 09:08  
Blogger an205 said...

αφού γουστάρεις τα πάντα από υπόγεια κι εγώ πέτυχα το ένα και μοναδικό που δεν γουστάρεις είναι τρομερή μαγκιά!!! όχι;;;
ξέρεις να διαβάζεις εεε;;;
και ανάμεσα στις γραμμές;;;
"πίσω από τις λέξεις κρύβεται ο Αλέξης..."
δεν με κράζεις;;; κρίμα γιατί γουστάρωωωω....
ΟΚ πήρες το χαπάκι σου!
Άλλος από δω με το "κωλόγερε"
δεν είμαι κωλόγερος "καυλόγερος" ίσως... Άσχετος σίγουρα!!!
Όσο για το Γράμματα Χασάπη, που και που είναι καλό να μαλακίζεσαι γιατί στο κάτω κάτω όταν μαλακίζεσαι κάνεις έρωτα με κάποιον που σε αγαπάει σίγουρα!!!!
φχαριστώ για την διαφήμιση, πανέξυπνο κόλπο το "σε διαφημίζω χώνοντας" (με την πληρωμή θα τα κανονίσουμε)
Για το βεριφικεσιον θα συμφωνήσω απόλυτα.
Την εκπομπή την τσεκάρω τώρα και παίζει μια χαρά!!!
Να τα πούμε ΝΟ ΠΡΟΜΠΛΕΜ (ρούμς του λετ νο πρόμπλεμ)!

13/4/07 09:55  
Blogger lee said...

Με δυσκολία αφηνω κομμεντ, καθως τυφλώθηκα απο τα ορθογραφικά σου. Τσ, τσ, τσ, ολοι οι ΙΤήδες ίδιοι είστε!
Καλα να περάσετε μικρά μου.
Φιλάκια πολλά στη Λοθ.

13/4/07 11:37  
Blogger Αστάρτη said...

Twra efiges re kammene anthrwpe?
Ti timing trelo itan auto?
Mpravo mas!

13/4/07 12:30  
Blogger JoaN said...

φιλινγκ!!!!!!!!!! πριν κάτι μέρες εντόπισα μια καφετέρια με αυτό το όνομα(μπλε γραμματάκια: ΦΙΛΙΝΓΚ). (δεν είναι πολυ γελοίο;;;; όσο το σκέφτομαι γελάω. δεν είμαι η μόνη ε? :P)

τώρα τι να πω για τα υπόλοιπα ποθ γράφεις... ασχολίαστα.
καλά να περάσεις κλπ κλπ

13/4/07 13:12  
Blogger Zissis said...

Τώρα που γύρισα φεύγεις;;;
ΚΛΑΨ :(

Φιλιά στην Λοθ.

14/4/07 03:42  
Blogger Crazy Chef said...

αντε και ειδήσεις στο σταρ σου ευχομαι ))))

14/4/07 13:59  
Anonymous Anonymous said...

2013, διαβάζω το life & style για να δω πώς πήγε η φωτογράφιση στο νέο μου εξοχικό στη Μύκονο, η Κιτόκο με ρωτάει τι να φτιάξει για μεσημεριανό, το κινητό χτυπάει και είναι ο σύζυγος, με ρωτάει αν έχω όρεξη να πάμε Μιλάνο το Σάββατο να παρακολουθήσουμε όπερα.

Ο μπέμπης αφήνει τα playmobil κοιτάζει το παρκέ σαστισμένος.

Σκέφτομαι ότι κάνει ζουμ σε κάποιο ζουζούνι ή μόριο σκόνης αλλά όχι, εκείνος σκέφτεται 'εγώ είμαι εγώ και δεν είναι όνειρο πως ζω΄'

Τι ήθελα και του διάβαζα Νίτσε και παλιά ποστ του νονού όταν ήμουν γκαστρωμένη;

16/4/07 11:39  
Blogger lee said...

ετσι Αργυρένια μου, τα λάθη πληρώνονται! :)
Νονός? Όπως λέμε "Ντον"?

16/4/07 12:05  
Blogger Kwlogria said...

Ρε τελευταίε κουράδα, είσαι ψυχοπαθής, το ξέρεις; Επιπλέον αυτό το ξέρεις; Κοίτα κάτω ρε τελευταίε.
www.myspace.com/ypogeiareymata
Επίσης, μόλις έβγαλαν καινούριο δίσκο. Που τα ξέρω αυτά; Και που να δεις πόσα άλλα ξέρω! Μα πως; Ίσως γιατί είναι κολλητοί μου;; Τς τς τς τς..

16/4/07 13:33  
Anonymous Anonymous said...

Η "Σεντονοποιία Μπλογκέξ και Σια" σας εύχεται χρόνια πολλά και επιθυμεί άμεση συνεργασία μαζί σας τους προσεχείς ιντερνετικούς αιώνες.
Απαιτούμενη εμπειρία σε επιστημονικά-αισθηματικά- κοινωνικοπολιτικά σεντόνια με άρωμα "it is . . ", δεκτή με προϋποθέσεις όρεξης, κεφιού και καινοτόμων προϊόντων που πέφτουν στο κρεβάτι πριν πέσουν στο τραπέζι. δεκτοί μπιλκλιντονικοί λεκέδες με λουίνσκι φράγκρανς στα εταιρικά σεντόνια προς πώληση.

16/4/07 18:20  
Anonymous Anonymous said...

είδα ότι ήμουν το δέκατο...θου κύριε το στόματί Σου και έγραψα άλλο ένα.comment.

μια προληπτική, γενετικά τροποποιημένη ανεμώνη, ax

16/4/07 18:24  
Blogger it is said...

Επέστρεψα... δεν ήθελα... έπρεπε :( Σκατα....

17/4/07 09:59  
Blogger Spyros said...

welcome back :>

(tin 1h fora pou diavasa to post den akouga tin ekpompi.. tin 2h to ekana kai eliwsa sta gelia!)

17/4/07 11:10  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker